Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Zit die belachelijke Bean mij ook nog eens te bespotten... akelig mannetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 hi soothe, die had ik ooit in onderbroek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Géén kamer hier!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bliksem Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 zo weg. ik zal het nooooooit meer doen.plaatjes neerzetten in een dagdraadje bedoel ik. het heeft me anders mooi over mijn 'trek' heengeholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Ik word er een beetje stil van wat ik lees over ouders... Was vandaag bij mijn pa en die ik kreeg telefoon van mijn oma.. Hij schoof de telefoon naar mij en ik schoof 'm weer door naar hem.. Uiteindelijk heeft een vriendin de telefoon opgenomen, bleek 't verzorgingstehuis te bellen.. Vriendin helemaal over de rooien en Pa heel koeltjes en ik eigenlijk ook.. Uiteindelijk bleek er niks aan de hand te zijn en ging het over een dokters afspraak en hadden ze de "verkeerde" zoon gebeld.. Pff... Ik wist niet dat ik zo koel kon zijn... En eigenlijk heeft het hele mens het niet verdient... Contact met haar is te complex voor mij.. M'n aandacht gelijk over allebei mijn ouders verdelen is soms al moeilijk genoeg laat staan een oma met borderline erbij die toch niks goed vind...Blijkbaar onthecht ik me makkelijk maar dat voelt soms niet echt prettig aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 MarjoAl het mooie komt voort uit strijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Sorry Spud, dat lijkt me niet leuk voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 mijn "achtertuin" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Soothe,Ik strijd morgen weer verder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Dan ben jij mijn buurvrouw Charlie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bliksem Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 och jeetje. die doett ook al niet. sorry spud. het vliegt hier wel een beetje op en neer. zo is het ernstig en zo weer fun. ik heb wel door dat voor de meeste van ons onze familie heel wat op zijn geweten heeft. of is het hebbenhet is bedtijd denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Zet me toch aan het denken... Voor hetzelfde geldt had ik 4 jaar geleden zo koeltjes op een bericht over mijn Pa gereageerd... Ben blij dat ik toen open stond voor contact want elke keer als ik bij 'm ben vind ik weer een stukje terug van mezelf... Ach we hebben 25 jaar in te halen.. Dat lukt niet meer dus dan geniet ik maar van de momenten die we hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Ik ga een verdieping hoger....Adam, af en toe op F5 klikken, of op vernieuwen, dan blijf je "bij" Bij "antwoord" kun je zelf gewoon antwoord geven, bij "quote" kun je een stuk geschreven door een ander citeren en eronder antwoord geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Soms vallen de dingen niet mee Spud, dat is een feit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Mij niet gezien in dat drukke A'dam, Soothe!!!!Welterusten, en dames blijf oefenen, morgen zal ik kijken wie van de 2 het het eerste gelukt is...hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Adam, welkom!je kan gewoon op antwoord drukken en dat kan je je reactie in het scherm tikken. Je krijgt dan vast wel antwoord van de andere ingelogden!Ik hoop dat het je hier, bij ons, goed vergaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 quote: Originally posted by: ADAMHallo, ik ben nieuw op dit forum. Om dit gesprek te volgen moet ik steeds de pagina af en er weer opnieuw op. verder weet ik ook het verschil niet tussen antwoord en quote. Is er iemand die mme hierover wil bijpraten? Met de quote knop doe je dit Adam. Welkom hier op het forum!! Om de pagina te kunnen vernieuwen druk je op de vernieuwen knop rechts onder of boven op de pagina.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bliksem Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 o, hier was er ook nog een. excuses Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Of op F5, Spud, da's nog handiger! (Tip van Water!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Sorry mensen, ik wilde de pret niet bederven!! Was ff een hersenspinsel van mij... Maar ik ben niet van plan om er lang in te blijven hangen, schiet ik niks mee op.. En jullie ook niet.. En bovendien heb ik vandaag een super toffe werkdag gehad! Volgens mij zit ik nu op m'n plaats! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bliksem Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 sorry. ik moet ook nog leren. maar vanavond niet meer. welterusten allemaal en nog welkom adam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Pippi ik leg het goed uit in een PB ! Even geduld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 @Trees, ik geloof dat je F5 dan weer niet moet gebruiken wanneer je met een bericht bezig bent anders ben je die kwijt... Heb ik hier eens opgepikt geloof ik, daarom zweer ik bij de vernieuwen knop, kan ik me ook niet vergissen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Hihi, ik mocht meteen nieuwe werkschoenen uitzoeken Tegenwoordig zien ze er niet eens meer als werkschoenen uit! Heb nu hele toffe sneakers maar wél met een stalen neus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Hé, ik hoop niet dat ik nou de pret bedorven heb door mijn serieuze verhaal... Was nogal een impulsieve actie Nogmaals sorry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden