Spring naar bijdragen

Vrijdag 21 maart 2008

safidepafi

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 136
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

deze volhouder zit nu een zak chips weg te werken, de 2 jongsten spelen in de achtertuin en de oudste is op de bank in slaap gevallen...Toch nog ziek dus...
Floortje, geeft niet hoor! Nu schijnt hier de zon, maar ook hagel en regen gehad. Inderdaad, lente in Nederland..
Ik heb hier rotmomenten, maar dat heeft ook te maken met komend weekend. Verjaardag= drank en ik deed altijd mee en ineens niet, dus scheve gezichten...Ik vertik het om met ze mee te drinken, dan maar scheve gezichten...
Eerlijk gezegd zie ik er best tegenop...maar ik weet, dat ik niet sociaal kan drinken en ga mooi aan de sapjes. Geen drank voor mij..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Orleando,

Dat begrijp ik heel goed. Je kunt het ook zien zoals Jani het zag: "ik heb gepraat met mensen en weet nu waar ze mee bezig zijn en wat ze belangrijk vinden". Probeer het te zien als een zoektocht. Hoe kun je de ruimte, die niet-drinken je geeft nu zinnig invulllen? Je kunt daar ook heel erg veel respect mee winnen, zeker van je man en zijn familie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Orlando,

Sorry, ook op mijn vrije "goede vrijdag" moet ik nog even naar werk om een klusje te regelen. Ik moet de loonbelasting nog betalen over periode 2 en dat moet voor pasen gebeuren (ben ik vergeten :angry:)

Ik kom straks nog even op het forum om te kijken hoe het met iedereen gaat. En bedenk wel: als je niet weet hoe je het MOET doen, dan mag je zelf invullen hoe je het WILT doen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^&*^&*^&*&^*&^%$%^&*, terwijl ik boven de was opruim, helpt onze jongste de keuken naar de knoppen...trekt kasten en lades open, smeert pasta op de bank enz...
Ik ben dus woest, maar ruim alles maar heel snel op, voordat manlief weer het zijne ervan denkt..
Maar goed, ook weer positief: kadootjes zijn ingepakt, doggy ligt voldaan te slapen na een blok om en hoewel ik het liefst nu m'n bed inkruip vanwege deze uitgesproken rotdag; geen drup!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo iedereen,
ik kom maar gelijk binnen in ditjes en datjes
en ik krijg een goede ingeving.
Ik lees net Orleando van je doggy misschien dat ik met mijn doggy seffens wat
langer kan wandelen voor ik ga koken kwestie van niet aan drank te denken
groetjes Nicky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Levendige boel daar bij jou Orleando, probeer er ook een beetje van te genieten, niet alles hoeft in 1 dag gedaan te worden!

Kaia goed van je, een droge wintersport..is wintersport nou niet net zo'n vakantie waarin veel gezopen moet worden? Volgende vakantie iets anders doen dus! Zelf heb ik wintersport nooit echt leuk gevonden, ging me altijd te snel, geleefd worden, vroeg opstaan, hele dag skieen, verplicht lunchen ergens, naar huis, rennen, douchen, uit eten en 10 uur in bed.. en dat noemen ze dan vakantie. Apres ski was gelukkig waar wij waren erg tam maar bij de lunch een biertje deden we wel, en na het skieen natuurlijk een jagerthee en bij het eten wijn enz enz..

Lief die lammetjes Pip!

Vanmorgen vroeg heeft het hier ook gigantisch geonweerd en gehageld, ik werd daar niet wakker van, wel van de hond die trillend tegen me aan geplakt zat, dus dat moeten harde klappen geweest zijn.. oordoppen he! hoor je niks!

dat werd dus hardlopen in de blubber.. maar wel met een zonnetje.. ipv joggen werd het baggeren omdat ik via het park loop en de paden daar deels weggegraven zijn ivm een renovatie..

Verder doe ik lekker rustig aan vandaag, drukke week gehad, veel gedaan, zelfs gisteravond met mijn collega's in de kroeg gezeten met een colaatje! dus ik ben dik tevreden momenteel. Ik drink niet en dat wil ik graag zo houden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nicky,
Welkom op het forum.
Wil je wat meer over jezelf vertellen en hoe jouw relatie met drank is, dan kun je dat het beste bij de Wie is wie plaatsten.
Ik hoop dat onze daaglijkse draad je gaat helpen.
Voor mij was het een verademing te lezen dat er zoveel mensen net als ik verslaafd raakten.

Allemaal,
Ik ben weer terug, maar ga nu dadelijk even liggen.
Enne ik heb nog steeds mijn glimlach vast en dat voelt heerlijk.
Mijn vriendin zag het dadelijk. Helaas was ze een beetje ziek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet veel temelden vanuit huize Marjo.
het is nog steeds heelrijk relaxed.
De kinderen hebben al uren gecomputerd, en zie, ze doen daarnaast ook wel andere dingen.
Heb zelf net een paar uurtjes in bed gelegen.. :$, Moe van alle inspanningen van gisteren denk ik.
Maar goed, ik heb het mezelf gegund, dus geen schuldgevoelens. Wat een onzin ook!
Morgen bovendien weer een loei-drukke dag, lopen en helpen bij de wedtrijden van de vereniging.. Zondag, ja sorry hoor, lamsbout eten bij mijn ouders... :huh: ben 's avonds door klaas uitgenodigd om mee te gaan naar een concert, helaas iets minder rustgevend dan de Matheüs Passion :P, weet nog niet of ik wel mee ga, hang momenteel erg aan de rust, zeker als ik het de dag ervoor druk heb gehad!

Kaia, wat een goed gevoel moet dat zijn. Wintersport heeft mij altijd leuk geleken, maar als ik alle verhalen van de après hoor... misschien naar Noorwegen of Zweden...

Orleando, je doet het goed hoor. Naar mijn idee zou je iets minder verkrampt moeten reageren op de mensen om je heen. Niet lullig bedoelt hoor, ik ben zelf een meester in het creëeren van schuldgevoelens. Het verleden kun je niet overdoen maar let in het nu ook een beetje op jezelf. Hier is vakantietijd altijd een aanleiding de lego weer van boven te halen, kunnen ze uren hun fantasie in kwijt. Daarvoor was het natuurlijk altijd duplo, waar ik altijd twee ongelóóflijke grote bakken van had stan. (dankzij een buurman wiens kinderen "eruit" waren, en dus naast onze eigen, nog een bak van hem erbij hadden).
Kortom, voor jou is het toch ook vakantie, boekje op de bank?

Pippi, het klinkt goed allemaal, het leven op de boerderij. ook leuk voor je kinderen!

Safi, ik word steeds nieuwsgieriger naar het boek. Mooie stap verder alweer! Sterkte met het alleen zijn, ik weet het kan soms heel verloren voelen als iedereen weg is, en het druk heeft met échte dingen. Maar je gaat immers hartstikke goed, het komt verder ook wel goed, alles op z'n tijd!

Vie, gelukkig dat je er weer bent! De hagel kan veel gewassen vernielen, je moet mijn moeder ieder jaar weer horen. maarja, het is ook haar grootste passie, als je ziet wat zij allemaal doet, daar kan geen kerel tegenop!

in bed vind ik het ook héérlijk, gnigni ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PIPPIE,

Wat een goede daad en wat geweldig te lezen maar ja ik besef ook wel dat het niet altijd diervriendelijk kan gaan zoals een vegi dat graag zou willen. De start is er en vind het lief van je dat je ons (vooral mij) dat ook even liet weten.

wist wel dat je een kanjer was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve luitjes

zo, hier zit een geradbraakt mens..................pppfff, maar het zit er weer voor een jaar op:D
Gelukkig heeft mn man de meeste boodschappen al gedaan, hoef ik morgen niet zo veel te halen.
T'is trouwens maar saai weer buiten, bbbbibbberkoud, bah!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...