Spring naar bijdragen

Maandag 28 januari! :D


Leeuw

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 140
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zo als eerste de jarige maar feliciteren houtje van harte met je 27 maanden , flipsen en q met jullie 8 maanden en meedoen met 100 dagen en albertina met dag 10 :present:
cacao ik ben aan mijn navel geopereerd en heb het gedacht dat het sinds slechter gaat inplaats van beter , ook al ik heb vroeger nooit last gehad van mijn navel tenzij men er aankwam dan kreeg ik een schok ;)
calimero zet hem op dag per dag er tegen aan succes
marieke mooi liedje :present:
albertina in mijn rolstoel periode had ik nog geen pc enkel een tv en die gaf op zekere dag ook de geest leuk ppff , ben toen regelmatig op mijn stoelke naar de kamer gereden waar de baby poesjes lagen was dus poezen tv kijken
anjo na mijn eerste stop met drinken periode vreete ik tranqimizan bij de vleet , er was niet veel verschil tussen de roes van de pillen en het drinken , enige mogelijk dat ik niet naar drank rook , een zombie had er niets aan , dokters gaven niet zo maar voorschriften dus moest ik een andere soort kopen aan 60 € bijdrage uit eigen zak ppff als ik hier aan terug denk gelukkig heeft dit maar een drie tal weken geduurt .
ik kan niet reageren op berichtjes van uwv en noem maar op want ik weet niet waar het juist over gaat , hier in belgie heeft men de ziektewet , den dop en het ocmw .
soohtie doe jij maar stille voort :present:
pippi toekomstige f 16 piloot in de maak ;) en heerlijk die pinda's :;)
stien fijn je te lezen
zo deze keer heb ik de berichten met twee oogjes gelezen :-)
ik had het een beetje druk vandaag met van alles op te zoeken ivm het te kopen huisje , gisteren gezien en vandaag beslist maar ja er moet dan ook van alles gebeuren , dus dat waren de telefoontjes richtin spanje en noem maar op
als ik zo een zaken moet doen dan voel ik dat ik geestelijk nog niet zo sterk ben want dan zit er teveel in mijn hoofd , gepieker van is het wel goed wat ik doe , uiteindelijk was het een spaanse dame aan de telefoon die ik ken die zei het is niet omdat je nu in belgie een huis koopt dat je daarom nooit meer naar spanje kan terug keren heel juist gezegt van haar .
mijn eten was coq au vin maar het smaakte niet echt mogelijk onbewust het besef dat er wijn in zat , neen ik niet gemaakt maar in de winkel gekocht is blijkbaar niet meer aan mij besteed de coq au vin .
als ik heel hard roep hoort ze mij dan BENTHE BENTHE alles oke ??
luitjes ik ga eventjes plat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien,

Als dat nu eens zou werken, dat zou heerlijk zijn.

je hebt je dag niet zo, verwacht ik. Je had bij mij mogen aanschuiven. Eten genoeg maar te weinig eters.
Zijn ze naar de bioscoop gegaan:wacko:
Ik begrijp dat dit saai wordt, ik zit nu al de hele dag te typen zoals ik vroeger deed om niet te gaan drinken maar nu puur uit nijd. Echter het had geen moeite gekost om even te vertellen dat ze naar de bios gingen toen ze mij zag koken.

Oke, vandaag is bijna voorbij. X heeft belooft dat hij ze niet naar boven laat komen want dat is wat er onderhuids aan de hand is. Loverboy heeft bezit genomen van de computerhoek maar die was vandaag niet beschikbaar. En zelfs X begrijpt dat ik dit geen normaal gedrag vind en klaar ben dit stomme gedrag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, moeilijk, moeilijk, moeilijk. Als er met loverboy niet over te praten is dan zul je het
in de praktijk duidelijk moeten maken. Heel subtiel jou momenten duidelijk maken, dan gaat
er misschien iets in werking.

Enneh, niet over het eten druk maken hoor. Dat is mij al zovaak overkomen, gewoon afkoelen, ik bedoel het eten. Kan het morgen in de magnetron en hoef je niet zoveel klaar te maken.
Tuurlijk hadden ze het even kunnen zeggen, ik kan ook soms hun gedachten gang niet volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,

zo gemakkelijk gaat dat hier ook niet, hoor. Ik hoef nu echt niet aan te kloppen voor een nieuw recept.
Over 30 dagen ben ik weer aan de beurt.
Voor pammen ben ik altijd angstig geweest omdat ik gehoord had dat ze verslavend zouden zijn:huh:
Wat ik wel stom vind is dat in Nederland Refusal of Antabus niet vergoed worden. Tijdens mijn tijd in de kliniek werd er veel gepraat over medicijnen door de mensen die verslaafd waren aan ander spul dan drank. Al luister je niet je neemt dan toch veel op. Zo krijgt X bepaalde medicijnen die bij onwijs gebruik
tot een soort stoned zijn lijd/t/dt? Die tel ik elke morgen zoals ik op mijn werk de Ritalin achter slot en grendel had. Mijn mentorkind dan kom je bij mij slikken. Niet al de leraren even langs lopen.
Het is niet dat ik mijn kinderen niet vertrouw en ik weet bijna zeker dat ze het niet kennen, toch wil ik daar geen risico mee nemen.
Hetzelfde deed ik vroeger met hoestdrank en kregen ze ook geen codine.

Wanneer krijg je de uitslag van je xray? Had je een navelbreuk omdat je een operatie aan je navel nodig had.

Ik denk het vaak maar zeg het niet vaak genoeg, je bent echt goed bezig. Het is ontroerend om te zien hoe je aan het knokken bent.
Bij Emergis kan je theraphie volgen voor mensen die te maken hebben gehad met zelfmoord. Heb je zoiets niet in Belgie? Zal ik informatie erover opzoeken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou Anjo, dan eten ze morgen voor straf taaie en/ of koude ribeye :P

Blacky meid, ga je het nu meteen al kopen???? En je huisje-aan-het-strand-en-kokkin-verhaal dan?

Lieverdssssssssssss.....

Ik heb veel hoofdwerk gedaan vandaag (schrijven),en ik ben daar erg blij om, maar heb nog niet voldoende aandacht aan mijn meisje gegeven, dus ik vertrek richting de bank, ga lekker tegen haar aanhangen om de dag door te nemen, een chocoladereep te delen, en een beetje tv te kijken....

Maak er nog een fijne avond van, slaap lekker voor straks, hopelijk zonder al te veel pilletjes.

Morgen gezond weer op!

Liefs, C
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

anjo ik kom niet dadelijk op de naam wat dat kalmeerpilleke was , maar men kon het dus kopen zonder voorschrift vindt ik dus niet goed maar ja toen wel .
ik had een soort navelbreuk sinds geboorte , ik had dus wat ik noemde een liftknopje , voor mij moest daar niets mee gebeuren maar door mijn job in spanje achte de dokter het beter , ik werkte in de thuiszorg en is dus ook soms mensen tillen, .
ik heb nooit pijn gehad maar sinds de operatie wel de dokters zeggen dat alles oke is .
cacao tsja mijn droom van de zee en daar kokkin zijn , ik denk dat ik het een beetje zal moeten weg steken al houdt het een het ander niet tegen in mijn ogen .
stel mij zwz de vraag of ik het ooit terug aan kan de stress van een keuken ??
er blijft mij uiteraard een ander iets over en dat is hier in de buurt hopelijk binnen geraken in een bejaarden tehuis .
stien ik heb dat al gans mijn leven als ik voor iets ga , dan ga ik ervoor sommige zaken lukken niet dadelijk (drank loslaten) maar ik denk altijd de aanhoudster wint .
eind 2006 zijn wij op vakantie gekomen naar belgie sommige vroienden vroeger of we ooit terug naar belgie zouden komen ons antwoord was "zijt gij zot ":-))
eens terug in spanje door gezondheids redenen van patrners ouders toch beslist naar belgie te komen , hui verkocht op 5 dagen tijd en hupla verhuis geregeld en weten jullie dat wij nog geen jaar in belgie wonen amai en dan zeggen ze ht eerste jaar niet teveel veranderingen ;)
wie niet waagt niet wint , en dit was al zo in 1995 toen we naar spanje vertrokken allebei werk en een huis en in spanje niets geen werk , geen bed nada niets noppes en toch denken ik ga ervoor , en gelukkig ondanks mijn drank probleem altijd hard gewerkt en .......... geluk gehad maar ja dat kan men niet doen als men geen kinderen heeft he .
ach ja dat stukje avonturier heb ik van mijn ouders geerft ;)
ppsss wat kan het leven mooi zijn zonder drank .......... als men er maar voor open staat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik verstopte maar weinig volle of lege flessen .
ik ging drank halen goot het in een waterfles of een lege brik van fruitsap en voor ik begon te drinken ging de leeg gemaakte fles de vuilbak in , dus er was nooit bewijs materiaal ;-(
het gewone drank verbruik stond gewoon in de koelkast
ben ik blij dat ik aan die verslaving werk en eigenlijk niet echt moet zo lang de gekte niet in mijn hoofd komt maar dan weet ik zeker dat ik hier kom schrijven tot mijn vingers er af vallen
en nu mensen time voor een filmke :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Pipp, sorry, zie je nu pas! Gaat goed wel, wordt toch moeilijker na verloop van tijd, vind ik.
Liedje van DoeMaar: is dat alles?

Blacky, ik verstopte wel volle flessen! Ben als de dood dat mijn kinderen er later, als ik ben gaan hemelen, nog een vinden...Zou ik ook wel zonde vinden dan! Oeps, wat een freudiaanse verspreking...
vond laatst nog een kleintje, was wel leeg!
Als ik ergens blij mee ben, is het wel die logistiek rond het kopen en wegbrengen! Flesje hier, flesje daar, smoesje erbij (krijgen feestje! alsof dat die slijter uitmaakt!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

J, Charlie, of heel dom vragen: is deze goed om te mixen?
HAHAHA
Nou, ík vind het wel grappig! Ik ga nog even bedenken of ik er nog meer kan bedenken!

Oma gaat goed, dochter wordt half april uitgerekend. Ik kan me er nog niets bij voorstellen!


*lettertje vergeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...