Spring naar bijdragen

vrijdag 18 april

visje

Aanbevolen berichten

Hoi Visje,

Dank je, met mij gaat het uitstekend. Ik ben oh zo blij, dat ik niet meer drink, nog steeds de beste beslissing die ik in mijn leven heb genomen.

En ja, de boot ;igt weer in het water, ze ligt me toch te glimmen, we kunnen ons er mooi in spiegelen.
Morgen gaan we weer aan de slag, Er moeten nog allerlei spullen naar toe, zoals magnetron, lakens, slopen, dekbedden en dergelijke. Spullen die we s winters niet aan boord laten.

En Visje, ik hoop dat het nu ook beter met jou, gaat komen.

liefs, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Cheayenne,

Wat ik nu ga schrijven zul je niet leuk vinden. Maar ik bedoel het goed. Wat wil je nu eigenlijk? van de drank af, of gewoon door blijven zuipen!! Voor mijn gevoel, blijf je gewoon doorzuipen. Want welke alcoholist, kan een voorraadje laten liggen? Als jij dat kunt, ben jij een GROOTTE uitzondering en verdien je een plaatsje, in het grote Boek.
Maar iedere alcoholist kan jou vertellen, dat je in no time, alles hebt opgezopen. En iedere keer vertel je heel zielig dat je nog nooit een vriend hebt gehad. Nou kan ik me zo voorstellen, ik zou ook geen vriendin willen, met een noodrantsoen drank in de berging.
Dus als je een vriend wilt, zul je eerst je drankprobleem moeten aanpakken. Ik weet het klinkt hard, maar is echt goed bedoeld. DENK ER MAAR EENS GOED OVERNA.

sterkte, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ze is helemaal losgeslagen.... heerlijk weg van de kinderen en alle verplichtingen. Tapasmaakt alleen maar foto's en houd ons reischema bij ... en Marjo is zo moe van de afgelopen maanden van het verslagen van al die Gremlins dat ze inderdaad een soort winterslaapje is begonnen. Het zonnetje in Lyon zal haar wel wakker maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O jongens,
Thil had ook mee gewild.
Als ik morgenochtend om 07.00u. de trein neem kom ik met één overstap om 17.00u. in Marseille aan.
Safi, of komen jullie daar helemaal niet?:$
wens jullie tóch een prettige reis!
Take care en keep safe!
Thil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Tina, het gaat ...
In zo verre dat een virtueel ontsnappingsreisje mijn volle aandacht krijgt :D
Mijn zoon heeft groen licht gekregen voor de tweede chemo, volgende week. Maar zwaar is het wel hoor.
Negen dagen is hij min of meer ziek en dan knapt hij toch weer aardig op en heeft dan toch zo'n tien redelijke en goede dagen. Dus zo doen we dan maar weer door hé?
Lieve groet,
Thil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Whoehaa... Zijn we er al bijna Saf? ik heb zó lekker geslapen... Wie heb je nu naast je zitten Pip? Verrék is dat niet de eiffeltoren? Wacht, ik kom even naar voren stommelen, moet in slaap gevallen zijn op de achterbank... vreemd..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...