Spring naar bijdragen

Zondag 24 februari 2008


Har

Aanbevolen berichten

met de trek is het prima; die heeft zijn koffer gepakt en weggegaan. Van mij mag íe wegblijven. Ik zit hier nu aan de thee. En of ik nu bier of thee drink, van allebei moet ik toch minimaal 2 keer 's nachts mijn bed uit om te plassen!! Maar bij thee weet ik in ieder geval de trap naar beneden nog fatsoendelijk af te komen, hahaha!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 137
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Lieve Orleado,

Volgens mij heb ik je nog niet gecondeleerd. Bij deze. De begravenis klinkt erg mooi en fijn dat je gezin er zo voor je is.
Het klinkt als een strak plan om volgende week met je kids op stap te gaan.
Trouwens ik vond de tip van Houtje ook goed. ik vond op stap gaan met de kinderen heel gezellig maar eindigde dan steevast bij een restaurant of snackbar. Duur grapje.

Ik wens jullie heel veel sterkte toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, ik weet wat ik volgende week allemaal ga doen. Op stap met de kids, maar wel zorgen dat er 's avonds eten klaarstaat (dankzij Houtje's tip). Bij het forum langskomen als ik het toch moeilijk begin te krijgen en ook voor de gezelligheid uiteraard. De gedichten enz opschrijven. En een lijst voor mezelf maken met alle ( en dan ook echt alle!) voors en tegens wat alcohol met me doet, voor me doet, maar ook wat ik mis en wat er fout gaat. En als ik niet drink dezelfde lijst. Dan laat ik hier wel weten welke lijst er beter uitziet. Ik zal heel eerlijk tegen mezelf zijn en begint het te kriebelen, dan pak ik die lijst erbij. Want ik weet dat nuchter zijn wint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is ook weer een goed bericht van Corinne: alles gaat prima, alleen zúlk mooi weer dat de sneeuw smelt als..........juist.

Hans en Grietje zijn nog niet terug want Paps belde dat ze met Paps en Vriendin samen het Wurm aan het badderen waren. Nou prima hoor want morgen zijn ze toch vrij.

Latersssssss

Ik ga Keyzer & De Boer kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speciaal voor Orleando en Houtje:

"Ween niet.
De dood is niets.
Ik ben slechts naar de andere kant.
Ik ben mezelf, jij bent jezelf.
Wat we voor elkaar waren, zijn we nog altijd.
Noem me zoals je me steeds genoemd hebt.
Spreek tegen me zoals weleer, op dezelfde toon, niet plechtig, niet triest.
Lach om me wat ons samen heeft doen lachen.
Denk aan mij, bid met mij.
Spreek mijn naam uit thuis, zoals je altijd gedaan hebt zonder hem te benadrukken, zonder een zweem van droefheid.
Het leven is wat het altijd is geweest.
De draad is niet gebroken.
Waarom zou ik uit je gedachten zijn? Omdat je me niet meer ziet? Nee, ik ben niet ver, juist aan de andere kant van de weg.
Zie je, alles is goed.
Je zult mijn hart opnieuw ontdekken en er de tederheid terugvinden.
Dus, droog je tranen en ween niet, als je van me houdt."



Bron: Brief 263 aan Sapida. - Augustinus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goeie avond luitjes,

Dames kan ik wel zeggen want ik geloof niet dat er mannen ingelogd zijn.
Verder ook weinig te melden, alleen dat ik inmiddels de 4 maanden bereikt heb, en eigenlijk zonder problemen, dus het gaat goed hier. Ben er best wel een beetje trots op, maar morgen gewoon weer verder met de komende 24 uur niet drinken.
Groetjes...................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik begin het koud te krijgen, dus ik ga naar mijn nestje boven. Daar is ook en tv en aangezien mijn man een of andere film kijkt en ik graag "Law&Order"wil zien, log ik nu maar uit. Het spelletje wat ik speelde kon ik toch niet meer winnen. Ik lees dinsdag wl bij. Morgen is manlief vrij en gaan we eerst boodschappen doen en daarna op stap met de kinderen.
Voor straks, welterusten. Ik heb naar buiten gekeken, maar er is helaas geen ster te zien. Bewolking is te dik. Maar ze zitten vast wel samen op en wolkje naar me te kijken...toch??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...