Spring naar bijdragen

zaterdag 16 februari 2008

blacky

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

avond luitjes ,
zo juist bij gelezen , ik heb er een avond prestatie aan indien ik in de dag niet kan bijlezen ;)
deze morgen mijn vriendin wezen halen aan het station van oostende , dan naar de camping caravan wezen betalen ,vermits het water daar nu af gesloten is naar carrefour en grote 5 liter flessen water wezen kopen , want ja er is veel kuiswerk aan de caravan , nu ja mag wel ze hadden 1000 € van de prijs af gedaan .
vanavond lekker wezen uit eten was gezellig en vertrouwd
ivm onze parnters en dat wij niet meer drinken , ik heb veel geluk met mijn partner , mijn partner drinkt niets meer al luste ze ook wel een glasje , soms als er een menings verschil is dan durft ze wel eens te zeggen " ga zuip kopen en zuip je kapot " in spanje is ze het zelf eens drank gaan halen maar ik was zo danig koppig dat ik het vertikte van uit te drinken .
vanavond kreeg ik een complimentje dat ik het die week welke ik alleen was zo goed gedaan heb , nu ja niemand beter als zij kent mijn verslaving .
het zijn wij die veranderen door niet meer te drinken en ja daar hebben de partners het soms moeilijk mee .
charlie aan jou geef je man de tijd dat hij je terug vertrouwen kan , of beter gesproken over mijn eigen gesproken hoe kan mijn partner mij qua drank vertrouwen als ik mijn eigen niet vertrouwde :o
hier groeit het stillekes aan terug zoals het maanden geleden was dus charlie de aanhoudster wint :rose;
zo dit was het een beetje nu een beetje film kijken en accteraf bij praten
morgen terug naar huis .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, ik heb 1 keer langdurig samengewoond en ik ben 1 keer getrouwd geweest. Beide keren waren een soort ramp. Alleen al de manier waarop zo'n partner ademde kon me tegen het plafond jagen, bij wijze van spreken. En andersom ook.
Kennelijk heb ik nu een partner gevonden die goed bij me aanslaat. Hij is net zo direkt als ik. Als ik bij hem kom, en het komt hem niet gelegen, zegt hij ook gewoon, sodemieter op. Dat kan ik heel goed hebben. Want hij is ook nooit beledigd als ik tegen hem zeg dat ik hem even niet in mijn buurt wil.
We hebben niet een groot huis, maar wel elk een eigen ruimte. We zien elkaar elke avond wel weer als we naar bed gaan, dat is dan de ontmoetingsruimte.

Charlie good for you!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@An,
:)

@Charlie,
Ja, :(, maar we gaan niet wanhopen.
Werk ze!

@Floortje,

@Blacky,
Wat ben je hard aan het werk. Geen vakantie aan zee, maar ben blij dat je je lieve partner nu bij je hebt. Ik heb het mijn partner en kinderen niet makkelijk gemaakt en het is nog niet makkelijk, maar wel veel beter nu.

@Spud,
Een :musicnote: om alle emo op te vangen.

@Vie,
Een leuke ontmoetingsruimte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieverds

Ik heb nog niet bijgelezen maar zag net in mijn privemail een berichtje van Vie met de vraag me even te melden.
Ik hoop dat hier alles goed gaat.
Ik zelf heb gedronken en paar avonden achter elkaar maar niet veel.
Het was meer om mijn gedachten stil te zetten en op de bank in slaap te vallen.
Ben weer ver weg van de wereld en heb weinig behoefte aan mensen of impulsen.
Wat het getriggerd heeft?
Een telefoontje van de Sociale Dienst dat ik geherkeurd moet worden.
Op de ene of andere manier roept dat al weer zoveel vragen en angsten op.
Wat kan ik , wat wil ik, wat moet ik .....waar ik maar geen andtwoord op weet.
Vandaag drink ik niet.
Maar kan me bijna niet achter een pc slepen of uberhaupt maar iets doen.
Ik zit al weer aan licht therapie te denken.
Snoepen, ontevreden gevoelens, zelfmoord gedachten
nou ja ik zal eens bellen deze week

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud een illusie is het nooit, als je iets echt wil. Ik ben nu 47 en heb al veel jaren verdaan met drank en verkeerde relaties. Nou mag het wel weer eens goed gaan. Wie weet of jij een partner tegenkomt met wie het meteen okee is.

Blacky jij maakt wat mee de laatste tijd. En maar kuisen, en kuisen.... zo kom je nooit klaar natuurlijk :D

Kinders ik dank jullie voor het fijne, prettige en leerzame gezelschap. Ik ga me nu even wijden aan mijn vriend, die ondanks alles toch ook zijn verhaal wel eens kwijt moet.

Alvast welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet schrikken van die zelfmoordgedachten.
Die heb ik altijd als ik depri wordt
meer een geveol van dan zou al het gezeur van de wereld, van moeten, van verbeterren, van doelen hebben, van leven voorbij zijn,
ik zou er nooit een einde aan maken maar kan me soms zo heel ver weg van de wereld voelen.
niet ongelukkig, maar misplaatst
dan probeer ik wel al mijn zegeningen te tellen en dan kom ikde dag ook wel weer door
maar het blijft moeilijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee hallo zeg, Safi baybee, voor jou blijf ik nog heel eventjes op. Dat klinkt niet leuk, hoe jij je voelt. Wat je verder drinkt of gebruikt is mijn zaak niet, alleen maar de jouwe. Meid toch, ben je zo gedeprimeerd? Heb je nergens meer zin in?
Virtuele roosjes helpen dan vast ook niet.
Maar vertel dan toch eens hoe het echt met je gaat, voordat je in een depressie schiet! Je weet toch dat we er allemaal voor je zijn? Is je man wel heel lief voor je of ben jij weer de wijze meid die de richting aangeeft? Niet teveel op je schouders nemen hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moi Safi, mien wicht!
Kop op hoor. Het is echt allemaal niet zo rot als je denkt, er is voor iedereen een plekje om te zijn en een ding om te doen. Kunst is ze te vinden... maar dat lukt je niet als je zelf stil gaat staan he.
Belangrijkste is dat je van jezelf blijft houden. Keep the faith!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, zo kan je het ook zien Safi, verloren zielen. Hm. Ik dacht van niet. Dan kan je Sophies Keuze wel na gaan spelen. Lieve meid hoe vaak ik me al in gedachten al niet van torens heb afgesmeten, voor treinen heb geworpen en een lading pillen heb ingenomen.
Dat ik al die jaren zoveel heb gedronken was al wel een beetje genoeg in de richting van zelfmoord. Ik schrik niet van jou.
Zou je met mij een heel klein beetje in de richting van leven willen denken?

Ik geloof namelijk niet dat je in de war bent door een bericht van de soos. Daar ben jij van nature een veel te levenslustige vrouw voor. Maar als je even rust aan je hoofd wil, is dat ook goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spud,
Welterusten.

@Safi,
Meid toch. Ik heb donderdag een gesprek met het UWV, dat roept bij mij ook altijd stress en nare gevoelens op. Ik kan me dus echt voorstellen dat een oproep voor een herkeuring voor de sociale dienst als een mokerslag aankomt bij jou. Juist nu moet je zorgen dat je sterk bent, dus wees a.u.b. lief voor jezelf. Je bent een waardevol mens, onthou dat. :heart:
Ik heb gisteren mijn hart kunnen uitstorten bij mijn vriendin. Zij weet dat ik depressief ben, maar zo, daar was ze toch van geschrokken. Dat luchten heeft me uitgewrongen en een rusteloze nacht bezorgd, maar ik voelde me vandaag wel heel goed.
Jij hebt toch ook zo een vriendin die ergens buiten woont. Zou je daar niet naar toe kunnen, morgen of zo?

@Vie,
Geniet van je vriend en straks van een goede nachtrust.

@Marjo,

@Gem,

@Water,
Je bent een lieve man volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ben ik blij dat het weekend is. Nu zoek ik zo veel mogelijk afleiding, ik ga ondanks alles in mijn vrije tijd leuke dingen doen.

Ik weet niet hoe lang ik het nog volhou om onder deze omstandigheden gewoon door te gaan met werken.

Collega's maakten de afgelopen week rotopmerkingen en zaten allerlei commentaar op mijn werk te geven. Ik ging hier verder niet op in, maar ik voel me zo gespannen in die omstandigheden.

Als het straks echt niet meer gaat door de stress, kan ik me dan ziekmelden? Zo heb je een vaste baan, en zo word je ijskoud afgedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

safierke ik heb gisteren ook speciaal aan jou gedacht aanleiding was een brand in groningen , nu ja denk iedere dag aan jou zoals ik aan iedereen van het forum denk , dikke knuffel voor jou .
corinne jou berichtje ivm je gezin doet mij het volgende schrijven , mijn relatie is na mijn stoppen met drinken bijna op de klippen gegaan , aanleiding waren mijn gedachten van wat heb ik mijn partner allemaal aan gedaan in dronken toestand , in wat voor een hel heeft zij met mij geleeft .
ik wou dus eigenlijk vluchten om haar een beter leven te geven mijn gedachten waren niet normaal , maar toch zijn we samen gebleven ik noem het samen vechten voor iets wat je weet dat ooit mooi was .
mijn naar belgie komen heeft mij in een hel op aarde doen belanden , en dit was allemaal haar schuld en toch ben ik droog gebleven 9 maanden van die hel, dit is wat men noemt een droog drinker , en ja toen ben ik in de fout gegaan en heb gedronken nu ja jullie kennen het verhaal .
stillekes aan is in mijn hoofd en hart iets anders gegroeid misschien kan en mag ik mijn partner nog enkele mooie jaren schenken als ik van de drank blijf , mij zal je niet zien schrijven dat het al allemaal koek en ei is , maar er is een enorm respect naar mekaar toe .
het andere staat echt op een lichtje waakvlam sinds 1 1/2 jaar , niets nada noppes maar ook dat vindt ik een vorm van respect als je mij begrijpt ??
vie tsja kuisen , poetsen is goed zeker wat mijn hersens betreft mijn gedachten van andere zaken .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat herken ik veel in je verhaal, Blacky mbt de relatie, die ondanks alles bleef bestaan.
Vertrouwen terugwinnen bestaat uit het jezelf weer vertrouwen, de partner heeft ondanks alles blijkbaar een rotsvast vertrouwen gehad. Maar moet nu daarom niet minder dan ons wennen aan de nieuwe situatie. ik begin in te zien hoeveel ik nog wél heb, godzijdank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cheyenne,
Als je ziek wordt door de werkvloer, kun je je ziekmelden. Ga dan wel naar de huisarts. Dat heb ik ook gedaan in het verleden, weliswaar om een andere reden, nl. werkdruk. Je kunt dit ook aankaarten bij de arbo-arts. Het beste is natuurlijk eerst praten met je manager, mits een gesprek daarmee mogelijk is.
Sterkte!

@Blacky,
Ik begrijp het. 't Is hier ongeveer hetzelfde. Respect is er, het vertrouwen groeit en zolang de waakvlam niet dooft, is er de mogelijkheid de kachel hoger te zetten. Ik heb een gekneusde relatie. ;)

@Marjo,
Je slaat, geloof ik, op de spijker zijn kop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...