visje Geplaatst 18 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Hee, wat hebben jullie al veel geschreven!Ik heb lekker gewerkt, kreeg net een akelig gremlinnetje op mijn schouder, pff, doorbijten!!!Vanmiddag om 16.oo uur dochter ophalen Heeft 3 dagen kamp gehad, dus zal wel gevloerd zijn.Verder weinig te melden. Zie jullie laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Mijn Hogere Macht kan ook de natuur zijn. Vorige week keek ik naar zo'n prachtige zonsondergang, dat kan niet door mensenhanden gemaakt zijn denk ik dan, zo ongelooflijk mooi!Ik probeer me over te geven aan iets dat groter is dan mezelf. Ik weet ook niet precies hoe het werkt maar ik krijg wel wat meer vrede en rust in mn hart sinds ik dat meer doe, dat mezelf overgeven aan iets/iemand. God? Mn Hogere Macht, weet ik veel. Voor mij schijnt het zo zoetjesaan te gaan werken. En dat vind ik fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Floortje,Dag per dag, he. En vandaag niet.Charlie,Daar hoor ik op het andere forum ook de nodige negatieve dingen over, afgezien van dat je je gewoonte niet verandert, zijn er idd lui die er ziek van werden.BamBam, 3,5 uur op een dag vind ik ook genoeg. Mogen er 4 worden en een ochtend erbij.Kate,Marjo,Ook als het maar een klein beetje koud is: handschoenen aan. In Andalusië heb je bergen en dan is het 's morgens en 's avonds en 's nachts wel koud.Ik wil ook niet weg nu. Heb het al druk genoeg.An,En nu steek ik nog een kwartier mijn neus in de boeken, dan pianoles en dan zie ik wel waar ik aan toe ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 BB, fijn dat het wat beter met je gaat. Ben je zo'n ratel ja hihi. Waarom verbaast me dat nou niks.Rustig aan, komt vanzelf wel weer goed. Voorlopig gewoon zo doorgaan. Je weet pas echt wat je krachten zijn als je helemaal hersteld bent, zul je nog meemaken wat een energie! Wat nou na je 40e bla bla. Voorlopig maar accepteren hoe het nu gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Corinne Is altijd leuk om te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Visje,Dan ben je van huis en druk met een van je kinderen op je gevaarlijke tijd.Goed, dan heb je tenminste geen tijd voor dat gevaarlijke goedje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Hihi, berg je dan maar als ik echt weer op krachten ben:devil:Trok eergister een kaartje van een soort spel. Daar stond op; Je neemt alle tijd die je nodig hebt! Wat nou Hogere Macht, wat nou toeval. Die HM bestaat! Ach ja, en dat toeval weet ik niet zo goed. Oke, ben weer iets aan het uitstellen en blijf dan ff hier hangen.Toedelssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 18 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Hee Corinne, ik hoop het! Ik ga mijn best doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Wat was die stuiterbal die voorbij kwam denderen?BB die weer op krachten is.Ik moet ook een keer achter de laptop vandaan.Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 DongdongdongdingdingdingtetetereretetereteteterretettetetetertteretetZoefffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 18 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Hee Bammie ff dimme he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 18 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Ik ga maar ff een spelletje Patience voordat ik naar school moet. Verzet misschien mijn lastige gedachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 De bus staat trouwens bijna aan de grens als er nog Belgen in willen stappen?Kate dit is een mooi stukje in je linkGisteren, Vandaag en MorgenEr zijn twee dagen, waarover we ons geen zorgen behoeven te maken.Twee dagen, die we eigenlijk zonder zorgen en angst moeten kunnen doorbrengen.Eén van deze twee dagen is GISTEREN met al zijn fouten en zorgen, zijn geestelijke en lichamelijke pijnen.Dat GISTEREN hebben we niet meer onder controle.Al het geld van de wereld is niet in staat om GISTEREN weer terug te brengen, we kunnen geen enkel ding, wat we hebben gedaan, ongedaan maken.Wij kunnen geen enkel woord, wat we gezegd hebben, terugnemen. GISTEREN