Houtje Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Overigens had rowwaa de boodschappen betaald dat wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Orleando: we kunnen niet meer doen als meeleven. Zware dagen voor jou. Hele zware dagen. Je vader verliezen is enorm. Je zal een nieuwe balans in je leven moeten zoeken. Familie banden veranderen. Eigenlijk staat je wereld op de kop. Belangrijk is dat je niet drinkt, want anders kom je niet tot verwerken toe. Heel veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 orlandoklinkt als chloordiazepoxide = librium. Bekend hulpmiddel bij stoppen met drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Safi, voor jou:Gebed om MOEDIk vraag u niet om vreugde en gelukHoewel ik er naar verlang met heel mijn wezenIk weet te goed de zoetste vrucht breekt stukEn er zijn wonden die nooit meer genezenIk tracht te zeggen wat gij doet is goedMaar geef mij toch een heel klein beetje MOEDIk vraag niet om een leven zonder strijdDe vrede is het waard ervoor te vechtenAls in mijn hart maar groeit die zekerheidDat ik mij door alles meer aan u ga hechtenWant als ik bij u ben is alles goedMaar geef mij toch een heel klein beetje MOEDIk vraag u niet dat ik begrijpen magWaarom gij mij deze weg hebt gewezenMijn denken is verward en elke dagBrengt nieuwe twijfel doet opnieuw mij vrezenEn toch geloof ik gij maakt alles weer goedMaar geef mij astublieft een heel klein beetje MOED Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Zo mijn eten zit er al weer in ik heb lekker Mihoen gemaakt.Ben erg actief geweest allerei kastjes in de keuken schoongemaakt, bestek;)lades, badkamerkast, koelkast en gestoft.En nu valt mijn voet er bijna af dus kom ik niet meer van de bank afbehalve om zometeen de vaatwasser in te ruimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 An dank je wat een mooi gedicht!Ik zal er door het vaker te lezen MOED uit halen!Tina voor in je mooie schone keuken een zet hem maar in een vaasje!Doe je wel een beetje rustig aan met je voet????Haastige spoed is zelden goed...and all that! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Ik ga nu even voor deTV hangen, heb net de tweede helft van de curry gehad, tof dat alles de tweede keer nog lekkerder smaaktB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 safi,Ik heb al veel te veel gedaan .Valt toch wel een beetje tegen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Rustig aan hè, Tina! Voetje omhoog, kussentje eronder! Morgen is er weer een dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Trees hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Haha, An, alles is goed! Vanmiddag voor 't eerst van mijn leven in mijn eendje op een terrasje gezeten! Ga ik vaker doen! Wel met een boek erbij, hè, anders zit je zo eenzaam te wezen! Nou nog een leuke kerel erbij....zuchtEEndje...nou, ik zat in mijn eenTje hoor, anders viel het wel héél erg op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Die leuke vent komt vast en zeker Trees, keep the faith! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Trees, hoe dapper!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Dapper, Albertien, maar koud.....zonder jas! dom, dom! En ik durfde niet te gaan verzitten, want er wordt toch wel gekeken naar je!En Bambam, het zou ook zonder moeten kunnen hè? Maar was het niet Toon Hermans, die schreef:''ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen!'' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Trees: romantische ideeen ... oei joei joeuiuiuiui......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Tja, ik lees ook steeds dat er wat in de plaats vande drank moet komen. Nou ja, lang nagedacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Haha, helemaal geen slecht idee hoor, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Nou ik vind het toch dapper van je.Toen ik voor het eerst alleen op vakantie ging hoopte ik dat ik een hele erge griep zou krijgen:ozodat ik niet zou hoeven gaan in mijneentje.hahaha, nou natuurlijk kreeg ik geen griep en ben ik wel gegaan, en ik was achteraf toch wel trots dat ik het gedaan had.En ik heb een hardstikke leuke vakantie gehad.Vond het ook doodeng op een terras in mijn eentje en vooralals er mensen keken voelde ik mij echt ongemakkelijk.Maar het is nu wel makkelijker geworden, zeker als jetoch erop uit wil en je kan niet iemand vinden die met je mee wil gaan.l Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 quote: Originally posted by: TreesTja, ik lees ook steeds dat er wat in de plaats van de drank moet komen. Nou ja, lang nagedacht... Trees ik moest het een paar keer lezen, nu snap ik het pas........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Tina: Trees heeft hier goed over nagedacht. Ze heeft tenminste een PLAN.... wordt vervolgd he Trees. Daar willen we natuurlijk wel alles vanaf weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Nou een romance is nooit weg.Maar wie is storm?Die is zo druk op woorddomino, maar schijnt al bekend te zijn??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Ik ben trouwens Zzooooooooooo ontzettend moe. Ik val zowat om, maar ik moet nog even blijven zitten van mezelf. Griep is echt nog niet over. Gister had ik een opleving, maar vanochtend bij het opstaan voelde ik het al. De komende week zullen jullie me nog heel wat zien hier, doe niet veel.Het lijkt wel of alles, echt alles van de afgelopen twee jaren eruit komt. Pffff............ maar ik kan het nu wel over me heen laten komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Nou, in je eentje op vakantie, over dappergesproken! Zover ben ik nog lang niet! Gelukkigheb ik een vriendin met wie ik ieder voorjaar eenpaar dagen naar een huisje ga. Maar ja, hoe datnu moet....want qua drinken deden we niet voorelkaar onder, en ze weet wel dat ik gestopt ben,maar niet HOE gestopt....Ik bedoel met forumen in de hoop van NOOIT meer....en het was altijd zo gezellig met dat valse vriendje alcohol erbij.....dus hoe ikdaar dit jaar mee om moet gaan heb ik nog nietzo helder....Een duiveltje zei laatst al: ach, die paardagen kan je toch wel weer:wine::beer:? Gelukkig slikik refusal, waardoor impulsdrinken onmogelijk is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Nou An, da's goed, eindelijk eens eventjes een beetje de tijd voor jezelf nemen.Goed uitrusten, echt dat zal je goed doen.Ik wilde zelf deze week weer gaan werken maar als ik zo mijn voet voelzal dat nog niet gaan.Dus nog een week thuis of in ieder geval nog een paar dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2008 Nee, Albertine, ik heb Storm ook nog niet ontmoet.Dus, Storm: welkom hier, we zijn erg nieuwsgierig naar je, en we zouden het leuk vinden als je bij de rubriek Wie-is-wiejezelf voorstelt! Natuurlijk mag je ook gewoon alleen maar meelezen hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden