Cacao Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Tien,Misschien had je dan toch beter geen 2 kleuren gips moeten nemen?:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Deze vond ik wel geinig GeestverruimingDe allerdomste jongen van de klasLag languit in de bank en snurkte luid,Maar later legde hij zijn leraar uitWaarom hij diep in slaap gevallen was:"Omdat uw lessen uiterst leerzaam zijnMaakte ik gauw meer ruimte in mijn brein."(... Volgens onderzoekers worden in de slaap de zenuwcontacten verzwakt en komt er meer ruimte in het brein ...)~Driek van Wissen~ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Hahahahaha, Cacao,Hij is zeker geinig errug geinig , hihihihi.Nee de 2 kleuren gips kan je niet zien mijn broek zat er overheen...........;)Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 He, wat jammer nou...ze keken toch al naar je, had je ze ook wel je dubbel-blauwe pootje kunnen laten zien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 quote: Originally posted by: CacaoHe, wat jammer nou...ze keken toch al naar je, had je ze ook wel je dubbel-blauwe pootje kunnen laten zien... NEEEEEEEEEEEEEEE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Gem, Cacao en Corinne bedankt voor de felicitatie..... Blacky: een knuffel van mij Charlie: ik dacht dat je nu aan het stoppen was? vorige keer schreef je 'de volgende nachtdienst'. Lukt het je toch niet? schrijf evengoed, je bent op weg naar ... de eerste te laten staan.Visje: je zesde dag!!!!! Proficiat, zet 'm op.Spud: 'Dagen zie ik er tegenop om naar de AA te gaan, neem me zelfs voor om bij de meeting te zeggen dat ik ermee stop. Ben ik er vervolgens dan is het allemaal prima. Ben ik er weer weg heb ik het gevoel dat ik weer met vanalles in m'n maag gesplitst zit wat niet van toepassing is op mij. 'Ja heel herkenbaar Spud, heel herkenbaar. Ik weet niet waarom dat bij jou zo is, maar ik kwam erachter dat ik er echt geen zin meer in had, en er ook de 'zin' niet meer van inzag. Zo simpel eigenlijk. Maar ik voelde me heel verbonden met de groep en wilde ze ook weer niet loslaten wat wel het gevolg zou zijn als ik niet meer kwam. Ik zelf ben zooooooooooooo moe. Ga ik ziek worden, wat is er toch aan de hand. De ene dag sta ik springlevend op en de andere dag ben ik niet vooruit te branden. Ik voel me ziekerig en lig op bed!Ik weet het niet hoor. Ik ga maar ff slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 hallo...ik durf me bijna niet meer aan te melden hier...Ik had jullie al laten weten grieperig te zijn. Medicijnen, neusspray, stomen, paracetamolletjes ed slaan niet aan. Mijn man werkt, we hebben 3 kleine kinderen (waarvan er 2 ook ziek zijn) en ik heb mijn nachtrust nou eenmaal nodig...dus me gisteravond met een paar pilsjes op bed verzorgd. Man en kinderen weten van niks maar ik zit hier dus met een Enorm schuldgevoel (en ben nog steeds niet van de griep af, dus het hielp ook niet eens...). Ik wil juist van dat stomme goedje af en wat doe ik; ik ga het als medicijn (zeg maar slaapmutsje) gebruiken..Verdorie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Tina: van JWW wordt ik ook harstikke lelijk, pafferig. Ik weet het niet, maar 'mijn gezicht', raak ik kwijt. Nu langzaam kom ik terug en dat voelt zooooooooooooooo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 An, wellicht hoort het bij het ontwennen...slaap ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Wat is het verschil tussen een levend Albietje?Haar ene pootje is even blauw...Ben je ineens van de blauwe knoop, moet je dat zonodig weer uitdragen. Ja ja, en niet willen opvallen zeker? Stillekens hier, of zijn jullie allemaal naar de domino vertrokken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Orleande: oh die rot schuldgevoelens er ook nog bij! Wist je dat we alcohol inderdaad als 'geneesmiddel' gebruiken. Dat is dus niet goed omgaan met drank.. gebruiken voor.... Als je dat al beseft ben je alweer een stap verder Orleande. Ben niet zo streng voor jezelf, maar misschien kan je vandaag weer opnieuw starten? Is er soms een griep die heerst?? Ik voel me ook zo ellendig. En ik heb nu ook zoiets van: een stevige JWW en ik zal me een stuk beter voelen. Toch maar ellendig voelen en uitzieken. Accepteren dat ik ziekerig ben. Lastig he Orleando. Ook vermoeiend he om als moeder ziek te zijn. Moeders behoren niet ziek te zijn, want wie zorgt er voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Orleando, je hoeft niet bang te zijn hoor, je kunt er hier gewoon over praten.Ik begrijp je heel goed, het is wel veel allemaal...maar ja...je weet wel dat het niets, maar dan ook niets helpt.Opstaan en verder gaan, zeggen ze hier altijd.Heb je geen hulp van vrienden/kennissen, dat je even wat meer ruimte hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Cacao, denk je echt? Na een maand alcoholvrij en al maanden nauwelijks gedronken te hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Hihi, benthe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 An, er waart idd een vervelende griep rond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Oh, ik was net te laat. Er is weer leven.Orleando, wel zonde. Tja, dan vandaag