is voorbij!De andere dag, waarover we ons geen zorgen zouden moeten maken is MORGEN met alle mogelijke gevaren, moeilijkheden, beloftes en misschien minder goede prestaties hebben we ook niet onder onze directe controle.MORGEN zal de zon opgaan, misschien bij een heldere hemel, maar mogelijk ook verborgen achter de wolken.Eén ding staat echter vast: ze zal opgaan!En tot dat ze opgaat willen wij ons over MORGEN géén zorgen maken, omdat MORGEN nog niet geboren is.Dan blijft er nog maar één dag over: VANDAAG!Ieder mens kan alleen maar de zorgen van één dag aan.Dat we het soms niet meer aankunnen, komt alleen omdat jij en ik de last van twee verschrikkelijke eeuwigheden - GISTEREN en MORGEN - op onze nek willen nemen.Het is niet de ervaring van VANDAAG, die de mensen gek maakt, het is spijt en de verbittering voor iets, wat GISTEREN is gebeurd of de angst, voor het geen, wat MORGEN weer zal brengen."VANDAAG IS HET DE MORGEN,WAAROVER WIJ ONS GISTERENZORGEN HEBBEN GEMAAKT!"#ps ik heb een leuk ideetje op het zomerdraadje gezet ...niet te duur en zijn we gelijk onderdak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 18 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Mooie tekst Safi en het idee van die boottocht vind ik leuk.Nou, mijn spelletje kwam weer eens niet uit en mijn humeur daalt tot een nulpunt:huh:Ik ga zo maar de kids halen en boodschappen en geeeen jww halen! latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Visje...laat je niet kisten door die gremlin meid...je hebt het gewoon even helemaal gehad met de JWW...tijd van bottles en een tijd van battles...ga jij dat gevecht nu amar even aan...zal je lichaam goed doen...Hier nog een patiende verslaafde op het moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Zo, even pauze. Voel me weer een echte huisvrouw worden. Lekker hoor een beetje poetsen. Wat een verschil met een tijd terug. Safi, dat schreef je mooi over gisteren, vandaag en morgen. Nou gisteren zou ik wel even terug willen draaien en opnieuw willen doen. Goed vandaag telt en morgen weer een frisse toet. Vanavond ga ik gewoon vroeg slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 An en Visje ik had het gejat van de website waar Kate over schreefwww.aazondergod.compoetsen heeft mij nog nooit kunnen bekoren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Leuke website...Jezelf groen en geel ergeren is aan het woord God is ook een ego-ding hahahaha...Nogmaals zeer hulpvolle site... zelfde boodschap , andere woorden...Eckhart Tolle gebruikt zelf het woord God weinig omdat het verkeerd geinterpreteerd wordt om allerlei redenen... ik mag zijn boeken graag lezen en heb hem ook twee keer gezien toen hij in Nederland was...Love and peace Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Marco ...je bent eng stil:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Pippi...was ze weer eens aan het z%iken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Doe maar lekker veel pepper door haar eten...zal ze leren tegen jouw haar humeur zo te laten gaan.Lijkt me trouwens wel een crime...puber zijn...al die hormonen...volgens mij kan PMS daar nooit tegen op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Pip, succes met die rebelse dochter van je!! Maar wat bedoelde je nu vanmiddag????Hoi Safi, helemaal alleen hiero?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Hoi Charlie...ja ik houd het fort...is het lekker aan zee vandaag???Moet heel vaak aan jouw denken en dat strand achter je huis:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 18 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Nou, die gremlins trekken zich wat terug, goh, wat waren ze hardnekkig! Ik had even zoiets van pfff, laat maar.... Mijn humeur houdt nog niet over, ik kruip er maar vroeg in vanavond, ben erg moe. We hebben lekker stampot andijvie gegeten met uitgebakken spekkies, worst , gebakken uien en knoflook, mmmm! Ik ga ff op de bank hangen. Tot strakkies misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 VISJE...GOED VOLGEHOUDEN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden