safidepafi Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Mensen ik kom even binnevallen...ik ben er!Natgeregent en nog gedacht dat ik helemaal de weg kwijt was..kon me vanuit de trein even helemaal niet orienteren...maar..he, he...nu even een bakkie leuttype fouten door de zenuwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 iso goed van je dag 14 van harte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 dus je bent er nog niet safi vies die regen he... jamer an dat je niet goed kon slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikstopook Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Ja, twee weken! Toen ik stopte heb ik erg uitgekeken naar deze dag. En voordat je het in de gaten hebt is het zover.Bedankt voor de bloemen, Trui.ISO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 lekker gevoel he ik zit nu op 17 de dag hier helpen we mekaar ben gisteren ook geholpen door veel voeld goed op naar 15 ik naar 18 lukt ons wel ...an ben je ook nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 ook goede morgen pippi knuffel van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikstopook Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Ja Trui, wij zijn gisteren allebei geholpen hier. Perfect!ISO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikstopook Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Mensen, misschien tot straks, ik ga wat doen!ISO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Hihihi pippi...gelukkig wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 heb lekker hoofd pijn noe kan ook niet anders mijn hond is weer ziek dus van de trap af gekomen rook ik het al dweilen dweilen met veel gloor ben nu reist aan het kooken ze moet toch wat eeten was gisteren ook al ziek arm beesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Goedezaterwaterdag!Tina, je kan niet meer terug draaien dat je gedronken hebt en je ziek hebt gemeld; 2 dingen die jou alleen maar bevestigen in het toch al niet zo goede gevoel over jezelf. Nu is het mooie dat je wat er vanaf nu komen gaat wél kan veranderen en dan volgt vanzelf meer waardering over jezelf. Aktie-reaktie, dat geldt voor de mensen om je heen maar vooral ook voor jezelf, en het is ook nog eens een wisselwerking: voel je goed over jezelf, dan straal je dat uit, dan krijg je dat weer terug, etc. Stil staan bij wat je nu niet meer kan veranderen heeft geen zin, even stil staan bij een goed plan voor de nabije toekomst is veel zinniger! Zo kan je van deze dag nog iets goeds maken!!! Planvoorstel: als je bv niet meer drinkt, kan je wellicht wat gemakkelijker je werk aan, in ieder geval zonder schuldgevoelens, en heb je in je vrije tijd dus meer energie om eens goed na te denken over hoe je in je werk staat, wat je eventueel anders zou willen, welke stappen te ondernemen enz. , gewoon op een rustige manier, zonder daarbij je gevoel van eigenwaarde schade te doen. ISO en Trui: gefeliciteerd met jullie thuiswedstrijd gisteren!!! En een voor jullie dag 15&18, laat het jullie vertrouwen geven om ook vandaag die eerste te laten staan! Safi ineens krijg ik een fantasie over iedereen die daar in een kring met een laptopje op z'n/d'r schoot zit te meetingen :D heeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Trui: rijst met een bijna zonder vet gebraden of gekookt mager kipfileetje maakte in altijd voor mijn snorremansjes als ze ziek waren, veel beterschap voor hoofd en buik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Blacky vraagt of ik even wil zeggen dat zij er ook is...maar ze moet eerst even een peukse roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Kaia...nee er is een heel groot scherm waar je het forum op kan lezen en een computer en toesenbord die op het forym is aangesloten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 ja kaia heb nu reist gekookt dus geen haar aleen water en vamidag wat reist en morgen kip er door deze hond heefd een hele gevoelige maag denk ik heb haar nog niet zo lang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Mogguh iedereen,Tina, jammer meid, maar het is gebeurd,het hoort nu al bij het verleden. Zonde dat je hier niet even aan de bel getrokken hebt, maar ja, je had die keuze al gemaakt...Grote berg zand erover, nu=nu en dat is het enige belangrijke.Nu weer je schouders eronder, je weet dat je het kan dus gaan met die banaan, vandaag wordt weer dag 1 en er zllen er nog veel volgen Stien, 1jaar EN 1 maand! You GO girl!ISO en Trui, wat een avond, gisteren. Wat een power! Nu alweer 2 weken en 17 dagen, hou het lijntje stevig vast...:musicnote:Pipi, adb kun je ook zijn met een paar glazen per dag/week; ik zal jaloers op je zijn als je dat kunt, ik help het je hopen.Trui, het is al gezegd, rijst met gekookte kipfilet werkte bij mijn bull uitstekend,gewoon een paar dagen volhouden en dan langzamerhand een beetje gewoon voer erbij. Ik gaf hem dan ook nog altijd het kookvocht van de rijst, of gekookt water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 safi en blacky maak er wat van vandaag blacky niet te veel roken groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Hey Safi en Blacky!Hihi, ben ik in beeld? Wens iedereen veel plezier, jullie natuurlijk ook!Wij werken gewoon door hoor...Iedereen een knuf!!!Liefs, C:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 dank je cacao nu geef ik haar wel rijst en water maar vorige keer vond ik het zo zielig ze vallen zo gouw af en heb haar brood gegeven nou dat heb ik geweeten bleef aan het dweilen stinken maar ze heefd het nu erger beetje bloed er bij denk dat ze daar om deze hond ook weg hebben gedaan maar komt wel goed kijk het even aan hoe ze het vandaag doet en morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Pipi, lijkt me niks mis met plan van aanpak, iedereen doet het in zijn/haar eigen tempo...jij neemt babysteps.Als dat voor jou werkt, kom je er vanzelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Collega's ik ga even een wandeling maken met m'n bullletje,Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Dit is echt heel raar, ik zit hier dus aan een tafel in een zaal bij Tactus te forummen. Fijn dat we op deze manier ook bij jullie kunnen zijn en jullie bij ons.Het stroomt hier langzaamaan vol en het is erg bijzonder om iedereen eens in het echt te zien.ik ga nu aan de koffie met appeltaart met zwarte randjes en log weer uit, tot later!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 |Goede morgen,Héhe, eindelijk kunnen inloggen, het lukte voor geen meter. Het is al te laat, want iedereen zal al wel onderweg zijn. Maar toch een fijne happening toegewenst.groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 leuk dat jullie het daat naar je zin hebben eet ze he met de zwarte rantjes hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Pippi, mijn doel was aanvankelijk, toen ik met de internetbehandeling begon, ook om met mate te leren drinken. Niet meer dan 2 glazen op een avond, soms in het weekend eventueel 3, en enkele dagen per week niets. Daardoor raakte ik hevig gefrustreerd, en ik was eigenlijk voortdurend met die paar glazen die ik 'mocht' drinken bezig. Het werd een ware obsessie, uiteindelijk uitmondend in een enorme uitglijder omdat ik me één avondje (werd de halve nacht) nog een keer lekker wilde laten gaan. Daarna besefte ik dat met mate drinken er voor mij gewoon niet in zit. Helemaal niet geeft veel meer rust dan die paar glazen, omdat de zucht na een tijdje niet drinken afneemt.Probeer eens een paar maanden (2 of 3) helemaal niet te drinken, en kijk hoe je dat bevalt. De eerste twee weken zijn moeilijk, maar daarna wordt het beter. Op die manier heb ik het ook gedaan, en na drie maanden besloot ik nog maar een tijdje door te gaan. Daar ben ik nog steeds mee bezig, en het bevalt me stukken beter dan hoe mijn leven vroeger was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden