Spring naar bijdragen

ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 190
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
marjo

Nou, het is niet zo boeiend allemaal hoor. dit komt wel erg dichtbij. Even niet, het moet nog wat langer garen... Het heeft ook wel een beetje te maken denk ik met de 40-ers vraag, is dit het? En hoe nu verder... zeker nu jww er niet meer is. Soort saaiheid idd! Deel het nog wel eens een andere keer. Thanks!
:heart:



:present:Sterkte Marjo je tijd komt echt wel.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo: ga ook ff lachen, helpt hoor. Gewoon heel hard. Zomaar. We noemen het maar de lachtherapie. Schijnt gezond te zijn. Een soort sporten. Als je eens wist hoeveel spieren je moet gebruiken om te lachen. Zelfs tranen krijgen eens de kans tevoorschijn te komen, lach tranen he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een vriendin waar ik zo vaak onbedaarlijk mee kan lachen om de meest belachelijke dingen, en het is dan soms echt zo van Jantje lacht Jantje huilt.
Van de week toen ik zo kwaad was over de korting op mijn salaris hebben we later echt plezier gehad, gelukkig ben ik mijn humor nooit verloren, het is bij mij zelfs beter zonder jww, daar word ik bijzonder depri van.

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk: de vrolijkheid begint in je hersens, het denken. Je denkt gewoon IK BEN HARSTIKKE BLIJ. ZO BlIJ en je ogen gaan guitig kijken, mond hoeken omhoog en zie..... je bent gewoon blij.

Marjo: gaat het al beter?????? Moet wel, kan niet anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, ik hoop dat mijn berichtje dat ik met mijn zus op stap was niet te confronterend voor je was? Het moet inderdaad heel pijnlijk zijn dat je dit niet meer kunt. Mijn zus en ik doen dit pas sinds twee jaar, en nu pas voor het eerst halfjaarlijks. Een stad in Nederland pikken, bij voorkeur als het uitverkoop is, dus in januari of augustus, samen met de trein er naar toe en gezellig shoppen, koffie drinken en 's avonds een hapje eten. Hartstikke leuk, en we zijn blij dat we dit samen kunnen doen.

Marjo, dat gevoel van saaiheid, en alsof alles wat minder kleur heeft dan met jww, heb ik ook lang gehad. Ik kan je vertellen dat ik dat nu niet meer heb. Ik heb inmiddels al een hele hoop gedaan en meegemaakt zonder jww, en mijn ervaring is dat het eigenlijk allemaal net zo leuk of nog leuker is. Ik heb Kerst en Oudjaar gevierd, etentjes gehad, geschaterlacht en zelfs gedanst zonder jww en me kostelijk geamuseerd. Er is misschien even een drempel, maar eenmaal daar overheen is het te gek.
Ik kan niet ontkennen dat ik op feestjes en dergelijke ook de nodige momenten heb dat ik me alleen voel tussen al die mensen, maar dat heb ik altijd gehad, ook met drank, en het was altijd aanleiding om nog meer te hijsen, overmatig te gaan kletsen en mezelf voor gek te zetten. Dat hoef ik nu niet meer. Als ik dans vlieg ik niet meer uit de bocht, ik loop niet uit mijn nek te l*llen, ik kan gewoon recht lopen en mijn gezicht en nek zien niet meer zo vlekkerig knalrood.
En wat de saaiheid van de gewone dagen en avonden thuis betreft: ik kom chronisch tijd tekort, dus verveel me nooit.

Chatters, is het net zoiets als msn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...