Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Oh!! zelfde kleur Charlie!Maarreh... hoe doe je dat nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Ben nu bij het gedeelte dat hij gaat trainen voor het arm(pje) drukken. Vind de sfeer wel mooi beschreven, heeft iets bekends en toch ook helemaal niet. Wel knap!Wat ben je wijs en lief in advies, Pip. ik hoop dat je het voor jezelf ook goed doet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 quote: Originally posted by: SootheKing charles hè. bijna goed.....cavalier king charles spaniel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Marjo, in je antwoordvenster op "http" klikken, de rest wijst zich vanzelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Ja, ik ga het wel doen!! Ik ga een week weg, daarvoor ga ik het doen. Anna bood het zelf aan. Ze zag mijn ambivalente gevoelens. Maar alleen kan ook. Misschien vind ze het ook aardig te zien, wat voor moeder hij heeft! Ik hoop niet dat ze erg afgetakeld is!Ze gaf haar kanarie geen zaad en water meer. Het gaat er niet meer zo in. Alles in de koelkast laat ze verotten. Ze zit de hele dag te zappen, naar ik hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bliksem Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 dan je wel jongens. ja soothe. het zal niet meevallen hoor. niet doen omdat je denkt dat het moet. alleen omdat jij het kan of wil. ik ben er ook zo lang mee bezig geweest. ik zag mezelf nog steeds als klein meisje. en nu na therapie kan ik zeggen: het zijn patronen zoals zij deed. altijd een ander de schuld geven van wat haar 'overkwam' nooit iets bij zichzelf zoeken. zoooooo negatief altijd. nu eindelijk kan ik zeggen ik ben groot. mij raakt ze niet meer. ik doorzie haar. hoe of het verder uit zal pakken weet ik niet, maar vandaag voelde voor mij goed en daar ben ik zo blij om. nee, ik zal er geen 1 op nemen. het is niet nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 quote: Originally posted by: pippija en dan? waar haal je de afbeeldingen uit dan? bv uit je map mijn afbeeldingen/mijn fotoos, of waar je ze ook opslaat op de pc... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Oké Bliksem een wijs besluit! Je moeder ziet je ook liever droog!Groetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bliksem Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 hahaha...... mijn moeder.... bijna 80. rookt en drinkt nog. mijn voorbeeld maar niet heus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 ja, die text moet je zelf even verzinnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Nog een keer!!http://img504.imageshack.us/img504/9762/cimg0838fv4.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bliksem Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 ik heb het maar weggehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Nou, zit te vogelen hier, word bijkans gek. Help.Morgen maar weer eens kijken...Jaah, idd als klaas weer thuis is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Nou, mooie blauwe letters Pip, maar ik krijg niets voor mijn neus nog.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bliksem Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 hihi al doende leert men.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 GRRRR... Niets.AAARGHH wat frustrerend!De mazzel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 heb notabene de paprika chips er al bij gepakt... Stress... onmogelijk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bliksem Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 ook maar weggehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 http://forum.alcoholdebaas.nl/...thorsicons/teacher.gif Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 http://img443.imageshack.us/img443/9164/beannx9.gif Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 mooi motortje, bliksem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 eerst copieeren, dan plakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bliksem Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 oeps de laatste doettniet:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 bij die http geef je de url in van wat je wilt plaatsen (of je plaatst die url direct) en dan kan je het een naam geven bij text Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bliksem Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 trike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden