CPAS Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Trouwens, ik heb uiteraard mijn opleiding in België gehad. Ik heb mijn diploma hier later waarderen door de overheidsdienst die zich daar mee bezighield.Het komt overeen met een VWO-diploma + secretaresseopleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Safidepafi,Die opleiding daar kost maar liefst meer dan € 7.700. Ik heb ze ook informatie laten komen geven (wilden ze niet door de telefoon doen).En pas op, want ze zijn heel gewiekste verkopers.Laat je niet in de luren leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Kijk daar had ik nu weer niet naar gekeken...hihihi...niet erg slim huh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Bij wie doe jij het dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Pffff, kom weer even binnenvallen (zoals gewoonlijk).Heb net mijn eerste tenniswedstrijd gehad; 15-3 verloren!! 1 voordeel; ik stond niet dronken c.q. aangeschoten op de baan. Anders had ik me echt moeten schamen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Safi,De prijzen staan ook niet op hun site vermeld!Zoon en ik hebben hier in een deuk gelegen toen die man weg was.Zoon zat aan mijn computer te werken voor zijn studie en ik zat met die man in het salon.En ik iedere keer weer vragen: quanta costa? Bla bla bla bla. Alleen de BKB in Dordrecht. De rest in R'dam. Tja, dat wou ik dus al niet.De prijs. En toen kwam eindelijk de aap uit de mouw. Meer dan 7.700 euro. Ach, mevrouw u kunt een lening nemen etc etc.... bla bla. Ik niet dag meneer.Toen die die prijs noemde, dacht ik dat zoonlief van mijn bureaustoel viel.Die vent weggebonjourd natuurlijk. Hallo, voor ongeveer een 600 euro heb ik dezelfde cursus bij de loi of de nti. Alleen, ja, dan moet je idd discipline hebben.En nu moet je niet denken dat zij dan wel de examengelden inbegrepen hebben. Nee, ook niet. Ook bij Sch. moet je zelf contact nemen met de Associatie en zelf betalen.Nee, Safi, als je niet zelfstandig thuis wil studeren, maar klassikaal, kijk dan gewoon bij de reguliere colleges bij je in de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Bedankt Corinne en wat een oerkomisch verhaal van zo'n verkoop typ die maar niet op de enig belangrijke vraag wil antwoorden.Ik heb mijn naam + adres opgegeven op die site voordat jij de prijs noemde ...krijg ik die meneer nu ook aan de deur?Zal ik tegen hem zeggen...meneer u komt hier alleen naar binnen als ik weet hoeveel het gaat kosten...hahahahaJa een dagopleiding op de reguliere school lijkt me wel wat of een avond is ook nog net goed 3 uur in de week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Safi,Ze zullen vast wel eerst bellen om een afspraak te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 mensen ik ga even tv kijken...Corinne dat ga je redden vandaag!alvast welterusten allemaal en nogmaals bedankt voor het medeleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Tja, ik dacht toch dat mijn vragen simpel waren:Waar worden de lessen gegeven op welke avonden van hoe laat tot hoe laat.Wat kost het hele plaatje.De inhoud van het pakket is bekend. Dat is voor alle opleidingen inhoudelijk gelijk.Kijk een beetje meer had ik kunnen begrijpen als je iemand voor de klas zet. Docent moet ook geld krijgen en de huur van een klaslokaal moet ook betaald worden. Maar niet 15-16 keer zo duur als schriftelijk onderwijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Safi,Ik doe de opleiding bij de LOI. Daar heb ik al eerder cursussen gevolgd. Zelfs al een toen ik nog in België woonde. Ja, een cursus Italiaans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Lieve mensen,Ik ga naar mijn bedje toe. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Een beetje laat, maar toch nog van harte gefeliciteerd met een jaar alcoholvrij Corinne! Een heel knappe prestatie! Ik wens je evenveel succes met je nieuwe project. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bliksem Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 ik kom ook nog even kijken. iedereen gefeliciteerd. met van alles. geweldig. het is knap hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bliksem Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 ff nog voor mezelf afreageren.een moeilijke dag gehad. tamelijk vaak ruzie met mijn echtgenoot. ik heb te veel gehad de laatste tijd. lichamelijk en geestelijk. hij snapt dat niet. zet mij steeds meer in. ik ga daardoor alle grenzen over. ik kan het niet goed duidelijk maken en heb daar ook niet altijd meer zin in. dus......... gedoe en dan weer balen.gelukkig nu niet naar de drank gegrepen. ik weet niet wat ik moet doen om goed voor mezelf op te komen. hij is ook zo'n doorganer. hij kan alles, maar ik niet meer dus.nu zit ik hier achter mijn laptopje en hij is naar bed, had ik ook al moeten doen dus, maar alles draait maar door in mijn hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bliksem Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 nouy ja, hier is ook iedereen weg.morgen weer een dag dan maar.welterusten voor wie nog komt kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Ik ben er wel bliksem, tenminste, kom ook net binnen. Weet niet zo goed wat te antwoorden op je berichtje. Je grenzen bewaken, ja maar dat was dus het probleem begrijp ik. Toch is dat het enige wat je kan doen denk ik, je echtgenoot echt duidelijk maken dat dit niet werkt en dat je het niet doet punt uit punt nl.. Als hij het daar niet mee eens is heeft hij pech. Jij bent de enige die voor jezelf kan zorgen wat anderen daar ook van vinden.sterkte in ieder geval! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden