Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Geplaatst 25 maart 2008 Zit die belachelijke Bean mij ook nog eens te bespotten... akelig mannetje!
charlie Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Geplaatst 25 maart 2008 hi soothe, die had ik ooit in onderbroek...
bliksem Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Geplaatst 25 maart 2008 zo weg. ik zal het nooooooit meer doen.plaatjes neerzetten in een dagdraadje bedoel ik. het heeft me anders mooi over mijn 'trek' heengeholpen.
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Geplaatst 25 maart 2008 MarjoAl het mooie komt voort uit strijd.
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Geplaatst 25 maart 2008 Sorry Spud, dat lijkt me niet leuk voor je.
bliksem Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Geplaatst 25 maart 2008 och jeetje. die doett ook al niet. sorry spud. het vliegt hier wel een beetje op en neer. zo is het ernstig en zo weer fun. ik heb wel door dat voor de meeste van ons onze familie heel wat op zijn geweten heeft. of is het hebbenhet is bedtijd denk ik.
charlie Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Geplaatst 25 maart 2008 Ik ga een verdieping hoger....Adam, af en toe op F5 klikken, of op vernieuwen, dan blijf je "bij" Bij "antwoord" kun je zelf gewoon antwoord geven, bij "quote" kun je een stuk geschreven door een ander citeren en eronder antwoord geven.
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Geplaatst 25 maart 2008 Soms vallen de dingen niet mee Spud, dat is een feit!
charlie Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Geplaatst 25 maart 2008 Mij niet gezien in dat drukke A'dam, Soothe!!!!Welterusten, en dames blijf oefenen, morgen zal ik kijken wie van de 2 het het eerste gelukt is...hahahahaha
Trees Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Geplaatst 25 maart 2008 Adam, welkom!je kan gewoon op antwoord drukken en dat kan je je reactie in het scherm tikken. Je krijgt dan vast wel antwoord van de andere ingelogden!Ik hoop dat het je hier, bij ons, goed vergaat!
Trees Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Geplaatst 25 maart 2008 Of op F5, Spud, da's nog handiger! (Tip van Water!)
bliksem Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Geplaatst 25 maart 2008 sorry. ik moet ook nog leren. maar vanavond niet meer. welterusten allemaal en nog welkom adam
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Geplaatst 25 maart 2008 Pippi ik leg het goed uit in een PB ! Even geduld!
Trees Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Geplaatst 25 maart 2008 Mensen, ik haak af. Ik heb vandaag de belastingen ingevuld #$@$%^%^&&*%$#!hoop geld betalen.....%$#@&*%$Ik zwijg maar verder, fok ik mezelf maar op!Slaap ze!
safidepafi Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Geplaatst 25 maart 2008 Jeetje Charlie hoe kan je nog een drup willen met zo'n achtertuin!Ruilen??????????Bliksem..je bent een kanjer
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Geplaatst 25 maart 2008 pippi, even die link handmatig in de adres balk invoeren. Zie PB.
sneeuwwitje Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Geplaatst 25 maart 2008 Charlie, is dat echt je achtertuin? Dan heb je toch geen alcohol meer nodig?
safidepafi Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Geplaatst 25 maart 2008 Spud mij heeft een psychiater ooit op het hart gedrukt dat ik mijn familie niet HOEF te mogen..het is mijn keuze..Maar ik kan me voorstellen dat het een moeilijk moment voor je was en het even hard aankwam dat het je blijkbaar 'koud'laat je oma omdat het anders te moeilijk voor je wordt.je zult niet de eerste zijn die zo over een familielid denkt.
Har Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Geplaatst 25 maart 2008 Hahaaa..stelletje grapjurken hier Kunnen nog geeneens een fotootje plaatsen Ik doe wel effe mee, lijkt me gezellie. Die van steppende auto is leuk. En Soothe, morgen weer 1 daggie ouwer?
safidepafi Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Geplaatst 25 maart 2008 Marjo en pippi misschien heb je hier iets aan. tip van HarGa naar http://imageshack.us/ download je foto (max.formaat 1,5 mb.) of kies op verkleinen in het venster resize image bijv. 800x600, druk op HOST IT en wacht tot de foto is geupload; je ziet de foto in een klein venster op dezelfde pagina. Scroll naar beneden en neem de onderste optie: Direct Link to image.Ga met de aanwijzer op de link en klik links...druk op ctrl c en kopieer de link. Plak deze vervolgens in je post en voila.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden