Spring naar bijdragen

woensdag 30 januari

stien

Aanbevolen berichten

Benthe,

Ja dat is zo het is ook voor iedereen, en mezelf, ja ik smokkel een beetje(stiekum) kan nu weer koken en ga op 1 kruk dan weer de kamer in ook met een koffie enzo.
Zo kan ik ook weer wat in mijn huisje doen, ben heel erg precies dus ik zag zo vanaf die bank allerlei zaakjes die ik even wilde doen dus iedere dag een beetje.
Ik ben blij oh zo blij dat ik mee weer een beetje kan verplaatsen, heerlijk, morgen ga ik weer naar buiten en even luchten.
Oh ja een levende Albi is een ijdeltuitje met mooie haartjes mooi make upje en mooi aangekleed (erg he?)

Albi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 246
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

An, welterusten enne..beterschap alvast! Waarom ben je eigenlijk zo bang om ziek te worden?
Cacao, de eerste heb ik wel vaker laten staan, maar ik mis het doorzettingsvermogen om het ook blijvend te kunnen laten staan. Als ik er zo over nadenk is het eigenlijk te gek voor woorden. Want in het begin lustte ik niet eens alcohol. Als ik dan de griep had, kreeg ik tips om jenever door mijn thee te doen. Alleen het idee al maakte me misselijk. Ik verlang wel eens terug naar de tijd, dat ik voor de gezelligheid een biertje bij de bbq nam en meer niet. Niet dat stiekeme gehijs, wat ik helaas nu maar al te vaak doe...Maar mijn begeleider alhier, zegt dat ik al op de goede weg ben, dus ook voor dit persoontje is er nog hoop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, Albi, dan moeten wij eigenlijk ons icoontje gaan delen. Een paar weken geleden ben ik voor het eerst in misschien wel 30 jaar, ZONDER MAKE-UP de straat op gegaan!!! Een mijlpaal! Ongedacht zeg.
Het kwam eigenlijk omdat ik weer eens wilde gaan tutten, en mijn vriend zei: waarom doe je dat, je bent hier op het platteland en we gaan alleen maar boodschappen doen.
Ik zag toen ook het gekke er wel van in. Eerder ging ik nog niet eens de tuin in zonder eerst mijn haar uitgebreid te hebben gefohnd. Wat raar is dat eigenlijk hè, zo'n "getrouwd zijn" met je bjoetiekees en je haarlak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Orleando,

Hoi, er is voor iedereen hoop, je kunt proberen om per dag niet te drinken. Alleen vandaag drink ik niet en morgen zie je wel verder.
Zoals je al vertelde vroeger hield je niet van jww, dan zou de oplossing kunnen zijn de 1e niet te nemen, dan komen de 2e en 3e er ook niet alleen vandaag 24 uur.
Sterkte en beterschap.

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe,

Ik lig hier werkelijk in een deuk hahahahahaha!!!!:D Ik wilde wel een ander icoontje maar diegene waar ik het meest bij voel heb jij al.
Enneh we blijven onszelf dus houd ik het telefoontje maar, ja hoor ik ga ook voor geen prijs zo de deur uit, zelfs toen ik in het ziekenhuis lag ging ik mij nog opmaken, al was ik nog zo belabberd, maar als ik het dan gedaan had voelde ik mij een beetje beter.
Nee ik ben gek op mijn bjoetiekees en fohntje, kan niet zonder.
Al vind ik puur natuur types wel heel mooi, maar het past niet bij mij.

Albi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik las hier laatst ook iets over de kookwekkermethode. Die ga ik voor mezelf maar eens uitproberen, denk ik. En het scheelt nu ook, dat ik ziek ben; de kinderen niet naar school hoeven of zwemles (want de oudste is ook ziek en kan dus niet gaan zwemmen) en ik de deur niet uithoef en eigenlijk ook niet kan. Ja, de hond uitlaten, maar die mag lekker de supermarkt niet in! Toch wel handig, al die uitvluchten om naar de supermakrt te gaan om iets te halen en nu kan ik niet. Maar het blijft wel moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Orleando, de kwm is subliem! Hulde aan Houtje. Probeer het maar, werkt echt goed.
Cacao dank voor de tip van het kleine huis, maar ik heb het vorige week weer gezien en ik vond er geen r*k meer aan. Jeugdsentiment.... ik denk dat ik ook niks meer zou vinden aan Lassie enzo. Het gaat allemaal zo traaaaaaggggg! Wat ik trouwens weer wel leuk vond, was de herhaling van de Onedin Line. Ik was destijds (12 jaar) compleet verliefd op Peter Gilmore. Foto's boven mijn bed, hihi.
Hadden jullie vroeger ook een kamertje waar je allemaal eigen spulletjes had waar niemand aan mocht komen, en een dagboek, dat je ergens verstopte?
En heeft iemand van jullie daarvan nog dingen bewaard?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn kids komen net om het hoekje kijken; Mama er is post! Ik dus helemaal blij, want ik ben toch maar weer aan het solliciteren gegaan. Maar helaas, er zat niks tussen. Ik ga zo toch maar even een frisse neus halen (voor zover dat kan dan, als je snipverkouden bent...) en even een briefje op de bus doen. Ik ben er straks weer en anders morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn dagboek heb ik nog bewaard. Dat zijn twee dozen vol schriften. Soms kijk ik er nog even in. Maar dan krijg ik het gevoel, dat je ook krijgt als de heldin van een griezelfilm een kelder in gaat waar het monster zit. Jij als kijker weet dat het er zit en wil haar wel toe roepen: Nee! Niet doen! Keer om, meteen!
Maar ze daalt toch af.... Niets meer aan te doen, het monster heeft haar te pakken.
Gelukkig is het echte leven soms wel griezelig, maar is er altijd nog die trap terug naar boven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wacht even, ik ben er nog en lees over de idolen. Mijn zus kijkt trouw samen met haar zoontje naar Piet Piraat, omdat ze (zoals ze het zelf zegt) wel eens met PP een beschuitje zou willen eten. Ik had zelf eigenlijk niet zoveel mannen boven mijn bed hangen. posters van Madonna eerder. Maar ik ben wel vaak met mijn zus naar Spanje op vakantie geweest en de heren daar zijn lang niet slecht!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag heb ik het gevoeld dat ik het werken nog niet zou aankunnen .
met dameke naar het tehuis geweest en manneke begon te huilen , er was iemand gestorven in het tehuis vannacht , ik vermoed dat het voor hem het besef was van dit is mijn voorlaatse station ??
ik kan daar niet tegen dat ze huilen want dan begin ik ook , ben maar buiten sigaretje gaan roken en hun eventjes lleen gelaten .
nadien eten gemaakt voor dameke en haar huis geschuurd en gedweilt , en toen zagen we dat er geen gas meer was dus ik naar de boerenbond , maar geschenkje gescoord welke ik morgen ga opsturen .
visje dag zes goed van je , ik ben onder invloed ooit zodanig gevallen dat ik meer als 5 maanden met een ei onder mijn oog gelopen heb nu soms nog als ikmoe ben kleurt mijn oog blauw succes en dag per dag he .
spud ik heb een haat -liefde relatie met AA al vanaf den beginne , als ik niet ga mis ik ze , en als ik ga kom ik altijd met een goed gevoel terug maar het gaan vraagt mij soms zo een inspanning .
sinds donderdag bekijk ik het anders , toen in 2005 zat ik niet op dit forum en ben ik op mijn manier nuchter geworden dankzij AA , en nu is er dankbaarheid en proberen aan een ander de boodschap door te geven maar daar heb ik wel 2 1/2 jaar over gedaan .
sinds enkele dagen ben ik zelf maar in het bezit van de vrijzinnige AA stappen en daar voel ik mij beter bij .
charlie ik hoop voor jou dat die click eens komt , waarom waarom doe jij me zo aan mijn moeder denken ??
benthe ik heb nog nooit in mijn leven smink =maquilage op mijn smikkelke gesmeerd i like pur nature ;)
en nu lieverds vergeet ik er een hoop maar ik ben hondsmoe en ga mij bij mijn hondje in de zetel neer vleien
tot na de siesta

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik ging trouwen, woonde daarvoor al jaren samen, maar toch, heb ik van mijn moeder een heel dik plakboek meegekregen met al mijn jeudfoto"s van geboorte tot ik ging trouwen, dat vond ik zo'n lief gebaar laatst heb ik er nog in gekeken en werd er helemaal blij van al die herinneringen.
Ook heb ik al mijn schoolrapporten nog in eentje staat "Tina moet meer haar best doen, zij kan veel en veel beter", ik mocht die meester niet en dat was wederzijds, het rapport daarvoor had ik zo''n leuke meester(ja dat heette toen zo) nu heet het leraar, maar goed, toen had ik allemaal 9ens op mijn rapport,
nou toen ik met dat 2e rapport thuis kwam waren mijn ouders niet zo blij (was in de 5e klas) maar begrepen al snel dat die leraar niet zo leuk was.

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...