Spring naar bijdragen

vrijdag 18 april

visje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Thil elke dag is een gewonnen dag...geniet van elkaar...jullie zijn moedig!
Marseille ligt een beetje uit de buurt maar voor jouw maken we graag een D-tour.
Gaan we San Sebastiaan verkennen in Spanje en danToledo waar ze een gaaf stadscentrum waar ze Middeleeuwse harnassen maken. Ik ga daarna wel naar Barcelona hoor want daar woont mij eerste vriendje Martin en ik heb nog altijd een soft spot voor hem.... een avondje stappen is echt wel een must. En dan naar Fiqueras waar het Dali museum is en dan naar Cadaques waar Dali geboren is. Daar gaan we op het strandje naast zijn geboorte huis overnachten net als op mijn man zijn 30ste verjaardag. Wordt je wakker bij een strandje met een huis waar je de Dali's eieren op de schutting ziet staan en boven op het dak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thil, moeilijk hoor. En dapper!!! Sterkte.

Doe mij die paling maar!! njummie... Oh nee, best wel trek, maar heb genoeg gehad vandaag. kan nog kiezen uit een wortel, bleekselderij of komkommer :o

Weet je, in het echt kan ik trouwens ook overal en altijd zomaar ergens in slaap vallen..
Oh, dat wisten jullie al :D

Parijs dus, wat voor kruidenthee drinken ze hier?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Pippi, zwaar blijft het, maar zolang het ons lukt oog te hebben voor positieve dingen/lichtpuntjes die vandaag gebeuren, én we proberen niet te ver vooruit te kijken, staan we een heel stuk steviger in onze schoenen.
Als je dit soort moeilijke dingen op je pad vindt ga je vanzelf wat meer relativeren en maak je dingen toch nét iets makkelijker voor jezelf. Dat gaat meestal vanzelf.

Nou en houd je je een beetje in met die douanemannen?
Ik wil geen klachten over je krijgen hoor en om vijf uur morgenmiddag zie ik jullie bij het station in Marseille.
Ik zal mijn Tom Tom meenemen voor de terugreis.
Hoef jij niet meer per landkaart te navigeren.

Thil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...