Cacao Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Verkeerde rugzakje An;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Cacao: haha, ik dacht het al. Nou ja zeg, kom er niet meer uit. Het kwam door die knipverhalen, dus dacht, ah... de oorzaak gevonden. He jammer dan. Hebben ze hier geen verschillende kleuren rugzakjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 nee benthe bedoel wat zal ie raar kijken als de sleutel niet past en jij leker aan de sjokolaa m en m dat bedoelde ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Weekend!Pip, gefeliciteerd met je zoon. houtje, zo'n superstrak corselet uit zo'n postorderboekje, scheelt 3 maten! Je kunt alleen geen adem meer halen, maar da's niet belangrijk toch!Trui, je kunt het hoor, ook dit weekend! Zet 'm op!Cal, ik vind de kapper ook altijd een ramp, knip het zelf tussendoor. Maar ja op een gegeven moment moet er weer wat model in he.Safi, dank je, wat klinkt dat ineens! Ja, het gaat stukken beter de laatste maanden, weinig gedronken dus mag ik mezelf best ADB noemen joepie!!Als ik in mijn notitieboekje blader staat er vanaf die week per week:2,5 - 0 - 0 - 4,5 - 4 - 0 - 0 - 0 - 3 Zo alles eerlijk op tafel. Ik kan nu natuurlijk zeggen 4 mislukte weken. Het wordt nooit wat met mij.Een paar jaar geleden had er elke week minstens 30 gestaan en in de week van kerst 50.Op naar de nulletjes!de onverwoestbaar nooit opgevende, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 an was net aan lezen van de emmer moest lagen zit mijn dochter met de bal in de kamer te schopen zeg ik blijf van die emer af ze korieseerde mij direkt mam welke emmer was er even niet buurvrouw kwam even kletsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Iedereen die morgen naar de bijeenkomst gaat veel plezier!groetjes,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 quote: Originally posted by: Calimero@Corinne Heeeeeeeeeeeeeeeel kort zodat ik heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer hoef, zat verder weer te netjes, altijd een probleem met die kappers, dus thuis gelijk de rotzooi er weer uitgewassen, beetje schuim, keer met de handen erdoor en klaar. Als de kapper dat ook gedaan had scheelde dat de helft aan tijd. .Heel herkenbaar hier. Ik heb me vorige week ook weer een rattenkopje laten aanmeten na weken van uitstelgedrag.Reden? De kappers zijn peperduur hier in mijn woonplaats en werken niet op afspraak. Dus je zit soms zomaar een uur (of 2) voor noppie te wachten. En dat vind ik zonde van mijn tijd. Dus maar weer ultra-kort zodat ik de eerstkomende maanden niet meer hoef.En nee... ik hou ook niet van dat gefrunnik aan mijn lijf en die kapsters die zich verrlaten op hun eigen fantasie en negeren wat ik (zeer nadrukkelijk) vraag. Dus ook hier is de eerste gang richting douche.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 grapig de verhalen van vroeger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Kate...nou dan ben je toch fantastisch ADB bezig,,,wat een boel nulletjes...zo ging ik nog vorig jaar na mijn twee maanden droog staan tot die uitglijder in december en nu sta ik op 2 februari al weer twee maanden droog.We gaan super en mijn man doet ook zijn best...gaat iets minder maar loopt niet ver achter me op dezlefde weg.Ik hou ook niet van de kapper omdat de meeste kappers niks met krukken kunnen en kan meestal wel janken als ik er weg kom.Ooit had ik een Turkse kapper en die was geweldig en die zit nu dus in Amsterdam en wint dikken prijzen..die kan Ik niet meer betalen.Dus knip ik de dooie punten zelf en ga eens in de 5-6 jaar naar de kapper. en baal dan altijd enorm als ik er weg kom.Zo nu nog even wat leuks doen met man en hond..tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Nog een traumaatje:Toen ik een jaar of 12-13 was,mijn eerste oppasklusje.Ik moest mijn slachtoffer in bad wassen, greep naar de zwitsal shampoo, spoot er een flinke hoeveelheid van in het kind d'r haar.....bleek het zwitsal-olie te zijn...Ben nog een hele tijd bezig geweest, dat eruit te wassen...oef... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 ik kan ook niet naar een kapper maar ja mijn haar was zo lang en had toen een je weet wel op en onder de douch mijn haar geknipt nou mooi hoor een verknipte ponny loop er mooi voor l.l jel er in gaat het nog maar het is geen gezicht toch knip ik de kids en mijn pa en buurman en dat gaat meestal goed hahaha op ijgenrisico zeg ik altijd maar het scheeld een hoop geld dat is een ding wat zeker is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Trui ik vind je bericht over je dochtertje erg verontrustend. Als je nare vermoedens hebt kun je haar er toch naar vragen? En haar thuishouden en de hulpverlening inschakelen?Sorry, ik word hier even niet goed van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 cacao moet er om lagen en terglijk moest ik aan mijn zusje denken zij had een beetje slaa olie gemorst op haar zijl in de kamer ze vreef het weg en dagt wat glimt het mooi is ze naar de winkel gegaan en heefd 2 flesen gehaald en je kan wel na gaan een schaats baan was er niks bij ja blont zeg ik dan hahaha ze was 38 is nu 39 sorry voor de taal fouten en de punten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 kate heb al gezecht dat ze me alles kan vertelen en gevraagt hoe haar vader doekt of knuffeld kan er niks uit op maken maar maak me wel zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Dan begreep ik het misschien verkeerd trui. Maar wees er alsjeblieft alert op. Vooral dat in bed plassen is een teken dat er iets is.Steek niet je kop in het zand als je wat vermoed. Dat zou heel erg zijn.Ik wens je veel wijsheid en hou het droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Nog een aanvulling: je steekt ook niet je kop in het zand. Want dan zou je het hier niet vertellen. Dat is goed van je.Ik vind zulke berichten nou eenmaal erg verontrustend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Nadat ik de heer Delta gisteren een keurige PB had gestuurd, om het Forum weer in de rails te krijgen, mocht ik zojuist een tegenbericht ontvangen.De strekking hievan vermeld ik niet. omdat een PB een PB is.Wat ik wel vermeld, is dat ook ik nu geblocked ben. ( hoe triest)Wat merkwaardig is"nou ja merkwaardig", dat mijn uitlating aan Benthe, hier ook aan bij schijnt te hebben gedragen.Verder wil ik toevoegen, dat een mens dramatischer zaken kunnen overkomen.Het geeft dus eigenlijk meer inzicht in de heer Delta z'n pathologische denkwijze.Dit gezegd hebbende, ga ik over tot enige serieuze activiteit, zoals de was ophangen!Groet uit een regenachtig A'dam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 nee kate je begreep me goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 quote: Originally posted by: truisorry voor de taal fouten en de punten Welnee, geen sorry.Zehoren bij je!En leuk verhaal, over die slaolie, ikzag het helemaal voor me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Soothe, da's een hele serieuze zaak.Ik bedoel de was ophangen.Hier is het ook regenachtig en dat is niet A'dam.Maar Soothe goed nadenken, de was buiten drogen is misschien niet zo slim vandaag. toch?Verders "los" laten, leven en laten leven, kan soms moeilijk zijnmaar de moeite waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 soothe je hebt gedaan wat je denkt te doen prima toch net wat stien zegt leven en laten leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 quote: Originally posted by: SootheNadat ik de heer Delta gisteren een keurige PB had gestuurd, om het Forum weer in de rails te krijgen, mocht ik zojuist een tegenbericht ontvangen. De strekking hievan vermeld ik niet. omdat een PB een PB is. Wat ik wel vermeld, is dat ook ik nu geblocked ben. ( hoe triest) Wat merkwaardig is"nou ja merkwaardig", dat mijn uitlating aan Benthe, hier ook aan bij schijnt te hebben gedragen. Verder wil ik toevoegen, dat een mens dramatischer zaken kunnen overkomen. Het geeft dus eigenlijk meer inzicht in de heer Delta z'n pathologische denkwijze. Dit gezegd hebbende, ga ik over tot enige serieuze activiteit, zoals de was ophangen! Groet uit een regenachtig A'dam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 quote: Originally posted by: AnCal: daar heb je natuurlijk dat anti haarknippen van overgehouden!! De kauwgum Hooguit van de papillotten (repen uit een oud laken gescheurd) die ik soms snachts in mijn haren kreeg om de volgende ochtend pijpenkrullen te krijgen , oke als je het dan over onschuldige jeugtrauma's heb dan is dat er één, had heel lang haar, totdat ze wel doorhadden dat dat niks voor mij was, net zoals de smokjurkjes met witte kniekouzen.Groetjes,Cal.Ps. Benthe volgens mij valt het wel mee dat ik zo anders ben als het om de kapper gaat, zijn er meer die niet staan te juichen zo te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Stien, we zetten het schaarrek voor de radiator en het droogt in een uur.Loslaten? We laten los, ik beloof het je!Stien, we (jij ook) drinken niet en dat overstijgt alles.Een groet uit de verte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 haha Trui, wat een verhaal over dat knippen. Haha, krijg er buikpijn van en dan dat op ; eigen risico knippen;, oeij joeiii, ik zie het helemaal voor me. Trui: we vinden het allemaal maar niks dat knippen onder andere te duur. Misschien kan jij ons knippen 'op eigen risico natuurlijk', haha. Safi: hoe kan je je eigen haar knippen???? een raadsel voor mij hoor.Als ik naar de kapper ga dan zeg ik altijd: 'doe maar hoe je het zelf leuk vind'. Ze vragen ook altijd of ik een voorkeur heb voor iemand. Huhh, nee hoor, gewoon opschieten en knippen maar.Cal.: sjemig wat hebben ze ons allemaal aangedaan. Aan mijn haar zaten ze ook altijd te frutselen, optutten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden