tapas Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 An, dan zou je even moeten mailen met tactus.Het is nu nog een pilot, dus echt onderzoeken hoe het werkt, of het werkt en of het iets toevoegt. Daarna wil tactus denk ik kijken of ze dit ook aan kunnen bieden als ondersteuning in het alcohol de baas worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 quote: Originally posted by: marjoNou, het is niet zo boeiend allemaal hoor. dit komt wel erg dichtbij. Even niet, het moet nog wat langer garen... Het heeft ook wel een beetje te maken denk ik met de 40-ers vraag, is dit het? En hoe nu verder... zeker nu jww er niet meer is. Soort saaiheid idd! Deel het nog wel eens een andere keer. Thanks! :present:Sterkte Marjo je tijd komt echt wel......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 An, mag ik er straks op terugkomen? Ik leg dat wel uit van die anonimiteit. FF de kids in bed mikken. Alleenstaande ouder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! genade |!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Hè?? Houtje, nee! Daar ging het niet over. Ik wil het graag horen zelfs. Verdorie, is het weer zo druk, dat berichtjes door elkaar gaan lopen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Nou ja zeg eerst smeken we om aandacht en nu kunnen we door de bomen het bos niet meer zienBen wel spreekwoordelijk bezig vandaag, super irritant vind ik zelf.Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Marjo: Houtje is ff druk, druk , druk ........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Blèèè`h! En toch is het gelukt, ik ben weer een beetje vrolijker, thnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Tina: allee: hoe kom je er toch bij. Je bent echt niet irritant hoor. Hoe kom je erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Het lijkt mij wel ok net als msn denk ik? Op msn kan je ook mensen blokkeren, dat kan hier ook voor PB,gaat het ook sneller of loopt het ook soms zo door elkaar?Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Ja, An. Wil jij vánavond nog die 1000 vol krijgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Marjo: ga ook ff lachen, helpt hoor. Gewoon heel hard. Zomaar. We noemen het maar de lachtherapie. Schijnt gezond te zijn. Een soort sporten. Als je eens wist hoeveel spieren je moet gebruiken om te lachen. Zelfs tranen krijgen eens de kans tevoorschijn te komen, lach tranen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Marjo,Heb je toch nog wat gevangen, zie je wel? Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Ja Marjo: we moeten ff flink doorschrijven, misschien gaan we zelfs het record verbreken. Haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Onder in de buik beginnen... langzaam naar boven... schateren!door elkaar? ehh.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Ja, mij heeft ze gevangen. Met kop en staart. blub blub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Oei, ja goeie vangst, Tina! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Ik heb een vriendin waar ik zo vaak onbedaarlijk mee kan lachen om de meest belachelijke dingen, en het is dan soms echt zo van Jantje lacht Jantje huilt.Van de week toen ik zo kwaad was over de korting op mijn salaris hebben we later echt plezier gehad, gelukkig ben ik mijn humor nooit verloren, het is bij mij zelfs beter zonder jww, daar word ik bijzonder depri van.Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 OK dus nu even allemaal tegelijk.Diep adem halen en dan HAHAHAHAHAH :)HOOOOOOOOO HIIIIIIIIII :)adem halen HAHAHAHAAH YEP joeheoeoe HAHAHAH WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa:)etcetera............. en dan weer opnieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 quote: Originally posted by: marjoOei, ja goeie vangst, Tina! Zie je wel als je maar doorzet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Kijk: de vrolijkheid begint in je hersens, het denken. Je denkt gewoon IK BEN HARSTIKKE BLIJ. ZO BlIJ en je ogen gaan guitig kijken, mond hoeken omhoog en zie..... je bent gewoon blij.Marjo: gaat het al beter?????? Moet wel, kan niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 An, ik hoop dat mijn berichtje dat ik met mijn zus op stap was niet te confronterend voor je was? Het moet inderdaad heel pijnlijk zijn dat je dit niet meer kunt. Mijn zus en ik doen dit pas sinds twee jaar, en nu pas voor het eerst halfjaarlijks. Een stad in Nederland pikken, bij voorkeur als het uitverkoop is, dus in januari of augustus, samen met de trein er naar toe en gezellig shoppen, koffie drinken en 's avonds een hapje eten. Hartstikke leuk, en we zijn blij dat we dit samen kunnen doen.Marjo, dat gevoel van saaiheid, en alsof alles wat minder kleur heeft dan met jww, heb ik ook lang gehad. Ik kan je vertellen dat ik dat nu niet meer heb. Ik heb inmiddels al een hele hoop gedaan en meegemaakt zonder jww, en mijn ervaring is dat het eigenlijk allemaal net zo leuk of nog leuker is. Ik heb Kerst en Oudjaar gevierd, etentjes gehad, geschaterlacht en zelfs gedanst zonder jww en me kostelijk geamuseerd. Er is misschien even een drempel, maar eenmaal daar overheen is het te gek.Ik kan niet ontkennen dat ik op feestjes en dergelijke ook de nodige momenten heb dat ik me alleen voel tussen al die mensen, maar dat heb ik altijd gehad, ook met drank, en het was altijd aanleiding om nog meer te hijsen, overmatig te gaan kletsen en mezelf voor gek te zetten. Dat hoef ik nu niet meer. Als ik dans vlieg ik niet meer uit de bocht, ik loop niet uit mijn nek te l*llen, ik kan gewoon recht lopen en mijn gezicht en nek zien niet meer zo vlekkerig knalrood.En wat de saaiheid van de gewone dagen en avonden thuis betreft: ik kom chronisch tijd tekort, dus verveel me nooit.Chatters, is het net zoiets als msn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 uiteindelijk is dat wat je er van wordt; heel erg depri! Ga d'r ff tussenuit, kom zo nog terug voor de chat,-en bedtime story's! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Straks word ik nog voorgoed uitgeschreven hier omdat ze denken dat ik compleet gestoord ben geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Hihi, dan mogen ze wel een hele hoop mensen hier d'ruit gooien.WHOEHAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Nee joh, ben je gek! Oeps. Maakt niet uit, mijn dank!Voor jullie allen, de momenten die jullie dus ook kennen. Dat doet goed! Het gaat voorbij... daar hou ik me aan vast! Merci! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden