An Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 JOEHOEEEE TRUI HOESTIE ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Allemaal een fijne dag. Gefeliciteerd voor iedereen die wat te vieren heeft en sterkte voor wie het moeilijk hebben.Dit wordt hier dag drie van niet drinken, gisteren zelfs de kapper overleeft zonder erna te gaan drinken. Vanavond weer een sportschool poging.Morgen allemaal veel plezier.Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Trui, ik wens je heel veel sterkte! Je hebt jezelf bewezen dat je het kan! Ik denk dat je kinderen het fijn zullen vinden om na het weekend, een frisse ma weer te zien. En één die zelf ook heeft genoten van haar vrije weekend i.p.v de eenzaamheid te verdrinken! Sammy, succes bij de internist! Jammer van die wijn, maar zo te horen, pak je de draad weer op. Sterkte! Stien; die gedachten heb ik ook wel eens. Als ik ergens in de auto naar toe rijdt en dan denken; zal ik gewoon doorijden, kijken waar ik uit kom, welk leven er verderop zal zijn? Nooit gedaan.. maar wie weet..Safi, hoi! Kijk ff bij thema's!An, dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Sammy, ik hoop dat de uitslag van het onderzoek je gunstig gestemd is. Druk dagje, toch af en toe pas op de plaats maken hé.Trui, probeer wat verwennerijtjes voor jezelf in huis te halen als de kids weg zijn.Lekkere sapjes, knabbeltjes, hier op je gemak alles kunnen volgen en schrijven.Ook af en toe heerlijk buitenlucht opsnuiven en wat bewegen.Je zult zien, je komt helemaal weer bij, uitgerust, tevreden over een droog weekend.Sandra, jouw weekend ook al begonnen. Tja ook rustig beginnen, in elk geval is hetweer hier lekker droog.Saf, ik verwacht alleen koffie en verder wil ik nog helemaal nergens over na denken.Krijg ik de zenuwen en komt er vandaag niets meer uit mijn handen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 ja nu nog wel goed maar maak me druk om mijn kids wat een moeder altijd doed maar vamorgens had dochter op bed geplast 7 jaar weet niet of het te maken heefd dat ze naar haar pa gaat heb haar gisteren gezegt je bent bijna 8 en je hoord niet bij je vader in bed te slaapen vind het zo moelijk . hij zal al zo lang haar op een ijgen bed laten slaapen maar tot nu toe nog niet gedaan maar mijn dochtertje zij 2 weet geden al mam wil op een ijgen bed slaapen maar ga hem het vamidag zeggen anders geef ik haar niet mee dus moet mijn best doen om nuchter te blijfen daardoor ga ik meestal aan de jww dus doe mijn best om het te laten staan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Kate gefeliciteerd met je 2 maanden ADB!Stien ik zie net dat we voor jouw dus morgen moeten zingen...1 jaar en een maand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 kijk dit geefd mij steun op dit forsem om toch niet te gaan drinken bedankt jullie allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Trui: ik kreeg zo een ingeving, ik dacht ik ga Trui eens heel hard roepen.Een moeilijke situatie voor je Trui. Doe wat je gevoel je zegt, want je bent een hele goede moeder.p.s. als iemand zin heeft in mijn heerlijke sambal of sateh saus, Zie het draadje: gezond door het leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Marjo...ik begrijp het...maar je bent de hele week al niet lekker dus ik had er al niet meer zo op gerekend heerlijk met jouw ...al kleppende naar Enschede te rijden.Jammer en beterschap meissie!Vond het trouwens ook erg sneu dat je dan alleen weer terug moest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Safi, De arts was al langs geweest direct na het onderzoek . Was allemaal oké. Klachten zijn dus echt van gynaecologishe aard en daar wordt binnekort wat aangedaan.Dus dan ben ik weer super gezond over 4 weken.:)Maar vind het niet correct om nu niet te gaan. Vandaar de drukke dag. En veel boodscappen i.v.m man's verjaardag. Dus genoeg te doen vandaag.Zit hier nog even om mij op te tutten.Ga nooit zonder make-up en nette haren de deur uit. Hoezo ijdel?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 dank je an hee waar moet ik kijken voor de sateh saus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Nog eens Trui. Stien gaf al goede ideeen aan, knap Stien, zou ik nu niet aan denken.Maar inderdaad, dat is een strategie voor jezelf opzetten. Weten dat je in de gevarenzone zit.Dus Trui, als de drukte voorbij is kunnen we misschien mee verzinnen hier op het forum, zodat je droog het weekeinde doorkomt. Als je kinderen dan weer komen zal je zoooooooo ontzettend blij met jezelf zijn en zooooooooooo gelukkig met je lieve kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Moet even met de hond uit..dus zie jullie later.En Stien geen zenuwen krijgen hoor we doen allemaal gewoon heel 'normaal'! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Trui een heel leuk draadje:Bij Tips en Adviezen en dangoed eten als je stopt met drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 ja heb het gelezen an leuke geregten lekker ben gek op sathe saus ga het ook eens zo maken als jij zegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Trui: ik heb het ook altijd heel moeilijk (gehad) als mijn dochter ging logeren; ik had het zelfs al moeilijk als ze naar school ging!3 weken geleden heb ik het roer omgegooid, toen ze weer een weekend wegging, ik was toen net gestopt met drinken en was vastbesloten dit niet als excuus te gebruiken, om weer aan de drank te gaan.Het werd toen extra moeilijk, omdat ik mijn geld-reserve moest achterlaten bij de dierenarts...Maar goed, door dat weekend vooral bezig te blijven met van alles en nog wat, en inderdaad mezelf te verwennen met lekkere hapjes, en nu eens wel te koken voor mezelf, en bij vriendinnen op bezoek te gaan, en hier op het forum te komen, heb ik het gered!Ik was erg tevreden over mezelf, en was blij dat ik mijn dochter kon verblijden met een nuchtere moeder!Het is echt de moeite waard Trui, ik kan het je aanraden. Ik bied me aan om je door het weekend heen te slepen!En wat de belofte van je man betreft: als je dochter aangeeft, in een eigen bed te willen slapen (ik geef haar groot gelijk), zou je man zijn belofte waar moeten maken. In jouw geval zou ik daar dus zeker iets over zeggen.In ieder geval: sterkte meid, je komt er wel doorheen. Sterkte!Liefs, C Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 En nu moet ik even een was bij de buuf droppen, meteen even een lekker bakkie bij haar drinken.Laterzzz! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 ik heb goede moet nu dank iedereen en wie het ook moeklijk hebben hier zijn mensen die mij en iedereen steunen ook al heben ze het zelf ook moelijk dank voor het begrip en steun die ik hier zeker heb KNUFFEL VOOR IEDEREEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Trui: een hele dikke knuffel terug Jij helpt mij enorm, namelijk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Trui je doet het goed, gefeliciteerd! Fijn dat je weer regelmatig hier post en dat je het droog houdt!Maar nu de tip voor niet meer roken. Eigenlijk is het principe net zoals met niet drinken, je neemt de eerste gewoon niet en de trek gaat vanzelf weer over. Zelf vond ik het principe van de eerste niet nemen met niet drinken gemakkelijker dan met niet roken, daar was ik toch erger aan verslaafd. Ik begrijp An, wat je gisteren schreef dat je een moeilijke periode had en voor jouw gevoel de keuze had: weer drinken of weer roken. De truc is, elke keer als je trek krijgt in een sigaret, stop je in plaats daarvan een teen knoflook in je mond. Als je zegt, ja hallo, dan stink ik een uur in de wind, dan is dat waar, maar dat doe je met een sigaret ook. Vind je het echt te erg om zo te stinken, lees dan de receptendraad even. Calimero, je werd gisteren even afgebroken door andere zaken. Dat is jammer. Wat je schrijft ben ik zeker niet vergeten, en ik denk daar over na. Nogmaals dank voor jouw eerlijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Hahahahaha een teen knoflook........heb jij dat ook gedaan?Ik kwam bijna 5 jaar geleden in dit huis wonen, alles wit en fris en ik dacht : Zo, die viezigheid daar doe ik niet meer aan.Maar ik vond het veeeeeeeeeeeeel makkelijker dan niet drinken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Benthe, wat ga je voor de 3000e posting voor moois verzinnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ik ga mijn auto leeghalen daar heb ik echt een hekel aan die boodschappen doen is één maar opruimen........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Goedemorgen lieve forumleden,Ik post al een tijdje minder, omdat ik de "klik" hier een beetje mis. Heb al veel gedacht waaraan dat zou kunnen liggen. Misschien aan de sfeer of aan mezelf? In ieder geval wil ik vandaag toch er even "bij zijn", tenslotte zal ik een aantal van jullie morgen zien!!Iedereen is heel goed bezig zo te lezen. Ik hou het ook vandaag droog en ben blij dat jullie meedoen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 zo hier ben ik terug eventjes pauze .gem blij je te lezen , er zijn bij mij ook periodes dat ik minder post waar het aan ligt weet ik dan ook niet , voor mijn eigen blacky weet ik dat ik dan voorzichtig moet zijn , want ik ben dan een caracolleke die in haar schulpje kruipt en dat is niet goed vor blacky .zo het aquarium is oke ; enkel liggen de vissen nu een beetje te apegapen door het blijkbaar te koude water , nu ja ben nog een poosje thuis dus indien nodig kan ik mond op mond beademing toepassen;)mijn reistasje is bijna klaar , straks douche wandeling met het hondje en dan stillekes aan vertrekken richting deurningen want daar ligt het geboekte hotel 11 km van enschede .laat mij aub morgen het woord ensched niet zeggen want mijn partner ligt altijd in de deuk als ik enschede zeg houtje ik doe eigenlijk niet graag boodschappen maar nog minder hou ik ervan ze uit mijn wagen te halen maar wat mot , mot he . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden