Gem Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Ben ik toevallig op een alternatief woorddraadje belandt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Marjo, ik denk dat we dat zeker kunnen benaderen! Alleen kunnen wij nooit achterover leunen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 dat geloof ik wel, ik bedoel als je helemaal klaar bent, je gedachten bevrijd..Ja, ik geloof echt dat dat kan, waarom zouden wij de rest van ons leven zo een zware tijd moeten hebben.Volgens mij kun je, als je heel diep gaat een soort nirvana bereiken.. opgeschoond, ja weet ik veel..werkelijk bevrijd. innerlijke rust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Marjo,Ik denk wel dat dat eens zal lukken, dat het zo vanzelfsprekend zal worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 ..een gedachte die die gedachte al stopt voor die aan de opervlakte komt. Ik denk dat je dat wel kunt trainen in een nieuw onderbewust bewust zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Ik denk van niet. Waarom hervallen mensen dan die jaren droog hebben gestaan?Ik bedoel die alertheid. Niet dat je nog iedere dag moet strijden. Daar moet ik niet aan denken dat dat de rest van mijn leven zou duren..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Un jetzt.. kommen die kamelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Nog steeds geen bericht van sneeuwappeltje Marion,hè? Als ze maar geen appelcompote aan 't maken is...Meiden, ik ga naar mijn bedje toe. Alternatieve kruik hond Max mee, die wordt dan helemaal in de (voor mij)goede houding gepropt en gemodelleerd, en mag dan ook niet meer bewegen...doet ze nog ook!Het was me weer een genoegen vandaag! Tot morgen, sweet dreams! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 omdat ze nog niet helemaal "klaar"zijn. Ik weet niet of ik het ooit bereik, maar ik ben er bijna van overtuigd dat het kan. (en het woordje "bijna" zegt alles) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Mijn mantra zeg ik toch een aantal keer per dag: ik drink niet.Zo blijft die gedachte erg vooraan zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Slaap lekker Trees! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Trees,Slaap lekker met je hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Ja, zoiets. Jezelf hersenspoelen...Maar dan in de positieve zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Trees,Welterusten.Marjo,we kunnen een heel eind komen! We zijn op de goede weg.Ik heb me toch geslapen net. Ik mag nog even opblijven van mezelf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Corinne,zoiets doe ik niet. Althans niet bewust. Misschien wel goed voor mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Ik heb het gevoel dat ik nooit meer ga slapen..Nee geintje, mijn lichaam kukelt bijna om. Maar dat brein raast maar door..Zullen zien wie hier morgen zit te chagrijnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Ik doe het ook niet, te rusteloos. ik denk dat Corinne het een heel eind kan benaderen...Heeft met een stabiele geest te maken denk ik!Willen en kunnen analyseren van jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 ^Corinne, Leeuw had laatst een hele goede oefening: als je erg trots op jezelf bent omdat je weer zo'n mormel hebt verslaan, kijk je in de spiegel, drukt je wijsvinger en je duim heel stevig en krachtig tegen elkaar en zegt: ik drink niet. Op een gegeven moment gaat dat gebaar écht meehelpen om je kracht te versterken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Hee Victualia,kan je niet slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Marjo,Ik heb nou bepaald niet het idee dat ik een stabiele geest bezit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Gem,Hoe komt het dat jij 'zo geslapen hebt'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Dat vind ik wel, Corinne. Hoe jij hier op het forum bent.Je neemt pas een volgende stap als je zeker weet dat de vorige helemaal klaar is!Dat noem ik stabiel...Ik daarentegen hink-stap-sprong-en- terug -en door elkaar- wat af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Geen idee. Heel de dag al slaperig. Misschien dat die slaappil van gisteren iets in gang heeft gezet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 OOk goedenavond!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Marjo,Ik neem tegenwoordig valeriaan extra sterk 125 mg tabletten van kruitvad. Houdt mijn koppie redelijk rustig en wordt er niet suf van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden