Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 143
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Hee tnx Spud, ik wist niet dat jij zoveel van kippen afwist ;) Ja, ik kan ze gewoon pakken. Zal straks eens gaan voelen of ze echt te dik zijn. Ze lopen los in de tuin, de hele dag maar wat te graven en te pikken, dus ik kan het zo lastig bijhouden wat ze allemaal eten. Beweging hebben ze in ieder geval wel genoeg.

Geplaatst

Haha, Spud, die kippen zijn een ietwat te groot voor de katten, en het was maar een klein fazantje. Een eenhaps-fazantje, zeg maar, een hapklaar brokje....

Geplaatst

Nou, dan zal ik mijn kleine lieve hond maar niet bij jou langs sturen Benthe, ik weet dat mijn kat vroeger ook regelmatig in het kippenhok van de achterburen zat, ik vond het doodeng maar inderdaad gebeurde er niks.. met hond is het anders, die heeft inmiddels al 4x een kip in zijn bek gehad waarvan er 2 het niet overleefd hebben... pfft, en dat is niet fijn om te zien...

laatst met hardlopen kreeg ik de schrik van mijn leven toen op het jaagpad een groep kippen los liep.. wat was ik blij dat ik een losse lijn aan mijn hond had hangen.. hij nam een sprint en ik was zo snel om op de lijn te gaan staan.. oeps... gered!

Moeten kippen juist niet dik zijn? anders smaken ze nergens naar!

Geplaatst

Een hele goeiemiddag allen,
@Houtje, heel veel sterkte komende dagen. De zon schijnt hier buiten en een laagje sneeuw, wordt 't dan toch nog winter? Verder doe ik met jullie mee, ik hou het weer droog vandaag.

Groetjes............................

Geplaatst

Dat kan ik me voorstellen Spud, dat je niet in een dierenzaak wil werken. Ik zat ook zo te denken aan assistente in een dierenartsenpraktijk of een dierenasiel. Al zou ik zelf tegen dat laatste niet goed kunnen. Als je mij aan het huilen wil krijgen, laat me dan afgewezen dieren zien.
Wat jij zegt, van een huisdier aanschaffen omdat het zo leuk bij de bank past, of van die mensen die ineens een Dalmatiër moeten hebben omdat daar zo'n leuke tekenfilm over is, verschrikkelijk!

Hihi Tapas, maar jij hebt dan ook een echt jachthondje. Max geeft niks om de kippen. Moet ik er wel bij zeggen dat hij ermee opgegroeid is.

Geplaatst

nee spud niet de plofkip, jakkie, dat is echt dierenmarteling... en blijf gewoon schrijven, Is gezellig! ik doe van alles tussendoor dus ben er af en toe.
Pip, ga eens voor een spaans mixhondje, die zijn er in alle kleurstellingen en houden je tuin molvrij enzo.. de mijne zou goed bij je interieur passen trouwens, vleugjes bruin en rood, en onzichtbaar in de herfst, maar die krijg je nie hoor!

Geplaatst

Hihi, Pippi, Max is wel een tweedehands occasion, ik kreeg hem toen hij al ruim drie jaar was. Maar bevalt me uitstekend, past overal bij (zwart met goudbruine streepjes en een roze neus). En dan heb ik nog een zwartwitte kater plus een heel bejaarde poezendame van wel 20 jaar, die alle kleurtjes heeft, een lapje dus. En tegenwoordig ook een helemaal zwarte kater. Vloekt dat erg bij elkander?

Spud als je de behoefte hebt om te schrijven, dan doe je dat toch? Is het zo erg om prominent aanwezig te zijn? Je kan er maar gewoon zin in hebben.
Maar misschien heeft het te maken met wat je laatst schreef, dat je wat minder met het forum wil bezig zijn en wat meer met het "echte" leven.

Geplaatst

Nou, dan zal ik jullie een geheim verklappen. Altijd heb ik lang haar willen hebben, maar het was te fijn en te warrig om het te laten groeien. Geen gezicht. Nu heb ik geen haar meer (ja sorry dat ik het zo zeg, maar dat doet een chemokuur) en heb ik me een heel mooie pruik aangeschaft. Blond haar, met golven, tot halverwege mijn rug. Als ik nu in de spiegel kijk of mijn "haar" uit mijn gezicht schud, dan vind ik dat zo bijzonder. Het is net alsof dit veel beter bij me past.

Zo denk ik ook wel eens (denken jullie dat nooit?), wat past er nou eigenlijk bij me? Is het aangepast doen, of is het schoppen, of wat? Ik ben daar zoekende in, en dat is niet eens een naar gevoel. Hier op het forum heb ik van jullie al heel veel geleerd. (Veel dank dat jullie er zijn!)
Het is wel gek om op deze leeftijd nog te moeten verzinnen wie je eigenlijk wil zijn. Die drankjaren hebben er geen goed aan gedaan. Toen stond het hele voelen en denken toch stil, op een bepaalde manier.

Charlie roer vooral je mondje. Jammer dat je niet van die duivel afgebleven bent. Dat vind ik jammer voor jou, en ik hoop toch dat je op zeker moment de knop voor jezelf om kan zetten. Als je dat wil.
Veel sterkte.

Geplaatst

Speciaal voor Pippi.... :D

:moon: Rote Rosen
:moon::moon::moon: Rote Rosen :moon::moon:

:moon::moon::moon::moon::moon::moon:

:moon::moon: Roten Rosennnnnnnnnnnnn :moon:

:moon::moon::moon:

:moon::moon:
:moon::moon::moon::moon:

:D

Geplaatst

Ach Benthe: gewoon jezelf zijn. Daar moeten we het maar mee doen. Lang, kort, donker, licht, geen, punk..... als je je erzelf prettig bij voelt.

Geplaatst

He Pippi,

Dank je wel:huh:, ja ik vond het toch wel een beetje raar om het niet te vertellen.
Hoe gaat het ermee? Weet dat je het niet zo leuk vind als ik dat vraag maar ik heb veel aan je gedacht gisteren.
Carnaval? Nou lijkt me niets aan , die vreselijke liederen,nee, geef mij maar Amsterdam ;)

Tina

Geplaatst

dAt had je nu niet moeten zeggen..........:musicnote:

LANG ZAL ZE LEVEN LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA :musicnote:

Hieperdepiep HOERAAAAAAAAAAAAAA :musicnote:

TWEE violen en een trommel en een fluit en ALBERTINA die is jarig en de vlaggen hangen uit :musicnote:

:musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:

Geplaatst

Lieve Houtje,
heel erg gecondoleerd met je moeder!
Je hebt haar goed begeleid, dat moet heel prettig voor je zijn! Ik herinner me nog hoe je, de laatste keer dat je naar haar toe ging, zo heel lief een mandje met allerlei lieve dingetjes had gemaakt voor haar.
Dat vond ik toen zo ontroerend!
Toen mijn moeder overleed ging het ook ongeveer zo als bij jou, en die laatste minuten zijn inderdaad naar om te zien, maar dat is alleen haar lichaam dan nog maar, die werkt op haar laatste krachten.
Ga je nog wel afdscheid van haar nemen vòòr ze begraven/gecremeerd wordt? Dat vond ik heel fijn, want toen kon ik het beeld van dat strijdende lichaam vervangen voor een rustige, vredige moeder!
Heel veel sterkte!:heart:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...