Spring naar bijdragen

vrijdag 22 februari 2008

patatje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
albertina

Hoe is het met jou?

Wel goed he van je intake gister, mag je ook trots op zijn.

Goed, dank je. Ja, die intake was wel bijzonder. Hahaa...op een bepaald moment waren we beiden wat aan het grinniken, de psycholoog en ik..
Zo van "wat doe ik hier eigenlijk" en hij van "wat doe jij hier eigenlijk, je hoort hier helemaal niet thuis" :D

Voelt vandaag wel goed dat ik niet een weg ben ingeslagen die niet bij mij past. Je zou ervan gaan drinken :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Allemaal,

An, mijn voorstel stukje bij wie is wie is denk ik alweer op de 2e pagina te vinden.
Ik ben de internetbehandeling nu aan het afronden en heb inmiddels ook besloten om niet meer te drinken.
Ik voel me er goed bij maar heb het geregeld heel moeilijk, maar daarin ben ik niet de enige lees ik zo.

groet Jani

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond!
Ik heb de moed weer bij elkaar geraapt om hier weer een stukje te schrijven.

Ik heb een bijzonder lief PB-tje gekregen waardoor ik over de streep getrokken ben om hier weer te komen. Ik kan jullie ook niet missen!

Bedankt aan degenen die mij gefeliciteerd hebben met de geboorte van een droge en nuchtere baby!!
Het is een gezond kindje, waarvan de zwangerschap vooral in het begin wat problematisch is verlopen.
Gelukkig heeft het alle kansen om gezond op te groeien.

Alle nieuwelingen welkom!

Tapas,
Gefeliciteerd met 8 maanden ADB!! :heart::musicnote::present::):camera::moon:

Tina,
Dat was op het nippertje vanmiddag. Fijn dat je droog bent gebleven!!

An,
Gelukkig heb je de draad weer opgepakt!

Houtje,
beterschap. Gun jezelf rust, het is niet niks wat je hebt meegemaakt!

Safi,
ik hoop dat je het gezellig met je moeder hebt!!

Trees,
was het gezellig bij je dochter. Gaat het goed met de zwangerschap?

RJB,
fijn je weer te lezen.

Alle anderen, al was ik op afstand ik was er toch wel!

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem en Tapas, jullie zijn vandaag de superknallers :musicnote::moon::camera::sun::musicnote:

Tina, zo dicht bij het randje, maar....je hebt het niet gedaan! Nu je weet dat je die fles toch leeggooit hoef je hem ook niet meer te kopen, toch?

Hier gaat alles prima. Ik zit in de zesde week en ik durf zo zachtjes aan te geloven dat dit de doorbraak is. Ik wil niet meer terug. Ik herken momenten dat ik eerder trek zou krijgen en zie hoe alles een reden kon zijn. Dus was er geen reden, alleen maar verslaving.

Fijne avond,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, er lijkt geen eind te komen aan de overlast van je buren. Misschien is verhuizen idd uiteindelijk de enige oplossing. Het is ook niet normaal wat je beschrijft. Het houdt een keer op om altijd maar de oplossing bij jezelf te zoeken, dat je er maar mee om moet kunnen gaan.
sterkte.

groetjes,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees,
ik heb het gevoel dat ik al veel langer droog sta! Er is zoveel gebeurd de afgelopen maanden...
Maar nooit gedacht dat ik het zou kunnen! Ik leef ook anders. Ik ga vroeger naar bed en sta dus ook vroeger op, we eten weer wat vroeger, kortom ook hele kleine dingen zijn veranderd. Ik hoop met deze veranderingen het nog veel langer vol te houden!
En jij gaat ook zo goed he? Je bent veel positiever geworden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke,
ik kan me voorstellen dat de hele toestand moeilijk te verteren is, zeker omdat jij niet de veroorzaker bent. Maar die boosheid kost veel energie en je bereikt er niets meer mee, al blijft het oneerlijk.
Blijkbaar trek jij aan het korste eind. En dan zijn er 2 oplossingen: het ondergaan of weggaan.
Het lijkt me dat je anders gek wordt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verslaving is verslaving .................
Of het nu alcohol, tabak of gokken is, het brengt ons een genoegen. Mensen zonder die verslaving kunnen zonder dat genoegen. Hebben daar geen behoefte aan.

Die kunnen hun taken in het leven uitvoeren zonder de reden: straks mag ik ................
Die hebben genoegen in het leven zelf. Wat kunnen hun wat wij niet kunnen??????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, ik zie dat je aanwezig bent. Sorry dat ik gisteren weg moest; zat op mijn werk. Er kwamen mensen aan en er bleven mensen aankomen. OEEEEEF!!!!

Ik vind het erg jammer van je terugval, maar ik ben blij dat je vandaag toch weer het licht en de reden zag. Kun je de volgende keer deze gramlin ook verslaan!!!!!

HUP AN!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...