Spring naar bijdragen

Zondag 6 April


Dory23

Aanbevolen berichten

Har,
Zo zie je hoe snel je je aan een diertje kunt hechten. 't Went wel weer!

Gem,
:)

Charlie,
Ja, dacht al dat je me van plagiaat zou beschuldigen. ;)

Ziza,
Nog geen tien jaar geleden kon er van alles om me heen staan aan alcoholische versnaperingen.
Die tijd komt nooit meer terug. Het is verleden tijd en ik leef nu.

Har,
Kwijlen? Volgens mij zit die kip vol met glas, nog afgezien van de vuiligheid van de vloer en de brandwondenzalf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 134
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

beddankt fuur die blume, zou popi jopi zeggen...:D
Dus bedankt voor de slingers!

Pip, moeilijk, doen wat je hart je ingeeft, denk ik.

Ik had gisteravond nog een verjaardag, mn man en ik zaten heerlijk aan de cola....
Tante bleef vragen of ik geen portje wilde, zegt mn oom: hou nou eens op met vragen joh, je weet toch dat Charlie bijna nooit drinkt...:o en ik liet het maar zo...:P

( ik dronk ook bijna nooit, met een verjaardag...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, misschien tijd voor een asielbezoekje?

Pip, gecondeoleerd. Ik heb (als enige van mijn broer & zus) allebei mijn ouders nog even gezien. Ik ben daar achteraf heel blij mee, het gaf me een vredig beeld. Even laten bezinken denk ik, en wat Charlie al zei: je hart volgen.

Charlie, alweer twee maanden? Geweldig! Wat gaat dat je (ogenschijnlijk...) weer goed af.
Mmm...het staat er een beetje raar, maar je begrijpt me vast wel, toch?:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip,
ik wil nooit iemand opgebaard zien die ik al een tijdje niet heb gezien. Ik onthou ze liever zoals ik ze in levende lijve herinner. Het is heel persoonlijk.
Ik heb mijn beide ouders wel gezien, maar dat was belangrijk omdat het plotseling was gebeurd en ik me ervan moest overtuigen dat ze echt waren overleden.
Volg je hart, je kan ook de herdenkingsdienst bijwonen en niet bij de overledene gaan kijken. dat gebeurt vaak genoeg.
Volg je hart, zoals hier eerder is gezegd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees, wat een kat of poes betreft bedoel je? Een hond neem ik niet..allergie van M. en toekomstig werk.
Als ik dat doe liefst een kat of poes van bekenden, heb al ooit met een plasprobleem van poezen te maken gehad...wat een ellende was dat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga eigenlijk altijd wel naar opbaringen, klinkt raar maar dan weet ik gewoon zeker dat iemand dood is, anders blijft het zo iets abstracts en blijft het door mijn hoofd spoken. Het hoort voor mij bij het rouwproces. Pip, wacht even af en dan weet ik zeker dat je gevoel je gaat ingeven wat je echt wilt. Is je vriendin plotseling overleden? Ik wens je veel sterkte toe!

Tja minderen, ik heb 3 jaar gok ik zo geprobeerd om te minderen maar echt tevreden ben ik er nooit mee geweest.. er waren altijd momenten dat ik de fout in ging en op het laatst voelde ik me al rot bij een 1e glas. Ik vind wel dat niet drinken veel meer rust brengt dan minderen, maar heb daar ook 3 jaar over gedaan voor ik zover was, en dat is nou eenmaal zo, iedereen leert op zijn eigen tempo. Als je ergens niet achter staat dan is het nog te vroeg. Het moment komt vanzelf dat voor jezelf duidelijk wordt wat je nou echt wilt.

Schilderen is niet echt opgeschoten vandaag maar ik heb in ieder geval mijn eerste schreden weer gezet, verder dan achtergrondjes ben ik nog niet gekomen maar dat geeft niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een dikke week, Charlie! Ik vind het nog steeds vreemd....

Aura, je bent al uitgelogd, misschien lees je dit later nog...ga jij voor nul? Niet goed meegekregen...anders even teruglezen.

Oeps, teruglezen zal niet meer gaan, zie ik...je bent van de oude garde! Knap van je dat je met Refusal bent begonnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, moeilijk voor jou! Ik zou zeggen, doe inderdaad maar wat je hart je ingeeft! Zo te horen hebben jullie een mooie tijd samen gekend!

Charlie, YEHAAAA!!! Gefeliciteerd met 2 maanden!!!

:P:camera::light::musicnote::rose::present::D:present::P:camera::light::musicnote::rose::present::D:present:

Ja, klopt. ik heb er ook lang over gedaan met dat minderen, en stiekum sluipt er nog wel eens een duiveltje het terras op... Totnutoe kan ik het tij keren, door tegen mezelf te zeggen, gewoon niet doen, wat schiet je ermee op! Maar of het zo simpel blijft.... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf ook de nul-lijn maar volgen, en soms wat extra hulp inroepen hier, en dan maar om 7 uur naar bed met een pam, dan gaat het wel. Nu ben ik erg laat dus ik ga snel. Ik ben blij dat ik vrijdag (vond ik ook zo moeilijk, de avond ervóór) niet gedronken heb.

Welterusten allemaal, een speciale knuf voor Blacky die zo stoer in haar caravan ligt. Je bent een Kei!

XXX

Houtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is het ook bedtijd, het gaat nog een drukke week worden
weer een droge dag verder, en zo rijgen de dagen zich nog steeds aaneen!
Charlie, nog steeds en alweer mijn complimenten, je hebt van ver moeten komen maar ik ben zo blij dat je de keuze hebt kunnen maken!

trusten allemaal!! en hopelijk voor iedereen een goede nachtrust zonder gespook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...