Spring naar bijdragen

ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is


albertina

Aanbevolen berichten

Tapas,

Oeps we blijven zo niet zo anoniem maar ok, ik ben manager op Schiphol en ja ik weet dat er neergekeken wordt op IHD en schoonmakers, BELACHELIJK.
Inderdaad het is erg groor en de werkdruk erg hoog maar ik vind het erg leuk dus zal blij zijn als ik weer terug ben, ik mis het echt.

Groetjes Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 190
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenavond!

Wat een dag! Ben alleen maar moe... blèèèh!

Got oh got, ik zat me natuurlijk ook al even af te vragen.... oeps, wat heb ik nu weer gezegd (of juist niet gezegd(en kan ik dit wel zeggen)) dat anderen doet verdwijnen? :huh:
Ach, hou nou maar op, 't is wel goed!!!

Nou, Saf ik vind dat je met je man (in overleg met ons) toch zeker wel een soort van afbouwregeling kunt opstellen, dat wij allen weten waar wij dan nu aan toe zijn, dat gaat en komt maar, potverdorie daar kunnen wij alkies hélemáál niet tegen hoor!!:wacko:

Pippi; al een beetje beter? Blijf hier storten a.u.b. Ben zelf niet altijd even goed in het reageren op anderen, klap soms in één keer dicht. Komt wel! (kan ook heel goed de verkeerde dingen op het (on)juiste moment zeggen).

Soothe, Anna; hou elkaar goed vast!

Iedereen; kan nog lang niet zonder jullie hoor! :):present:

Het zal trouwens wel stilte voor de storm zijn, over een half uur komt de chat-club uit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaah, dás een goeie! beetje meer levensvreugde ofzo, maar dan zal ik er toch zelf in moeten duiken, en er achter aan zwemmen, Hè!

Vond het gegips tussen jou en Dani wel grappig om te lezen... Het komt wel goed! Zo te horen bezit jij wel de juiste mentaliteit om dat te doen, wat je graag wil!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit hier met open fles wijn, iedereen weg. Nee, ik heb hem niet geopend, manlief gedaan. Gisteravond denk ik. Maakt ook niet uit eigenlijk. Niet echt een gremlin, kan beter maar naar bed gaan denk ik.

Tina, hoe is het met het voetje????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...