Gem Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Soothe en KaiaP R O F I C I A T M E T 4 M A A N D E N A L C O H O L V R IJ ! ! ! ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Gem: jij bent duidelijk van de feestcommissie... oftewel slingercommissie, ziet er geweldig uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Oef, samen met Har en Corinne natuurlijk, ook een goed team. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Zo ik ga mijn bed eens opzoeken. Safi, morgen start dag 4 ...... klein beginnen he?!welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Charlie,Gefeliciteerd met je 30 jarige huwelijk!!ANSA-team:Way to go!!!!!!Jozias,Gefeliciteerd met je 1e dag! Har, is de kast mooi geworden?Tina, gun je ppotje goed rust. Ik hoop dat fysio binnekort aanslaat!Marjo, zwem ze morgen!Druppel, een super verrassing, bezoek van je verloren gewaande vriend!Pippi, dank je!Corinne, dan maar wachten op een rustiger moment van de week voor de studie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Trusten An!Ik doe met je mee...morgen drink ik niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 An,namens de slingercommissie....welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Mensen, ik mis Bambam al een paar dagen! Weet iemand iets van haar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 En Gem...heb je heerlijk niets gedaan vandaag??Laatste keer dat ik BB zag hier had ze het moelijk maar wel leerzaam met haar vier stappen>Mischien is het een lange weg?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Vandaag etentje met de schoonfamilie. Heerlijk gegeten bij de Turk. Als toetje capuccino, waarbij ongevraagd een likeurtje werd gepresenteerd!! ik zag de dochter al kijken! Schoonfamilie weet van niets, maar gelukkig hadden ze het zo druk met zichzelf, dat ik ongemerkt het aan mijn man toe kon schuiven.Bij het afrekenen door mijn schoonvader werd er aan iedereen.... jawel een likeurtje aangeboden door het huis!!Gelukkig moest mijn zwager ook rijden, net als ik, die nam dit keer niet (de vorige ronde wel) dus ik heb "gezellig"met hem meegedaan!! Pfffff. Wat je toch al niet moet doen om niet te drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Safi, mooi hoor dat zingen. Geeft je idd vrijheid van binnen en de ontlading! Heb het ooit, helaas maar 1 keer, meegemaakt tijdens een meditatieweekend wat we samen zingend afsloten. Waauw..de rillingen liepen over mijn rug..de kracht die je dan van binnen voelt als je voluit durft te gaan. Je stem doet er niet toe, die is mooi zoals die is..zeker omdat je dieper gaat De kastdeur is mooi geworden, bloemetjes op textiel vangen nu het zonlicht op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Wow, wat een hulde!! Dat doet me recht goed! Nogmaals dank. En ga er voor mensen!An en Safi, grijp de grote Satan bij z'n staart en trek z'n keel er mee dicht!Groet.Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Har,krijgen we nog een foto van de kastdeur te zien??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Gem dat heb je weer mooi aangepakt...subtiel! Grote klasse...ik loop in je voetstappen Har ik heb net even gegoogeld en een koor gevonden dus mischien trek ik de stoute schoenen aan.Of misschien is misschien het verkeerde woord...aktie is wat ik nodig heb..proberen kan geen kwaad.Het is een gemengd koor, dat iedere woensdagavond repeteert .Het is een recreatief en enthousiast koor, dat plezier in het zingen hoog in het vaandel heeft staan. Het repertoire is zeer gevarieerd: Russisch, Jiddisch, Afrikaans, klassiek, smartlap, popsongs, zeemansliederen, enzovoort. Er wordt meestal drie- of vierstemmig gezongen. Noten lezen is niet persé nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Zo mailtje is verzonden naar het koor...aktie wekt reaktie dus here we go! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Har,Bedankt. Nu heb ik meteen een cadeautje voor mezelf voor volgende maand.Pippi,Safi,Doen, zoek een koor dat met het repertoire bij je past. Doorgaans kunnen ze wel alten gebruiken en bassen (mannen, enkele van jullie kunnen vast ook zingen en houden ervan). Mijn vriendin heeft me naar koor gesleept om van de alcohol af te blijven.Gem, Gewoon: niet drinken. Bij onze Griek krijg je ook altijd een ouzo als welkomsdrankje. Dat sla ik gewoon af met een nee, dank u.Safi,Ondertussen heb je al wat gevonden, lees ik. Proberen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Goed van je Safi, ik ga ook eens googlelen. Lijkt me heerlijk dat zingen!Gem de foto volgt als het trappenhuis klaar is, we moeten de trap nog doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Corinne ik lees net in de regionale krant een stuk over het koor en het lijkt me echt leukEr word één keer per week gezongen, behalve in de schoolvakanties. Het koor is er voor iedereen, voor hoog- én laagvliegers, zelfs voor mensen die geen noten kunnen lezen. Wat je wel mee moet brengen is een flinke dosis enthousiasme. Het koor telt nu zo'n twintig leden, mannen en vrouwen. De vrouwen zijn in de meerderheid. Daarom zijn vooral lage vrouwenstemmenen zingende mannen als versterking zeer welkom. Belangstellenden kunnen meteen meezingen.RepertoireOp dit moment worden liederen als 'Monateng Kapele' (Zuid-Afrikaans), 'Ej Uchniem' (Lied van de Wolgaslepers), 'Odi et amo' (Carl Orff, 1895), het 'Gloria' van Vivaldi of 'Shier Noded' (Jiddisch zwerverslied) ingestudeerd.Het koor zingt meestal drie - of vierstemmige liederen.Er zit voor iedereen wat bij, van klassiek tot Simon & Garfunkel (weet u wel, van die Bridge over troubled Water).Nou jullie horen er nog wel over.Ik heb er wel zin aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Doen Har...zingen is gezond en positief en dat kunnen we wel gebruiken.Bovendien leer je weer nieuwe mensen kennen, ook gezond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Hoi hoiallen bedankt voor de gelukwensen!!Net zijn alle gourmetgangers weer naar huis vertrokken, dus even relaxen achter de PC.Niet te lang, want 7 uur moet ik weer paraat staan om op te passen...Ben wel verrot hoor, van deze 2 drukke dagen, heb geen eens tijd om aan drank te denken, haha, heb er ook totaal geen behoefte aan, ik serveer het wel:DSoothe en Kaia, hartstikke gefeliciteerd met jullie 4 maanden droogstaan, super!!Ansa team, GO, GO, GO!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Gaaf Safi! Jij gaat dus overmorgen gelijk in het diepe? Knap hoor, kan ik jaloers op wezen, op zo'n ''durf''...ik blijf nog wel even binnen mijn vier muurtjes, maar ik geniet zo wel via jou een beetje mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Super gedaan Charlie...dat serveren...je hebt het maar druk met de familie...maar altijd nog beter dan druk met JWWWIk ga pitten mensen of opslomen..maar in iedergeval...bedankt allen voor het aanmoedigen!Ansa team...GO GO GO!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Safi,Ik zat bij het multi-cultikoor. Heel leuk, maar op de dinsdagochtend. Kon niet meer door mijn werk. Nu zit ik bij het koor van een bejaardenhuis. Ik ben de benjamin. Het repertoire van beide koren bestaat uit Nl liederen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 En Charlie, ik ben zó trots op jou! Je bent echt gaandeweg een voorbeeld voor me geworden! Niet alleen omdat je het nu volhoudt, maar vooral omdat je het altijd zo eerlijk zegt als het een keer niet lukt.Hè dit staat helemaal niet goed, ik kan de goede woorden niet vinden, maar ik hoop dat je me begrijpt!En bovendien ben jij oma, en ik bijna mede-oma, dus ik voel me toch al verwant! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Trees het is meer iets van uitstel komt afstel...en van proberen is nog nooit iemand dood gegaan.Ik ken mezelf als ik niet gelijk aktie onderneem komt het in dat laadje...van ooit nog eens willen doen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden