Spring naar bijdragen

25 maart

knuffie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 320
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik word er een beetje stil van wat ik lees over ouders...
Was vandaag bij mijn pa en die ik kreeg telefoon van mijn oma.. Hij schoof de telefoon naar mij en ik schoof 'm weer door naar hem.. Uiteindelijk heeft een vriendin de telefoon opgenomen, bleek 't verzorgingstehuis te bellen.. Vriendin helemaal over de rooien en Pa heel koeltjes en ik eigenlijk ook.. Uiteindelijk bleek er niks aan de hand te zijn en ging het over een dokters afspraak en hadden ze de "verkeerde" zoon gebeld..
Pff... Ik wist niet dat ik zo koel kon zijn... En eigenlijk heeft het hele mens het niet verdient... Contact met haar is te complex voor mij.. M'n aandacht gelijk over allebei mijn ouders verdelen is soms al moeilijk genoeg laat staan een oma met borderline erbij die toch niks goed vind...
Blijkbaar onthecht ik me makkelijk maar dat voelt soms niet echt prettig aan :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zet me toch aan het denken... Voor hetzelfde geldt had ik 4 jaar geleden zo koeltjes op een bericht over mijn Pa gereageerd... Ben blij dat ik toen open stond voor contact want elke keer als ik bij 'm ben vind ik weer een stukje terug van mezelf... Ach we hebben 25 jaar in te halen.. Dat lukt niet meer dus dan geniet ik maar van de momenten die we hebben :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
ADAM

Hallo,

ik ben nieuw op dit forum.

Om dit gesprek te volgen moet ik steeds de pagina af en er weer opnieuw op.

verder weet ik ook het verschil niet tussen antwoord en quote.

Is er iemand die mme hierover wil bijpraten?

Met de quote knop doe je dit Adam. ;)
Welkom hier op het forum!! :D
Om de pagina te kunnen vernieuwen druk je op de vernieuwen knop rechts onder of boven op de pagina..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry mensen, ik wilde de pret niet bederven!! Was ff een hersenspinsel van mij... Maar ik ben niet van plan om er lang in te blijven hangen, schiet ik niks mee op.. En jullie ook niet..

En bovendien heb ik vandaag een super toffe werkdag gehad! Volgens mij zit ik nu op m'n plaats! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Trees, ik geloof dat je F5 dan weer niet moet gebruiken wanneer je met een bericht bezig bent anders ben je die kwijt... Heb ik hier eens opgepikt geloof ik, daarom zweer ik bij de vernieuwen knop, kan ik me ook niet vergissen.. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, ik mocht meteen nieuwe werkschoenen uitzoeken :D Tegenwoordig zien ze er niet eens meer als werkschoenen uit! Heb nu hele toffe sneakers maar wél met een stalen neus. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...