Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 januari 2008


Cheyenne

Aanbevolen berichten

Lol Blacky, dit idee had ik dus ook al aan de hand gedaan. Kostte me maanden later wel het nodige sauswerk omdat ik in eerste instantie vergeten was de armleuningen van de stoel af te halen. Met als gevolg de nodige zwarte strepen op de muren hier.

Durf het bijna niet te zeggen, maar als je in je uppie aan huis gekluisterd bent dan is www.albert.nl een uitkomst. Het kost je wel 4,95 euro bezorgkosten maar het heeft mij en mijn kattenbeesten van de hongersdood gered :).

Dani

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Kohtje,

Als ik mij niet vergis hoorde jij toch ook bij de schrijvers, of vergis ik me nu?

Ik voel me op het ogenblik niet zo happy, nu ik de positieve verhalen hoor van vandaag. Graag was ik er ook geweest. Maar die straatvrees is al een stuk minder, maar is ook gerelateerd aan spanning. En wat er de laatste tijd hier is gebeurt, is me echt niet in de koude kleren gaan zitten. En dus durfde ik het niet aan. En moet ik nu Delta maar eens los gaan laten en mocht hij toch nog terugkomen (je weet maar nooit), erover heen scrollen. En zijn probleem met mij, niet meer, mijn probleem maken. Want ik ben gelukkig niet de enige, die hij heeft geblokt, blijkt nu. Maar ook dat krijgt mij niet aan de drank.
En koh, ik maak graag gebruik, van je aanbod, voor een volgende keer.

Nou ik hoop vanavond nog te genieten, van jullie verhalen.

groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TINA :present::musicnote::heart::rose: Sterkte meid!!!!

Hoi hoi, ben ook weer thuis van het feestje bij de buuf...ga zo eerst nog even met bulletje naar buiten.
Ik wilde even kijken hoe het hier was, en of iedereen al terug was van Enschede...ik lees al dat het erg leuk was, tof!

Blacky, gaat nog steeds beroerd met bulletje. We hebben ,na overleg met 2 dierenartsen besloten, hem in te laten slapen, is gewoon het beste voor hem. Over een paar dagen,we gaan hem nog eerst even flink verwennen, ik denk dat ik dinsdag met hem ga.

Ik ben even weg, laterz!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina, ja ik ben er nog!! Lees een beetje hoe jij het allemaal moet organiseren. Burostoel, thermoskannen, geen hulp, geen gips. Hemel, ik zou met de handen in het haar zitten. Het zit je wel allemaal harstikke tegen. Toch zijn het wel signalen. Tenminste ik geloof niet zo in het toeval. Je bent zo goed bezig Tina, nou ja, af en toe een terugvalletje. Maar de wil is er Tina. Maak nuttig gebruik van deze tijd en vooral accepteer alle hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina,

Met het op je kont gaan zitten en door het huis te schuiven kom je een heel eind bij gebrek aan een burostoel of het niet op krukken kunnende lopen. Dat laatste lukte mij namelijk ook niet. Een regelrechte ramp voor iemand die bekend is met tennisellebogen en chronische ontstekingen in de schouders.

Wat Corinne al schreef, niet met een kopje thee vanuit de keuken gaan struien. Gaat niet lukken. Beter de warmhoudkan mee nemen.

Douche-tip: Vuilniszak om je (gips)been, elastiekje om de bovenkant, krukje om op te zitten en je komt een heel eind.

Dani

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi An,

Het is niet zo dat ik helemaal geen hulp heb hoor, maar ik ben altijd gewend mijn eigen boontjes te doppen en dat is dan wennen dat je afhankelijk bent, het ergste vind ik nog dat ik net weer aan het werk was.
Voorlopig ben ik er zoet mee 6 weken en mijn hele familie zit in Tailand dus ja ik zie wel hoe ik het oplos, moet nog aan het idee wennen, kan er niet zo goed tegen als ik iets heb maar ja het zal wel moeten heb een flink potje zitten janken daar in de VU, maar ze waren superlief.

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HALLO allemaal,

Ik ben weer thuis althans ik hang even bij mijn ROA op de bank, zijn dochter is jarig.

Maar niet voor lang, ik ben kapot-moe van alle indrukken, maar wat was het leuk en de lange reis was de moeite waard. Ik hoop dat Corinne inmiddels thuis is die moest nog een uur met de trein daarna.

Tot zometeen als ik thuis ben..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cacao, wat vreselijk om voor zoiets een dag te moeten prikken. Ik bedoel met het oog op Bulletje.
Is het zo ernstig dat dat écht nodig is? Is er geen enkele mogelijkheid,,,, nou ja natuurlijk niet, dom geklets van mij. Maar het is anders als dat je hond zichtbaar heel ziek is, denk ik.
Ik ben niet zo'n hondekenner maar dit lijkt mij wel heel moeilijk.

Trui, gaat het nog goed met je? Mosselen gegeten? Doorzetten hoor, voor je het weet is het weekeinde weer om!

Tina, meis wat erg. Dit komt je nu wel erg ongelegen, maar hee kop op hé, het had nóg erger kunnen zijn. Met uitglijden kun je raar terechtkomen.

Charlie, rust - regelmaat. Ik blijf maar herhalen, het heeft niets maar dan ook niets met je nachtdienst te maken maar dat weet jezelf ook wel.

Maxo, welkom hier. Goed zeg 3 dagen maak gebruik van al die tips die je hier kunt vinden!

Koh, hoezo "raar zooitje" ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
Een half uur geleden ben ik thuis aangekomen.
Het was een hele vermoeiende dag, maar wel gezellig, leerzaam en ik heb er van genoten.
Ik ben compleet uitgeteld. En dan te bedenken dat Blacky ws. nog een eind van huis is.
Ik hoop dat jullie thuisblijvers ook genoten hebben van de dag en deze zonder problemen zijn doorgekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferry van waar ik woon tot enschede is het 314 kilometers , ik heb een regelmatige snelheid kunnen houden van 120, eens in belgie 130 en hebben we drie rijvakken op de snelweg hi hi scheelt ook iets he :-) lekker gesjeest :-))
ik ben wel een beetje verschoten van nederland , men mag nergers meer roken ?? maar zelf in een winkelcentrum mag gerookt worden ?? nou dit is al meer als twee jaar in spanje niet zo en ook in belgie mag men niet in een schopping center roken .
heb sigaretten gekocht vraag 6 fardes en ik weet daar dus de prijs van vermiits ik ze altijd indien mogelijk in nederland koop , er klopte iets niet , ikke terug naar binnen en gevraagt en inderdaad meiske had 12 pakjes teveel aan gerekend , nu ja ik ben dus met 12 pakjes meer thuis gekomen nu ooit komt er een dag dat ik niet meer roken zal wanneer das iets anders he .
Dani mijn bureaustoel was zo een goedkope met alleen een zitvlak , dus geen arm steunen aan .
nu ja ik heb uit die tijd nog iets te schrijven , sliep altijd in de zetel en de plasemmer stond naast mij , op een nacht moet ik plassen ga op de emmer zitten en die knalt uit mekaar , zat ik daar met mijn gat in mijn eigen nattigheid;-(
ander iets was dat queenie zwager was (de poes) en die lag altijd met haar dikke buik bij mij in de zetel , mijn kenissen zeiden altijd blacky let maar op want straks bevalt queenie tussen je benen , en raad eens inderdaad de poes heeft haar eerste jonkie gekregen tussen mijn benen , vondt ik niet erg maar wat nadien kwam daar ging ik van k...... bweukes ;-((
cacao van voor je tijd hier op het forum , ik had een rood katerke mee uit spanje luckas genaamd , het diertje had al sinds we hem hadden een erge kattenziekte had maar hij kwam er altijd weer door spelen ravotten en noem maar op , in mei is hij heel ziek geworden en vermagerde per dag en ik heb toen ook de beslissing moeten nemen om hem in te laten slapen andere van het forum weten hoeveel pijn dit mij gedaan heeft , maar voor luclkas was het de beste keuze , men mag een dier niet laten lijden als je mij begrijp .
maxo welkom op dit forum
corinne nah nah nah ik zijn al thuis zulle :-)))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een kort verslag mijnerzijds...

Het was vandaag erg gezellig. Bijzonder om een paar mensen in het echie te zien!
We zijn enorm verwend door Tactus, lekker drinken, prachtige hapjes en hele lekkere broodjes. Samen met de baksels van diverse mensen was er erg veel eten.
Het grote scherm met deze pagina erop maakte het wel speciaal vond ik, ook al heb ik niet ingelogd.
Ik heb iedereen in meerdere of mindere mate gesproken. Ik had van sommige mensen toch een ander beeld omdat je toch denkt (hoe raar) dat ze op hun icoontje lijken. Nu was het bij mij niet mogelijk, zo ook voor Visje, Koh, Marion en Corinne. Daar had ik me dan ook geen speciaal beeld van gevormd.
Leuk om ook de stemmen van iedereen te horen!

Ik vond het een geslaagde dag, alleen ben ik erg moe. Het hakt er toch wel in omdat het gewoon erg spannend was!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Hoi...ik ben ook weer thuis...PFFFF...was wel een zenuwslopende job zeg...ben er kapot van maar dat zal ook wel door mijn verantwoordelijkheid gevoel van het organiseren komen.
Niemand zag er zo uit als ik verwacht had....en het duurde wel een half uur voor je daar geestelijk aan gewend was...heel vreemd gevoel. Ik hoorde ook van iedereen dat ze mijn bruine kleurtje misten en me als een dikkertje voor ogen hadden dus ook dat ik er helemaal niet zo uit zag als ze verwacht hadden.

Het was heel erg leuk...en ja Houtje had inderdaad een strijk verhaal en we hebben veel over onze verslaving gepraat en onze angsten en gebreken...dus eigenlijk niet veel anders dan op het forum...maar wel heel fijn om het gezicht van de persoon er nu bij te weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...