Spring naar bijdragen

vrijdag 8 februari

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 221
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Meissie vraagt per pb hoe ze de moderator kan bereiken om haar profiel onzichtbaar te maken. Dat weet ik eigenlijk ook niet, weten jullie het? Geef die meid even raad. of anders: moderaaaatoooor, maak Meissie haar profiel eens even onzichtbaar!

Corinne, ik heb je toch niet aan het huilen gemaakt? Dat was helemaal niet de bedoeling hoor.
Ik zit voor mijn werk hele dagen te editten en gummen en weer over schrijven. Maar als het een verhaal van jezelf betreft komt het wel heel dichtbij.
Moet nu wel even denken aan een berichtje dat jij gisteren schreef: geef geen kritiek..... en dan vooral niet aan jezelf. Perfectionisme doet je alleen maar zeer. Wie wil er nou een perfecte Corinne?
Ik zou zeggen, ik vind Corinne perfect omdat ze is zoals ze is. Met alles wat er aan vast zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ze zitten lekker te smullen; de was die niet droog wilde worden...verwarming doet wonderen...Ik ben (gelukkig0 een stuk rustiger. Dus breng straks mijn kinderen op bedje, ga dan lekker in een welverdiend schuimbad en dan meld ik me hier weer. Laat de pc aanstaan, kan ik jullie berichtjes lezen.
Ik heb de 1e laten staan!! Ben trots op mezelf! Nu alleen mijn man nog overtuigen. Ben wel moe, maar zoals ik eerder al schreef, dit voelt goed, want ik heb veel gedaan. Huis is echt spik en span en heb niks in huis gehaald. Mijn man gaat morgenavond met zijn vrienden stappen..have fun!! Heb ik geen problemen mee. Ik mis hem wel, maar hij werkt zo hard...heeft ook een verzetje nodig. En hij gaat pas weg als ik op bed lig, dus geen alcohol voor mij dan. Dit voelt goed, maar ook weird..Ben ik niet gewend...
Orleando =ADB!!!!! enzooooooooo trots op mezelf!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karinneke,

Wat sneu voor je, laat het een schrale troost zijn dat je het toch al niet leuk vond.
Kan goed begrijpen dat je er verdrietig over bent, laat je niet kisten en probeer toch
een klein beetje van het weekend te geniete, een beetje tot rust komen en dan zie je
maandag verder.

Sterkte,

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water, ik ben blij dat ik je weer zie! Het begon me te lang te duren!

En o, wat ben ik toch blij met het forum! Ik vind het ook zo knap van jpu, Charlie, dat je weer gestopt ben, en dat ging gisteravond écht door me heen! Zo van: dat kan ik tegenover Charlie niet maken!
Maar geweldig als je zie hoeveel kracht je dan uit het forum en de vele PBtjes kan halen!
Maar één ding is zeker; zoals gisteravond hoef ik ze niet meer!
Nogmaals dank dus!

*typfout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Place is not really booming friends and neighbours, wat zijn we stillekens? Allemaal in eigen gedachten verzonken?
Ik heb net zuurkoolschotel op met kleine stukjes spek, terwijl ik toch een veggie ben. Gezondigd! Man is naar vergadering.
Cacao hoe kom jij nou ineens op paarse dooiers? :D
Volgens mij ben je in de war met Albertina haar gips + berichtjes daarna.
Hoe gaat het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke ik vond het voor mezelf niet meer leuk om onder mijn tweede doopnaam te schrijven, dus ben ik onder mijn eigen naam gaan schrijven. Zomaar een kronkel in de kop. Was even vergeten dat dat voor anderen die niet zo vaak schrijven, nog even wennen is.

Heb inmiddels per e-mail zo een tik voor mijn kop gekregen van iemand die me heel lief is, namelijk mijn zus, dat ik even moet bijkomen.
Effe slikken en bedenken hoe je het beste met kritiek kan omgaan.
Nou ten eerste niet met een breekijzer naar de wijnkelder hollen om het weg te zuipen.
Ten tweede nadenken: zit er waarheid in? En zo ja, kan ik dat aan? En moet ik er wat mee?
Ik vind dat nog heel moeilijk om dat gevoel te ondergaan. Dus ik blijf nog even hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halo allemaal, ]

Bij de werkgever waar ik nu werk ben ik de afgelopen tijd (twee jaar) maar een keer ziek geweest door een hevige migraine.

Vandaag had ik een beoordelingsgesprek, en ik ben er zo slecht uitgekomen, dat ze me weg wilen!

Wat moet ik nu doen? In ieder geval ga ik nu lekker slapen, ik ben op van alle emoties. Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Albertina,
Met psych'en het ik (nog) geen ervaring, maar niet terugbellen vind ik sowieso raar.
Zwart gips, nee, dat zou ik niet nemen. Maar, OK, past vast prachtig bij je evening dress :D.
Orleando, Ik heb mijn voet gebroken, en jij kan het ook hoor echt, bij mij is het ook niet in een keer gelukt, ik heb 10 jaar niet gedronken en ben toen weer zgn. sociaal gaan drinken, na een paar maanden zat ik alweer op een fles wijn per dag, ik walgde echt van mezelf, en dat heeft me er toe gebracht weer te stoppen, nu pas 3 weken hoor!.
Het is af en toe doorbijten, maar je krijgt er veel voor terug, het vluchten is verleden tijd dat is best moeilijk, maar ik wil het echt niet meer, en ik hoop voor jou dat het je ook zal lukken.
unquote
Tien, met dat bericht heb jij een grote grijns op mijn gezicht gekregen. Ik las nl. eerst verkeerd, dat Orleanda ook haar voet kan breken en dat het jou niet in 1 keer was gelukt. :D

@An,
Gesterkt en gegroeid door carnaval.

