Spring naar bijdragen

woensdag 6 februari


Flower

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen,

Zit alleen op mijn werk en zit iets uit te zoeken waar ik een beetje knetter van word.
Even pauze dus.

Marjo, niet gefeliciteerd met je verjaardag dus. Toch een :present:. Je kunt je geboortedatum aanpassen onder Profiel (bovenin de menubalk). Je moet eerst de maand en dan de dag aangeven. Dan komt het allemaal wel goed.

Har, dit is een openbaar forum, daarom is het beter niet al te herkenbare namen en situaties te vermelden i.v.m. met je eigen privacy en die van anderen.

Zo, nu ga ik maar weer verder met uitzoeken. Het ga jullie allemaal goed.

Tot straks.

En mochten jullie eraan twijfelen, ik drink niet vandaag en hoop dat jullie met me mee doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
albertina

Har,




Het feit dat ik mezelf weer helemaal moet inwerken, ben nog nooit zolang thuisgeweest, en een beetje onzekerheid.




Tina

Oow..herkenbaar ben ook wel eens maanden uit de rollatie geweest, waarna ik alles weer op moest pakken. Geeft niet hoor, daar kom je wel doorheen. Wat Pippi zegt, er gewoon voor gaan.
Doe rustig aan en laat je niet opjagen. Succes :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen,

ik zit nog even te kijken hoe alles werkt want ik ben nieuw hier. afgelopen zaterdag met refusal begonnen dus nu al vier dagen droog. bevalt me goed want ik zit een stuk helderder op mijn werk, voel me stressbestendiger. maar nog afhankelijk genoeg om het gezelschap van medegenoten te zoeken.

groet
tasseke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh, Pippi, Wat een problemen:D Hoe gaat het met Pietje? Is hij alweer wat opgeknapt sinds gisteren?
Ik las over je tienerdochters en voel met je mee. Het kunnen echte krengen zijn op die leeftijd, been there, done that. Maar echt het gaat voorbij.

Gem, heel veel succes met je gesprek op je werk.

Karinneke, ik maak mij wat ongerust over je. Zorg goed voor jezelf.

Marjo, gefeliciteerd met 3 maanden. lekker trots zijn op jezelf.

Charlie, lief dat je aan mij dacht. Goed idee een bak soep, hoogstwaarschijnlijk knap je daarvan op omdat drank zouten ontrekt, en hersenencellen, en wat orgaancelletjes, goede relaties etc.
zit maar wat te dollen.
Ik heb vannacht mijn tweede alcodroom gehad, het moet niet gekker worden. Zat dus vanmorgen om 5 uur aan de koffie maar ben toen weer lekker gaan pitten. mijn nek zit nog wel vast maar ik denk niet dat dat iets met ontwenningsverschijnselen te maken heeft.
Over de naam heb ik geen idee, laat ik lekker aan jullie over.

Har, leuk om te lezen over je gezin. Ik vind het wel lief van de zoon van je vriendin maar natuurlijk niet zo leuk voor jou. Trek je er niets van aan. Hij trekt wel bij als hij ziet dat je serious bezig bent.

Tina, ik snap er niets van!!!!

Hier ligt iedereen nog te slapen. ja, ik weet het .......... maar ik ga ze niet wakker maken. ik geniet nog even van de stilte.

iedereen een hele fijne dag en C, ik geloof dat dat idee van vie was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke, welkom en gefeliciteerd met je besluit!
Misschien kan je bij de forums, bij het forum ''wie is wie'' een klein beetje over jezelf vertellen, dan leren we je iets beter kennen! Verder heb je dit forum ''dagdraadje'' al gevonden; hier schrijbven we dagelijks op wat ons bezig houdt enzo. En als je het moeilijk hebt is er hier bijna altijd wel iemand die je door het ergste moment van trek heenpraat!
Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, wat mij vroeger hielp bij beginnende hoofdpijn (ja, één goede bijwerking: rond je overgang gaat het over!) was een kop sterke koffie met heel veel suiker! Wil ook wel helpen bij een astma-aanval, doet misschien iets met de aderen of zo?
Hou je taai, meid, met alles wat je weer op je boterham krijgt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen,

Ik heb dus helemaal niet heerlijk gewerkt vanochtend.
Ik had echt vreselijk last van concentratieproblemen. Echt niet normaal.
Ik vraag me af of dat verband houdt met het afbouwen en nu stoppen met de refusal.
Daar hou ik het maar op. Hopelijk gaat het morgen beter.

Gem en Charlie,
Bedankt voor de stopfelicitaties op het andere draadje.

Karinneke,
Goed dat je de internetbehandeling gaat doen. Succes.

Blacky,
Ik heb kennelijk wat gemist de afgelopen dagen. Jij bent goed aan het uitwaaien aan zee, begrijp ik.

Marjo,
Hoe ging het bij de huisarts?
Het klopt helaas: drank maakt meer kapot dan je lief is.

Tasseke,
Succes met het stoppen. Mij heeft de refusal ontzettend goed geholpen.

Spud,
Sterkte met de poezebeestjes.

Pippi, Anjo, Albertina, Har, en iedereen
Zet het beste beentje voor en dan lukt het wel.

Ik moet nog boodschappen doen.
Daarna ga ik eerst een dutje doen. Ik kan het niet vinden met mezelf vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje dat schreef je mooi: dat je vanaf 28 ADB bent!!! of aan het worden. Zo dacht ik er vanmorgen ook ineens over. Ondanks mijn uitglijder(s) voor mijn doen (tjes) (( waarmee ik het niet minder erg wil maken)) toch wel vanaf 14 augustus goed bezig. Gaf me vanmorgen ineens een blij gevoel. Jammer dat ik dat gevoel niet heb tijdens de carnavalsdagen b.v. dat ik een beetje blij met mezelf kan zijn. Op dat moment zit ik echt vast. Weer werk aan de winkel.

Karinneke: wil je erover schrijven wat er gebeurde met je??


KARMA team: ...............KArinneke ....... ChARlie ....... MArjo ..............het gaat om je KARMA, wat je doet, daar gaat het om. Verzinnen om te stoppen met drinken is EEN, maar het DOEN, dat is KARMA!

Sjakkaaaaaaaaaaaa!!!



Corinne: goed van je dat je dat toch weer schrijft: dat we een openbaar forum is. Zou erg vervelend zijn als er vekeerde mensen er gebruik van konden maken.

Tasseke: welkom hier op het forum!! Je bent al heel goed bezig lees ik.


Marjo: evengoed gefeliciteerd met je 3 maanden, super de super de super!!!!

Spud: de vonken vlogen van je schijfsel af. Goed zo, ga maar eens flink opstandig worden!! als je maar van die zooi afblijft.

Trees, Blacky en Pippi: :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Ik heb last van schoonmaakwoede op 1 been :ovanuit een zittende postitie, zie je toch wel wat achterstallig ondehoud, dus de dingetjes die ik kan doen gedaan, op een stoel, of op krukken:D.
Volgens mij ben ik aangestoken door de plumeau van Pippi;).

Trees,
Hoe gaat het met je? Heb je geen last meer van een bloedneus gehad?

Tasseke,
Welkom hier, en als ik uit eigen ervaring mag spreken, een superforum, met veel herkenbaarheid en veel steun en herkenning.

Corinne,
Sterkte met je nare humeur, ik heb geen idee of het van de refusal komt, daar heb ik geen ervaring mee, een :present:om je een beetje op te vrolijken.

Spud,
Wat een ziekenboeg bij die poezen, zielig hoor.

Anjo,
Ik had een vraagje op het forum geplaatst, maar vond mezelf wel heel herkenbaar, en werd er tevens door CPAS op geattendeerd, dus heb ik het bericht gewist, maar niets geheimzinnigs hoor.
Met jou alles ok?

Pippi,
Een plumeau in de wasmachine;)?Zo kan ie wel weer!

Mensen verder voel ik mij ok vandaag de mist trekt langzaam op, en de realiteit komt er voor in de plaats, :rose:.
Dus al met al niets te klagen.

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal!

Voel me verplicht te melden dat ik alle goede voornemens ten spijt gisteren weer een giga uitglijder heb gehad, na 1 glaasje ging de rem er direct af met als resultaat een lege literfles, een slechte nacht geslapen en een enorme kater :-(.
Zoals zovelen op dit forum schrijven, lukt minderen niet - in ieder geval mij niet - het is STOPPEN of niets. Is er iemand waar minderen wel gelukt is of geldt ook voor de anderen alles of niets??
Groetjes,
Rosan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Rosan, je schrijft het gelukkig zelf al. Het is heel moeilijk, zo niet onmogelijk, naar mijn bescheiden mening, dat je als alcoholist minder kunt drinken. Volgens mij was je goed op weg de afgelopen dagen. Pak de draad weer op meid, en laat staan die zooi!

Komt ie: Heb ik wéér de hele middag geslapen! (op wo-mi n.b.).

vervelend Corientje, komt vast wel goed als het allemaal wat beter gereset is!

Dank voor alle felicitaties! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, heb je niet stiekum ook wat last van hormonen? dat zijn altijd mijn dagen dat ik me totaal niet meer kan concentreren. Hopelijk zijn het de bijwerkingen die nu afnemen, komt wel goed!
Rosan, het is zo moeilijk om te minderen, na elk glas drink je je rem verder weg. Ik heb een tijdje wel af en toe 2 glaasjes kunnen drinken maar dat leidde ook 1x tot een gigantische uitglijder. Sindsdien doe ik het niet meer, dan maar liever niks drinken, is wel zo duidelijk. Je hoeft dan alleen maar de keuze te maken om vandaag niet te drinken

sterkte met je herstart!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...