Spring naar bijdragen

maandag 18 februari 2008

blacky

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou ik heb eerst de eerste drie regels gemaakt met spaties >>>dat werd een troepje.
Toen met puntjes, toen gemerkt dat de verdeling met puntjes niet klopte dus dat het niet opschoot.
Toen een tekening gemaakt op ruitjespapier en de puntjes uitgeteld.
toen de puntjes vermeerderd of verminderd naarmate ze meer/minder verkeerd stonden.
Ik dacht wel'éé'n of twéé keer: ik kap ermee!@!!!!!!@#$%%^^&&&*(*(^%^$#$@#@!.

Maar zoals jullie weten, ben ik nogal een doorzetter, dus..........toch maar doorgezet.

En nou ben ik er hartstikke trots op! Voor Vie: ik ken er nou fijn mee groozen ! (R'dams).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal geen slaapkop.
Ik lag er pas om half 4 weer in.
Voel me nu ook helemaal geradbraakt...

Pippi,je hebt nog een week? Kun je dat zelf? Anders misschien even op marktplaats kijken?
last van overloop, gewoon laten stromen... geeft ruimte!

Houtje, volgens mij moet dat heerlijk zijn, een ontstresste verjaardagsmoeder! Alweer een (groot) pluspunt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemd. mijn modem geeft een foutmelding, maar ik kan nog gewoon online. Enfin, 't zal wel goed zijn.

Charlie ik heb mijn vriend ("mijn man" krijg ik echt de strot niet uit) leren kennen toen ik 14 was, en hield al meteen van hem. Vanwege het leeftijdsverschil (hij is 13 jaar ouder) is het toen niets geworden, tenminste, wel een goede vriendschap maar verder niets. We gingen elk ons weegs, hij trouwde en kreeg kinderen, ik trouwde ook, enzovoort. Bijna vier jaar geleden zijn we elkaar weer tegen het lijf gelopen en dat was meteen weer: pats! Dat leeftijdsverschil is nu niet meer van belang.
Samenwonen heb ik lang tegengehouden omdat ik toen nog wilde drinken, en dat leek me moeilijk in combinatie met een full-time relatie. Dat euvel is nu ook uit de weg geruimd. (Deo Volente, even afkloppen, hihi.)
En ondanks dat ik het trouwen puur als een formaliteit beschouw, zijn we erg blij met elkaar.

Ik denk dat Safi haar berichtje heeft weggehaald omdat we met pb's even wat hebben rechtgezet.

Blacky laat je ons nog weten hoe het bezoek bij de arts was?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, Pippi, dat is inderdaad lekker!
ik zou het eens een tijdje zonder moeten doen,
kijken of het dan nog zo goed gaat met mij.....
Heb dus wel altijd iemand gehad die de dingen voor me opvangt als het mis gaat......
Bedankt voor dit voortschrijdend inzicht.. kan ik wat mee doen!

Het kon er voor jou ook nog wel bij, na zo'n vreselijke afloop van het weekend! Gaat het een beetje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Blacky, moeilijke vraag! Vertrouw op jezelf dan weet jij echt wel wat je gaat zeggen. Volgens mij heb je die wijsheid. Ik heb ook opmerkingen gehad over mijn Nederlands. Is gewoon niet leuk want als ik het perfect kon doen dan zou ik dat ook doen. Meid, je kunt gewoon goed schrijven want je kunt je heel goed je gevoelens op papier zetten en dat zou ik zelfs met mijn d/t of dt niet altijd kunnen. Veel succes bij de arts!

Vie,
Ik weet niet goed of ik je nu moet feliciteren? Het was maar een formaliteit, immers. Dan feliciteer ik je met het feit dat je iemand in je leven hebt waar je die formaliteit mee kunt voltrekken.

Charlie, lekker vrij!!! Hoe gaat ie? Poppedeintje is hier op het moment. Jammer dat ik nu meest van tijd op bed lig ivm mijn ribbetjes. Gisteren sprong ze liefdevol op het bed, he Oma! nu ze kan praten is het een dotje. Mijn dochter is van het weekend ten huwelijk gevraagt door haar vriend en hij heeft het zo goed gedaan. Eerst aan X toestemming gevraagt, heel ouderwets maar X was er echt blij mee. Het toont respect. Ik ben trots op hem. Hij had een verslavingsprobleem maar heeft het aangepakt en zijn leven omgedraait. Hulde!!! Hij is een lieve vader voor poppedeintje en kan dochterlief aan en dat zegt veel.:D

