Spring naar bijdragen

Maandag 14 april

albertina

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal.

Mijn laatste slokje koffie en hup de deur uit.
Grappig al is het nog zo vroeg, ik moet jullie even gedag zeggen;).
Gelukkig zitten mijn vroege diensten erop voor deze week.
Heb nu toch wel wat moeite met opstaan.
Fijne dag allemaal.
Oh ja, het is nog wel vroeg, maar ik drink niet, doen jullie mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 132
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen!

Ik log meestal even in als ik opsta. Ik ben alleen de laatste tijd "uit"het forum m.a.w ik weet niet hoe te reageren hier. Dat geeft een naar gevoel, want nu lijkt het net alsof ik niet meeleef, terwijl ik (bijna) alles lees! reageren kost dan echter veel tijd en dat heb ik niet!! Ik wil ook mijn aandacht aan man en dochter besteden en ik heb nog veel behoefte aan rust. Samen met 4 dagen werken en alles wat er verder gebeurt rondom mij heen, maakt dat ik mijn handen eraan vol heb!
Ik volg ook een burn-out behandeling met het nodige huiswerk daarvoor. Dat begint een beetje vruchten af te werpen, heb ik het gevoel.

Gisteren heel flink gesport, daarna meteen op bezoek bij vrienden. Met deze vrienden is de maaltijd en de daarbij behorende wijn altijd een culinair avontuur. Ik reed auto, dan dronk ik nooit, maar ik was gisteren er heel sjaggerijnig onder! Begrijp me goed, drinken was geen optie en wilde ik ook niet, maar ik baalde! Bovendien is manlief nu helemaal vergeten dat ik een alco ben, dus die geniet openlijk van zijn drankjes, pas nog met veel gesmak en opmerkingen dat het zo lekker was! Ik ben dan ook nog zo dat ik er niets van zeg, maar dit doet het humeur geen goed!
dat is nu weer over en de komende dagen geen issue want hij drinkt amper meer door de week.

Wat betreft de "meeting": dan moet ik het "forum"gevoel weer hebben. Dus dat weet ik nog niet.

Verder doe ik natuurlijk weer mee vandaag, Tina. Ik hoop dat je lekker hebt gewerkt als je dit leest.

Ik wens iedereen een goed dag vandaag, sterkte waar nodig!
Ik klim zo op mijn stalen ros!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Môgge...

Jeee wat ben jij vroeg Tina! Maar ik doe met je mee hoor... ;)

Geeft toch niets, Gem, iedereen heeft toch wel van die periodes dat het echte leven even iets belangrijker is dan een Internet-forum? Zolang je de weg hierheen maar weet te vinden mocht het nodig zijn... maar je doet het zò goed, dat moment blijft hopelijk nog lang en ver weg! :present:

Voor iedereen veel K, M en W gewenst, maak er een mooie dag van... en doe het goede. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook vanuit belgie een goeden morgen .
ben terug thuis , straks naar de controle arts en deze namiddag naar de psygologe , vindt het eigenlijk wel geestelijk zwaar zo twee dingen op een dag .
waar is de blacky naar toe die in spanje voor meer als 100 mensen kookte ??
ying & yang waren gisteren heel blij dat we terug thuis waren , de kattin uiteraard ook en de vissen ook ;)
ik heb gisteren wel alles gelezen maar mijn gedacht over sommige zaken is leef en laat leven , ik geloof bvb in de power van mijn caravan ;)
zo ik ga de vaat doen en mij douchen , wens jullie een fijne nuchtere dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Aura,

Als ik je zo lees, denk ik, dat het nog steeds met je afkick te maken heeft. Het komt mij allemaal erg bekend voor. Vooral die moeheid, kan lang duren. Want je hebt natuurlijk wel tropenjaren achter de rug.
En alcohol verdrong de moehied. En nu je geen alcohol meer krijgt, voelt je lichaam die moeheid.
Maar je bent op de goede weg nog één dagje en je hebt je eerste maand te pakken.

GA ZO DOOR.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben er ook. maar ik heb zo'n pijn aan mijn linkerarm dat ik amper kan typen met 1 arm dus geen leestekens en hoofdletters. ik heb hier net een uurtje heel hard zitten brullen maar zo'n pijn doet het. rowwaa kwam langs en heeft voor de dokter een afspraak gemaakt. ik laat mijn linkerarm nu maar op mijn schoot rusten er schieten van die scheuten door dat de tranen me in de ogen springen. eerst maar2 paracetamol en koffie en wat eten. wat een ellende zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

koffie heb ik ook al op. maar voor de rest...........

de kruik gaat zolang te water tot die barst. en vannacht is die gebarsten. ik heb gedronken. ik baal ervan. ben kwaad op mezelf en op de wereld.

nu zit ik bij te komen en weet niet hoe het verder moet. dit valt me zo tegen. de hele week vorige week liep het me al hoog op. gisteren dacht ik dat ik het weer een beetje op regel had en dan vannacht..... ik ben eruit gegaan en in mijn 1tje beneden gaan zitten drinken.

nu moet ik de boel weer op regel zien te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jawel ik heb wel wat aan het forum. ik heb er ook over geschrreven van de week.

toch is het mis gegaan.

omdat ik wel wat aan het forum heb, heb ik het ook hier neergezet. als ik dit niet zou hebben had ik het voor mezelf gehouden en me alleen maar slecht gevoeld en doorgegaan. dat denk ik tenminste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hihi, water, de rest komt later.

mijn eigen motto notabene.

ja, ik ga aan de gang.

ikweet wel waar het door kwam denk ik. ik moet nog leren. voor nu hoop ik dat ik het opzij kan zetten en me weer met de dagelijkse dingen bezig kan houden.

kiekenwatwot.

dank je wel voor je reactie.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is nu net mijn probleem! Ik wil me nooit ziek melden, de laatste keer dat ik me ziek meldde lag ik in het ziekenhuis, maar anders?? Nee, doorgaan, da's mijn motto!! Ik zal het achteraf wel weer voelen door een opstoot enzo maar dat gebeurt zonder werken ook, alleen minder intens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet dat het niet echt goed voor me is, lichamelijk dan! Maar voor m'n kopke is het beter dat ik ga werken, dan heb ik niet zoveel tijd om te piekeren en me zorgen te maken!! Ik wil ook niet dat iemand mijn taken moet overnemen, word ook niet graag opgebeld in mijn vrije tijd om iemand te vervangen!! Ik zorg wel goed voor mezelf als ik nachtdienst heb, doe heel weinig in het huishouden, probeer veel vooraf en dan achteraf te doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Hier een uitgebluste, pffffff wordt toch een dagje ouder, ik ben gebroken.
Geheel tegen mij gewoonte in ga ik zo toch maar even slapen.
Het hakt erin bijna 2 weken zo vroeg op.
Nou ja nog 1 dagje te gaan en dan 2 dagen vrij.
Nu eerst een bakkie leut :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi, Dan ook maar even lekker slapen.Heb een goed weekend gehad.Veel bewogen,dus goed voor de lijn hè? Ga er steed meer over nadenken om in de weekenden ook geen jww meer tot mij te nemen.
De vrijdagen blijf ik ook al droog. Wie weet ga ik het licht nog zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ben terug van de dokter en heb een acute irritatie/ontsteking in de schouderkop. doet inderdaad erg veel pijn. Heb een enorme dosis pijnstillers gekregen en met rust samen moet dat wel wat helpen.
Heb nu de eerste portie pijnstillers op en dat helpt inderdaad wel. Zit hier wel met rooie ogen van het brullen. Wat een toestanden zeg.

Latersssssssss eerst voorzichtig wat aan het hh doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna,
Dank je voor je toelichting/antwoord van gisteravond.

Houtje, en de rest,
Ik geloof dat ik nu echt dat Houtense gat aan het ontdekken ben.
Ik ben mijn houvast kwijt. Dat voel ik goed nu ook het roken is weggevallen.
Ik voel me alleen gelaten. Dus ik zet maar alle zeilen bij om bij mezelf te blijven.

Nee, ik ga niet drinken (waarom zou ik) en nee, ik ga ook niet roken, maar ik weet het nu even niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...