Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Pippi, je moet even met preview kijken of het ook werkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 An heb je lekker gestudeerd???We hebben er een stopmaatje bij...MARION!hier een foto van mij tijdens mijn man zijn laatste verjaardag in Schotland in The Highlandshttp://img169.imageshack.us/img169/4361/43st62qz6.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Oeps, iets te lang getypt, mijn bericht is nu wat mosterd na de maaltijd. Nou ja, scrollen maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Hoi Safi: ha mooie foto. Nee niet gestudeerd, hard gewerkt, ben ko, maar geen drup gehad. We gaan goed en is het echt waar dat Marjo aansluit. GE WEL DIG. Ik heb echt moeten denken aan jullie hier allemaal. Stel dat ik zou gaan drinken, dan verlies ik ineens mijn club. Voel me zo thuis hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Anna welterusten en fijne vrije dag morgen. Jij en Soothe moeten maar gewoon lekker doen wat JULLIE willen ivm Soiothe zijn moeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Mooie foto Safi! Ik vond het gezellig maar moet nu echt naar m'n bed... Zou niet willen dat ik me verslaap nu... Truste iedereen!!! and have fun! Sooth en Kaia nog gefeliciflap met jullie 4 maanden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Het is Marion...weet je wel... Jonagoldje.... Sneeuwitje... ik had haar via email gevraagt en wil graag.marion vertel het zelf maar even! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Heb je hem geen virtueel ontbijt op bed aangeboden Anna Verdorie, uploaden van imageshack is kaput! Nie meer foto's nie Ga bedje maar eens opzoeken...truste lieve weeshuiskinderen, oogjes dicht en snaveltjes toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Ach ja, Marion, sneeuwitje, ben ook zo moe. Had alles wel gelezen, maar ik ga naar bed. Morgen weer een nieuwe start. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Trusten AN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Ja mensen bedankt allen. Een relekste avond. wel een beetje forum moe. Morgen even iets anders.En zonder drank gaat het niet altijd geweldig, maar veel beter. DUS. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Safi: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Hey die Marionneke:heart:Wat vind je van onze team naam..SAMAN....dat moet lukken!Doe je mee morgen dan laten we de eerste staan!Misschien dat Knuf ook nog mee wil doen maar die naam meoten we morgen maar verzinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Ahaa...toch nog een foto van Pippi kunnen opladen....en toen was het kaarsje uit pfffff. Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 LOL what a beauty! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Safi sterkte, probeer nu trouw aan jezelf te zijn! Je wil en je kan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Even, dacht ik, dat ik geen alcohol meer nodig had.Even dacht ik, dat ik de alcohol overwonnen had,even dacht ik zelfs dat ik gelukkig was.. en dat ik jullie niet meer nodig had.Heel even maar............................Ik kom nu weer vaker bij jullie, want heel even dacht ik , dat ik het alleen wel kon.Heel even maar.......................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Ze ziet er leuker uit dan ik dacht Har!! Hij is goed!!Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Marion wat een mooi gedicht....alleen is ook maar alleenmij helpt het wel weer om te focussen op wat ik echt wil dus ik hoop je hier morgen te zien.Knuf ik kan me bij pippi's berichtje aansluiten.En nu ga ik opslomenMorgen heb ik weinig tijd om hier te zijn...hondemaatje en dan mijn .....KOOR!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Ik was er vanavond heel evne maar,..... ik kom terug.Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 Goedemiddag vrienden!Ik ga nu eerst anderhalf dagdraadje lezen, daarna kom ik weer schrijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden