Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 januari 2008


Cheyenne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een hele goeiemiddag allen, ook ginder in Enschede :D,
Tina, je bent niet de enige die meer tijd nodig heeft dan je zelf gewild had, ikzelf ben drie jaar adb cq droog geweest, daarna dacht ik dat ik het wel weer aan kon om af en toe 'n glaasje te nuttigen. Maar binnen de kortste tijd werden die glaasjes alweer flessen.
Daarna ook een periode gehad van steeds weer opnieuw beginnen. Tot nog toe gaat het heel goed bij mij ! Dus kop op, gewoon weer opstaan, vandaag beginnen met een droge dag.
( buiten denken ze daar anders over , ;) ).
Verder weinig te melden. Veel plezier, collega's in Enschede! )

Groetjes.................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga jullie even verlaten, moet een kadootje kopen voor de buuf, die viert haar verjaardag, dus daar ga ik straks ook heen.
Eigenlijk geen zin in, blijf liever bij mijn hond...maar ik ga toch maar, in ieder geval wordt daar geen alcohol gedronken.
Ik ben een beetje depri,misschien doet het feestje me wel goed.

Ben er denk ik rond 7 uur weer, dus tot dan!
Heb het goed, hou het zo droog mogelijk, ook de feestgangers in Enschede!


:heart:, C

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina, rust vinden met een kater is lastig, dat weet ik. Morgen zul je je weer wat rustiger voelen als je vandaag niet drinkt. Doe je met me mee, kop op! :present:

Pip, ik waardeer je eerlijkheid en hoop dat ook jij de knop snel zult vinden. Het kan namelijk wel.

Blacky dat is niet mis wat je gisteravond vertelde. Wat heb je veel meegemaakt.

Cacao, arm beestje dat bulletje van je. Het is inderdaad maar de vraag waar hij zelf het meeste baat bij heeft. Sterkte.

Hier weinig te melden. Het verbaast me wel eens dat er op sommige ernstige berichten bijna niet wordt ingegaan. Behalve dat bedplassen geen incest hoeft te betekenen. Nee dat weet ik ook wel.
Sorry, maar ik scroll even over alle eetberichten heen. Geeft niet. Ik kan ook niet de energie en tijd opbrengen om alle 400 berichten dagelijks te lezen, dus ik haal er maar uit wat mij inspirerend lijkt.
Dit is niet zo rot bedoeld als het misschien klinkt, maar gewoon oprecht.

Mense hou het droog en ik geloof dat de party vanmiddag wel geslaagd was!

groetjes,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie: tja een mens kan heel zwak zijn,.............maar ook heel sterk Charlie.
Nachtdiensten leveren stress op Charlie. Daar weet ik alles van. Gelukkig is de schade beperkt gebleven.
Momenteel sluit ik me zoveel mogelijk af hier. Ik kan dus helemaal niet tegen stress hier. En ik WIL perse niet drinken. Het voelt goed Charlie: kom op vanaf nu laat je de eerste staan ok? Doe je mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...