Cacao Geplaatst 31 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst 31 januari 2008 Soothe, niks mis met kritisch zijn zeker als het om eten gaat, maar ja, wat is op dit moment beter voor je...je komt er wel uit.
An Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Geplaatst 31 januari 2008 quote: Originally posted by: safidepafiHet is iets wat me niet loslaat! Safi: interessant, wat is dat IETS???Corinne: haha dat gevoel ken ik ook 'stiekem hopen dat het niet doorgaat', maar oh als je wordt afgewezen. Lekker dubbel he.Pippi:Zwaar werk zoveel hout ophalen! Kan me voorstellen dat je moe bent.Je schreef:'En speciaal voor An die haar bezorgdheid uitte en pb's van anderen openbaar maakt, ik kan je geruststellen meid. VANDAAG DRINK IK NIET, LEVE HET ALCOHOLVRIJE LEVEN!!!!!!ja toch of niet dan... 'PARDON: heb ik iets gemist, ik maak pb's openbaar???????Graag toelichting.En... je hoeft mij niet gerust te stellen Pippi. Ik maak me gewoon zorgen. De enige die je moet geruststellen is jezelf. En het is geweldig als achter deze slogan kan staan: leve het alcoholvrije leven!!!!
Soothe Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Geplaatst 31 januari 2008 Bezinken Pippi,yep! Vanavond rustig een Dvd'tje.Jij klinkt opgewekt. Pippi op de paard en wagen,het heeft wel wat. Groetje.
Soothe Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Geplaatst 31 januari 2008 Safi hoi,ik ben vegetarisch geweest. Toen alleen vleeswaren. nu ook veel zalm.Ik speel weer met de gedachte aan een vleesvrij bestaan.Groet en succes met alles!
Vie Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Geplaatst 31 januari 2008 Trees die kapperstip is hartstikke goed. Dat heb ik ook een tijd gedaan, naar de kappersacademie als model. Nooit spijt van gehad. Voor een paar centen zat ik dan weer twee maanden goed in mijn haar. Safi ik weet wel een tip om jouw krullen een "streak" te geven zonder er veel geld voor uit te geven. Als je wil zoek ik het wel op.
An Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Geplaatst 31 januari 2008 quote: Originally posted by: pippiAn ik bedoelde het eerlijk gezegd een beetje cynisch, ben je wantrouwen eigenlijk wel een beetje zat. Opmerkingen dat ik hier elke kerel inpik op het forum, onder invloed schrijf hier, en meer van die hysterische opmerkingen. . Je schreef over de pb's die je van Charlie hebt gekregen in het volste vertrouwen. Dat laat niets te raden over...en ik vind dat niet integer. Maar goed...En ik denk niet dat ik met hoofdletters hoef te typen om gehoord te worden... Pippi zeg dan eens gewoon wat je eigenlijk wilt zeggen. Dus ik moet maar raden?Je bent mijn wantrouwen zat of is het lastig dat iemand commentaar op je heeft?Je trapt en schopt om je heen, een inwendige woede die je op mensen hier op het forum afreageerd.Probeer eens te raden te gaan wat de werkelijke rede van je boosheid is. Misschien kunnen we je verder helpen. Je projecteert de boel momenteel en ik denk dat het niet eenvoudig is om je tot dat inzicht te brengen.Verder ben ik me n.l. niet bewust van 'hysterische' opmerkingen, want ik doe en ben niet hysterisch, maar gewoon objectief. Ik lees de reacties en daarop reageer ik.Ik heb nog niet EEN keer met Charlie persoonlijk geschreven, dus ik zou niet weten waar je het over hebt.Ik ben een zeer integer persoon.Ik typ sommige dingen heel graag in hoofdletters, om het uit te roepen wat ik op dat moment heel belangrijk vindt en hoop dat iemand dat aanspreekt en het ook zo gaat ervaren.Dus LEVE HET ALCOHOL VRIJE LEVEN. Het maakt me nuchter en zie en hoor de dingen helder en duidelijk. Heb een goed geheugen en ik weet waarover ik het heb. Opvallend is dat het jou zo stoort! Dat zegt iets van jou Pippi.
Vie Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Geplaatst 31 januari 2008 Eerlijk gezegd zit ik me ook suf te zoeken Pippi, waar An jou ooit heeft beschuldigd van het inpikken van mannen. Dat heb je al eerder geschreven, anderhalve week geleden. Toen kon ik het ook niet vinden. Is dat soms iets dat in jouw dagelijkse leven speelt, dat je mannen inpikt? Ik zou trouwens geen enkele vent weten die het waard is om ingepikt te worden. Net zo min als een vrouw. Mensen hebben nog steeds hun eigen keuzes, toch?Ik vertrouw jou niet meer zo. Ik zou ook wel eens willen dat je je echte kwaadheid laat weten in plaats van om je heen te schoppen en allerlei mensen te beschuldigen.
blacky Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Geplaatst 31 januari 2008 Albertina bloemen en zoveel kaartjes in je brievenbus ben je jarig misschien of is het om je mankepootje ??soothie fijn je te lezen , was het een mooie dienst ??zo terug van notaris nu is het een 4 tal maanden afwachten omdat deze verkoop via het gerecht gaat omdat de verkoper niet meer in staat is om voor zijn eigen zaken in te staan .nu lig ik daar eerlijk gezegt niet van wakker , heb soms echt het geoel dat ik dag per dag leef ik ga nu eventjes plat tot later
Trees Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Geplaatst 31 januari 2008 Soothie,knap gedaan vandaag! Dag met heftige valkuilen denk ik. Ik vind het ongelooflijk knap van je, dat je het onder deze omstandigheden redt! Hulde!En ook voor jou, Anna, je hebt er denk ik ook je steentje aan bijgedragen!* haha, Shoote i.p.v.Soothie!
Trees Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Geplaatst 31 januari 2008 Blacky, grootgrondbezitster! Gefeliciteerd! Ik ben heel blij voor je! Hou ons op de hoogte
Cacao Geplaatst 31 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst 31 januari 2008 Blacky gefeliciteerd meid, het is je gegund!!!
albertina Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Geplaatst 31 januari 2008 Goedenavond allemaal!Zo weer lekker gegeten met een vriendin, doodordinaire bruinebonen errug lekker op zijn tijd.Blacky, allemaal voor het pootje en ik heb ze lekker allemaal op de kast gehangen Hihihi zo lief van iedereen , ik lijk wel een klein kind maar ik kan heel blij worden van dit soort dingen.Nu even een lekker bakje Cappucino..........Tina
safidepafi Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Geplaatst 31 januari 2008 quote: Safi ik weet wel waarom je me leuker vindt...je leest me hier gewoon minder. Pippi dan moet je je berichtjes nog maar eens na lezen van een maand geleden bv, toen schreef je alleen korte zinnen en kon af en toe goed vinnig uit de hoek komen.Nu ben je veel losser en schrijft over wat je bezig houd...mij bevalt het!
safidepafi Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Geplaatst 31 januari 2008 quote: Safi ik weet wel een tip om jouw krullen een "streak" te geven zonder er veel geld voor uit te geven. Als je wil zoek ik het wel op. Kom maar op met die tip!Trees die van jouw ga ik ook uit proberen!Kan toch niet veel mis gaan met mijn haar, als ze maar niet gan knippen, verven is prima.Corinne weet je nog dat je benieuwt was naar mijn haar...wat vond je er nu van nu je het gezien hebt..en ik vis alleen naar complimentjes hoor!
albertina Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Geplaatst 31 januari 2008 Benthe,Mag je morgen al naar huis? Of zaterdag?Tina
Soothe Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Geplaatst 31 januari 2008 Trees de hulde is wederzijds , want jij gaat ook goed! We wensen ons allen het beste, toch.***Blacky, het was een nette dienst. De man was een heftige drinker. 17 maanden geleden gestopt en alle drinkers het huis uit gekinkeld. Verviel ook een beetje in een zelf gekozen isolement.Weinig familie, dus het was rustig.Adiós latifundista mÃa.P:S, hij was gestopt, zonder Forum of AA. Hij zei, het was genoeg en hield zich er aan!!Groet Soothe.
Vie Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Geplaatst 31 januari 2008 Er was eens een roedel wolven die ergens heen reisde. Ze moesten allemaal een kant op om te kunnen overleven, dachten ze. Soms was er een wolf die een andere kant op wilde. Hij jankte dan niet precies zoals de roedel wilde. Daar werden ze bang van, want misschien werden ze dan wel ontdekt! Dat was dan een eenzame wolf. Toen ontdekten de wolven dat er meer wegen bestaan om naar een land te reizen dat goed voor ze was. De een besloot om met die mee te gaan en de ander weer met een ander wolfje. Ze kwamen toch wel goed terecht. En er waren ook wolven die helemaal alleen verder liepen. Ze vonden dan wel weer ergens anders een plek waar ze wilden zijn.En zo wens ik jullie ook allemaal je eigen weg naar de plek waar je wil zijn.
Cacao Geplaatst 31 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst 31 januari 2008 Dank je Benthe, same to you...
Rudy Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Geplaatst 31 januari 2008 Pippi, je zou je af kunnen vragen waarom jij je aangesproken voelt door berichten niet eens gericht aan jou.Ik denk dat je eigen pijn van weleer naar boven komt bij het lezen van sommige berichten.De spiegel van je eigen leed.je wilt de ander behoeden voor het verdriet of pijn die je zelf ervaart.Maar PIpi, jou pijn ziet er anders uit dan mijn pijn.Je kunt de ander zijn pijn niet vóór zijn.Ieder zal zijn pijn of verdriet aan den lijve moeten ervaren.je hebt in feite het recht niet om op deze manier in andermans leven in te grijpen.Hoe goed ook bedoeld.Je doet de ander daarmee te kort.Pipi ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, want deze situatie is voor mij moeilijk, begrijpelijk uit teleggen.Let wel dit is geen beschuldiging aan jou adres.
safidepafi Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Geplaatst 31 januari 2008 Nou dat is een lieve wens van je Benthe...ik hoop dat jij ook terecht komt op de plek waar je wilt zijn en heel binnenkort is dat op de boerderij met Max, je lief, katten en kippen..dus ga ervan genieten.An quote: Het is iets wat me niet loslaat! Safi: interessant, wat is dat IETS??? Ja wat is dat iets?Drank,alcohol,de controle willen verliezen,even niet helder denken,niet rationeel zijn.Instinctief en onbevangengedachten willen delen.Ongeremdzonder masker willen spelenmet mensen met woordenmijn andere Ik willen zijn.Het antwoord is een gedicht geworden uit eigen hand:present:
Rudy Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Geplaatst 31 januari 2008 en dan is er koffie met een boterham met keuteltjes.ik kom er bekaaid af vanavond.
An Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Geplaatst 31 januari 2008 quote: Originally posted by: pippiAn mijn VETTE excuus voor de verkeerde interpretatie.Je opmerking ging over de laatste mailtjes van Charlie en ik heb het gelezen als pb... Prima, dan is dat alvast uit de wereld. .....Misschien kom ik ook een klein beetje op voor de mensen die dat zelf moeilijk vinden soms zodat ze zich veilig blijven voelen hier? ...... Rudy gaf al een antwoord hierop. Probeer wat meer bij jezelf te blijven. Waar ben jij mee bezig. Wat is makkelijk of moeilijk voor jou. Net als Safi ben ik uiteindelijk blij dat je wat meer schrijft en zodat we in gesprek kunnen gaan. Ik laat me niet intimideren door vreemdsoortige uitspraken van jou, maar zal er op zijn tijd zeker op reageren en mijn ideeen daarover geven. Daarvoor is dit forum en die vrijheid heb ik. Jij bent niet vreemd, maar je uitspraken. Zit je allang op cursus trouwens of nog in de inleiding? Bedoel je op de internet cursus? van Taxus? je vraag is me niet duidelijk.Schrijf verder Pippi en probeer me te zien als iemand die het goed met je voorheefd. Ik heb totaal niet de behoeft om iemand af te kraken of te beledigen. Het zit niet in mijn aard en het leidt nergens toe.Mijn doel is om van de drank af te blijven en het helpt mij ook als ik anderen daarmee kan helpen en soms is dat niet gemakkelijk.
An Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Geplaatst 31 januari 2008 Safi: terwijl ik je die vraag stelde, stelde ik het ook aan mezelf en weet je............... hihi jouw gedicht is ook mijn gedicht. Precies idem dito. Alleen zou er nog een paar regeltjes achter moeten.Misschien kan jij het maar het heeft te maken met: afscheid nemen van een vriend die me blij maakte en me nu heeft belazerd en drank is een illusie die me ook nog ziek maakt. Dus laat maar.Dat 'iets' probeer ik dus telkens te onkrachten door dat iets als een illusie te zien.
Cacao Geplaatst 31 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst 31 januari 2008 Safi, ik krijg kippevel van jouw spontaan ontstane gedicht, dank je!!!Wist je trouwens, dat het vandaag de dag van het gedicht is?Ik ga er ff tussenuit, kom later nog wel even.
safidepafi Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Geplaatst 31 januari 2008 Kent iemand dit...erg handig voor mensen met een kleine portemonnaiLetscontact Nederland. L.E.T.S. staat voor Local Exchange Trading System. Een lokaal ruilhandelsysteem met een eigen valuta, zonder rente of inflatie. Wij zijn de overkoepelende organisatie van de Nederlandse Letsverenigingen.Voor wie niet bekend is met LETS.LETS is een sociaal, milieuvriendelijk, goedkoop en vooral ontzettend leuk systeem waarin je met andere mensen handelt, niet voor geld, maar voor alternatieve valuta. Kijk voor een LETSkring bij jou in de buurt op de knop LETSkringen in het menu links op deze pagina.">http://www.letscontact.nl/Ik begrijp dat men zich moet inschrijven om er aan mee te doenMaar als je op Letskringen(links) klikt en dan op plaats dan krijg je alle ruilorganisatie bij je in de buurt.Er stond een stuk over bij ons in de buurtkrant. hoe je zonder geld dingen gedaan kon krijgen door je eiegen diensten en handigheid te ruilen met anderen hun diensten en handigheid.Bv jij bakt een appeltaart voor iemand en een ander doet daarom je tuin.Je krijgt namelijk tegoed eco geld als je dingen voor mensen doet en dan kan je dat eco geld later weer gebruiken als je dingen of diensten nodig bent.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden