albertina Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Trees,Nou dat deurtje van zal ik even:wine:dat doe je natuurlijk meteen weer dicht.En als je niet wil hoef je toch niet te vertellen hoe?Als het echt een goede vriendin is begrijpt ze wel dat je niet meer wil drinken toch?Zelf ben ik 2 jaar geleden ook met een vriendin op vakantie geweest die niet vies is vaneen flinke borrel, zij heeft gewoon gedronken, welliswaar minder dan voorheenen ik vond het geen enkel punt.Ook nooit gedacht dat ik weer zou drinken trouwens, maar ja dat is nugelukkig verleden tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Ja, Albertine, maar je weet hoe het is als je altijd met zijn tweeën gedronken hebt hè? Dan voel je je ook roomser dan de paus als je ineens niet drinkt! Leve de refusal!Bambam, als ik nú een ban krijg, is-ie voor jou hoor!Een Banban! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Trees: aan een vriendin heb je toch genoeg als je op vakantie gaat. Bindt dat gecompliceerde, veeleisende vriendje maar aan een boom in het bos, zonder water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Hahahah, Trees is het voorjaar je in het hoofd geslagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Ha, ik ben Bambam niet (lees maar even na op woorddomino!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Heb ik al gedaan, hahahah.Wordt het toch nog gezellig:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Ik kan niet snel genoeg heen en weer zappen! Heeft Storm het opgegeven? Die schrikt zich een biet! Een biet? o nee, da's weerdomino! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Ik ook niet het gaat zo snel dat ik op het verkeerde woord rijm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 ....eindelijk weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Je moet niet rijmen, Albertine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Nee storm is van schrik van het scherm gewaaid:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Nou ja ik moet toch het laatse woord nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 moet-ie zich maar voorstellen! Nee, das flauw, Storm, terugwaaien!we zijn gewoon een beetje melig!Het is dàt of drinken, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Zo is het maar net, moet kunnen hoor een beetje lol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Ja, Tina, maar het is geen Sinterklaas!Het hoeft niet te rijmen!blond zeker hè... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 O, en An, ik wil dat vriendje best in het bos binden hoor,maar dan moet ik toch eerst een vriendje hebben om te kunnen binden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Superblond, heb je bionische ogen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 ben er weer, bijgelezen en al. Houtje, ik was even stil van jouw antwoord...1 feb. dat is maar net kort geleden!! Vanavond branden er hier dus ook kaarsjes voor jou...en wat dat chloorspul heb je gelijk, maar ik kan de naam niet onthouden. Helpt het echt? Bij mij tot nu toe wel goed, maar ik heb het voor 7 dagen en daarna wil ik graag weer op eigen kracht. Ik hou niet van pillen..Als ik al die gerechten hier zo lees; jammie:P Vooral die zalm klonk erg lekker, want ik ben gek op vis.Dat rijmen en woorddominoverhaal snap ik niet echt, maar ik ben hier ook nog niet zo lang.En Trees...dankjewel...dit soort dingen heb ik nu echt nodig. Virtuele knuffels noem ik ze. Goh, wat krijg ik hier veel steun. Niet alleen om de pilsjes te laten staan, maar ook nu met het overlijden van mijn vader.Hij heeft trouwens een giga hartinfarct gehad en was direct weg. Niks van gevoeld...gelukkig...want ik weet dat hij erg bang voor de dood was, de mannier waarop enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 ik ga geloof ik komende week met pen en papier naast me op het forum. Recepten overschrijven, maar ook die mooie gedichten. Heb er zelf laatsts al 1 geschreven hier, maar die van An vind ik ook erg mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Fijn dat je terug bent, Orleandro, en ook goed datje je hier zo thuis voelt! Het kan ook wel eens stormen,hoor, maar daar heb je misschien net een staartje vanmeegekregen. En dat woorddomino is een spelletje wat we op een ander draadje doen, vooral als we melig zijn. Het laatste woord van een zin moet het eerste woord van een volgende zin worden. Maar das gewoon om een beetjede gein erin te houden! Gaat het goed met je trek?Enne...koester je gezin, ze zijn het waard! Maar jij ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 quote: Originally posted by: TreesO, en An, ik wil dat vriendje best in het bos binden hoor, maar dan moet ik toch eerst een vriendje hebben om te kunnen binden.... Ik bedoel dat nare JWW 'vriendje'!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 O...ik niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 O, wat niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 NVT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden