Soothe Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Eerst de drank weg Karinneke, dan is er ruimte om alles een plaats te geven. Drank doet verkeerde beslissingen nemen. Sorry voor je job. Het komt goed. Zonder drank is het niet steeds leuk, maar er worden betere beslissingen genomen.Groetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Zit daar glas in dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Tsja Karinneke, misschien een beetje hard wat ik nu ga zeggen maar leg je het niet teveel in zijn handen? Kom voor jezelf op meid zeker in een relatie. Je kunt niet verstoppertje blijven spelen...ben eerlijk naar hem en jezelf toe; gun jezelf die ruimte want die heb je hard nodig om aan je herstel te werken. Kop op, je kunt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 quote: Originally posted by: CacaoZit daar glas in dan? Hahaa..het enige juiste antwoord. Zou je niet zeggen, he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Har als je je een keer verveelt mag je die van mij ook wel komen doen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Tsja, je moet een zeem ook in de azijn leggen..heb ik van mijn zusjes geleerd. De bjoetiecases hier die praten over het bewerken van de toetjes, daar ben ik ook van op de hoogte. Heb namelijk 4 van die optuttende dames in mijn jeugd als enig voorbeeld gehad. Valt nog mee dat ik zelf niet met jarretels aan rondloop. Gelukkig moest ik vaak van mijn jongste zus de krokodil onder het bed vandaan halen en de muggen doodslaan en dat heeft mij toch bij mij manzijn geholpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Nou ik ben geloof ik niet helemaal in kontakt met mijn vrouwzijn op dat gebied...een zeem in de azijn leggen???Ik pak gewoon een spuitfles met het 1 of ander erin, spuiten, inwrijven met keukenrol, trekken met de wisser en de randjes met keukenrol...wordt ook heel schoon hoor, als ik ze binnenkort doe wil ik het best fotograferen, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Yep, schoonmaakazijn..blijft ie lekker soepel. Mijn vrouwelijke kant is goed ontwikkeld, hoor! Feilloze adviezen kan ik geven met nadruk op loze..Zo en nu ga ik maar eens de was strijken met een natte doek gedrenkt in lentebloesemextract...ooh, ooh.. ik moet hier effe wegwezen en stoer naar het voetballen gaan kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Ik ben van de oude stempel, Als je je ramen streeploos wil hebben moet je na het zemen of met een krantenprop, of met een oude panty nog even over het raam gaan, gegarandeerd streeploos.. maar Har, Het is me gelukt!!... ik heb mijn ramen inmiddels ook gezeemd, alle ramen in de huiskamer en in de keuken, keukenrolgordijnen in de was... lekker bezig dus!.. stukje bij beetje voorjaarsschoonmaak dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Haa..mooi Tapas, ik ga morgen panties kopen om de laatste streepjes weg te werken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Lentebloesemspray- Kranten- Panties!Wat een genot wordt hier de laatste dagen uit schoonmaken geput. Ik moet wel een smeerpoets wezen.Beddengoed, wat gestreken wordt. Twee maal per week de bedden verschonen: Het kan mij niet bekoren. Dan moet het ook nog lekker ruiken. Waarom moet iets wat schoon is ruiken? Zal wel aan mij liggen. Lekker al die allergene troep in verzachters.Maar je ramen zijn mooi Har, ere wie ere toekomt. De moed zakt me op voorhand in de schoenen.Groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 quote: Originally posted by: pippiEn dat vederding werkte geweldig, jeetje kwam daar een stof uit zeg. Je zou er asmatisch van worden. Een vederding? Moet mijn jaloezieen nog doen..je bedoelt een plumeau? Stom trouwens, had ik moeten doen voor ik de ramen lapte :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 quote: Originally posted by: Soothequote: Lentebloesemspray- Kranten- Panties! Ja, erg he?quote: De moet zakt me op voorhand in de schoenen. Je moet niks, als je de moed maar op kunt brengen Groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Een plumeau??? Tegenwoordig heb je toch Swiffer Dusters. Nog echt van de oude garde!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Zo, het is nu donker dus kunnen jullie lekker mijn ramen niet zien!Tapas en Safi, het is ons gelukt!Ik heb gisteravond meteen gezegd dat ik helemaal met de alcohol ben gestopt, dat was dan in ieder geval duidelijk. En makkelijk. Geen moment moeite gehad, voelde me prima. Gewoon een gezellige avond gehad en er werd door de anderen niet echt veel gedronken, een goed gesprek bleef mogelijk.Vandaag van het zonnetje genoten en van een goed boek.Har je gaat goed he, van mij ook een fijne avond, Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Er schijnt ook een vederding te zijn, klinkt ook als old school..Maar zullen we het eens over mannelijke zaken hebben? Uhmmm...goh, weet even niet waar ik dat vandaan moet halen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Ik maak maar wat grapjes hoor!!! Maar het is niet mijn hobby.Het bed, één keer per maand lijkt me wel okè!! Groet, ik ga Jimmy toilleteren. Mooie snor en baard, kan hij weer achter de vrouwtjes aan.Groetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Bedankt Kate..ja, ik ga lekker zonder euforisch te zijn Blijf wel realistisch hoor maar merk dat ik goed met EDB kan omgaan en dat scheelt heel wat met eerdere stoppogingen.Jij sterkte met je herstart(?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 quote: Originally posted by: pippiHar iëtte , ik zou het ook even niet weten... Jij bent toch met dat vederding bezig geweest, je hoeft je niet te schamen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 goedenavond,Hier de vrouw die niet poetsen kan, herstel; wil!Ramen zijn niet gelapt, dat kon je vandaag heel goed zien in de zon. Hindert niet, ging toch fietsen en wandelen, en man liep weer druk te zagen en te flexen, zonde van de tijd.Het bed moet verschoond, dat merk ik aan m'n rug. Het matras moet omgedraaid. De was wordt gestreken als het aan moet... etc.Goede dag achter de rug. Waarschijnlijk een minder goede nacht, alle spieren en botten worden gevoeld.Hopelijk een stukje verder in het loslaten, we zullen zien. De tijd zal het leren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Genoeg ge**weh**rt. Kom later nog wel effe kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Lieverds, dochter is thuis, ik ga nog even met haar babbelen, en dan mijn donsje knuffelen.Fijne avond nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Ge WAT???????p.s. ik lap de ramen met water met een scheutje glansspoelmiddel van de vaatwasser !!!!!! glanzen als gekken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 bij de thuiszorg in spanje wilden ze mij allemaal omdat ik zo goed ramen kon lappen , warm water scheutje azijn in het water , aftrekker en keukenrol en klaar was raam , mijn klanten zeurden soms wel over mijn keukenrol verbruik :-((raar ik roep mijn hondje en zeg pippilotake :-))fhone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 pippilotta pas op he nou ja ik heb al alle kanten gezien , ja alicante ook .dat heet dan gelukkig zijn , een kast die plots open gaat ps nu ja zoveel belgen zitten hier niet en als er dan eentje zit hi hi ha ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden