Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 januari 2008


Cheyenne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi!

Hier de bewaker van het fort......:P die er potverdorie de gehele dag niet was! Alsof de duvel er mee speelt! Vanochtend maar mee gegaan naar het judo-examen :), daarna de héééle dag visite gehad, tussendoor nog twee bedden verschoond (niets gestreken) en ook nog eten gekookt (én gegeten). Nu even rust in de tent en tijd om bij te lezen....

Cacou; wat moeilijk voor je! Ik wens je heel veel sterkte voor dinsdag, en geniet nog maar heel veel tot die tijd van Bulletje! :present:

Albertina; Spijtig, maar je klinkt vastberaden. Het gaat je (uiteraard) lukken! Geloof in jezelf. :present:

Pippi; Het komt wel. De dag dat je het zó zat bent, dat je niet meer wil!

Goed. Mooi. Jullie hebben het dus fijn gehad in Enschede, nou mooi is dat! ;)

hier loopt de buik nog steeds leeg, hoop op beter tijden..... Humeur verder goed!

Keep it dry Soothe, Kaia! Jullie gaan goed!!

Gezellig was ik hè Trui! Sorry!

Ferry; B)

Blacky; race-eend!

Iedereen: :rose::):P:sun::moon: :light: :heart: !!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, mooie bewaker dan! Verder weinig tot geen rare gedachten of hanteerbaar! Vrees de toekomst, eerst morgen maar weer. Komt goed!

Pff ja Cacou, afleiding....

Zoon (9) heeft bandje opgericht, komen hier morgen de boel onveilig maken, hahha. Afleiding zat! Ach maandag weer rust! Voel me soms net 80. Moet wel beter worden, anders....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

race eend blacky raced naar beddeke toe ;)
mensen kinderen ik ben kapot
mijn droom als klein meiske was truck driver worden , ben ik blij dat ik niet voor dat beroep gekozen heb :-)
want ganse dagen op mijn kont in een truck rijden neen is niets voor mij
lieverds slaapzacht , felices sueños y hasta mañana
en inderdaad die mensen van tactus een applaus klap klap klap klapper de klap :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'k moet zeggen dat ik er plezier in heb om niet te drinken. Als ik twijfel, denk ik terug aan de tijd dat ik nu ("zat"erdagavond), al minstens 4 liter bier achter de kiezen had, en dan nu begon aan een "lekker" flesje wijn. Wat kun je jezelf toch voor de gek houden: een "lekker" wijntje na 8 halve liters bier! Nee, dat niet meer. Als ik daaraan terug denk, dan ben ik blij dat ik nu nuchter ben en morgen lekker op tijd op kan staan, en dingen kan gaan doen (achterstallig onderhoud aan huis bijvoorbeld). Vroeger was je gewoon bijna de gehele dag bezig met bijkomen van de avond tevoren, en voordat je weer helemaal "bij" was, had ik dan m'n eerste alweer te pakken. Nee, gaat lekker zo!

ISO

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina,
Sterkte met je voet.

Morgen zal ik wat spraakzamer zijn.
Ik heb bekaf op de bank gezeten. Dalziel gekeken.


Allemaal welterusten. Ik trek het gewoon niet meer.

Tactussen nog bedankt voor de gastvrijheid.
En bedankt forumleden. Jullie hebben me op het droge getrokken en gehouden.
Ik ga naar bed en zal vast goed slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, de meeting was geslaagd maar ik moet alles nog wel laten bezinken.. kan er nog weinig over zeggen... Mijn weekend was achteraf te vol, met gisteren ook nog eens de hele dag beziggehouden worden en vandaag de meeting en de 2 treinreizen, dus tijdens de meeting was ik lichtelijk een stuiterballetje, vandaar dat ik de een wat meer gesproken heb dan de ander... Vond het allemaal zo spannend en was zo moe dat het moeite kostte om echt bij mezelf te blijven, maar aan de andere kant is dat ook wie ik ben en was dat ook weer geen probleem (werd er zelf denk ik het meeste moe van). Ik weet wel dat toen ik eenmaal in de trein naar Haarlem zat en deze het station binnenreed dat ik de spanning eindelijk weer een beetje van me af voelde glijden.. soms kan je zooooooo blij zijn dat je weer thuis bent... na een uurtje thuis had ik mijn voetjes gelukkig weer redelijk op de grond... en hebben Tapas en ik (hihi) heerlijk op de bank voor de TV gelegen.. effe niks

vroeger na zo'n dag en zo'n treinreis ging ik inderdaad steevast aan de drank... als beloning omdat het me gelukt was en om de spanningen de baas te worden (zou ik soms een treinreisfobie hebben? ).. nu merk ik dat het zonder drank ook kan.. en dat zo'n meeting me daarin sterkt... en dat ik morgen gelukkig ook nog eens geen kater heb!!!!!

Wat ik het meest bijzondere vandaag vond? Dat we een willekeurige groep mensen bij elkaar waren die je overal kan tegenkomen en dat ik me eigenlijk niet kon voorstellen dat dit mensen waren (en zijn) met een alcoholprobleem... Zo onzichtbaar is het dus!

Het was een lange dag, Bert en Marielle hebben ons vreselijk verwend en Houtje je taart was heerlijk, het meegenomen stukje vanavond even lekker in de magnetron gedaan. Gelukkig was er een fietsenhok om (droog) te roken want daar vond eigenlijk de meeting plaats ;). De schrijversbijeenkomst was ook erg nuttig en leerzaam en daarin hebben we hard gewerkt!

Het was een goeie dag zo maar ik denk dat ik morgen pas echt alle gevoelens en ervaringen die erbij hoorden toe kan laten. Nu is het nog een grote brij.

Tina wat een pech, hoe krijg je het voor elkaar. Heel veel sterkte met je voet! en met het aanvaarden van hulp van anderen.
Cacao, bah, wat een naar bericht, verwen Bulleke nog maar even heel goed. Ik heb inmiddels 3x een dier in moeten laten slapen en het went nooit. Heel veel sterkte de komende dagen
Ik ga nog even rommelen en dan lekker mijn bedje in en alles laten bezinken van vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...