albertina Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 Anjo,Wat een ingewikkelde situatie, wens je veel sterkte, en wat jammer dat je geen enkele steun van je zus kunt verwachten bij x, erg egoistisch hoor! En dan nog zo"n dwarsliggende zoon, kan er ook nog wel bij......Pas je wel op met de medicatie? klinkt niet zo best als je zegt dat je meer in hebt genomen dan de bedoeling is.Strekte:present:Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 quote: Originally posted by: albertinaCacao, Uit het UWV systeem gegooid? Wat houdt dat in? En het lijkt mij ok bij de voedselbank, zie het wel eens op de tv. vreselijk dat dat nog moet bestaan , maar wel heel goed de mensen die dat opzetten, de voedselbank, nee doen Joh! ;)Tina Komt erop neer dat ik op moest draven voor een herkeuring, het zag eruit dat ik weer fulltime aan de bak moets, maar het ging psychisch zo waardeloos, en omdat dat al jaren zo was, hebben ze mij afgeschreven.Met de 'maar', dat, als ik mijzelf weer in staat voelde tot, ik zelf aan de bel moest trekken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 Hoi Cacoa,Het zijn geen dieeten gelukkig of jammer genoeg niet want dat kan ik wel. Ik gebruik ze soms om afstand te scheppen in mijn eigen situatie zodat je kan zien waar het mis gaat.Het zijn gewoon handvaten.En de koters die hier rond lopen zijn 26,19 en18. die van 18 is niet van ons maar van dochter lief en zij zegt dat hij een gast is dus dat hij niets hoeft te doen. Ik zeg dat een gast iemand is die hooguit een week blijft maar geen maanden. Dan ben je een huisgenoot en dan wil ik best je spijkerbroeken strijken of je eten voorzetten maar dan moet je niet te lui zijn om eens een zware doos naar boven te dragen voor me.Die jongen heeft het goed voor elkaar, zijn natje en zijn droogje en een hele lieve en mooie vriendin.Als ik vraag of hij zijn kopje in de afwas machine zet dan zegt mijn dochter gelijk:"mam, hij is een gast".Mijn dochter heeft het hele emancipatie gemist. Ze vind dat ze recht heeft om thuis te blijven als ze in een relatie zit maar ja, alle kerels waar ze wat mee heeft gehad waren allergisch voor werken. Dus gaat ze ook nog werken terwijl ze ook nog een studie heeft. En dan voelt ze zich ook nog verplicht om te gaan poetsen voor hem.Dan redeneert ze verder dat ik haar moeder ben dus dat het mijn taak is om op te ruimen.Ik denk dat ik al een goede beschrijving gegeven heb van haar kamer, ze heeft het raam 5 jaar geleden gewassen maar ook maar de verf eraf geschuurd want dan is het pas echt schoon. De rolgordijnen waren niet voldoende dus dan spijker je lakens er voor. Dan slapen ze met zijn tweeen op een eenpersoonsbed maar zonder lakens ofzo. En ondanks het feit dat ze dank zij mijn gezeur bij haar vader kasten heeft gekregen met de smoes dat ze geen ruimte had voor haar kleren. Nu staan er dus lege kasten op haar kamer.Wat mij dan irriteerd is dat ik nog rollen behang heb in een hele neutrale creme met gordijnen en dat ik zonder verdere kosten haar kamer HAAR kamer kan laten zijn. Plus dat ik thuis nog mijn tweepersoons bed heb staan en zij dan die van X kan gebruiken. En dan hoeft zij verder niets te doen.volgens mij is het al snel voorjaarsvakantie en dan vraag ik haar dringend doch beleefd even een gast te zijn in zijn huis.Ik schaam mij er gewoon voor. En het irriteerd mij. Het is de kamer van Flodder!Sorry, ik ben vandaag dreuzig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 Uit het UWV beleid gegooit? Zit je dan nu in de bijstand?En hoe oud was Pietje? volgens mij heb ik dan nog wel een paar dingen voor hem liggen.pb mij maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 Anjo, wees maar lekker dreusig (wat een nieuw, grappig woord, voor mij) hier, hier kan het zonder gevolgen.Ja ik had al door dat het geen dieeten waren, heb nog wel wat hersencelletjes over Psychologie boeide mij altijd enorm, tegenwoordig ontbreekt het mij aan de concentratie voor dat soort zaken.Nee, ik ben gelukkig niet in de bijstand gegooid, scheelde niet veel overigens...ik ben nog steeds WAO-er tot ik zelf aangeef weer in het arbeidsproces te kunnen stappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 Hoi hoi.Hier ook een puinhoop! Een achter de feiten aanhollen. Het één is opgeruimd en elders ontstaat chaos!Beste mensen, het is geen onwil, maar ik ben niet on speaking terms!!!Jullie horen, zo je wilt. Door het forummen blijft echt alles liggen.Verder, een sober baasje!Groetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 Soothe Keep it sober, do what you have to do.Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 Is goed, Soothe.Maar als je te moe wordt van achter de feiten aan lopen. Dan klop je aan,he?Knuffel,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 Hoi Cacao,Gelijk heb je, doe wat je moet doen! Het punt is, dat ik alles wil doen! resultaat er gebeurd niets, alleen een moe hoofd, maar we drinken niet. En jij ook niet, dat doet me deugd!Morgen kan alles weer anders zijn. De verdedegingsmechanismen (de drank) zijn weggevallen.Dus nu is het up and down!Groetje van Soothe. Laat je niet kennen, huppel maar mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 Lief Anjo, dan zeg ik knock- knock!!Sterkte met al de problemen, veel lost zich van zelf op. Dan hebben we ons weer te druk gemaakt!Het leven is niet echt een feest. het schijnt zo te moeten. Dus doorgaan maar!Liefs Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 Hoi Soothe!De rest komt bij vlagen, je staat nog droog. Dat is de kunst!Het is de maandag na het weekend. Dus rustig aan, morgen weer een dag.Liefs Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 Dank Marjo Jij toch ook? Anders haal ik het roosje weg.Groetje. Ga maar met woef lopen. Beetje frisse lucht, to blow the cob-webs away! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 Zo, ik ben weer op het honk. Het bezoek viel mij niet mee, Mevrouw de Koninging knapt van medicijnen, bloedtransfusie en chemo weer benoorlijk op en gaat dan met "gebroken stem" praten en allerhande ouderwets gedrag vertonen wat ik nou juist zo vreselijk vind. Maar ze is wel hyper-actief-communicatief en spreekt alles en iedereen aan in de kamer en ik moet dan iedereen een hand gaan geven (blèh ) maar ja dat wil ze graag.Ze trekt de dokter aan haar jas als die bij de buurman staat met klacht nr 8003 van die dag en ik schaam me dan te pletter en probeer er niet op te letten. De verpleegster is gelukkig nogal kordaat en zegt Nee mevrouw ik ben even bezig, nu even niet. Ondertussen bij haar thuis e.e.a. geregeld (er is een hoog-laag bed en er komt thuisverzorging en een wijkverpleegster 2 x per dag ) en toen weer 85 km terug gereden. Pffff. Ik ben niet zo reislustig eigenlijk gisteren naar Amsterdam op en neer, toen nog naar de Veluwe voor de Rowaatjes (die moesten naar huis) en vandaag naar Nijmegen, en straks om 1700 uur moet ik nog naar het ziekenhuis naar de psychiater :$. Dus ik ga nu mijn piepers maar jassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 Goeie middag allemaal,De dag schiet alweer aardig op. Ik heb lekker gewerkt en toen ik uit mijn werk kwam, trof ik onze verhuurster. Even kennis- en een praatje gemaakt. Ik zal morgen maar eens vertellen aan mijn collega's dat ze iets van een receptietje had verwacht n.a.v. de directiewisseling en nieuwjaar. Heb verhuurster wel verteld dat onze oude directeur in korte tijd zowel weduwe als wees geworden is. Aan feesten is toen niet meer gedacht.@Ferry,@Cacao,Ik ben weer aardig op gang gekomen, al had ik daar wel de tijd voor nodig vandaag, maar met de nodige senseo'tjes is dat toch gelukt.@Marjo,Jij hebt nu veel licht binnen als je die ramen goed gelapt hebt.Laatst heb ik die in mijn computerhoek gelapt. Dat was hard nodig en omdat de oude printer eruit ging, kon ik eindelijk een beetje bij de ramen. Haast een verschil van dag en nacht.@Tapas,Heb je die presentatie voor mekaar gekregen vanmorgen?@Houtje,Tot vanavond en je bent al 2 jaar, 3 maanden ADB! GEFELICITEERD!@Flipsen en Q,Jullie hebben er ook al 8 maanden opzitten. Wat gaat de tijd toch snel als je nuchter bent en hoe fantastisch is het toch dat je nog weet wat je deed in die tijd. Heel erg GEFELICITEERD!@Cacao,Jij zat je zo te lezen ook aardig te vereenzamen in je dranktijd. Gelukkig een eind aan gemaakt.@Blacky,Heb je de uitslag al van de longfoto's? Doe voorzichtig!Pijn rond je navel? Als dat niet snel overgaat: naar de dokter gaan.@Albertina,Niet leuk om zo thuis te zitten, maar wel prettig dat veel mensen vanalles voor je doen.@Charlie,Ik vind het echt fijn dat je weer lekker meedoen. Volhouden!@Calimero,Jammer van gisteren, maar goed dat je vandaag weer meedoet. Zet 'm op!@Anjo,He, bedankt, nu weet ik weer waar ik die Maslow ben tegengekomen. Dat was tijdens de cursus 'leven tussen twee culturen'. Ja, die namen lijken ook zo op elkaar.Oppassen met die slaaptabletten. Die krengen zijn nog verslavender dan de alco.Zelf gebruik ik melatonine. Dat is vrij verkrijgbaar bij de apotheek en drogist, niet verslavend, niet duur en mij helpt het heel goed. En sterkte met X en met die 'koters'.@Leeuw,Dus toch met de hakken over de sloot. Dit heb je dan toch mooi binnen. Hops naar het volgende blok en tentamen.