Spring naar bijdragen

Maandag 21 april 2008

Gem

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 184
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pippi; jouw regels zijn jouw regels! Klaar. Heb hier ook wel eens ruzie dat ik in bepaalde dingen te streng zou zijn. Ja, de groeten, de pre-story maak je vaak alleen mee. Voet bij stuk. En dat kopje koffie bedoelde dat je gelijk had had, een hele lieve moeder bent die zo nu en dan voor hun eigen bestwil gewoon even heel duidelijk moet zijn!!!! Goed gedaan met de wachtwoorden, iedereen heeft hier een eigen account en Klaas weet alle wachtwoorden omdat hij de computer verzorgd (hihi). Ik kan je dus niet helpen bij praktische zaken, maar voor de rest heel goed gedaan!!!
En je vriend heeft het maar te slikken, jouw kinderen, jouw huis, jouw regels... een bosje :present: voor standvastigheid! heb je wel bedankt voor de koffie. Straks nog één woord erover zeggen en dan afsluiten!!!

Bedankt! Ga vanavond voor het eerst intervaltraining doen, eens kijken of dat niet te hoog gegrepen is. Straks moet ik ook nog stoppen met roken, anders hou ik het niet vol...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oj ja, en dan gaan ze natuurlijk zeggen dat vriend het allemaal veel beter snapt, net als pappa...
Niks van aan trekken. Ze moeten het met deze jou doen en bovendien zijn het hun zaken niet. Wat ik wil zeggen, pas op voor prioriteits-verschuivingen van des kinderen's kant!!! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge Pip, dat is een man met weinig inlevingsvermogen, tenminste dat denk ik als hij er zo'n makkelijk antwoord op na houdt.
Ik wens je sterkte, lijkt me allemaal niet zo makkelijk!
Net bij de arts geweest, ik heb slaapmedicatie:Dgekregen, welliswaar maar voor 5 dagen, gezien mijn verslavings verleden of tja ook heden, want dat zal altijd zo blijven.
Volgende week een vervolg afspraak.
Ze vindt het wel keigoed(ja dat zei ze) dat ik niet meer drink.
Dus vanavond kan ik heerlijk slapen, geeft me een gerust gevoel.
Ha wat een opluchting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit zegt genoeg hoor! Kappen maar. Dat bepaal jij allemaal zélf!!!!
Kinderen weg doen, zodat hij kan zuipen????????!!!!!!!
Vooral laten zien (per ongeluk), nééhhhh, da's gemeen Marjo...

Pietje en Pieta eerst+Mam!!!!!!!

Ik bedoel Pietje-Pieta-Mam
Eerst!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi ik log voor jouw nog even in.
Wat een toestanden, maar ik denk dat je het allemaal goed ind e handen hebt al is het emotioneel zwaar.
laat door niemand over je heen lopen.

En je vraag over de Woord documenten die je dochter nog steed kan lezen.
Als je naar Word gaat en op de 'Help' klikt (bovenaan)
Dan kan je een vraag intikken.
vraag hoe maak ik een wachtwoord op mijn woord documenten.
En dan de instrukties volgen.
Ik heb Word in het engels dus das niet zo handig voor jouw

(Require a password to open or modify a file
When you create a password, write it down and keep it in a secure place. If you lose the password, you cannot open or gain access to the password-protected document.

Open the file.
On the Tools menu, click Options, and then click Security.
Do one of the following:
Create a password to open)

Hou je taai, meisie!

Marjo mooi verhaal en goed gevochten.

Tina..lekker geslapen en vannacht ookw eer met wat hulp erbij!

Visje Hou vol!

Corinne succes met je drukke dag en je gesprek

Gem:D

Water:D

An..denderdedender....en alles lekker soepel laten

Pepita..leuk je weer te lezen, blijf schrijven... het helpt echt.

Rosan gaat nog steeds op koers en blijft dat zo houden..goed van je

Alle anderen...geniet van de lente en het leven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal

Hier Jozias ff met een bonkend hoofd en veel slaap...

Ben donderdag begonnen met een 1/4 refusal en kreeg ook een soort griep en weet nu niet of ik de refusal voel of de griep, voel me iniedergeval mega duf!

Hoop dat het jullie goed gaat en dat je kan genieten van het mooie weer!

Liefs en tot snel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,

Zou het een idee zijn om bij Tips en Trucks een beveiligingsdraadje te maken zodat iedereen zijn computer en vooral de documenten kan beveiligen? Ik had ook al twee tips klaarliggen voor Pippi, maar wie weet hoeveel mensen dit gebruiken kunnen. Vooral ook omdat kinderen ook op de computer kunnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig heeft mijn hond nog niet door hoe mijn computer werkt, al probeert de kat het wel eens.
pffffff, ik ben helemaal op, de sfeer op het werk is te snijden momenteel. Iedereen in afwachting van de grote storm die woensdag kan beginnen. Dan kan het gedoe met curator, bewindvoerders of eventueel leeghalen van het pand ons te wachten staan. Ik word steeds bozer merk ik, dat door schuld van anderen nu zoveel mensen de dupe kunnen worden. Momenteel ben ik moe en uitgewoond... strontsaggerijnig en in staat om iedereen die voor mijn voeten loopt een rotschop te verkopen, ik ga maar even in de zon zitten!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge, ik ben voor het eerst dit jaar er weer eens op de fiets opuit gegaan, heerlijk!
Wel een flink windje maar ik heb een heel stuk langs de Amstel gefietst, zo leuk, overal lammetjes in de wei en een gezellige drukte.
Ja hoor, het voorjaar gaat nu echt doorzetten, alhoewel op de fiets is het nog best koud.
Natuurlijk had ik weer te dunne kleding aan.
Nou en nu maar even een theetje maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Zo ik heb gewerkt vanochtend. Ben nog altijd met die saaie klus bezig, maar ook daar zitten toch leuke kanten aan. Er zijn echt mensen die de moeite nemen om wat voor je uit te zoeken en je terug te bellen.

Vanmiddag het gesprek met de therapeute. Zij zag dingen in mijn registratie, verbanden, patronen, die ik toch echt niet had ontdekt. Daar heb ik dan ook mijn therapeute voor. Dit blijven doen en nog meer. 't Is nog net geen dagtaak ;) .
Gespreksopening was wel mijn stoppen met roken, wat ze heel goed vindt passen binnen wat we gaan doen. Toch allerlei nieuwe gedragingen en gedachten aanleren.

Genoeg te doen voor de komende tijd.

Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat vandaag.

Ik ga nog wel lezen, maar heb nog een boodschap te doen en moet straks natuurlijk nog koken en dan naar koor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina: ja sorry, was weer plots weg. Zo gaat dat hier. Soms wens ik mezelf een onzichtbaar persoon, die hier lekker vrij door het huis heen dwaalt. Ze zitten me hier op m'n nek.

Corinne: ik heb ook eens therapie gevolgd en ervaarde het wel als een dagtaak hoor, er wordt zoveel losgeklopt, genoeg stof om over na te denken. Volgens mij doet het je wel goed?

Floor hoe is het???

Jozias: ik hoop dat het spoedig beter met je gaat en nee ik heb geen verstand van refusal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of het mij goed doet, weet ik nog niet, vast wel, maar het was vandaag pas mijn tweede therapiegesprek. Ik voel me iig wel begrepen en er wordt me wel wat duidelijk al zie ik het licht nog niet.

Nu tijd om de aardappelen te schillen. Niet leuk, maar ja, zonder geen zuurkoolstamp. En ik heb trek in zuurkoolstamp.

Tot straks missschien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karinneke,

Jammer dat je het zo ziet.
Je schrijft over één persoon die je steunde, zou je je dan niet tot die éne persoon moeten richten ipv tot het hele forum?
Maar goed dat is jouw inzicht.
Ik schrijf ook niet meer zoveel, gewoon omdat de tijd me ontbreekt, maar ik ervaar wel degelijk steun hier.
Het is maar hoe je het bekijkt, en voor mij is steun niet afhankelijk van PB.
Gewoon een posting van een meelevend persoon en dat zijn er veel, ook naar jou toe, kunnen al veel steun betekenen.
Nee Karinneke, ik kan me niet vinden in jouw opvatting dat je hier geen steun hebt gehad, integendeel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Karinneke,

Maar ik heb je een heel lang bericht geschreven nav je nare miskraam, het verlies van je werk en je vriend, en met het welgemeende advies niet meteen (de dag daarop al) vrijwilligerswerk te gaan doen.

Als jij dat beschouwt als "geen interesse" kan ik het hier niet anders voor je maken, helaas.

Ik kan ook zeggen: ik heb nooit antwoord op mijn bericht aan jou gehad, terwijl ik het serieus en oprecht meende. Ik was en ben ook oprecht bezorgd over je, en daar heb ik ook niets op gehoord.

Dus, waar ligt de bal? En hoe interessant is die vraag eigenlijk? Wat wil je zelf? Vind je het fijn, om hier te zijn en af en toe je hart uit te storten? En wat verwacht je dan van het forum? Dat is een stuk duidelijker dan dit (een beetje triestig) "afscheid komen nemen" omdat je geen steun hebt gehad. Mijn mening: blijf dan gewoon weg of maak in ieder geval deze opmerkingen niet zo.

Ik vind dat niet leuk.

Toch een omhelzing,

XXX

Het ga je goed, ik wens je het beste, in alle opzichten,

Houtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...