ferry Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Hoi Visje,Dank je, met mij gaat het uitstekend. Ik ben oh zo blij, dat ik niet meer drink, nog steeds de beste beslissing die ik in mijn leven heb genomen.En ja, de boot ;igt weer in het water, ze ligt me toch te glimmen, we kunnen ons er mooi in spiegelen.Morgen gaan we weer aan de slag, Er moeten nog allerlei spullen naar toe, zoals magnetron, lakens, slopen, dekbedden en dergelijke. Spullen die we s winters niet aan boord laten.En Visje, ik hoop dat het nu ook beter met jou, gaat komen.liefs, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Trees, super!!Klinkt goed, Safi!! Ook nog naar de moulin rouge?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Pippi...daar ga ik niet meer heen...was me te hoogdravend. Ik ben meer van de meezingers en niet van het klassieke...maar ik ben nog wel zoekendeEn Pip Parijs is gaaf...en het is er vast al schitterend weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Pippi, hebben ze jou ook niet meegenomen?Ik dacht dat jij ook in de bus zou zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Hahahah Charlie daar ben ik met een MAVO schoolreisje heengeweest...wat een hoop blote t%eten...de jongens in de klas en sommigen leraren keken hun ogen uit.Ga wel even terug in de tijd nu....zou het zo weer over willen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Cheayenne,Wat ik nu ga schrijven zul je niet leuk vinden. Maar ik bedoel het goed. Wat wil je nu eigenlijk? van de drank af, of gewoon door blijven zuipen!! Voor mijn gevoel, blijf je gewoon doorzuipen. Want welke alcoholist, kan een voorraadje laten liggen? Als jij dat kunt, ben jij een GROOTTE uitzondering en verdien je een plaatsje, in het grote Boek. Maar iedere alcoholist kan jou vertellen, dat je in no time, alles hebt opgezopen. En iedere keer vertel je heel zielig dat je nog nooit een vriend hebt gehad. Nou kan ik me zo voorstellen, ik zou ook geen vriendin willen, met een noodrantsoen drank in de berging.Dus als je een vriend wilt, zul je eerst je drankprobleem moeten aanpakken. Ik weet het klinkt hard, maar is echt goed bedoeld. DENK ER MAAR EENS GOED OVERNA.sterkte, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Charlie Pip zit naast me en leest de kaart...ze heeft al aardig wat kommotie veroorzaakt aan de grensposten door te flirten met de douane:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Shit, zit ik me druk te maken, is ze al uitgelogd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Tjee Safi, ik voel me nu helemaal zielig dat ik dit moet missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Tina ik dacht dat je ons ging volgen in Lyon...het vliegveld staat al op mijn route hoor....no problem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Oke Saf, ik kijk of ik morgen de 1e vlucht kan nemen, ik land om 10.15 en kijk dan naar jullie uit.Dan kan ik gelijk Pippi tot de orde roepen met al dat geflirt...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Ja ze is helemaal losgeslagen.... heerlijk weg van de kinderen en alle verplichtingen. Tapasmaakt alleen maar foto's en houd ons reischema bij ... en Marjo is zo moe van de afgelopen maanden van het verslagen van al die Gremlins dat ze inderdaad een soort winterslaapje is begonnen. Het zonnetje in Lyon zal haar wel wakker maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 O jongens,Thil had ook mee gewild. Als ik morgenochtend om 07.00u. de trein neem kom ik met één overstap om 17.00u. in Marseille aan.Safi, of komen jullie daar helemaal niet?:$wens jullie tóch een prettige reis!Take care en keep safe!Thil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Nou ik kijk er naar uit morgen, ik ga vast een tasje inpakken, bikini neem ik voor de zekerheid mee.Ohhhh, ik kan niet wachten, hoe herken ik jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Ze heeft trouwens net en lifter in de bus toegelaten bij het tankstation.Voulez vous....avec moi...:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Hahahaha, nou Pippi, ik had veel van je verwacht, maar dit.......Het wordt hoog tijd dat ik ook kom, istie leuk? De lifter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Tina, mij herken je aan het glaasje tomatensap dat ik in mijn hand houd.Goede reis en tot morgen.Thil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Ha Thil, leuk dat je ook meegaat.Hoe is het bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Tina...dit is de bushttp://img155.imageshack.us/im.../7720/image0785bx7.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 quote: Originally posted by: safidepafiCharlie Pip zit naast me en leest de kaart...ze heeft al aardig wat kommotie veroorzaakt aan de grensposten door te flirten met de douane:D Haha, heerlijk, lekker flirten........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Nou Tina, het gaat ...In zo verre dat een virtueel ontsnappingsreisje mijn volle aandacht krijgt Mijn zoon heeft groen licht gekregen voor de tweede chemo, volgende week. Maar zwaar is het wel hoor.Negen dagen is hij min of meer ziek en dan knapt hij toch weer aardig op en heeft dan toch zo'n tien redelijke en goede dagen. Dus zo doen we dan maar weer door hé?Lieve groet,Thil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 GAAAAAF, nou dat kan niet missen.Oh ik kan vast niet slapen vannacht, spannend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Nou, Zuid-Europaminaressen, geniet er maar van.Busje is mooi geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 wie is de piloot:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Whoehaa... Zijn we er al bijna Saf? ik heb zó lekker geslapen... Wie heb je nu naast je zitten Pip? Verrék is dat niet de eiffeltoren? Wacht, ik kom even naar voren stommelen, moet in slaap gevallen zijn op de achterbank... vreemd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden