Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 januari 2008


Cheyenne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedezaterwaterdag!

Tina, je kan niet meer terug draaien dat je gedronken hebt en je ziek hebt gemeld; 2 dingen die jou alleen maar bevestigen in het toch al niet zo goede gevoel over jezelf.
Nu is het mooie dat je wat er vanaf nu komen gaat wél kan veranderen en dan volgt vanzelf meer waardering over jezelf. Aktie-reaktie, dat geldt voor de mensen om je heen maar vooral ook voor jezelf, en het is ook nog eens een wisselwerking: voel je goed over jezelf, dan straal je dat uit, dan krijg je dat weer terug, etc.
Stil staan bij wat je nu niet meer kan veranderen heeft geen zin, even stil staan bij een goed plan voor de nabije toekomst is veel zinniger! Zo kan je van deze dag nog iets goeds maken!!!
Planvoorstel: als je bv niet meer drinkt, kan je wellicht wat gemakkelijker je werk aan, in ieder geval zonder schuldgevoelens, en heb je in je vrije tijd dus meer energie om eens goed na te denken over hoe je in je werk staat, wat je eventueel anders zou willen, welke stappen te ondernemen enz. , gewoon op een rustige manier, zonder daarbij je gevoel van eigenwaarde schade te doen.

ISO en Trui: gefeliciteerd met jullie thuiswedstrijd gisteren!!! En een :musicnote: voor jullie dag 15&18, laat het jullie vertrouwen geven om ook vandaag die eerste te laten staan!

Safi ineens krijg ik een fantasie over iedereen die daar in een kring met een laptopje op z'n/d'r schoot zit te meetingen :D :D heeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier :sun: !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh iedereen,

Tina, jammer meid, maar het is gebeurd,het hoort nu al bij het verleden. Zonde dat je hier niet even aan de bel getrokken hebt, maar ja, je had die keuze al gemaakt...Grote berg zand erover, nu=nu en dat is het enige belangrijke.
Nu weer je schouders eronder, je weet dat je het kan dus gaan met die banaan, vandaag wordt weer dag 1 en er zllen er nog veel volgen :D

Stien, 1jaar EN 1 maand! You GO girl!:musicnote:

ISO en Trui, wat een avond, gisteren. Wat een power! Nu alweer 2 weken en 17 dagen, hou het lijntje stevig vast...:musicnote::musicnote:

Pipi, adb kun je ook zijn met een paar glazen per dag/week; ik zal jaloers op je zijn als je dat kunt, ik help het je hopen.

Trui, het is al gezegd, rijst met gekookte kipfilet werkte bij mijn bull uitstekend,gewoon een paar dagen volhouden en dan langzamerhand een beetje gewoon voer erbij. Ik gaf hem dan ook nog altijd het kookvocht van de rijst, of gekookt water.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank je cacao nu geef ik haar wel rijst en water maar vorige keer vond ik het zo zielig ze vallen zo gouw af en heb haar brood gegeven nou dat heb ik geweeten bleef aan het dweilen stinken maar ze heefd het nu erger beetje bloed er bij denk dat ze daar om deze hond ook weg hebben gedaan maar komt wel goed kijk het even aan hoe ze het vandaag doet en morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is echt heel raar, ik zit hier dus aan een tafel in een zaal bij Tactus te forummen. Fijn dat we op deze manier ook bij jullie kunnen zijn en jullie bij ons.

Het stroomt hier langzaamaan vol en het is erg bijzonder om iedereen eens in het echt te zien.
ik ga nu aan de koffie met appeltaart met zwarte randjes en log weer uit, tot later!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi, mijn doel was aanvankelijk, toen ik met de internetbehandeling begon, ook om met mate te leren drinken. Niet meer dan 2 glazen op een avond, soms in het weekend eventueel 3, en enkele dagen per week niets. Daardoor raakte ik hevig gefrustreerd, en ik was eigenlijk voortdurend met die paar glazen die ik 'mocht' drinken bezig. Het werd een ware obsessie, uiteindelijk uitmondend in een enorme uitglijder omdat ik me één avondje (werd de halve nacht) nog een keer lekker wilde laten gaan. Daarna besefte ik dat met mate drinken er voor mij gewoon niet in zit. Helemaal niet geeft veel meer rust dan die paar glazen, omdat de zucht na een tijdje niet drinken afneemt.

Probeer eens een paar maanden (2 of 3) helemaal niet te drinken, en kijk hoe je dat bevalt. De eerste twee weken zijn moeilijk, maar daarna wordt het beter. Op die manier heb ik het ook gedaan, en na drie maanden besloot ik nog maar een tijdje door te gaan. Daar ben ik nog steeds mee bezig, en het bevalt me stukken beter dan hoe mijn leven vroeger was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...