Spring naar bijdragen

woensdag 20 februari


Dory23

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 150
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeiesmorgens deze morgen, Spud bedankt voor de lessen burgerlijkheid.. ik zou bijna de libelle gaan kopen hihi.. en wie weet kan ik zo nog even mijn ochtendhumeur kwijt als ik weer door het drukke verkeer mag fietsen!

naja.. nog even tutten en dan de deur uit en werken en vanmiddag lekker vrij. Tot later dus weer

oja en houd het droog he, doe ik ook weer mee!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allen,

even een kort berichtje van deze kant.

ik moet straks naar de schuldhulpverlening met mijn begroting, ben gisteren de gehele dag aan het puzzelen geweest maar ik heb gewoon geen aflossingsruimte en gezien het feit dat ik momentel even werkloos ben helpt ook niet echt.

maar goed maar goed misschien hebben zij meer oplossingen.
ik ga in ieder geval één probleem van me af schuiven en dat geeft een heerlijk gevoel!!

verder heb ik door de zorgen een gigantische katergevoel, mijn ogen doen het niet meer, ik loop te rillen en heb een kanllende hoofdpijn. Normaal gesproken ben ik altijd hard voor mezelf maar nu niet.
ik he bnamelijks niets verkeerd gedaan:(

ik ga wel net als jullie voor een droge dag met heel veel water, thee en koffie

tasseke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud bedankt voor die geinige sketch van Brigitte...je zou er bijna burgerlijk van willen worden.


Tapas..ik heb gisteren echt even genoten van je verhaal van Tapas en je oppas hondje.
De een niet vooruit te branden en de ander wild trekkend en jij daartussen toch nog proberen om een beetje normaal te joggen.
Wat zullen de andere wandelaars en joggers een lol hebben gehad.

Ik hoop dat je wat uitgefladderd bent van het gesprek op je werk gisteren en dat je met het besprokene wat meer vrede hebt.
Je klinkt wel positief vanochtend en hebt zin om naar je werk te gaan, dus ik hoop het maar.

Ik heb trouwens veel ana je advies gehad over mijn opkomende gesprek bij de GGZ arts.
En ik ben daarna ook nog wat gaan googelen en deze website geeft ook veel adviezen over wat je kunt verwachten en ze geven goeie tips. Dus iedereen die een herkeuring verwacht zou hier even moeten kijken.

http://www.werkenpsyche.nl/

Succes met het uitzoeken van het juiste foto papier om af te drukken. Zou je niet bij een andere poserende fotograaf advies kunnen vragen?

Har mooie foto...leuk dat je daar zo'n plezier aan hebt. Mijn man fotografeert ook veel in die stijl, Als je daar mee naar een bos gaat sta je na 45 minuten nog maar 100 meter verder:D

Albertina...nog twee daagjes en dan mag het gips eraf, ga maar lekker een filmpje downloaden van het internet of een mooi boek lezen dan kom je de dag wel door.
Ik doe met jullie mee vandaag ik drink niet.

Vandaag is mijn hondemaatjesdag en daar verheug ik me meestal op en vandaag dus ook.
Mijn hond vind het fantastisch door alle koekjes en het vele wandelen op deze dag.
En de zorgtoeslag is weer binnen vandaag dus er kunnen weer boodschappen gedaan worden. Mijn kasten raken aardig leeg.
Ik zit gelukkig nooit meer zonder geld sinds ik bijna niet meer drink, maar het is nog geen vetpot;)

Ze zijn hier het dak opnieuw aan het bedekken en dat is nu even twee weken lang afzien van het lawaai.
Maar goed niets is een excuus om te drinken.

Orleando, sterkte vandaag:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke, geldzorgen hebben mij meermalen in een fixse overspannenheid gebracht. neem er een maatschappelijk werkster bij als je het gevoel hebt dat er niet naar je geluisterd wordt.
Dat heeft bij mij meermalen gesloten deuren weer geopend.

Ook de contactpersoon bij de Sociale Dienst heeft meerdere malen me enorm geholpen met deurwaarders door ze te overtuigen per telefoon dat ze mijn thuis situatie kent en er echt niets te halen valt.

Succes vandaag met je gesprek en misschien ven lekker ontspannend douchen tegen de hoofdpijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Dani

En Har? Problemen zijn van deze kant al tijden gemeld bij de moderator. Dat je o.a. uitgemaakt werd voor vreselijk mens per PB en dat je verweten werd geen EQ te hebben. Als mensen echter hun postbus sluiten voor je berichten dan bereik je ze niet voor een tegenreactie. Moderator is echter wel op de hoogte hiervan. Want eerlijk gezegd kwam dat als een mokerslag binnen de bewuste avond.


Ach Dani, zolang mensen dat niet recht in mijn gezicht durven zeggen heb ik daar geen enkele moeite mee want dat zegt meer over die ander dan over mij, dus trek het je niet aan.
Ga er niet op in, want dat is juist wat die ander wil.
Roddel en achterklap hebben geen enkele waarde. Ik vind alleen de persoon die zich daaraan schuldig maakt betreurenswaardig.

Wil niets oprakelen maar moet dit toch even kwijt, om alvast de volgende rel in de kiem te smoren.
Wil er niets meer over horen dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

safi,

dank je!
volgens mij ben ik al minstens vijf jaar overspannen van mijn financiele situatie. maar goed op dit moment ben ik constructief bezig om de problemen op te lossen. echter moet ik eerlijk toegeven dat als je alles gaat uitzoeken en op papier gaat zetten dat ik dan een behoorlijke gremlin tegen kom.
heb afgelopen week dan ook twee keer een extra pil ingenomen, gewoon voor de zekerheid dat ik genen gekke dingen zou doen.

ik ga nu heen en ik hoor wel wat er gaat gebeuren en wat ik moet doen en dan daarna.........
een heerlijk zonnebankje nemen. (geld heb ik niet maar wel spullen hahahaha)

spreek jullie straks weer
natas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke, ben ook een tijdje terug bij de schuldhulpverlening geweest. Ik had echter maar een klein bedrag nodig om achterstallige rekeningen te betalen. Kwam niet in aanmerking omdat het rood staan op de bank werd meegenomen in de totale schuld en dat wilde ik niet. Ik betaal daar maar een klein bedrag aan rente voor en het geeft me wat meer financieele ruimte.
Als je de aflossing niet kunt betalen gaat men bij die instanties erop aandringen je die schuld kwijt te schelden..
Ben benieuwd wat je te horen krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke..praat me er niet van...ik heb maanden niet over mijn schulden kunnen praten zonder hysterisch in huilen uit te barsten.

Maar zit nu op de helft met afbetalen, nog zo'n 2800 euro te gaan en dat is midden 2009 en dan ben ik er van af.

De meeste schulden werden erger omdat ik jaren ben weggelopen van deurwaarders. En dan gaan ze de schulden aan elkaar verkopen en dan komt er zo 140 euro administratie boven op en 80 euro verzendkosten.
Een schuld van 450 euro was al opgelopen naar 1113.42 in 4 jaar tijd.
Nou ja het heeft geen zin me ertegen te verzetten..ik betaal nu en dan hoop ik er vanaf te zijn.
Tja als je veel dronken bent en drugs gebruikt dan denk je niet veel na over de toekomst.
Totdat de toekomst je inhaalt..zoals bij mij nu.

Maar eigen schuld dikke bult.

Ik ben toen niet voor schuldensanering gegaan omdat ik niet dacht dat ik dat zou redden van 45 euro in de week rondkomen. Nu betaal ik een 3/4 jaar langer af maar heb toch wat meer uit te geven in de week dan dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag alle forumleden, veel nieuwe namen!

Vandaag ben ik op de kop af 4 maanden adb, zonder struikelpartijen.
Eigenlijk is het allemaal best meegevallen. De internetbehandeling zit er al weer een tijdje op en sindsdien ben ik "officieel bevorderd tot gecontroleerd drinker". Gek genoeg heb ik er echter nog geen zin gehad, zelfs niet tijdens onze korte vakanties, waar ik o zo bang voor was.

Ik heb nu ondervonden dat jww beslist niet bijdraagt aan het succes voor een gezellig weekendje weg.
Wel mijd ik feestjes en drankgelegenheden nog. In mijn vriendenkring is er niemand die het is opgevallen dat ik geen jww meer drink, ik ben er in ieder geval nog niet op aangesproken.

Sterkte allemaal en wie doet er vandaag met mij mee?
Gr Meedoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede dag, tja de morgen is zo'n beetje al om.
Ik heb mij schandelijk verslapen, maar was wel lekker ;)
Kan onderhand weer gelijk door naar mijn werk.

Spud, heerlijk die links. Toen ik vannacht thuis kwam eerst naar Brigitte geluisterd en kon toen de knop omzetten voor mijn heerlijke "schoonheidsslaap" .

Orleando, meis wat maak jij het jezelf moeilijk. Probeer deze moeilijke situatie zonder alcohol te
doorleven, anders krijg je het straks nóg harder voor je kiezen. En dat is toch niet wat je wil.
Blijf hier schrijven, al is het maar kort tussen je beslommeringen door. Enneh niets in huis halen hé, dat maakt de verleiding alleen maar groter.
Heel veel sterkte!

Vie, je hebt je gemeld gisteren op het forum. Je hebt uitleg gegeven. Ik vind het nogal wat en weet
niet wat ik met deze situatie aan moet.
Wel weet ik, dat als dit mij zou gebeuren ik niet sterk in mijn schoenen sta. Nú nog niet en zou spontaan
aan de jww. Maar ik hoop dat jij sterker in je schoenen staat, er zijn hetere vuren!

Het eerst schoot me te binnen, tja als ik 's middags een boterham ga eten meld ik hier ook niet
of ik wel of niet boter op brood doe. Hoe ver ga je met het vermelden van je eigen beslommeringen wat er eigenlijk weinig toe doet met de link de alcohol te laten staan?
Het is maar net wat jezelf op dat moment belangrijk vind en wat een ander daar van wil weten, kan ik
niet warm of koud van worden. Vragen staat immers vrij, toch?
Maar misschien is het verstandig de vragen niet op te stapelen en beter meteen te stellen.

