Cacao Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Die kenden we al Cacao..het is een van mijn favorieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Ohhhwww:$ Sorry, wist ik niet...Nu ja, misschien issie voor iemand wel nog nieuw...Mooie uitzwaaier heb je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Safi,Oh je bent klaar met carnaval? Beter je eigen icoontje, wat een mooie spreuk heb je. Gaat het goed met je?Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 dag allemaal hopelijk tot vanavond laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Houtje, ik hoop dat het goed met je gaat!Veel KMW...ik denk aan je.:heart:C Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Cacao, dat is een heel proces. Geef het de tijd. He Safi, weer je vertrouwde koppie, ik verwarde je al met An. Je ziet ergens nog steeds voordelen in alcohol denk ik. Goed dat je het zo eerlijk onder ogen ziet.Onderzoek die zgn voordelen. Waarom heb je voor slap owh een glas gif nodig?Ontrafel het en het klopt niet. Houtje, veel sterkte met je moeder.Ik ga zo uit eten.Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 TinaHet gaat prima met me, bedankt voor het vragen.Mijn overpeinzingen gisteren, of mijn drank jank, hoe je het ook wilt noemen en jullie antwoorden hebben er toch wel weer voor gezorgt dat mijn gedachten zich al weer verzet hebben en ik dit weekend ga genieten van lekker eten, naar de rommelmarkt gaan, wandelen in het bos en goeie vrienden bezoeken waar ik ga kaasfonduen.Dus vandaag nog de lasagne van gisteren...ik maak altijd genoeg voor twee dagen.Ik heb eens geneust op het internet wat voor vrijwilligers werk ik met koken zou kunnen doen.Het enige is leraarkok bij een opvanghuis voor jongeren tussen de 18-30 jaar die of uit een verslaving of detentie komen en gaan leren zelfstandig te wonen.Het zou heel inspirerend kunnen zijn en ook heel veeleisend.Maar aan de andere kant zou ik en mijn levenservaring en mijn passie voor koken kunnen gebruiken om anderen enthousiast te maken voor eten en voor het leven.Dus waarschijnlijk ga ik maandag even kontakt zoeken.Het andere is weer wat heel anders nl receptioniste/telefoniste worden voor Vluchtelingen en Migranten opvang centrum.Veel organisatie en veel enthousiastme vereist.Het trekt me beiden maar ik denk dat ik met de eerste beginMocht het me heel goed bevallen dan ga ik proberen of ik niet wat opleidingen omtrent koken kan volgenOf gewoon op deze manier ervaring op blijven doen.Ik heb er weer zin aan, kun je zien wat een weekje afstand nemen je weer terug bij jezelf en je eigen verlangens kan brengen.Cacao...dat is zo'n mooi lied dat kan je niet vaak genoeg aanhalen...ik doe het geregeld hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Rolgordijna,Nog gefeliciteerd met je rolgordijn. Je zit er dus weer knappies bij?Wat betreft je dochter... dat doet heel erg pijn. Mijn dochter heeft me dit heel vaak geflikt. Achteraf bleek altijd dat ik er meer verdriet van had dan zij beoogde. Zij was dan even boos en uitte het op die manier. Zij heeft er geen idee van gehad wat dat voor impact op me had.Waarschijnlijk is dat bij jou ook zo, ik denk van wel. Je dochter denkt er waarschijnlijk niet meer aan terwijl jij met het rotte gevoel zit.Ook wat betreft je zoon: overhoren of niet, wel/geen dingen voor hem klaar leggen. Het vervelende is dat ze zelf voor dingen verantwoordelijk moeten leren zijn. Wij hebben al geleerd hoe belangrijk het is te anticiperen of dingen voor te bereiden. Kinderen moeten dat leren door het te ervaren.Heel lastig, ik maak nog regelmatig de fout en zit ook vaak met kromme tenen.Zoek niet te gauw de schuld bij jezelf, wat wij zo snel geneigd zijn te doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Safi,dat klinkt goed allemaal. Lijkt me op je lijf geschreven! Jouw ervaringen op kookgebied in combinatie met je alco- en drugsverleden kunnen zeker helpen!Ik zou zeker info opvragen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 H'loooo! Ik ben weer thuis, al vanaf vier uur. Wel meteen weer alleen, want manneke moest naar zijn kleinkinderen, altijd op vrijdagavond. Geeft mij niks, kan ik rustig even acclimatiseren. Max zit aan mijn voeten vastgeplakt met superlijm. De katten vinden het wel gezellig maar zijn nog steeds druk bezig met buiten kijken. Ze hebben nog nooit eerder een kattenluikje meegemaakt, het is wel komisch, vooral als de ene net naar buiten wil en vice versa. Kataklap!De kippen zijn volgens mij veel te dik.Safi wat interessant, die vrijwilligersbanen! Die eerste lijkt me echt iets voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Benthe,geniet ervan!Ik zie die katten voor me Zijn Barnevelders niet altijd aan de stevige kant??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Ja Safi, die eerste daar had ik ook het gevoel bij van: Dat past perfect bij Safi. Leuk!Pipi, blijf er niet te lang bij stilstaan...ik weet het doet pijn, maar idd, je dochter is het vast alweer vergeten.Benthe, no place like home...hoe kun je eigenlijk zien of kippen te dik zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Goedemiddag samen!Vanmiddag een paar collega's op bezoek gehad, ik ben weer helemaal bijgeroddeld;). Mooie bloemen gekregen en een mega doos Leonidas(moet ik niet te dicht in de buurt hebben) krijg ik zelfs op mijn leeftijd nog puistjes van.Safi, wat een ontzettend leuk idee dat vrijwilligers werk, ja dat koken lijkt me echt iets voor jou, en goed dat we je gister toch weer op een ander been hebben kunnen zetten.Benthe, net thuis en nu alweer achter je PC?????? Klinkt gezellig die kippetjes poezen en Max, nu je lieffie nog.......jezelf niet weer opdienen als een fazantje, breek het lijntje nietNu ga ik mijn pasta eten tot later.Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Pippi:present:Wat sneu voor je ik heb geen kids maar kan me voorstellen dat het wel verdrietig is als je dochter zo tegen je doet, val jezelf niet te hard.Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Ik heb geen idee of je kan zien of kippen te dik zijn, heb nog nooit eerder kippen gehad. Ze zien er alleen zo zelfvoldaan en kloekig uit. Net supergrote bollen op pootjes. En de haan steekt er dan wat schamel bij af, echt zo'n held op sokken.Pippi wat lijkt me dat naar, dat je dochter zo van je weg gaat. Ik weet dat zelf niet want ik heb geen kinderen, maar het is sws naar als iemand van je weggaat met ruzie.Hier een voor jou er zitten tissues in en kleine lekkere hapjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Da's naar voor je Pippi! Ja, zo flauw kunnen kinderen zijn, zonder zich te beseffen dat ze jou ermee kwetsen!Ga je nog carnavallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Pippi...het klinkt mij ook in de oren alsof je dochter het nu allang weer vergeten is.Wees trots op jezelf dat je hebt volgehouden in wat je wilde bereiken voor jezelf.Iets minder zorgzaam en perfect zijn als moeder, hun verantwoordelijkheden geven.Dat ze het niet gelijk leuk vinden was te verwachten...maar alle begin is moelijk...van beide kantenAls je door blijft zetten op deze weg, zal jij er wel bij varen en de kinderen ook.Ja leuk hè die vrijwilligers baan...ik ga gelijk maandag er naar toe.Misschien heftig met exverslaafden en ex gedetineerden maar in ieder geval zijn ze nog jong.Maar dat zal ze niet minder fel maken, ben ik bang.Maar koken is weer een hele andere invalshoek, dus ik ga het maar proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Benthe...ik zie het plaatje helemaal voor me Max die vast gesmolten ligt aan je voeten en af en toe met een liefdevolle blik omhoog kijkt:sun:...jullie zullen er beiden van genieten.Lijkt me ook best lekker voor je, even alleen zijn...dat heb je in het ziekenhuis nou ook niet echt, privacy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Albi, ik heb nog voor drie dagen schrijfwerk liggen, dan heb ik altijd internet open staan. Dus ja, dan kijk ik hier ook even.Tv kijken heb ik weinig geduld voor, en een boek kan me momenteel ook niet vasthouden. Ik zou wel van de ratsmodee JWW willen gaan, helemaal niks meer aan mijn hoofd, maar dat doen we toch ook maar niet. Het lijkt zo leuk, hoppa, we gaan er een avond van tussen, niks meer weten of voelen en alleen maar lol hebben. Maar zo is het gewoon niet.Ben wel blij dat ik mijn eigen laptopje weer heb, niet dat ziekenhuisding.Daarbij heb ik net mijn avondeten laten verbranden. Dat was erreg dom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Nou ik wens jullie allemaal een fijne avond, ik ga even FDBen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Hallo,Ik laat het nogal afweten vandaag. Zoonlief heeft lang aan de computer gezeten voor zijn studie en zelf ben ik natuurlijk ook weggeweest en allerlei dingen gedaan. Dadelijk moet ik ook weer stoppen, want dan is het etenstijd. Jullie hebben weer veel pagina's gevuld en ik ga die niet allemaal grondig lezen. Morgen heb ik mijn 4-mains afspraak en ik wil nog even goed inspelen, het eerste deel van Dolly van Fauré. Ik vind dat een heel mooi stukje muziek en het is zo gevoelig.Eet smakelijk.Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Laat je nog wel weten hoe het met die baan verder gaat Safi, en welke je kiest? Ik moet wel om je lachen: "ze zijn nog jong". Nee, jij bent pas een oudje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Ik ga er ook even vantussen...even snel de boeken naar de bieb brengen, dan eten, dan even lekker tv kijken.Ksie jullie later vanavond nog wel even! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Benthe,Oh dat gevoel herken ik wel hoor ik heb het vaak als ik gewerkt heb en dan thuiskom, dat zijn mijn triggermomenten, ga dan maar snel je "aangebrande"(zonde) eten opeten of moet je nu wat anders maken?Het is ook zo dat als als je in het ZH ligt ben je veilig en nu komt het op jezelf neer in het grote mensen bos.En dat hatsekidee, nee dat kan gewoon niet, maar ik begrijp je wel ik stuur je eventjes een als je dat nu openmaakt, dan zit daar iets heel liefs in en dan gaat het idee van jww snel weer weg.;)Albi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden