Gast Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 Hoi Struik,Welkom!!! En wat goed van je! Als je naar wieiswie gaat heb je een knop die nieuw discussie heet via die knop kan je een berichtje aanmaken. Staat bovenaan de pagina, al eerste... SuccesGroetjes,Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 Welkom Struik, dat klinkt als een goed begin. Als je je wil voorstellen, ga je naar het onderwerp wie-is-wie en maak je daar een nieuwe discussie aan. Dan kom je vanzelf bovenaan de rij te staan. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 Yep, ik kwam er zelf al achter. Heb zojuist mijn bericht geplaatst. Dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 Hee tnx Spud, ik wist niet dat jij zoveel van kippen afwist Ja, ik kan ze gewoon pakken. Zal straks eens gaan voelen of ze echt te dik zijn. Ze lopen los in de tuin, de hele dag maar wat te graven en te pikken, dus ik kan het zo lastig bijhouden wat ze allemaal eten. Beweging hebben ze in ieder geval wel genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 @Benthe, ik heb dierverzorging gestudeert, weet niet alles van kippen hoor maar de basis wel. Al is het dan al 11 jaar geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 So als ze los rondlopen, heb je wel deftige katten hoor! Lusten die alleen maar fazant ofzo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 Spud, heb je daar ook in gewerkt? Lijkt mij wel een erg leuke baan hoor. Kun of wil je daarmee niet meer aan de slag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 Haha, Spud, die kippen zijn een ietwat te groot voor de katten, en het was maar een klein fazantje. Een eenhaps-fazantje, zeg maar, een hapklaar brokje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 Helaas is het over het algemeen vrijwilligerswerk.. Heb wel de kans gekregen om bij een dierenarts aan de slag te kunnen maar die ging helaas failliet toen ik afstudeerde... Was te goed voor de dieren maar niet voor haar kas.. Helaas! Ben ook wat kieskeurig erin.. Wil bijvoorbeeld niet in een productie bedrijf terecht komen.. En een dierenspeciaalzaak is al helemaal niet op m'n lijf geschreven omdat ik niet echt aardig kan blijven tegen mensen die een huisdier aanschaffen voor het interieur of niet in de gaten hebben dat een dier net als een mens elke dag eten en drinken nodig heeft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 Heeft je mannetje er nog lekker van gegeten?? Of is het toch naar de katten gegaan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 Trouwens ik zit te broeien op een carriere van kattenfluisteraar, gaat namelijk ontzettend goed met Gizmo! Hem inlezen lukt me wel, maar vreemde katten die versta ik nog niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 Zo, nu ga ik eens efkes wat frisse lucht snuiven. Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 Nou, dan zal ik mijn kleine lieve hond maar niet bij jou langs sturen Benthe, ik weet dat mijn kat vroeger ook regelmatig in het kippenhok van de achterburen zat, ik vond het doodeng maar inderdaad gebeurde er niks.. met hond is het anders, die heeft inmiddels al 4x een kip in zijn bek gehad waarvan er 2 het niet overleefd hebben... pfft, en dat is niet fijn om te zien...laatst met hardlopen kreeg ik de schrik van mijn leven toen op het jaagpad een groep kippen los liep.. wat was ik blij dat ik een losse lijn aan mijn hond had hangen.. hij nam een sprint en ik was zo snel om op de lijn te gaan staan.. oeps... gered!Moeten kippen juist niet dik zijn? anders smaken ze nergens naar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 Clear the mind Struik! Veel plezier en tot ziens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 Bedoel je de plofkip Tapas??Die kippen die erop gebouwd zijn om binnen 6 weken gereedt te zijn voor de pan?Zielig is dat jòh, die zijn zo gemanipuleerd, kan niet dat daar nog gezond vlees aan zit lijkt me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 Een hele goeiemiddag allen,@Houtje, heel veel sterkte komende dagen. De zon schijnt hier buiten en een laagje sneeuw, wordt 't dan toch nog winter? Verder doe ik met jullie mee, ik hou het weer droog vandaag.Groetjes............................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 De laatste jaren sneeuwt het toch altijd in februari/maart??Tenminste zodra mijn vrienden uit zuid-amerika Nederland gaan missen dan begint het hier te sneeuwen! Ik verdenk ze ervan dat ze gewoon de sneeuw missen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 Luitjes,Ik ben weer veel te prominent aanwezig.. Daar krijg ik het gevoel van dat ik de boel overschreeuw en ruimte inpik. Dus ik ga me ff terug trekken en de ruimte weer aan jullie geven... Fijn om even te kletsen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 Dat kan ik me voorstellen Spud, dat je niet in een dierenzaak wil werken. Ik zat ook zo te denken aan assistente in een dierenartsenpraktijk of een dierenasiel. Al zou ik zelf tegen dat laatste niet goed kunnen. Als je mij aan het huilen wil krijgen, laat me dan afgewezen dieren zien.Wat jij zegt, van een huisdier aanschaffen omdat het zo leuk bij de bank past, of van die mensen die ineens een Dalmatiër moeten hebben omdat daar zo'n leuke tekenfilm over is, verschrikkelijk!Hihi Tapas, maar jij hebt dan ook een echt jachthondje. Max geeft niks om de kippen. Moet ik er wel bij zeggen dat hij ermee opgegroeid is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 hihi, kom jij maar lekker tot jezelf, spud........geen winter meer in nederland hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 pippi, ik heb een cavalier king charles spaniel, kleur blenheim past overal bij!! Verhaart alleen nogal erg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 Pippi, de speelgoedwinkel heeft een keurslijf aan hondjes, erg rustig en symetrisch en waarschijnlijk de kleur die het beste bij je huis past. Bovendien, kan je hem ook nog ruilen als ie je niet bevalt, wel bonnetje bewaren hè! Zo'n advies heb ik dus echt een keer gegeven toen ik stage liep bij een dierenspeciaalzaak, moest toen wel een dagje vrij nemen van de baas om af te koelen. Maar uiteindelijk kon hij het wel waarderen... (zegt zij die haar mondje ff zou houden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 nee spud niet de plofkip, jakkie, dat is echt dierenmarteling... en blijf gewoon schrijven, Is gezellig! ik doe van alles tussendoor dus ben er af en toe.Pip, ga eens voor een spaans mixhondje, die zijn er in alle kleurstellingen en houden je tuin molvrij enzo.. de mijne zou goed bij je interieur passen trouwens, vleugjes bruin en rood, en onzichtbaar in de herfst, maar die krijg je nie hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 pippi ik denk dat deze wel bij je huis past! http://www.henkbovekerk.nl/pic...ary/20070617_hond.jpgOké zoals het een echte alcoholist betaamt lukt het haar niet om aan voorgenoemde voornemen te houden.. Als jullie last ondervinden gewoon zeggen dat ik m'n kleppie moet houden oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 Hihi, Pippi, Max is wel een tweedehands occasion, ik kreeg hem toen hij al ruim drie jaar was. Maar bevalt me uitstekend, past overal bij (zwart met goudbruine streepjes en een roze neus). En dan heb ik nog een zwartwitte kater plus een heel bejaarde poezendame van wel 20 jaar, die alle kleurtjes heeft, een lapje dus. En tegenwoordig ook een helemaal zwarte kater. Vloekt dat erg bij elkander?Spud als je de behoefte hebt om te schrijven, dan doe je dat toch? Is het zo erg om prominent aanwezig te zijn? Je kan er maar gewoon zin in hebben.Maar misschien heeft het te maken met wat je laatst schreef, dat je wat minder met het forum wil bezig zijn en wat meer met het "echte" leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden