Har Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Ont moeten vind ik ook zo'n mooie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Je bent een mooie, Har. Ouwe Struik! mooi dat ik het gebruik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 De zon schijnt toch allang niet meer, waar is iedereen? Misschien moe en voldaan in het bedje...ga dat zo ook eens doen.Truste Marjo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Truste Har.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Meestal zijn de relschoppers wel actief rond dit uur van de dag...Zeker ook al saai in bed, nou ik ga zo ook maar es!Hoe ist Luctoria? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Toen ik het gebeurde in mijn alcoholschrift zat te typen kwam mijn dochter naar beneden. En een kwartiertje geleden kwam manlief thuis. Voel me nu wel weer veilig.Degenen die gaan slapen: welterusten. Deze dag is volbracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Nou, da's toevallig. Maar, mooi!Sterkte met het hoofd karinneke, laat je niet van de wijs brengen!zit zoveel in mijn hoofd, dit was nog maar een fractie, en ook nog niet wat ik eigenlijk nog wou zeggen als ik het zelf nog eens overlees... mwah komt ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Marjo,Het gaat nu weer goed. Ach, het houdt een mens allert, zal ik maar zeggen. Net zoals een brandoefening.Altijd een kleine schrik, vandaag iets meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Slaap lekker.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Ha, een relsch....Hoi Trees, alles goed? loop je nog mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Karinneke,Goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Jaha Marjo, niet veel te geiten zo met al die hoge teksten hè? Moet je potverdrie nog serieus zijn op dit tijdstip van den avond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Op welk één tijdstip dan ook, het houdt ons soepel van geest, een sprongetje hier, een huppeltje daar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 ja Marjo, dit zijn teksten voor woorddomino! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Woorddomino spelen we op het daartoe bestemde touwtje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Misschien nog een leuk filmpje in de aanbieding dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 40 dagen sex met Andries Knevel misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 volgens mij is er niks mis met jouw libido... alhoewel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Meis, ik kan het woord niet eens uitspreken...ik heb de Dikke van Dale nodig om te weten wat dat betekent...Die veer was niet voor niets gisteren! oeps, straks wissen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Al heb je er een veer bij nodig, dan is er tenminste nog iets. Libido van mij wacht nog maar even.. moet er niet an denken, zeg!ik wis helemaal niks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Joh, die veer was om de spinnewebben weg te halen...ja, van het plafond dan toch hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 oh, die spinnewebben...Ga zo maar slapen, zien ze me niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Ik heb het een keer meegemaakt dat mijn dochter, jaar of drie, ónder de lippenstift en mascara midden op het bed zat, echt helemaal volgekladderd, met haar handjes voor d'r ogen, want dan kon ik haar toch niet zien? Ja, blijf dan maar eens boos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Ja, goeie truc toch! Boos? Nee, je hebt vast heel hard gelachen en haar lekker geknuffeld..Geweldig, die leeftijd. Lijkt hier al eeuwen geleden, bij jou vast nog langer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Ik ga het hondje uitlaten en rol dan zo mijn bedje in! Mèn, wat heb ik weer veel gegeten vanavond....Ijs, pinda's, dropjes, vla, stroopwafel...heel meneer Jamin is op bezoek geweest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden