Houtje Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Vie, je was toch zoveel afgevallen? Dan worden je voeten ook dunner? Lijk je Imelda Marcos wel dan heb je 20.000 paar schoenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Soothe, daar gaan we weer...Niet jij persoonlijk, dat bedoel ik niet, maar ik had niet door dat er hier gedacht werd, dat ik alleen maar klaagde. Sinds dat beruchte verjaardagsfeest geen drup meer gehad en het voelt goed. Moelijk, maar goed. Ik voel mezelf ook steeds beter -lichamelijk- en het gaat ook met kleine sprongetjes en geen kleine stapjes meer. Ben dus weer op de goede weg. Is dat dan klagen? Nogmaals, ik weet niet wat er fout ging en wat ik verkeerd gedaan heb...Heb toch de internetbehandeling, huisarts en inmiddels ook proff. hulp en uiteraard jullie...En mocht ik nu klagen, dan hooguit over het weer...Zo vaak jullie bedankt, jullie allemaal of een ieder persoonlijk en dan nog...Natuurlijk mag iedereen schrijven wat hij of zij wil, dat snap ik ook wel. Maar wat deed ik dan verkeerd? En begin niet over die verjaardag, want dit schijnt al langer te spelen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Houtje, ik ben wel geweest...Ik heb een mannelijk maatschappelijk werker en vanmorgen was een kort kennismakingsgesprek. Dat gaf hij zelf al aan, omdat ik giga met mezelf in de knoop zit en we tijd nodig hebben. Ik moet een dagboek bij gaan houden (maar dat deed ik al, dankzij Vie) en ik heb meerdere "problemen"waar ik zal mee moeten leren om te gaan en het een plek te geven. We gaan eraan werken, maar op mijn eigen tempo en als ik iets niet wil zeggen, hoeft het niet.Een geduldige man en hoewel het niet zo goed klikt als met m'n huisarts, voelt dit toch beter als toendertijd, na de dood van mijn moeder en die therapeuten die ik toen versleten heb.En ja, sinds die verjaardag geen drup. Haal niks in huis, doe niks stiekem en het beste; ik heb er ook geen zin meer in (bier, bedoel ik).Soms denk ik er wel aan, maar dan in negatieve zin. Wat voor domme dingen ik heb gedaan en wat voor schade ik heb aangericht. Wat ik heb gemist met te veel slokken op. Niet meer hoe geweldig het is om dronken te zijn. Dus dat is dan toch goed??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Ja, dat is waar ook Houtje, ik ben het afgelopen jaar ook een kilo of tien lichter geworden. Hihi, 20.000 schoenen heb ik nou ook weer niet, maar wel veel. Misschien maar eens wegbrengen naar de kringloopwinkel. Hoe was jouw dag in Nijmegen?Vanmiddag heel even naar het spektakel in Brielle wezen kijken, allemachtig zeg, er werd over straat gezwalkt met glazen bier in de hand, yoho en een vat rum! Helemaal uit hun bol. En dan te bedenken dat ik vroeger net zo meezwalkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Klopt Vie, dan krijgt Orleando een bloemetje. Dan is er helemaal geen reden om weg te blijven.Orleando, je bent geen stoorzender, althans mij stoor je niet. Niet drinken veroorzaakt heftige emoties. Niet alleen bij jou , maar bij ons allen.Dus geven forumgenoten tips en adviezen, hoe ermee om te gaan.Omdat ze er zelf doorheen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Orleando mijn bericht kruiste het jouwe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Soothe, zullen we er dan maar een vredeskruis van maken en met frisse moed opnieuw beginnen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Orleando, geen slecht idee, doen we.We gaan er samen voor, want ook hier is de strijd nog niet gestreden. Mag ik even klagen? ik heb een po**edag! Beetje down, beetje moe, beetje koud!!Hê hè, het is er uit!!Groetje, woef moet uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Soothe, doggy moet er hier ook uit..gelukkig is het droog buiten.Heb je geen slecht humeur vanwege dit weer?? Vrolijkt ook niet echt op. Houden wij weer een droge dag, werken de weergoden niet mee...Morgen feest op school, allemaal in het teken van de Olympische Spelen en ik mag als een van de moeders alles meecoordineren...was met een kater nooit gelukt en nu verheug ik me er zelfs op!Hopelijk dat het weer ook mewerkt, want een gedeelte speelt zich buiten af..en 3 maal raden wie dat gedeelte leidt...juist ja, ondergetekende.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Orleando,Welkom terug.Hier is verder geen nieuws.'k Moet er wel aan wennen dat ik veel minder tijd voor het forum heb nu ik aan de studie ben begonnen.Zo meteen ga ik eten en dan verder nog wat dingetjes doen tot het weer tijd is voor de yoga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Yep Orleando, ik ben zeer weergevoelig.Eigenlijk lig ik de hele winter in de vernieling, om in de lente weer bij te trekken. WAAR IS DE LENTE.Dat olympische feest is een stuk afleiding en als je daar als leidster droog doorkomt, ben je een sprong verder. En bid maar tot de weergoden.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Ik ga jullie verlaten; eten verder maken, was enz enz. Tot later en anders tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Waterrrrrrrrr, deze dag past bij je 1 jaar alcoholvrij én je naam. Het goot net pijpestelen dus nix niet droog staan maar jij wel.Ik ben blij voor je! En vind het geweldig om te zien hoe jij een hele positive draai hebt kunnen geven aan je leven. Ik vind je berichten de moeite van het lezen waard. De relativering die er steeds meer in door begon te klinken, de acceptatie van het leven nemen zoals het is, heerlijk.Mn welgemeende felicitaties, ik drink vanavond een extra lekker kopje thee op je gezondheid.Lieve Ferry, gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je een fijne dag/avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Vie wat de één best wel vind meevallen kan voor de ander loodzwaar wegen.Dat respecteren is elkaar in zijn waarde laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Met je gedachtengang is niets mis Orleando.Nu nog omzetten in een manier die positief bijdraagt aan jou leven.Overigens ....wat versta jij onder klagen.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Hééééé Bammetje hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Vie de een trekt het zich wel aan de ander niet.Je schopt tegen andermans gevoelens aan.Respect is de boodschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 In Huize Houtje is er nu vooral respect voor het Avondeten jammie macaroni (opgebakken, veel lekkerder) met sla. Makkelijk en lekker. Grietje eet bij een vriendinnetje, dus Hansje en ik samen op bank. Gezelli!!!!Latersssssssssss!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Hansje en Houtje, smakelijk eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Goh, Rudy, doe ik dat, tegen gevoelens aanschoppen? Kun je me uitleggen waarmee dan precies? Wat ik aan wilde geven is dat je hier af en toe een schop onder je kont kan krijgen en dat het goed bedoeld is. Ik weet denk ik wel van wie die "schop" aan Oleander kwam, en ik weet ook dat zij dat helpend heeft bedoeld. Ik wilde het ook uitleggen zoals ik het zelf heb ervaren, namelijk dat ik dit geen vrijblijvend iets vind, maar dat je zeker wel verantwoordelijkheden hebt, ook al is het virtueel. In het echte leven zeg je ook wel eens iets dat niet helemaal goed aankomt, of dat je niet helemaal prettig opvat.Dus wat bedoel je nou precies? Lees even terug asjeblieft voordat je antwoordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 He Rudy, ca va. Moeheid is nog erg aanwezig maar ik accepteer het wat meer en dan is het een stuk beter te dragen. Easy does is maar dat valt me niet altijd mee:(Maar het gaat wel goed voor de rest. Heb voor deze week een afspraak met mn sponsor om het eerste gedeelte van mn stap vier te doen. Ik vind het spannend maar ben er wel een stuk geruster op.Ben nu ff bij mn ouders, ga zo eten. Was al een paar weken niet geweest en dan 'moet' ik er toch ff naar toe. Gezellig hier. Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Huisarts gebeld voor Oxazepam. Kreeg wel op een heel snauwerige manier van de assistente de vraag voorgelegd waarom ik niet eerder had gebeld.Zit ik net een heel verhaal af te steken, hoe en het waarom, etc. Ze luisterde dus niet. En aangezien ik geen zin heb in meer paniekaanvallen.... Laat maar!!!1/2 tablet Antabus ingenomen ( heb ik samen met refusal al jaren in huis), ik had stiekum gehoopt dat het ook wat zou kalmeren. Dochter heeft boodschappen gedaan, Klaas zat in allemaal domme besprekingen, zoon vroeg of hij ook een kopje thee moest maken. Kortom, ik voel me ellendig en beroerd nog steeds. Heb een heftig verlangen naar een ander leven, terwijl ik weet dat dat het ook niet is! Moet steeds huilen. Maak nu voor donderdag een afspraak bij de huisarts om een min. hoeveelheid pam iig achter de hand te hebben...Thanks voor alle support, maar het dringt niet écht tot me door. Nou ja.Soothe tnx, ondanks dat je jezelf ook zo beroerd voelt, je mij toch altijd weet te steunen. Het zal de leeftijd wel zijn;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Vie, Orleando voelt zich rot onder de situatie die is ontstaan en jij zegt dat zij het zich maar niet zo persoonlijk moet aantrekken.Dat is de ander zijn gevoel niet serieus nemen.Dat is wat mij vroeger altijd gebeurde.Had ik het leuk gehad, zij de ander dat ik mij vergiste.Had ik verdriet was dat gejammer om niets.Was ik kwaad werd ik weggestuurd.Zat ik met de handen in het haar hoorde ik zeggen, trek het je niet zo aan.Gevolg, ik raakte hopeloos verward door al deze tegenstrijdige berichten en wist uiteindelijk niet meer wie ik moest geloven mijzelf of de ander.Emotioneel koos ik toen maar voor mijn ouders in plaats van mijzelf en zo is het gebleven tot 8 jaar geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 IK vind het hier momenteel vreedzaam toegaan en merk niets van schoppen of mensen onderuit halen.Het hoeft hier toch geen ingeslapen softe kliek te worden. Een beetje prikkelen kan geen kwaad.Er wordt toch niet op los gescholden? Men moet wel wat kunnen zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Rudy, met alle respect en ik waardeer je inbreng vaak, maar je zit steeds je eigen verleden op het forum te projecteren en dat vervolgens tot de norm te maken. Aub, stop eens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden