Spring naar bijdragen

Donderdag 31 Januari


Cacao

Aanbevolen berichten

In Flevoland zijn er behoorlijk krachtige rukwinden, niet met de fiets te bedwingen!

Zo, ben weer terug, de beugels zitten d'rin en het viel allemaal heel erg mee, maar de pijn moet nog komen is ons verteld. Na een dag of 3 zou het ergste achter de rug zijn, dus haar papa mag deze keer zijn geduldige en troostende kant tonen (zal mij benieuwen).

Oorpijn heb ik vandaag niet meer gehad, dus dat valt ook gelukkig mee!

Wij eten verschillende soorten loempiaatjes, mjammm heb ik zin in, maar ik ruik de lasagna van Safi hier ook bijna...ga ik morgen denk ik maken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 330
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Héhé, weer thuis, op de atletiekbaan was het goed te lopen. Maar weinig last van de wind, Maar op de fiets terug, viel het erg tegen. Op een gegeven moment afgestapt en gaan lopen, want ik wilde niet onder een auto terecht komen. En nu lekker eten en dan douchen.

groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je geen oorpijn meer hebt Cacao...ik haat dat gevoel het maakt me misselijk als ik er aan denk.

Er wordt hier vanavond weer heerlijk gegeten wat me dan weer terug bent bij Water en zijn heerlijke omelet...is de visiste al geweest en heb je het recept voor ons opgeschreven of ben je aan het uitstellen:P
Kom op ik wil ook een meesterchef omelet kunnen maken , hoor!

Corinne..bekend gevoel ik heb een keertje gesolliciteerd bij een advocaat in Wales, had wel mijn VWO boekhoud diploma maar geen werkervaring.
Ik vroeg hem of ik de boekhoud boeken mocht zien sloeg ze open en sloeg ze weer dicht en zei: Piece of cake...wat zoveel betekend als...Makkie!
Hij nam me gelijk aan en liet me een vuilniszak met rekeningen zien die er nog in moesten.
Na weken elke keer weer de boeken na te pluizen hoe iemand anders het had gedaan kwam ik er elke dag wel weer uit en wist de achterstand weg te werken. Toen de accountant langs kwam werd ik door die man apart geroepen en het eerste wat hij zei is: Ik heb je sollicitatie verhaal gehoord en je hebt wel lef en toen barste hij in het lachen uit.
Ik deed het prima, maakte wat kleine foutjes en kreeg zijn telefoon nummer als ik vragen had.
Soms moet je gewoon lef hebben...je bent een inteligente hardwerkende vrouw dus volgens mij kan jij alles als je je hoofd ernaar zet.!!..(zei het schorpioenen varkentje tegen haar bijna even oude gelijksoortige wereld bewoner)
Ik heb in Schotland ooit een referentie gehad van een werknemer en daarin stond;
Dat ik 'an excellent worker was and that I could do anything that I put my mind to'...volgens mij kan jij dat ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer thuis. Ga nu niet meer koken! Alles rustig verlopen.
Breekt op de heenweg de bovenleiding van lijn 9, moest ik de tram uit. Dus een bus gezocht en op tijd ter plekke. Ter plekke is de oosterbegraafplaats in Amsterdam, voor de niet ingewijden.

Denk dat ik spareribs ga halen. lekker toch!!:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
safidepafi

Cacao...ze hebben hier in een patatzaak net een Boerenloepia gelanceerd met shoarma vlees en verschillende groentes...maar ja dat is aan ons vegetarieres niet meer besteed...maar ik kan me voorstellen dat het wel aan zal slaan!



Nah...Shoarma hoort m.i. in een shoarmabroodje, en dan zonder groente...
Maar wie weet, in een niet-conservatieve bui misschien ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, misschien moet je eens een kappersacademie bellen, die hebben regelmatig modellen nodig, misschien kan je dan goedkoop je kleurtjes erin laten zetten!

En ja, Sammy, het gaat best goed, wel angstig als het zo'n beetje naar beneden zakt...

En Benthe, je blijft wel gewooon schrijven hè, er is een beetje téveel commotie over je schrijven gemaakt, vínd ik dan. Dus!

*spelfoutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een optie Cacao. Er wordt in die pizzaria, ook stevig ingenomen, dan blijf ik uit de gevarenzone.
Nog allemaal bekenden ook. Laatst had ik kip gehaald. Hé, ook een biertje? Ik nam een verse jus en het voelde goed.
Als ik het ga halen, kan ik even over de receptuur onderhandelen, iets erbij, iets eraf.
Kritisch type, vind je niet.
Groetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
safidepafi


Het is iets wat me niet loslaat!



Safi: interessant, wat is dat IETS???

Corinne: haha dat gevoel ken ik ook 'stiekem hopen dat het niet doorgaat', maar oh als je wordt afgewezen. Lekker dubbel he.



Pippi:
Zwaar werk zoveel hout ophalen! Kan me voorstellen dat je moe bent.
Je schreef:
'En speciaal voor An die haar bezorgdheid uitte en pb's van anderen openbaar maakt, ik kan je geruststellen meid. VANDAAG DRINK IK NIET, LEVE HET ALCOHOLVRIJE LEVEN!!!!!!ja toch of niet dan... '

PARDON: heb ik iets gemist, ik maak pb's openbaar???????
Graag toelichting.
En... je hoeft mij niet gerust te stellen Pippi. Ik maak me gewoon zorgen. De enige die je moet geruststellen is jezelf. En het is geweldig als achter deze slogan kan staan: leve het alcoholvrije leven!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees die kapperstip is hartstikke goed. Dat heb ik ook een tijd gedaan, naar de kappersacademie als model. Nooit spijt van gehad. Voor een paar centen zat ik dan weer twee maanden goed in mijn haar.
Safi ik weet wel een tip om jouw krullen een "streak" te geven zonder er veel geld voor uit te geven. Als je wil zoek ik het wel op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi

An ik bedoelde het eerlijk gezegd een beetje cynisch, ben je wantrouwen eigenlijk wel een beetje zat. Opmerkingen dat ik hier elke kerel inpik op het forum, onder invloed schrijf hier, en meer van die hysterische opmerkingen. . Je schreef over de pb's die je van Charlie hebt gekregen in het volste vertrouwen. Dat laat niets te raden over...en ik vind dat niet integer. Maar goed...En ik denk niet dat ik met hoofdletters hoef te typen om gehoord te worden...




Pippi zeg dan eens gewoon wat je eigenlijk wilt zeggen. Dus ik moet maar raden?
Je bent mijn wantrouwen zat of is het lastig dat iemand commentaar op je heeft?

Je trapt en schopt om je heen, een inwendige woede die je op mensen hier op het forum afreageerd.
Probeer eens te raden te gaan wat de werkelijke rede van je boosheid is. Misschien kunnen we je verder helpen. Je projecteert de boel momenteel en ik denk dat het niet eenvoudig is om je tot dat inzicht te brengen.
Verder ben ik me n.l. niet bewust van 'hysterische' opmerkingen, want ik doe en ben niet hysterisch, maar gewoon objectief. Ik lees de reacties en daarop reageer ik.

Ik heb nog niet EEN keer met Charlie persoonlijk geschreven, dus ik zou niet weten waar je het over hebt.
Ik ben een zeer integer persoon.

Ik typ sommige dingen heel graag in hoofdletters, om het uit te roepen wat ik op dat moment heel belangrijk vindt en hoop dat iemand dat aanspreekt en het ook zo gaat ervaren.

Dus LEVE HET ALCOHOL VRIJE LEVEN. Het maakt me nuchter en zie en hoor de dingen helder en duidelijk. Heb een goed geheugen en ik weet waarover ik het heb. Opvallend is dat het jou zo stoort! Dat zegt iets van jou Pippi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk gezegd zit ik me ook suf te zoeken Pippi, waar An jou ooit heeft beschuldigd van het inpikken van mannen. Dat heb je al eerder geschreven, anderhalve week geleden. Toen kon ik het ook niet vinden. Is dat soms iets dat in jouw dagelijkse leven speelt, dat je mannen inpikt? Ik zou trouwens geen enkele vent weten die het waard is om ingepikt te worden. Net zo min als een vrouw. Mensen hebben nog steeds hun eigen keuzes, toch?
Ik vertrouw jou niet meer zo. Ik zou ook wel eens willen dat je je echte kwaadheid laat weten in plaats van om je heen te schoppen en allerlei mensen te beschuldigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina bloemen en zoveel kaartjes in je brievenbus ben je jarig misschien of is het om je mankepootje ??
soothie fijn je te lezen , was het een mooie dienst ??
zo terug van notaris nu is het een 4 tal maanden afwachten omdat deze verkoop via het gerecht gaat omdat de verkoper niet meer in staat is om voor zijn eigen zaken in te staan .
nu lig ik daar eerlijk gezegt niet van wakker , heb soms echt het geoel dat ik dag per dag leef
ik ga nu eventjes plat tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...