Spring naar bijdragen

zondag 20 april 2008

blacky

Aanbevolen berichten

Charlie, ik heb als beroeps-depressieveling :D ook je posting gelezen, maar reken maar dat ik wéét dat mensen die géén last hebben van depressies het gewoon niet begrijpen en niet kunnen begrijpen.

Omdat depressieve mensen meestal van die super-invoelende mensen zijn, zullen ze niet zo gauw boos worden op de mensen die het niet kennen.

Ik wil niet voor Corinne spreken, maar ik kan me haast niet voorstellen dat zij boos op je is.

Als ik het fout heb, verbetert Corinne me wel, zo is ze ook wel weer.

Doei!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 189
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben er de hele dag al mee bezig,

Corinne, als ik lees hoe goed jij in mijn ogen gaat, en dan lees, ik dat jij omloopt om niet langs het water te gaan. Ik kan me er inderdaad niet in verplaatsen ,wat het is om zo depressief te zijn dat je daar überhauptr aan denkt. Het houdt mij bezig!! Ik gun iedereen geluk, al is het maar een klein beetje. Een beetje om voor te leven. Ik ben niet zo goed om dingen op papier te verwoorden. meer een mens van face to face.Naaah ik weet gewoon niet wat ik in moet tikken. Sorry! brok in mijn keel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi,
Dank je, nu moet ik wel, he. :sun:

Charlie,
Je hoeft je niet te excuseren. Ik besef wel dat het voor een gewoon mens niet te rijmen of begrijpen valt. 'k Snap het zelf niet eens af en toe. En het was niet jouw reactie die me deed steigeren. En ik zit met verlengde tenen en gisteren zat ik er gewoon door. :present:

Houtje,
Jij ook al. Oh jee, zakdoek nodig.
Je bent onverbeterlijk lief. :present::sun:

Har,
Ik kan me er iets bij voorstellen.
{{{{{{:sun:}}}}}}}

Pippi,
Jouw compu staat zeker ook de hele dag aan?
Dat is wel de reden dat ik hier thuis mijn kinderen nogal eens moet wegschoppen van de mijne.
Ik kan daar ook heel kriebelig van worden. Vooral van dat "eventjes" wat vervolgens na een half uur nog bezig is. GR GR GR GR GR GR GR GR.
Oh, nou, ja, he. Ik moet situaties verzamelen waarin ik mij pleeg te ergeren of boos te worden zonder expliciet wat te zeggen tegen de veroorzaker. Dit is er zo een. Gauw opschrijven.
Bedankt je dochter maar namens mij dat ze haar moeder "over de zeik" heeft gekregen, omdat ik zo een casus krijg voor mijn behandeling. Maar dat ik het wel prettig zou vinden als ze Pippi haar compu-privacy zou willen gunnen.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:;,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:;,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:,:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,
Corinne, ik heb de draad van gister nog niet af kunnen lezen, maar ik begrijp dat je het erg moeilijk hebt. Je gaat heel goed meissie, wees trots op jezelf! Een knuffel van mij!
Pippi, als dat jou regel is moeten zij zich daaraan houden, zeker als ze zelf een cmp. heeft. Laat ze maar boos zijn, gaat wel over.! Maarik snap dat je ervan baalt.
Ik ben weer over het ergste heen, heb even gebeld met iemand en dat deed mij goed. :musicnote:
Verder weinig te melden. Ik meoet leren om vertrouwde dingen nu anders te gaan doen, werk aan de winkel. Nou, misschien nog tot zo en anders tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,

Je hebt groot gelijk. Van MIJN compu moeten ze ook afblijven. En hoor ik ( een beetje tussen de regels door???) dat je ook vindt als je je dochter zo extra verwent met mooi en trendy ondergoed dat ze dan ook jou moet respecteren? Want dat gaat vaak niet om-en-om in de opvoeding, ook al zouden wij ouders dat graag willen. En zien wij dat niet als ouders......anders......WANT wij sloven ons tenslotte de hele dag uit voor die gasten, niet waar? Dan is het MINSTE wat ze kunnen doen.........enfin..........

En hier is het gewoon: 40 euro per maand aan kleren en niet méér. En dat weten ze. Zoon (leeftijd van jouw dochter) krijgt kleedgeld, zou dat haar probleem niet oplossen?

P.S. persoonlijk vind ik over de 100 euro voor een hempje en een onderbroek zwaar overtrokken maar ja, ze willen er graag mee gezien worden maar ik doe er niet aan mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Houtje,,Toen mijn vader overleed. Al 15 jaar terug, heb ik ook voor het eerst heel erg met mijn schouders getobd. Trok ook meteen een parallel met jouw situatie nu. Het verdriet, en zoveel moeten regelen, kan letterlijk op je schouders gaan zitten. Ik flierefluit hier misschien in jullie ogen wel wat tussendoor, maar heb ook mijn portie wel gehad. We zijn niet zomaar alcoholist geworden.
Wij hebben ook onze 2e zoon weg moeten brengen. en als ik dan van Thil lees, wat een strijd zij moet leveren, omdat haar zoon ziek is, dan ben ik daar ook echt wel mee bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik de winter van 2005-2006 erg overspannen was van mijn burnout en naar Nederland moest komen omdat ik het in Schotland allemaal niet meer behapen kon. En totaal teleurgesteld was in het leven
Kwam ik hier gelijk in een fase terecht van geen woning, in de bus elke avond een andere plek opzoeken. Tot we de politie ervan overtuigd hadden dat we inderdaad tijdelijk op straat leefden. Eindelijk mochten we na 5 weken op een gekraakt stuk terrein met onze bus staan en had ike en woonadres.
Dat was gelijk het moment dat ik allerlei deurwaarders achter me aan kreeg en terwijl ik van alles met de Sociale dienst nog moest regelen draaide ik helemaal door van de bureacratie.
Ik heb toen vaak met mijn fiets door de stad gereden, puur met het idee mezelf voor een auto , bus of vrachtwagen te gooien, zodat ik even in het ziekenhuis kon liggen bijkomen en iemand anders alles voor me zou moeten regelen.
Uiteindelijk won mijn verstand het steeds, maar ik zat er vaak heel dicht bij dat gevoel 'en nu kan ik niet meer'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet wat dat is de laatste tijd, maar ik weet dat ik niet de enige ben die berichten kwijtraakt in het niets.
Had net op iedereen uitgebreid gereageerd.
Ik doe het nog eens dunnetjes over.

Safi,
Jou wil ik bedanken voor de bos :present:
:sun: voor jou.

Charlie,
Jij hoeft mij geen excuses aan te bieden, omdat ik boos werd. Jouw reactie begrijp ik wel, die krijg ik meer en is een normale reactie van niet begrijpen. Het is de reactie van iemand anders die pijn deed. Iemand die toch al flink betwetert en waar ik eigenlijk helemaal niet meer op zou moeten reageren.
En toegeven moet ik de wat verlengde tenen t.g.v. nicotinegebrek en mss pms.

Houtje,
Onverbeterlijk lief mens.
Ik geef je geen knuffel, want dan doe ik je schouder pijn, schud ook niet je hand, maar geef je een :sun: en een dankjewel.

Har,
{{{{{{{{{{{ :heart: }}}}}}}}}}

Pippi,
Eis je eigen compu. Ik moet er hier soms ook wel een kind afschoppen. Voor dat "eventjes" dat altijd meer dan een half uur duren kan. En dan ben ik degene die ongeduldig is. Hallo, ja ook die mij hebben ieder een computer. Alleen voor printen moeten ze bij mij of mijn man zijn.

Sammy,
Aan de therapeuten heb ik aangegeven dat ik al blij ben als ik van die tot gevaarlijke toestanden leidende gedachten af ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne ik zag vanochtend dat Anna een berichtje had geplaatst als ik op de HOME pagina keek en kon het maar niet lezen want bij mij zag je niets op het draadje. pas toen ik bij ZOEKEN naar haar berichtje zocht kon ik het lezen. Ik moets eerst uitloggen en weer inloggen voordat het bij mij op het draadje kwam.

Tactus...lees je dit...het spookt hier op het forum:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, voor jou heb ik ook respect!! Liefs:heart:
Har, wel eens goed he, jezelf tegenkomen. Zit zelf ook al de hele dag te janken..
Pip, toen mn kids nog thuiswoonden was het vooral mn zoon die steeds "even" op mn comp wilde....
Op een gegeven moment had ik een slot op de kast gedaan, kreeg hij open...........Had een wachtwoord erop gezet, kraakte hij en dus kon ik er zelf niet meer op...................terwijl ze toch echt allemaal hun eigen pc hadden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry pippi onze berichtje kruisen elkaar..ik vind het echt heel rot voor je dat je zo'n rotte puberende dochter in huis hebt.
Is het misschien een kleine troost dat ze er ook een heel klein beetje niets aan kan doen omdat pubers nog geen empathie ontwikkeld hebben.
het is bij hun nog allemaal IKKE IKKE IKKE...ook al voed je ze nog zo goed op...ze kunnnen er niet veel aan doen. En natuurlijk heb je leuke pubers en verschrikkelijke pubers.....verschil in karakter moet er altijd wezen.
Laat haar niet onder je vel zitten..als het niet goedsschiks lukt dan maar kwaadschiks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,
Nu gaat het best goed met me, dank jullie.

Trees,
Dank je.

Visje,
Volhouden jij! En dank voor de knuffel.

Houtje,
Hier moeten ze het ook met hun zak- en kleedgeld doen en wat ze bijverdienen.

Sammy,
Jij hebt het ook voor de kiezen gehad.
Ik ben blij met mijn twee gezonde kinderen.

Safi,
Kan me heel goed voorstellen wat je daar zo schrijft.

FORUM SPOOK MAAK DAT JE WEGKOMT!

Pippi,
Niet opgeven. Maar, slaap lekker.

Nou, ik heb anders wel trek in koffie nu, Safi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,
Nog een klein vraagje. Staat jouw computer soms lekker makkelijk in de woonkamer en de hele dag aan?
Charlie,
Was dat met die van jou ook het geval destijds.
Bij mij is dat wel het geval. En dan is het o, zo makkelijk even die van mij te gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...