Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 309
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

och jeetje. die doett ook al niet.

sorry spud. het vliegt hier wel een beetje op en neer. zo is het ernstig en zo weer fun. ik heb wel door dat voor de meeste van ons onze familie heel wat op zijn geweten heeft.
of is het hebben

het is bedtijd denk ik. :clock:

Geplaatst

Ik ga een verdieping hoger....
Adam, af en toe op F5 klikken, of op vernieuwen, dan blijf je "bij"
Bij "antwoord" kun je zelf gewoon antwoord geven, bij "quote" kun je een stuk geschreven door een ander citeren en eronder antwoord geven.

Geplaatst

Adam, welkom!
je kan gewoon op antwoord drukken en dat kan je je reactie in het scherm tikken. Je krijgt dan vast wel antwoord van de andere ingelogden!
Ik hoop dat het je hier, bij ons, goed vergaat!

Geplaatst

Mensen, ik haak af. Ik heb vandaag de belastingen ingevuld #$@$%^%^&&*%$#!
hoop geld betalen.....%$#@&*%$
Ik zwijg maar verder, fok ik mezelf maar op!
Slaap ze!

Geplaatst

Spud mij heeft een psychiater ooit op het hart gedrukt dat ik mijn familie niet HOEF te mogen..het is mijn keuze..
Maar ik kan me voorstellen dat het een moeilijk moment voor je was en het even hard aankwam dat het je blijkbaar 'koud'laat je oma omdat het anders te moeilijk voor je wordt.
je zult niet de eerste zijn die zo over een familielid denkt.

Geplaatst

Hahaaa..stelletje grapjurken hier :D Kunnen nog geeneens een fotootje plaatsen ;)
Ik doe wel effe mee, lijkt me gezellie. Die van steppende auto is leuk. En Soothe, morgen weer 1 daggie ouwer?

Geplaatst

Marjo en pippi misschien heb je hier iets aan. tip van Har

Ga naar http://imageshack.us/ download je foto (max.formaat 1,5 mb.) of kies op verkleinen in het venster resize image bijv. 800x600, druk op HOST IT en wacht tot de foto is geupload; je ziet de foto in een klein venster op dezelfde pagina. Scroll naar beneden en neem de onderste optie: Direct Link to image.
Ga met de aanwijzer op de link en klik links...druk op ctrl c en kopieer de link. Plak deze vervolgens in je post en voila.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...