maar weer overnieuw beginnen. Overigens, pilsjes, helpt dat tegen je ziek voelen? Als ik dan toch aan de alcohol had gemoeten van mezelf, zou ik er een groc van gemaakt hebben, dat helpt dan tenminste nog met goed slapen en je krijgt meteen wat vitamine c binnen.An, rust ze. Ik wens je dat je morgen weer fit en frips bent. Zo'n murw gevoel is ook maar niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Benthe, popjeJe slaat de spijker weer op zijn kop!!!!! hihihihi, ja stillekens, zit ik je vanmorgen een heel antwoord te ypen is de vogel weer gevlogen;)Ne geintje, ja ik word weer wat mobieler dus dan zit ik niet meer de hele dag aan mijn lapje, Hoe is het ben je al aan het aftellen? Albi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 An, je krijgt idd de griep, denk ik. En ik heb al gehoord (en zit er nu ook middenin), dat het een behoorlijke is. Cacao, mijn schoonmoeder paste in het verleden wel op, maar die wil dat niet meer. Onze band is niet de beste, eigenlijk heb ik met mijn hele schoonfamilie weinig contact. Onze buurvrouw biedt wel eens aan om op te passen, maar als ik zie hoe die al tegen haar eigen kinderen te keer gaat...schelden, niet normaal meer. Mijn man probeert vanavond eerder naar huis te komen, dus dat zou wel fijn zijn.Ben blij, dat ik hier nog wel welkom ben trouwens, want ik had het idee, dat je echt niks mocht drinken en deed je dat wel, dan lag je eruit. Ik weet, dat ik zonder kan, met de feestdagen 2 weken drooggestaan. Maar dan toch weer niet tegen de verleiding kunnen...Ik drink al minder sinds de internettherapie, maar minder is niet genoeg. Ik wil er helemaal vanaf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 An,Beterschap en het hoort er ook bij hoor alle nieuwe indrukken en de hersentjes die druk aan het werk zijn, alles stap voor stap, je wordt gewoon een beetje teruggefloten Lekker rustig aan! Word je daar niet extra naar van, in bed? Mij associeert dat met de jww ziek in bed, brrrrrrrr, nee als je de griep hebt moet je waarschijnlijk wel. :present:Sterkte TinaOh ja, en je kadootje heeft mij echt opgevrolijkt, als ik morgen weer naar buiten ga neem ik wat voor jou mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Orleando, nee joh, je ligt er niet uit als je een keer voor de bijl bent gegaan...pfff, gebeurt hier vaker hoor.Je zegt dat je heel graag helemaal wilt stoppen, nou dan, waar een wil is...je komt er wel.Die eerste laten staan, heel gewoon, erg moeilijk vaak, maar that's all... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Ik heb het gelezen Albi, je antwoord van vanmorgen, dank. Toch lekker om even van je af te schrijven hè?Ik kreeg ineens weer zo'n vervelende medicijnman aan mijn bed, dus moest even afnokken. Maar ik denk altijd, als je echt oprecht iets schrijft is het nooit verloren. De een of de ander pikt er wel weer wat van op. Ook al is degene voor wie het bedoeld is, even uitgelogd.Fijn dat je weer wat kan rondhobbelen. Kun je nu ook met een kop koffie van de keuken naar de kamer? Of heb je een thermoskan aangeschaft?Ja, het is alweer woensdag, nog twee nachtjes slapen en dan nog een dag in het zkh en dan naar huis... YIPPPIIEEEE!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Orleando: je wilt het, dus je kan het ! Er klinkt zoveel wilskracht door. Ik word paniekerig met het idee griep te krijgen. Toch niet normaal ???? Echt niet normaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Benthe, nee, bier helpt niet tegen griep. Was het mar waar! Maar ik hou mijn eten niet binnen en heb dus een nuchtere maag. En als ik dan bier drink, word ik moe en kan ik lekker gaan slapen. Dat dacht ik gisteravond dus ook, alleen werd ik na een kleine 2 uurtjes alweer zwetend wakker en had ik koorts. Niks mee opgeschoten dus.Nu weer braaf aan de 'molletjes en neusspray. Gelukkig regent het buiten niet mee; doggy moet er ook straks uit. En mijn kids knappen zienderogen op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Tina: ha, daar hou ik je aan, ik ben GEK op cadeautjes n.l. En geweldig dat je zo blij werd van mijn cadeautje!! Nu ga ik ff een tukkie doen. Moet nog zoveel vandaag, zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 An wat is er zo gek aan de griep krijgen? Bosjes mensen lijden daaraan momenteel. Ik hoop het niet voor je.Goed luisteren naar je lijf, misschien is er wel wat anders waardoor het tegen je zegt: even pas op de plaats dame! Want soms denk ik wel eens dat jij een heleboel op je neemt.Oh even voor Corinne als je nog inlogt vandaag: dat van die gsm als wekker. Ik las in de krant dat de stralen die zo'n ding uitzendt of ontvangt (hang me er niet aan op) je slaap negatief beïnvloeden. Ik vond het een beetje zo'n "aardstralen"-verhaal, maar enfin.Orleando (wat een mooie naam trouwens) ik zou niet weten waarom je niet welkom bent op het forum als je wat hebt gedronken, tenminste, als je niet laddertjezat op het forum komt, want dat praat zo lastig. Voor zover ik weet, zijn er al heel wat mensen voor een terugval behoed door hier te schrijven. En niemand is hier superwoman/man hoor. Je bent slechts eerlijk. En vooral tegenover jezelf, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden