Spring naar bijdragen

Maandag 14 april

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 132
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou Corinne Goed voor jou je mist verder niet veel op tv en of in de bioscoop, dus ga lekker genieten van je film met je vriendin, heerlijk toch!
Ben benieuwd hoe je hem vind.....
Geniet van de afleiding, ik ga naar mijn peut vanavond, wie weet waar dat goed voor is...!!!:)

Tot morgen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, het was ook met een knipoog. Je hoeft van dat boek trouwens niet terug te beginnen, dat hoor ik wel vaker maar dat is niet zo. Heb ik tenminste niet gedaan, 10 jaar geleden (zonder een momentje van trek......zelluf weten...hihi). Stond er ook nadrukkelijk in, als je al gestopt bent niet weer beginnen.

Nu hou ik erover op hoor. Je doet het hartstikke goed! Volhouden zo!

fijne avond,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snel ben ik niet Sammy, hier een post plaatsen kost me veel kruim. Uit IQ testen bleek dat ik weliswaar hoog scoorde (goede antwoorden) maar mijn tempo behoorlijk laag was.
Dat vlugge van mijn motoriek gaat niet gelijk op met de snelheid van mijn verstand...en dat geeft te denken.
Ik heb mentaal zowel als fysiek veel te lijden gehad; liever gezegd Jww heeft zijn sporen achtergelaten naast de gevolgen van burn-out.
Laat ik dan maar rustig aan doen, ook al zit die vlugheid in mijn genen. Ik weet dat ik het kan; vooral niet van de hak op de tak springen...heb de neiging om alles tegelijk of achter elkaar te doen, kortom er valt best wat bij te sturen.
Het is ook geen wonder dat ik gevoelig ben voor over-spanning; vroeger gingen snelle gedachtenstromen met me aan de haal (neurotisch manneke) kon nooit mijn kop stil zetten...nu heb ik daar rust in gevonden en zijn mijn ledematen aan de beurt ;)
Kortom ik word gewoon een ouwe l*l, maar wil het niet weten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is weer avond geworden. een dag , d ie ik niet snel vergeet. poeh poeh. echt de day after the night before.

het heeft me wel aan het denken gezet. dat ik mezelf zo in de steek laat. gewoon alles wat ik geleerd heb. pfffff ......zo weggeblazen. ik dacht dat ik sterker was.

punt is dat er idd wijn in huis was. visite en zo. de rest kan ik afblijven, maar wijn.... :huh:

dus voortaan gewoon weggooien als er nog is. dat heb ik vaker gedaan. nu het avond is, is het nare gevoel van vanmorgen wel wat gezakt. het is niet zo dat ik nu doorga gelukkig. morgen weer therapie. eens kijken of ik daar iets mee kan.

dank jullie wel voor de bemoedigende dingen. ik ben blij met de steun. nou nog zien dat ik me dat eerder bedenk. :light:

we gaan morgenmiddag met kennisen een anderhalve dag weg. een stukje duitsland in. een nachtje in een klein hotelletje. lekker eten. ff de zinnen verzetten.

nogmaals bedankt hoor. nu nog even opruimen en de spullen voor morgen klaarzetten. dag allemaal.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, Pip! Met oma alles goed! Bij de nieuwe moeder zijn de eerste kraamtranen al gevloeid; naweeën van keizersnee, en een mpeizaam op gang komende borstvoeding...
Als je eigen kinderen al wat groter zijn vergeet je, dat je zelf ook een onervaren moeder bent geweest!
En bij jou, Pip? Gaat het met dochter al wat beter, en zijn je knieën al wat minder blauw?
Mijn vierde, of vijfde dag zonder refusal, tot op heden no problemo! Maar zodra de eerste gremlin landt, kom ik me eerst hiet melden, en daarna gooi ik er snel weer een refusal in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig Pippi, ik heb een herinneringskist. Een kist met een deksel er op. Op de kist staat de afbeelding van een jonglerend clowntje. :D

Hierin zitten de kleertjes van dochter die ze aanhad op foto's. Kan ze nu zien hoe klein ze toen was. Ook alle gelukswenskaarten en speeltjes van toen liggen er in. En het muziekje dat aan het ledikant hing. En ook de lokale krant van de dag van geboorte.

Trees: als je hem niet al hebt bewaard, probeer hem dan alsnog te krijgen; het lokale nieuws de dag dat jouw kleinkind geboren werd. Ik heb er als moeder zelf om gevraagd, maar misschien dat je dochter dat ook wel een leuk idee vindt om te bewaren. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg stil geweest hier vanavond.
Whahaa...kom net uit de keuken, wasmachine heeft met het centrifugeren zes eieren geworpen...de scharreleieren lagen uitgevloerd op de grond. Had het doosje op de 1300 toeren laten staan en blijkbaar stond de droger er niet goed tegenaan; machine is paar cm verschoven. Mijn senseo was ook al aan de wandel..hoorde gelukkig net op tijd dat er iets niet goed ging..gadver moet er niet aan denken dat het apparaat achter de eieren was aangegaan :o
Heb de vloer maar even gedweild; heb je nog eiershampoo nodig Pippi? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...