Spring naar bijdragen

ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 190
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, die is leeg, zelfs omgespoeld, alleen de lucht al.

Ja Marjo, die leegte. Dat komt wel weer joh. Het heeft tijd nodig.
Ik denk en hoop dat mijn knop nu wel om is. Ik wil nu echt niet meer. Echt niet.
Voel me nu toch wel stukken beter en zie er ook beter uit en dat geeft toch wel een kick.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik ben terug van een hele dag weg geweest met mijn zus. Nogal moe, maar het was gezellig, en we hebben ons lekker verwend.

Dit is voor het eerst in lange tijd dat het me lukt het draadje bij te lezen. Fijn! Maar ik begrijp dat enkelen het nogal zorgwekkend vinden. Niet druk om maken mensen, soms zijn er gewoon wel eens andere dingen die moeten gebeuren.

Verder heb ik niet zoveel nieuws. Tina, sterkte morgen in het ziekenhuis, ik hoop dat je daarna weer een beetje kunt hobbelen. Hou het droog allemaal, dan doe ik dat ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
An

Zo, die is leeg, zelfs omgespoeld, alleen de lucht al.




Ja Marjo, die leegte. Dat komt wel weer joh. Het heeft tijd nodig.


Ik denk en hoop dat mijn knop nu wel om is. Ik wil nu echt niet meer. Echt niet.


Voel me nu toch wel stukken beter en zie er ook beter uit en dat geeft toch wel een kick.



GOEDZO

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, goedzo, leeggekiepert!! nooit de spek op de kat binden ehm of was het nou andersom;)?

Net als Corinne ben ik ook uitgechattert, was inderdaad intensief, maar na 3 kwartier kwamen we er wel wat in, en toen hadden we nog maar een kwartiertje... sjips
alleen ga ik nu ook even achter de pc vandaan, niet door jullie hoor maar door het chatten

Marjo, gaat het om het gevoel dat het leven saaier is zonder alcohol ofzo? dat had ik enorm in het begin, alsof ik nooit meer leuke dingen mee zou maken omdat ik niet meer kon drinken.
langzaamaan slijt dat er gelukkig uit en is het leven zonder ook leuker aan het worden... en dat is inderdaad een proces.. en wachten is niet leuk!
Gooi het er maar even lekker uit joh! wie weet kunnen we je weer wat vrolijker krijgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet even mijn kinderen in bed kiepen, die zouden er braaf om 21 uur in liggen maar nee hoor.
Het was wel leuk de chat maar het ging ook erg snel..... vooral het heen en weer typen......maar ik heb er toch weer een hoop aan gehad en weer wat geleerd ...... woeaaaaahhhhh!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, er komt al aardig de vaart in , haha.

Eergister was het geloof ik na een intensieve discussie hier op het forum welk me enorm heeft geholpen. Wat zeg ik geholpen. Het gaf een mega inzicht. En toen SPUD, geloof ik met dat lachen.
Dat deed me ook zo goed. Lekker melig doen. Kan dus ook zonder JWW. We moeten dat gewoon een beetje oefenen.

Dus ik ga ff lachen: hahahiehoooohahahahaha Whaaaaaaaaaaaa hahahahahahaha.........:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nog iemand dus. Misschien zien we die e.d.d. nog op het forum verschijnen. Weet ik nog niet.
Volgende week is er weer een uurtje chatten. Ze hebben daar een soort speciale msn (daar lijkt het het meeste op) van ADB waarop je dan kunt inloggen met je gebruikersnaam en een wachtwoord en het gaat allemaal sneller dan hier, ik vond het érg snel gaan, maar ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had ook aangeboden om gespreksleider te zijn, dus dan heb je het het drukst. Op de achtergrond werd ik nog door Tactus gecoached in een apart gespreksvenster, kunnen jullie het nog volgen?
Nou ik ga eerst de kiddies erin mikken, zo terug. Gaarne bereid erover te praten hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, het is niet zo boeiend allemaal hoor. dit komt wel erg dichtbij. Even niet, het moet nog wat langer garen... Het heeft ook wel een beetje te maken denk ik met de 40-ers vraag, is dit het? En hoe nu verder... zeker nu jww er niet meer is. Soort saaiheid idd! Deel het nog wel eens een andere keer. Thanks! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...