Spring naar bijdragen

Dinsdag 1 april 2008


Mai

Aanbevolen berichten

GOTCHA!!!!

Gefeliciteerd Ferry! Op deze wonderbaarlijke dag. Als ik het ooit eens goed heb gelezen, was je tot vandaag 59. Dusss heb je vandaag de respectabele leeftijd van 60 jaar bereikt! Ik hoop dat er lekker droog van gaat genieten! Ik wens je nog een lang en gezond leven samen met Tineke, natuurlijk zonder drank... En nog vele kilometers op je conto!:musicnote:

Gnigni, ik heb gewoon een nacht niet geslapen, om alle grappenmakers eens voor te zijn.
Wat zal ik doen? Tandpasta op de deurkruk smeren?
Neuh, lekker bijkomen, hier. Bakje bambu erbij...Mmmmm!
Was malende vannacht, ging niet goed. ik wou het omdraaien maar dat lukte niet echt. toen ban ik aan mooie dingen uit het verleden gaan denken (de bullshit heb ik lang genoeg aandacht gegeven), en kwam uit bij mijn eerste vriendje die ik ontmoette op een camping ergens in Friesland, hij kwam uit A'dam. En het was zó leuk... Eenmaal thuis was het met de pret snel gedaan, daarna ging alles in een razend tempo, ik kon niet eens meer de juiste jaartallen erbij vinden. maar ach, dat zal ik jullie besparen. De leuke herinnering was goed weer eens te herbeleven ...:)
Have a nice day!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 187
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ferry,

:rose::light::):sun::musicnote::rose::light::):sun::musicnote::rose::light::):sun::musicnote::rose::light::):sun::musicnote::rose::light::):sun::musicnote::rose::light::):sun::musicnote::rose::light::):sun::musicnote::rose::light::):sun::musicnote::rose::light::):sun::musicnote::rose::light::):sun::musicnote::rose::light::):sun::musicnote::rose::light::):sun::musicnote:

GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!

Marjo,
een nachtje doorgehaald? ;) Misschien zo nog even naar bed of ga je door vandaag? In ieder geval een fijne dag! De herinneringen vannacht waren in ieder geval leuk!

Ik blijf nog een dagje thuis dan hoop ik echt te zijn opgeknapt!
Wederom zal ik dus vandaag regelmatig aanwezig zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WATER....YEHAAA!!!!! :moon::moon: :musicnote::heart::sun::moon::moon:
VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!

Hee Gem, gezellig! Al hoop ik dat je gauw opknapt!
Ik ga door, heb zoon net geassisteerd met zijn fratsen.
Dus we wachten in stilte genietend af ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorge allemaal,

Allereerst allemaal denk voor de reacties en de lieve PBtjes.
Vannacht wel geslapen, eindelijk, van de alcohol kan het niet zijn, gelukkig.
Ik weet dat er geen excuus is maar ik denk dat ik wel weet waarom ik gister gedronken heb.
Ik trek mij teveel terug in mijzelf, onttrek mijzelf teveel aan het leven.
Dat is niet goed voor mij dan ga ik teveel piekeren.
Maar om heel eerlijk te zijn ben ik momenteel erg graag alleen, al weet ik dat ik mij
meer onder de mensen moet begeven, als ik gevraagd word om iets te gaan doen houd ik
vaak de boot af, ik heb gewoon geen zin.
Ja hier moet ik een balans in vinden, niet teveel alleen zijn.........
Ook de nachten zonder slaap (behalve vannacht dan) beginnen hun tol te eisen.
Bij mijn huisarts krijg ik waarschijnlijk wel slaapmedicatie, maar ik wil het toch nog even zonder proberen.
Ik heb lange tijd Librium en xanax gebruikt en ik wil liever niet terug aan medicijnen.
Ach lieve mensen vandaag begin ik opnieuw, gewoon opnieuw.
Het voelt ietwat verdrietig dat wel, maar zoals jullie al zeggen, ik weet hoe het moet en ik kan het!
Wat ik zo treffend vind is dat ik echt om jullie ben gaan geven, virtuele medestrijders!
Jullie woorden hebben mij goed gedaan, echt!
Vandaag moet ik weer werken en vanavond hebben wij een personeels feest, vanwege mijn functie
ben ik bijna wel verplicht om te gaan.
De drank doet mij weinig als ik daar ben, maar de mensen menigte daar heb ik weinig zin in.
Nou ja ik zie wel wat de dag mij brengt en ik of ik zal gaan ja of nee.
In ieder geval laat ik zeker de 1e staan vandaag ook al is het 1 april.

Alle jubilarissen van harte, een hele prestatie.
music;:musicnote::present::moon::musicnote::present::moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ferry, Water, beiden gefeliciteerd met jullie bijzondere dag!
Albertina, rot dat je de verleiding niet kon weerstaan, maar je hebt er wel een gedachtengang achter, dus het is geen roekeloze dronk geweest. Het hoort bij het hele proces dus voel je niet schuldig en ga er vandaag weer voor.
Ga ik ook doen, ik ben nog maar kort bezig en weer even 5 dagen helemaal droog en voel me sterk genoeg om door te zetten,
fijne dag allemaal enne,
pas op voor alle grappen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo goeiemorgen iedereen

Allereerst Ferry van harte gefeliciteerd:present::present::present:

Voor de rest had ik gisteren een vervelende dag en als klap
op de vuurpijl toen ik gisteravond met mijn hondje buitenging zaten aan de glasbank
daar staat een bank een groep tieners,ik ging wat lege bokalen wegdoen
geen flessen en iemand vond het nodig om voor de grap te roepen he alcoholist,
ik woon hier pas en ken nog niemand dus die weten ook niks van mij het was toevallig
dat ze het voor de grap naar mij riepen en dat deed pijn.Maar het geeft wel weer kracht
om er verder aan te werken,heb er helaas heel de nacht van wakker gelegen en ben gekraakt
maar moet zo gaan werken,doorbijten dus.Ik doe in elk geval met jullie mee en
maak er een droge dag van

Nicky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

water van harte met je 1 jaar nuchterheid dsv :present:
ferry gelukkige verjaardag , geniet van deze dag zo als je van iedere dag genieten kan :present:
ik ga douchen en dan vliegen we er in , maar eerst schrijven dat ik vandaag samen met jullie die eerste laat staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water,

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg gefeliciteerd met je (eerste) jaar. Vanaf nu zeg: in mijn eerste jaar bla-die-bla.......

:rose::heart::musicnote::):D:light::sun::moon::present::rose::rose::heart::musicnote::):D:light::sun::moon::present::rose:
:rose::heart::musicnote::):D:light::sun::moon::present::rose::rose::heart::musicnote::):D:light::sun::moon::present::rose:
:rose::heart::musicnote::):D:light::sun::moon::present::rose::rose::heart::musicnote::):D:light::sun::moon::present::rose:


En Ferry, wat een feestelijke dag, ik ken nog meer jarigen nl. zus en mijn dochters beste vriendin dus je bent niet alleen en zeker geen grap !

:rose::heart::musicnote::):D:light::sun::moon::present::rose::rose::heart::musicnote::):D:light::sun::moon::present::rose:
:rose::heart::musicnote::):D:light::sun::moon::present::rose::rose::heart::musicnote::):D:light::sun::moon::present::rose:
:rose:;:heart::musicnote::):D:light::sun::moon::present::rose::rose::heart::musicnote::):D:light::sun::moon::present::rose:


Allemaal een fijne dag!

Ik ben hopelijk de huilbuien te boven want in moet naar Nijmegen mijn moeders auto gaat naar de garage en dat is best emo. Maar beter dan hier in de buurt verkocht. Mijn moeders vriendin is er vandaag ook gelukkig. Ze had een hele close vriendin, best triest, die is even oud als ik ongeveer, en was dichter bij haar in de buurt gaan wonen óm dichter bij haar te kunnen zijn (ze werd toch wat krakkemikkiger) en nu is mijn moeder zo plotseling overleden. En echt oud was ze ook niet 73 vind ik niet echt oud.

Dus denk vandaag aan me laat de drank staan ik doe het ook.

*die vriendin is net zo oud als ik 45 of zo, en mijn moeder was maar 73 is het nog te volgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
veel sterkte vandaag! Moeilijke dinge allemaal. Ook al is het MAAR een auto, toch maakt het heel wat los! :heart:

Pip,
helaas moeten die kinderen regelmatig ge-update worden! :devil: Last van hun korte termijn geheugen?
Heel herkenbaar. En ook zo selectief dat geheugen! Ze zullen bijvoorbeeld niet vergeten dat je ze iets hebt toegezegd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik ga d'r voor na een nacht doorhalen. Net terug van hardlopen 4X4 min.pff..lékker!!! :)

Pip, het lijkt mer erg moeilijk, voor jou, voor de kinderen. Getverderrie, wat een strijd soms! We willen het zo goed mogelijk doen voor hen, en daarbij moeten we onszelf ook nog eens weer in het gareel krijgen. ik dacht vanochtend, ben er toch vroeg uit, laat ik eens tegelijk met de rest de deur uitgaan. Ze keken me wel even aan, van "wat doe jij?". Ja, toedeloe!

Zo even naar de stad voor bloemen, dan even bij moeder van beste vriendin van dochter langs die net uit het ziekenhuis terug is! Dan kan ik evt. vanmiddag nog een uurtje meepikken, alhoewel; beter volhouden en vanavond vroeg. Ritme????:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, lijkt me niet. Kruit verschoten... :D: Ben inmiddels een boerentrien!

Ik moet even iets kwijt; ik zit hier te janken, terwijl ik net doe of het allemaal zo goed gaat, dat gaat het ook wel, maar nu even niet. En dus zit ik me, zélfs op een forum nog beter voor te doen dan ik me voel. Jullie kénnen me niet eens, maar zo voelt het wel.. Nou ja! Bleèèh!!!!!!

KOFFIE!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Hartelijk dank, voor de welgemeenden felicitaties. En voor de goede orde, ik ben pas 59 geworden.
En realiseer me nu, dat ik 20 maanden geleden, de beste stap heb gedaan in mijn leven. Door te stoppen met drinken.

En echt ik kan het iedereen aanbevelen, nuchter door het leven te gaan. Je ziet, ruikt, leeft weer.

En ook vandaag. laat ik die eerste weer staan.

groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...