@Pippi,Ik moet ook nog wat naaien en kan dat niet te lang uitstellen. Ik heb een nieuwe zak voor de wasdroger nodig. Alles heb ik in huis: de tule, de rits, garen, de naaimachine staat in de huiskamer; moet ik toch echt doen van de week, anders krijg ik een probleem. Geen HBO, dat had mijn moeder en die heeft het mij geleerd. Maar zelf ontwerpen is iets wat ik niet kan. Ik heb als dummy een patroon nodig, al wil ik wel eens toveren met patronen.@Marieke,Tja, wat zullen we zeggen? Kinderen, buren. Brrrrrrrrrrr Pfffffffffffffff@KarelK,Lekker, frisse KarelK vandaag in de spiegel getroffen. Voelt goed, he!@Soothe,Hop, hop, aan het werk! Zei de luiwammes. Mensen,Elke droge dag is een gewonnen dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 ik moet eerlijk bekennen dat ik jullie maar met een half oog volg .veel zaken aan mijn koppeke waardoor k vroeger al aan de drank zou gezeten hebben , terwijl ik gelijktijdig besef dat de zaken waar ik mee in mijn koppeke mee bezig ben niet mogelijk zouden zijn moest ik nog drinken en dit is wat ik mag vasthouden .juist een uur aan de telefoon gehangen met spanje hi hi zegt de dame tegen mij gij spreekt nog goed spaans , nu ja een taal als kind geleerd verleerd men nooit.luitjes ik ga jullie laten wens iedereen die het moilijk heeft sterkte toe en weet dat als je die eerste laat staan dat de weg al een beetje in orde is hopelijk tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 Cacao,Nog even over het UWV dus om het maar heel grof uit te drukken hebben ze jou maar bestempeld als een hopeloos geval?Ik kan mijn ogen niet geloven las ik dit lees, ze kunnen je toch (als je zover bent) een omscholing oid aanbieden?Of heb je daar totaal geen behoefte aan en vind je het ok zo? Nu lijkt het mij een stampel als"kansloos". Of zit ik er helmaal naast?Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 @Houtje,Ik had je vanavond pas verwacht.Je lijkt wel een chauffeursdienst.Wel, Nijmegen, waar je zo tegenop zag, heb je gehad voorlopig.Zet het verder van je af vandaag en geniet van het patatten jassen.En dat doet me eraan denken dat ik nog vlees uit de vriezer moet halen.@Blacky,Lieve Spaanse Belg, of is het omgekeerd? Er gaat niets boven droog staan.Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 @Houtje,Je lijkt wel een Taxi bedrijf, rustig aan , breek het lijntje niet!;)Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 Ach, had ik die ramen maar gelapt. nee dus. Morgen weer een dag.Siësta gehouden. Nu nog even naar de winkel, anders is er straks geen eens een wame maaltijd.Ook al was het weekend nog zo leuk, het was weer erg vermoeiend! De darmen zitten ook nog steeds niet op hun plek. Heb mensen gehoord die 4 weken hebben gelopen met deze buikgriep, hier week 3. Grrr...Wel een stukje geschreven vanochtend, dat dan weer wel.Nu eerst onderweg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 Enne, bedankt voor de felicitaties. Ook deze keer was ik het écht glad vergeten. Teveel aan mijn hoofd vrees ik. Maar ik ben elke maand die voorbij gaat dankbaar voor mijn nieuwe leven, hoewel het nou ook weer niet ZO leuk, maar ik ben wel een stuk eerlijk naar iedereen en vooral naar mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 Houtje, bezige bijtje, ik hoop dat je vanavond even lekker kunt ontspannen!Corinne, lang leve de senseookes Blacky...OOOHHHHHMMMMMM...Tien, over die UWV, ik heb het er maar bij gelaten, vond het destijds wel ok; zat nog zo in de prut dat ik er niet aan moest denken...mijn tijd komt nog wel, het is omkeerbaar gelukkig Marjo, lekker genoten van je dutje? Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 Cacao,Nou ok het klonk zo definitief!Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 Hoi Houtje,Je hebt weer overleeft:heart:En nu onder de douche en het van je af laten spoelen. Hup door het gootje weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 Pippi,Niet doen:o het gaat net beter met je, ik heb er nooit mee te maken gehad, maar begrijp hier dat het wel een beetje wonderlijk kan lopen op zijn zachts uitgedrukt.....Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 Och Pippi,Toen ik voor mijn keuring moest was het een Lourdes ervaring. Er is niets aan de hand, u kunt zo weer aan het werk. Weer later kwam ik toch terug bij de ARBO arts want er was dus wel iets aan de hand werd ik wederom beter verklaart zelfs na schrijven van internist dat ik dat echt niet was.Ik zou het positief inzien nu heb je de tijd om weer te herstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden