charlie Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 overigens Ferry, harde woorden, maar ik geef je groot gelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Thil,Ik vind je zoon een dappere kerel en jij bent een prachtmoeder.{{{{{{{}}}}}}}} voor jullie allebei.Knuffel,Ik zag dat jij ook was langsgekomen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Tjee Thil, zwaar, maar ik vind je dapper en je zoon helemaal, zwaar om dit te moeten meemaken in je jonge leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 spuit 11 wordt wakker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Haha, Charlie, die heb ik nog noot gezien Ik ben ben bang dat ik dan nooit aankom.........Ja Pip lekker lachen op zijn tijd.Ha Marjo heeft het ook behaagt om even van de achterbank at te komen,gaat zeket meteen weer aan een broodje haring? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Thil, hopen dat die chemoos aanslaan he, sterkte hoor, voor jou en je zoon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Wie heb je nooit gezien, Tina, ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Nee Charlie, jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Hallo Thil,Ik wil je veel sterkte wensen met je zoon. En hoop van harte, dat het resultaat heeft.Sterkte, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Thil elke dag is een gewonnen dag...geniet van elkaar...jullie zijn moedig!Marseille ligt een beetje uit de buurt maar voor jouw maken we graag een D-tour.Gaan we San Sebastiaan verkennen in Spanje en danToledo waar ze een gaaf stadscentrum waar ze Middeleeuwse harnassen maken. Ik ga daarna wel naar Barcelona hoor want daar woont mij eerste vriendje Martin en ik heb nog altijd een soft spot voor hem.... een avondje stappen is echt wel een must. En dan naar Fiqueras waar het Dali museum is en dan naar Cadaques waar Dali geboren is. Daar gaan we op het strandje naast zijn geboorte huis overnachten net als op mijn man zijn 30ste verjaardag. Wordt je wakker bij een strandje met een huis waar je de Dali's eieren op de schutting ziet staan en boven op het dak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Thil, moeilijk hoor. En dapper!!! Sterkte.Doe mij die paling maar!! njummie... Oh nee, best wel trek, maar heb genoeg gehad vandaag. kan nog kiezen uit een wortel, bleekselderij of komkommer Weet je, in het echt kan ik trouwens ook overal en altijd zomaar ergens in slaap vallen.. Oh, dat wisten jullie al Parijs dus, wat voor kruidenthee drinken ze hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Ja Charlie, het zijn harde woorden, met ze zijn goed bedoeld. En zachte heelmeesters maken stinkende wonden. En we zijn hier toch, om er iets aan te doen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 quote: Originally posted by: albertinaNee Charlie, jij? alleen op het forum, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Ja hoor Pippi, zwaar blijft het, maar zolang het ons lukt oog te hebben voor positieve dingen/lichtpuntjes die vandaag gebeuren, én we proberen niet te ver vooruit te kijken, staan we een heel stuk steviger in onze schoenen. Als je dit soort moeilijke dingen op je pad vindt ga je vanzelf wat meer relativeren en maak je dingen toch nét iets makkelijker voor jezelf. Dat gaat meestal vanzelf.Nou en houd je je een beetje in met die douanemannen? Ik wil geen klachten over je krijgen hoor en om vijf uur morgenmiddag zie ik jullie bij het station in Marseille. Ik zal mijn Tom Tom meenemen voor de terugreis. Hoef jij niet meer per landkaart te navigeren.Thil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Ja hoor Ferry, een verslaafde die af wil kicken, mét drankvoorraad....dat kan echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Thil, dat lijkt me beter, want met dat geflirt van Pippi komen we nooit op de goede plek,je kan niet praten en breien tegelijjk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Nou ik moet eerlijk zeggen dat Pippie me wel goed wakker houd en ik lig in een deuk af en toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Charlie, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 sur le pont, d'avignon................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 L'on y danse, l'on y danse,Sur le pont d'AvignonL'on y danse tout en rond.Les beaux messieurs font comme çaEt puis encore comme ça.Sur le pont d'AvignonL'on y danse tout en rond.t'is allemaal abrecadabra voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Nou over slapen gesproken, ik ga naar bed.Morgen vroeg op, ik lijk wel een jojo met die diensten.Slaap lekker voor straks allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 on y dance, on y dance,sur le pont d'Avignonon y dance tout en rond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Corinne...jubel de pubel...het boek wordt een hit!!1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 zie dubbel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden