Har Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Oow..foutje Trees, ik begreep het even verkeerd..ging over Marjo's mekkeren en dat ze dat minder gaat doen. Nou voor mij hoeft dat niet hoor. Marjo je hebt talent om mooie boeken te schrijven..heus waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Mensen,Ik stond net met de fles jenever van mijn man in handen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Hihi, ik mag om 8.30 uur al beginnen Blacky, of nog eerder als ik wil en kan! Vroeg genoeg?Ik ga ook mijn bed opzoeken. Ik heb een fijn weekend gehad, voel me een beetje rozig van de lange wandeling vanmiddag. En een beetje weemoedig omdat ik weer thuis ben, het is toch elke keer weer een omschakeling. Van de rust en de harmonie bij mijn lief, naar de hectiek van mijn eigen huishouden en werk.Iedereen die het moeilijk heeft wens ik een goede en verkwikkende nachtrust toe. En alle anderen ook, want het is lekker wakker worden na een goede nacht slaap!Liefs,Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Pfff Corinne, hoe is het mogelijk? Enig idee of dit het effect is van stoppen met de Refusal? Want in dat geval zou ik toch nog even doorgaan.Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Ik heb de fles net naar mijn dochter gebracht.Ik heb er niet van gedronken.Ik ben giga ongesteld. Gevaarlijk daarmee is mijn terugval toen begonnen.Zit nu te zweten en te huilen.;;amaar heb i niet gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Corinne, niets mis mee, als je het dopje er maar op laatHet is een beetje duister. Waarom stond je met de fles? moest je hem van A naar B brengen, of had je ietwat vreemde intenties. Anders, inderdaad niet kappen met de Refusal. Houd je goed Corientje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Corinne, ga altstjeblieft nog even door met de refusal. Meid, die alcohol, het is zo'n geniepige sluipmoordenaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Ik las te laat Corinne. Het is duidelijk.Echt niet gedronken? Je schrijfstijl is vreemd!Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Corinne,Neem voor de zekerheid een halve refusal en zie het niet als falen, ongesteldheid in jouw geval is nogal heftig, dan gaat je psyche volgens mij met jou op de loop. Dek je in, die ongesteldheid gaat vanzelf weer over, de kater een stuk moeilijker....van een mede net ongesteld wordende pfffft!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Hormonen en drank, dat is volgens mij ook weer een hoofdstuk apart, sowieso , vrouwen en hormonen.. zouden hormonen nou gewoon gremlins zijn in een rare verpakking? Tja, kon je maar een beeld maken van hormonen.... het zijn hele rare dingen hoor... ga je een beetje met jeneverflessen sjouwen.. echt niet hoor!! als je het maar laat Corinne... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Corinne..wat ik wil zeggen is dat je goed gehandeld hebt. Meer niet. Kan je het wel aan vannacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Laat in ieder geval nog iets van je horen, Corinne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Moet ik de trein pakken of ga je het redden Corinne?Laat je het weten?bel me anders (pb) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Fijn dat er nog zoveel mensen hier zijn om te reageren op Corinne. Sterkte Corinne..Ik ga de dag afsluiten, het gaat jullie goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 corinne ik ken de werking van refusal niet , maar als jij zo reageert neem hem dan aub terug in , ik dacht niet dat je er echt last van had ??en inderdaad hormonen en drank het is ook bij mij heel lang een trigger geweest en nu ga ik echt slapen corinne sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Echt niet gedronken, de fles is nu bij mijn dochter op de kamer.Raar getypt? Ik zit hier te beven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 maar ga je het wel redden nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Dit moet een verschrikking voor je zijn, Corinne. Ga naar je bed, daar ben je veilig) en denk morgen erover na of je moet stoppen met je refusal. Ga naar je huisarts, en vertel het haar.En neem het tot zolang weer in! Kan ik iets doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Mijn dochter was hier net. Heeft me vastgehouden.Heb net koud water in mijn gezicht staan plenzen.Kan niet goed typen. Zit te shaken.Heb refusal ingenomen. Begrijp het niet van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Lieverd, wat ben ik blij dat je het weer ingenomen hebt. Je hebt gewoon een zwakke plek in je hersens, en daar moet je nu nog even refusal voor nemen.Je hoeft niets te bewijzen door te stoppen! Ik ben heel trots dat je bijtijds hebt ingegrepen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Hou vol lieve Corinne, jij die voor iedereen altijd een positieve opmerking hebt, hou vol!liefs Quera Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Goed gedaan meissie. Fijn dat je dochter eris en je blijkbaar steunt. Dat hoop ik zo voor je.Verstandig die halve refusal.Komt dat ook door et inleveren van je bijdrage vanavond, geeft dat niet ook stress?Ik duim voor je ik ga ook naar bed, maar wacht nog heel even op je. XXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Goeieavond allen!!Ik log net in en wilde even bijlezen en wat babbelen, zie ik Corinne's noodkreet.Corinne, kijk eens op de klok, nog een minuut of 5, dan sta je 10 maanden droog!! :present: :present: :present: :present: :present: Houen zo he, en duik lekker onder de warme wol, kun je daar uitbeven en wordt je weer met andere gedachten wakker!!typfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 fijn dat je refusal hebt ingenomen!!! enne hormonen he!! je weet het.. die dingen zijn echt niet te vertrouwen en vooral niet te begrijpen en volgens mij heb je daar al erg slechte ervaringen mee gehad.Ik ga nu met een iets geruster hart slapen... je mag me altijd wakker bellen als je het niet red. Probeer het vooral niet te begrijpen, het is nu even zo en je hebt het niet gedaan! dat is het belangrijkste!!!! knuffel en voel wat er te voelen is! Morgen weer verder kijken en desnoods die fles leeggooien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Jongens ik ga slapen, Ben zo blij Corinne dat je hier op tijd gekomen bent en het enige juiste gedaan hebt! poeh, dat was even een heel spannend moment!vanaf hier stuur ik je even een flinke dosis positieve kracht en hoop ik dat je kan slapen vannacht. Je bent een kanjer en je hebt meer kracht in je dan je soms misschien zelf denkt!trusten lieverd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden