Spring naar bijdragen

helpende gedachten


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hihi, ik mag om 8.30 uur al beginnen Blacky, of nog eerder als ik wil en kan! Vroeg genoeg?

Ik ga ook mijn bed opzoeken. Ik heb een fijn weekend gehad, voel me een beetje rozig van de lange wandeling vanmiddag. En een beetje weemoedig omdat ik weer thuis ben, het is toch elke keer weer een omschakeling. Van de rust en de harmonie bij mijn lief, naar de hectiek van mijn eigen huishouden en werk.

Iedereen die het moeilijk heeft wens ik een goede en verkwikkende nachtrust toe. En alle anderen ook, want het is lekker wakker worden na een goede nacht slaap!

Liefs,
Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne,

Neem voor de zekerheid een halve refusal en zie het niet als falen,
ongesteldheid in jouw geval is nogal heftig, dan gaat je psyche volgens mij met jou op de loop.
Dek je in, die ongesteldheid gaat vanzelf weer over, de kater een stuk moeilijker....

van een mede net ongesteld wordende pfffft!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hormonen en drank, dat is volgens mij ook weer een hoofdstuk apart, sowieso , vrouwen en hormonen.. zouden hormonen nou gewoon gremlins zijn in een rare verpakking? Tja, kon je maar een beeld maken van hormonen.... het zijn hele rare dingen hoor... ga je een beetje met jeneverflessen sjouwen.. echt niet hoor!! als je het maar laat Corinne...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed gedaan meissie. Fijn dat je dochter eris en je blijkbaar steunt. Dat hoop ik zo voor je.
Verstandig die halve refusal.
Komt dat ook door et inleveren van je bijdrage vanavond, geeft dat niet ook stress?
Ik duim voor je ik ga ook naar bed, maar wacht nog heel even op je.

XXX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeieavond allen!!

Ik log net in en wilde even bijlezen en wat babbelen, zie ik Corinne's noodkreet.

Corinne, kijk eens op de klok, nog een minuut of 5, dan sta je 10 maanden droog!!
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:



Houen zo he, en duik lekker onder de warme wol, kun je daar uitbeven en wordt je weer met andere gedachten wakker!!

typfout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fijn dat je refusal hebt ingenomen!!! enne hormonen he!! je weet het.. die dingen zijn echt niet te vertrouwen en vooral niet te begrijpen en volgens mij heb je daar al erg slechte ervaringen mee gehad.

Ik ga nu met een iets geruster hart slapen... je mag me altijd wakker bellen als je het niet red. Probeer het vooral niet te begrijpen, het is nu even zo en je hebt het niet gedaan! dat is het belangrijkste!!!!

knuffel en voel wat er te voelen is! Morgen weer verder kijken en desnoods die fles leeggooien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens ik ga slapen, Ben zo blij Corinne dat je hier op tijd gekomen bent en het enige juiste gedaan hebt! poeh, dat was even een heel spannend moment!
vanaf hier stuur ik je even een flinke dosis positieve kracht en hoop ik dat je kan slapen vannacht. Je bent een kanjer en je hebt meer kracht in je dan je soms misschien zelf denkt!

trusten lieverd!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...