Ik zit aan de Refusal en dat gaat goed, geloof ik. Ik bedoel geen bijwerkingen, geloof ik. Laten we wel zijn een olifant zou op mijn teen kunnen staan maar zou het niet merken door de ribben. Gatver, ik zou willen dat het echt "spareribs" waren.
Thuis staan potten met verf en alle benodigheden klaar om mijn huis leverklaar te maken. Hier staat de bende tot ooghoogte. Arggh. Heel jammer, maar ik probeer maar gewoon even te genieten van de rust.
Het bed staat onder het raam en dat is wel lekker, raam wijd open, dekbedje tot onder mijn neus, tv en boek bij de hand. Lig ik te gemakkelijk dan komt er weer een hoestbui zodat enig gevoel van luiheid weer gelijk weg is. Ik lig hier wel actief beter te worden.
Ik blijf het grote voordeel van dit soort stokken achter de deur vinden dat je geen moment hoeft te denken zal ik wel of niet? Natuurlijk denk ik wel aan JWW maar het zijn maar seconde, immers het kan niet! En dat geeft rust.

Bemoeizorg is langs geweest. Ik heb ze opgezocht op het internet en gelezen dat ze vooral bezig zijn met mensen die niet erkennen dat ze een probleem hebben. Die stage ben ik lang en breed voorbij.
Dus heb ik ze binnen gelaten. Ik ga geen energie stoppen om mensen buiten de deur te houden die dan automatisch zouden denken dat dat juist onderdeel van mijn probleem is.
Er zijn nog genoeg practische zaken die geregeld moeten worden en wat hulp daarbij kan geen kwaad.
Ik heb maar zoveel energie en het meeste daarvan gaan aan andere dingen op. Een stok achter de deur om die zaken ook aan te pakken kan geen kwaad.

Ik kruip nog even onder mijn dekbedje. Iedereen een goede dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo het was een complete circusact en er is maar 1 flesje gesneuveld en niet op de fiets maar bij het apparaat zelf!

vie, uiteraard van harte gefeliciteerd nog.

anjo, ook jij gefeliciteerd met aanstaande schoonzoon

Blacky, bij V&D is er opruiming, ik zag zaterdag nog broeken hangen voor 30 euries!

tasseke, zonder bloemen:( want de bloemist was nog dicht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Anjo, je klinkt hartstikke positief!! Ik ben onlangs ook gedoopt tot officieel Oma......gaaf he.
Ziek jij maar lekker uit en drink nietr, kan je toch niet, hihihi, maar ondertussen hebben we het toch alweer ruim 2 weken gered!! Wat jij!!
Geniet van Poppedijn, doe ik het van mijn klein manneke en little princess!!

En nu ga ik ECHT naar bed!!!! Heb wel een overurennacht opgenomen, maar geen overurendag!!!!!

Doeg, liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:$
:huh:
:)
:D

IK moet even bekennen dat het nieuws van Vie haar trouwerij mij overviel vanochtend.
Toen legde Vie uit dat ze me een mailtje heeft gestuurd.
Tot nu toe conrresponderden we via mijn normale emailadres en daar zag ik geen mail

Maar toevallig had ik haar ook gisteren via een ander emailadres (die ik voor het forumboek heb geopend)
gemaild om te vragen of ze haar verhaal al af had.
Nu zie ik dat ze daar gisteravond een mail heeft naaar toe heeft gestuurd, en het verhaal heeft verteld dat ze getrouwd is
Dus voordat ze het op het forum zette.
Mijn excuses voor mijn aanvallende reaktie.
Het is hier soms ook echt net een soap.

Vie ik hoop dat jullie nog een lang en gelukkig leven samen mogen hebben:present::sun::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,
Ik heb sterk de indruk dat jij jezelf het moeilijk maakt.

Zelf heb ik ervaren in mijn weg tot "drooglegging", mooi woord hé, dat emoties en dus mijn gevoeligheid hoogtij vieren. Juist omdat ik in het begin nog niet werkte en hier veel aanwezig was betrapte ik mijzelf erop tussen de regels door te lezen. Ik denk dat ik het soms best wel eens bij het regte eind had, maar misschien ook vaak niet. Tot ik bijmijzelf dacht, waar ben ik mee bezig. Wat is nu eigenlijk mijn doel om hier te schrijven.
Mijn bol maalde al over door mijn "eigen" strijd en alles wat daarbij kwam. Ik werd mij bewust dat dit juist afleidingsgedrag van mijzelf was om maar niet met mijzelf bezig te zijn.
Ik werd mij bewust dat ik hier schrijf in de eerste plaats voormijzelf, mijn doel, drooglegging.
Om minder irritaties bij mijzelf op te bouwen, die heb ik immers genoeg van mijzelf, ben ik begonnen
om zaken, onjuistheden, wat nog meer waar ik niets mee kan en wat niet te zake doet naast mij
neer te leggen.
Voor jou kan dat natuurlijk anders liggen. En inderdaad de tijd zal het leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tasseke fijn te lezen dat je in een stukkie terug thuis gekomen bent :-))
anjo verzorg je , ik weet hoe pijnlijk gekneusde ribben kunnen zijn een van mijn zuipartijen in spanje doet mij het soms nog voelen ;-(
tassele no way san jose dat ik 30 € aan een broek betaal , een broek mag maximum 10 € kosten
ik ben weer aan het bellen geslaan ivm de papieren van mijn ouders in orde te krijgen het is zoeken naar een naald in een hooiberg , ik wordt er tuppenzot van :devil: met de nodige gedachten aan ik wil dit niet meer en ik wil geen drankzucht hierdoor ppff
ik ga douchen en vertrek naar Aalst even mijn gedachten verzetten voor ik bij de arts moet zijn
fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi: het kan best kloppen wat je schrijft. Het moet toch mogelijk zijn om je hart te luchten. Je moet het ook zien als een leerproces voor het 'gewone' leven, daar komen we dat ook tegen. Maak van je hart geen moordkuil. Maar goed dat is mijn idee. Ik ga wel zo direct weg en denk dat ik pas heeeeeel laat weer hier ben. Dus ik vlucht niet, haha!!!!
Hou je goed, keep it cool :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, mn eerste dag op het forum..

ik zit op mn werk nu, ben leraar engels op een privéschool in het buitenland en het veel vrije uurtjes om even het internet op te gaan. Dit is dag nummer 8 dat ik niet drink en ik heb vandaag voor het eerst geen 'zeurderige' hoofdpijn. Ik ben nog steeds blij dat ik niet drink en ik heb me vandaag op kunnen geven voor de internetbehandeling, ik ben benieuwd!

veel succes iedereen vandaag, en

-een dag niet gedronken is een dag goed geleefd, toch?

Jasper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, en om nou helemaal even met de billen bloot te gaan, voor wie het interesseert en anders scroll je maar: ik ben ook niet helemaal kosher tegenover Safi geweest, om haar pas gisteren te vertellen over mijn huwelijk.
Het komt omdat mijn prognose momenteel nog niet duidelijk is, dat we het huwelijk vervroegd hebben. Daarom voelde het voor mij puur als een formaliteit. Als we bij wijze van spreken even naar de notaris waren gegaan om mijn huis op mijn vriend zijn naam te zetten, voor het geval dat, had dat net zoveel emotionele impact op me gehad. Ik ben egocentrisch geweest door te veronderstellen dat het daarom voor Safi meteen ook onbelangrijk zou zijn. Mijn oprechte excuses Safi, jij hebt je helemaal nergens over te verontschuldigen.

Jasper welkom op het forum. Dag acht alweer! Intrigerend werk heb je, leraar engels op een school in het buitenland. De internettherapie is echt goed, veel succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zullen we het maar gewoon weer over onze alcoholverslaving hebben.
Ik dacht vanochtend bij het wandelen...een flesje wijn kopen?
Terwijl het zulk mooi weer is
Nou zie je hoe een paar biertjes drinken je hele gedachten gang kunnen verpletteren

Har en Jasper...fijn dat jullie ook de internetbehandeling kunnen doen
Haal eruit wat je kan, je hebt er veel aan!
Wees vooral eerlijk naar jezelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Safi: dat verschil merk ik nu dus heel goed na bijna 2 maanden niet drinken. Dat idee heb ik dus helemaal niet. Wel moeilijke momenten maar niet zulke eersterangs gedachten.
Effe doorbijten Safi. Heb je voor jezelf nog kunnen bedenken wat je wilt en hoe je het gaat aanpakken? Je man was toch eigenlijk ook gestopt. Is hij nu weer helemaal terug zoals voorheen?
Nou sterkte Safi en allemaal vandaag. NIET DRINKEN DUS, ga ik ook niet doen.
Zo nu ga ik echt weg!
Toedeloeeeeeeeeeee...................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...