@Ferry,
:)

@Har,

@Soothe,
:) Als Kaia maar niet zit waar ze in Suriname in zat.

@Spud,

@Blacky,
Dat herken ik: drinken voordat ik ging werken, thuis een glas wijn, onderweg nog een slok jenever en dan idd tandhakken tot het eindelijk 4 uur was. Naar de trein en op het perron alvast een slok uit mijn 'water'flesje. Het onnozele is dat ik dat deed toen ik al met de intakegesprekken bij de Bouman bezig was. :wacko: Het werk interesseerde me toch helemaal niet meer, want ik wist toen al dat het half december afgelopen zou zijn. Dus wat maakte het allemaal nog uit? Ik was afgeschreven en zo voelde ik me ook.

@Benthe,
No place like home.

@Rudy,

@Cacao,
HH. Weet je, ik heb daar ook een hekel aan, altijd al gehad. Stofzuigen vind ik een van de ergste dingen. Daar heb ik wat op gevonden. De laatste weken stofzuig ik niet meer, maar veeg. Veel prettiger: het maakt geen herrie, ik krijg er geen zere rug van en het resultaat is beter dan met stofzuiger. Nu zag ik vanmiddag dat het raam op de hal boven nodig gelapt moet worden. Wellicht iets om morgen te doen.
Goeie uitzwaaier heb je gekozen. Schrijf maar veel, dan ik hem veel lezen.
En dank je voor mijn tweede lach vandaag. Liep dat huwelijk verder wel goed af?

@Gem,
Een mens zit soms raar in mekaar. Sinds ik gestopt ben met drinken ben ik regelmatige klant bij mijn huisarts.
Succes bij Annazorg.
Dochter is een week of drie geleden van de evenwichtsbalk gevallen op haar rug. Er is een ruggewervel verschoven en een band of zoiets opgerokken. Haar bobbel aan haar rib is ondertussen nog wat gegroeid. We hopen dat dat allemaal weer goed komt.

@Orleando,
Heel goed voornemen. Blijf bij jezelf.
Enne mijn glazenwasser is vanmiddag laat zijn poen komen halen.
Geh, wat een rotjuf heeft je dochter. Komt ze na zo lange tijd ziek terug en krijgt ze de wind van voren en erger nog, dat ze een slechte leerling. Nou, lekker motiverend. Triest.

@Houtje,
Wat is DGA?

@Marjo,
Wat een energie straalt er van je af! Lijkt wel of je jezelf een grote schoonmaak/opknapbeurt gaat geven.

@Charlie,
Jij zit nu ws. te smikkelen.

@Tapas,
Eet smakelijk en ach, je weet inmiddels wel dat eten beter smaakt zonder alcohol erbij.
Jij bent de derde al die gaan Annazorgen.
Tjee, als er wanneer ik terug ben van de skivakantie geen brief ligt van de GGZ, dan ga ik daar ook maar kijken. Ik wil ook weer kunnen genieten.

@Ziza,

@Pippi,

@Trees,
:):rose: Blij dat je er weer helemaal bent. En weet je, stoppen met Refusal om te gaan drinken heeft niet zoveel zin. Dan moet je toch bijna 2 weken wachten voor het uitgewerkt is. Goed spul, heeft mij goed geholpen en nu helpt het jou.

@Marjo,

@Vie,
Misschien vond je vriend dat er teveel gepoetst werd?
En, jij bracht mij aan het huilen. Maar dat was omdat je me troostte met wat je zei over het schrijven. :heart:

@Water,
Had je even moeten melden dat je vrij nam. Iedereen was hier ongerust! ;)

@Karinneke,
Sneu, maar weet je, er ligt vast een veel leukere baan voor je in het verschiet. Laat de moed niet zakken! Uiteindelijk was het mij ook gelukt een leuke baan te vinden.

@Marieke,
Stilte, heerlijk vind ik dat. Saai, ja, maar goed dat je breinaalden bij had, kon je tenminste aan de slag met al die saai.
(even toelichting: saai = breiwol)
Wat ben je aan het breien? Mijn dochter waagt zich momenteel aan haar eerste sok.

@Cheyenne,
Wat vervelend dat ze willen dat je oprot. Niet akkoord gaan met je ontslag, dat zowiezo, anders breng je je recht op uitkering in gevaar. En dat middels een brief doen, waarvan ze de kopie voor ontvangst mogen tekenen. Dan gelijk naar het CWI om je in te schrijven, daar kunnen ze je ook de nodige info geven bij dreigend ontslag. Je baas moet een ontslagvergunning aanvragen bij het UWV of een kantonrechterprocedure beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...