Dory, wat een mooie tekst voor de opening van dit draadje. Zeer toepasselijk, lijkt eenvoudig maar soms oh zo moeilijk waar te maken.
Want hou ik wel van mijzelf?
Als ik van mijzelf hou waarom ben ik dan destructief bezig?
Alcohol dagelijks in grote hoeveelheden naar binnen gieten vernietigt immers mijn lichaam.
Door dat ik dagelijks drink, vraagt mijn lichaam en vecht mijn brein om steeds meer.
De roes die dan over mij komt staat als een waas in de weg om helder te kunnen denken en
juiste beslissingen te kunnen nemen.
Zo kan ik nog wel even door gaan, maar ik heb mijn beslissing genomen.
Ik ben helder en wil nog langer mee en dat gun ik een ieder.

Dus voor vandaag veel water, spoelen maar! (niet té veel hé) :P


Het is stil hier, ik mis de banners nu al. In elk geval kunnen jullie lezen, een week is immers zo
voorbij. Nou ja, zo....zal wel even afkicken zijn.
Denk aan jullie :present:

Zit helemaal tegen mijn eentje aan te praten, is errrrrrg gezellig ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

ik wil alleen maar zeggen dat ik me voorlopig even terugtrek van het forum, heeft er vreselijk ingehakt bij mij wat er gebeurd is de laatste dagen. Dit zou je juist aan de drank helpen..
Dat mensen zo met elkaar omgaan stelt me teleur, zeker op een forum als dit, waar we er juist zijn om elkaar te helpen.
Ik wil Vie veel sterkte wensen maar hoop ook dat Ferry, Soothe en Pippi weer terugkomen, na hun (onterechte) ban.

Liefs allen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:musicnote::D:present::musicnote::D:present::musicnote::D:present::musicnote::D:present::musicnote::D:present::musicnote::D:present::musicnote::D:present::musicnote::D:present::musicnote::D:present::musicnote::D:present::musicnote::D:present::musicnote:
Meedoen wat goed at je al 4 maanden droog staat
Dat is toch geweldig!!
Het leven zonder alcohol is een prima, nuttig en vreedzaam bestaan.
Ik zou er niet meer aan beginnen als ik jouw was.
Ik heb bewondering voor je de manier waarop je de knop hebt omgedraaid.

Trees
Ook jouw mogen we niet vergeten volgens mij sta je vandaag
precies op 5 maanden zonder de JWW
Vooral omdat ik heb gelezen hoe moeilijk je het hebt gehad ben ik super trots op jouw.

Maar de grootste mijlpaal is vandaag Mieke
Die precies op de kop af 1 jaar niet heeft gedronken
Wat zal je trots op jezelf zijn!
Ik ben het ook op jouw, Mieke! Toppie

:musicnote::D:present::musicnote::D:present::musicnote::D:present::musicnote::D:present::musicnote::D:present::musicnote::D:present::musicnote::D:present::musicnote::D:present::musicnote::D:present::musicnote::D:present::musicnote::D:present::musicnote:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Stien
Soms meld ik wél wat ik op me brood doe of hoe Hansje en Grietje zich nu weer met hun brood misdragen hebben en ik heb nog NOOIT een ban (daarover hihi) gehad.
Sterker nog, ik heb gisteren diverse berichten gekregen dat mijn aanwezigheid gemist werd en kijk, dat doet me nou ordinair goed.
Maar goed, vanmorgen lag ik slaperig nog met mijn dekbed te knuffelen in de hoop dat het een lange, blonde, woest-gelokte, bla-bla-bla Adonis zou zijn maar niets van dat alles, het waren de Heren Keelpijn en Hoofdpijn die mij aan de sponde gekleefd hielden.

Aangezien ik natuurlijk weer de ENIGE MOEDER ben die deze vrije middag een team van overenthousiaste, mekaar de bal uit heur haren meppende, nog-nooit gespeeld hebbende vollieballertjes ben, ga ik mijn vanmiddag me maar eens in mijn XXL (tja, :sad; het is niet anders) trainingspak hijsen en aan de kant deze ettertjes waarvan ik tot coach gebombardeerd ben, aanmoedigen.

Oeps, ik bedenk me dat het nog wel leuk ik sjips of zo voor deze gassies aan te schaffen om ze te tracteren met overwinning/ dan wel verlies.

Ik ben nog steeds flinkberoerd, ik kan amper praten dus ik schaf me maar een megafoon aan denk ik zo.

Ik zie er reuze tegen op maar Grietje smeekte me toch te willen coachen, daar anders het gehele mini-volliebal-toernooi niet door kon gaan. Tja, daar sta je dan met je goeie gedrag hè.

Gelukkig heb ik gisteren onder House (hihi niet eronder maar tijdens, ik snapte er niets van) een mega-strijk gedaan, dus de lijnen zijn weer leeg (U kunt weer bellen, de lijnen zijn weer bereikbaar).

En nu even mijn hexenhaar in mijn Houtje-hoofd-model proppen en wat op mijn toet smeren.......

Latersssssssssss.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...