Mai Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 Trouwens, komen jullie die oude Amsterdammer nog wel eens tegen.... of is ie de lente aan het fotograferen?(Hoi Soothe! Still going strong?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 Mooi, wijze les. Oke, zal kind met het kind zijn...Latersss, beste mensen...moet nog een eind fietsen, 10.30 daar zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 Marjo, Ik denk dat hij nog aan het uitrusten is. Is ook niet niks op je oude dag nog zo verliefd te worden. dat vreet energie. En het is ook weer bijna de 25e . Dan maakt hij de 5 maanden vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 Marjo, wanneer ging jij ook al weer met je vriendin die fietstocht maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 Ja, ik denk het ook Sammy... hij houdt zich schuil!Ik ga de 11-stedentocht met haar fietsen, in de zomervakantie. Nog geen precieze datum geprikt!Het lijkt me leuk ook eens daar bij jou in de buurt te fietsen (en overnachten.. )Maar goed, we moeten nodig weer eens opstappen, het is alweer een poos geleden. hoorde van't weekend dat ze eindelijk haar fiets ter reparatie heeft weggebracht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 Hee Pippilotta! Eeen beetje goed opgestaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 Har, heerlijk dat je bent afgevallen, ik ben inmiddels de wanhoop qua gewicht een beetje nabij. Alles zit te strak en ik word weer flink stevig. Het is dezelfde circel als met de alcohol maar toch lukt het me niet om die te doorbreken. Had me aangemeld voor internettherapie maar die wilden niet met mij, ben nog steeds naarstig op zoek naar een andere vorm van hulp om de spiraal te doorbreken.2 jaar geleden ben ik op eigen kracht via streep je slank gezonder gaan eten en meer gaan bewegen, resultaat, 18 kilo afgevallen, van maat 46-48 naar maat 42 en dat ging goed tot een maand of 10 geleden dus, toen ik stopte met drinken.. langzaamaan gaat het eten het overnemen en inmiddels ben ik 9 kilo aangekomen en vind ik het nu echt niet leuk meer... Ik heb me net weer ergens aangemeld en hoop daar iets van te horen. Mijn zoektocht gaat door, en heeft iemand nog tips dan hoor ik ze graag!verder ben ik op zoek naar een online leefstijltraining boekje, want eigenlijk geld het zelfde als voor alcohol, dagboek bijhouden, voor en nadelen lijst invullen, vervangend gedrag zoeken enz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 Moeilijk hoor Tapas!Ik ben juist (onbewust) een paar kilo afgevallen sinds ik gestopt ben met drinken, terwijl ik me de eerste maanden niets heb aangetrokken van wat ik at.Probeer nu wel wat bewuster te gaan eten, maar meer met de onderliggende gedachte om gezond en een beetje liever te zijn voor mijn lijf. Meestal heb ik geen zoetigheid in huis. probeer het door de week zoveel mogelijk te laten en eet gewoon gezond, en veel rauwkost en rijstwafels tussendoor. Veel bewegen is goed. Hoe is het met je kuiten, lukt het wandelen wel?Wat je ook gaat doen, ik zou proberen om niet te snel in één keer af te vallen ivm het jo-jo effect. Het is idd weer een kwestie van een knop om, denk ik, maar moeilijk! Kun je niet met jezelf afspreken bepaalde dagen in te lassen waarop het wel (beperkt) mag? Veel water en kruidenthee drinken en heel veel sterkte gewenst bij het vinden van hulp hierbij! Kun je ook bij de huisarts een verwijsbrief voor een dieëtist vragen? ik roep maar wat! kan me voorstellen dat het frustrerend voor je is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 Misschien kan ik beter even m'n snavel houden. Ben even weg voor een kop koffie bij de vriendin waar ik nog mag roken... en dan met dochter naar de tandarts! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 Pippi: hopelijk kom je een beetje tot rust vandaag. Ik leef met je mee.Tapas: Magere yogert met musli (niet die suiker musli) vult goed, is gezond en je valt ermee af. en s'avonds een chili con carne, zonder de carne (het vlees). Heel veel soorten groenten erbij doen, goed kruiden en daarvan kan je ook flink eten. Ik neem dan bonen die je zelf moet weken. Ik ben iemand die altijd veel eten nodig heeft en heb niet genoeg aan kleine porties. Ken je het boek 'een leven lang fit'. Dus geen calorien tellen, het gaat erom Wat je eet. Ik ben ook aardig aangekomen de afgelopen twee jaar, dus niet te krampachtig, maar gewoon accepteren die paar kilootjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 Niet dat ik weet of er iets heerst, maar het klinkt wel alsof je iets onder de leden hebt Pippi. Toch even rustig aan doen, als het lukt tenminste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 Beste mensen,Ik heb mijn ochtend weer lekker gewerkt, hoewel die klus nu zo stilletjes aan erg vervelend wordt, maar aan de andere kant zit ik over de helft ermee. Dus denk ik volgende week wel klaar te zijn ermee.Hier schijnt de zon, maar ik vind het nog niet echt lekker warm.Ik heb handschoenen gevonden. Was een tip van zoonlief. Trompethandschoenen en ja, die zijn het hele jaar verkrijgbaar en zien er nog netjes uit ook, mooi maagdelijk wit.Zo meteen eerst maar wat eten en dan ga ik wel lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 Corinne: het zal wel wat anders zijn, maar ik had op een gegeven moment erge pijn in mijn rechter hand. Een koude hand, vooral als ik veel op de computer had gewerkt, dus geen goede bloeddoorstroming. En inderdaad een handschoen (zonder vingers) heeft me toen enorm geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 ik ben er wel hoor, maar ondertussen ook andere dingen aan het doen en dan floept mijn lampje uit.Ik weet wat ik moet doen, dat is niet het probleem, ik weet hoe ik gezond moet eten, kook in principe elke dag met veel groente maar het zijn gewoon die stomme vreetbuien, het wegeten van emoties, het gevoel van binnen...... het gat in mijn hart dus! Misschien moet ik het net als met de alcohol doen, vandaag eet ik gezond en morgen mag ik vreten en dat dan elke dag weer tegen mezelf zeggen, ik weet ook dat als ik een dag of 4 gezond eet ik me alweer veel beter voel en dat het dan ook weer goed gaat... maar moet dan eerst even door de strijd heen worstelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 Hallo lieve Forum ledenWat een heerlijk weer hè!Ik voe me gelukkig weer wat beter, nog wel een beetje houten kop en wat duf en denk toch dat dat de refusal is maar ik blijf ze slikken!!!Het grootste pluspunt vind ik inderdaad dat het simpelweg niet kan en daardoor hoef je niet eens met jezelf in discussie te gaan over het wel of niet of alleen vandaag of eentje maar, Gewoon Niet!En dat alleen al scheelt een hoop stress en twijfel!Het neemt niet weg dat de trek en drang (craving ) er wel degelijk is en op het punt waar ik normaal naar de winkel gerend zou zijn Moet ik het nu wel anders oplossen door harde muziek te draaien en mee te brullen of naar buiten te gaan, lekker wandelen, kwaliteitstijd aan mijn kinderen besteden (wat ze veel te kort komen, vooral de oudste) of tv kijken doechen noem maar op, afleiding zoeken!Beetje jammer van de haarlak en de parfum maar daar vind ik ook wel weer wat op, Heeft iemand misschien een recept voor Aloholvrije Kaasfondue, had ik al lang geleden beloofd aan mij stiefdochter die morgen komt...Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 hoi hoiook ik voel me verre van lekker, maar dat heb ik al sinds zondag, eigenlijk.Vanmorgen moest ik oppassen, komt mn man langs om zn oog te laten zalven, ik schrok me rot!!Heel de rechterkant van zn gezicht is dik en hangt. Mn neus dat het zn oog is, na jaren in de verpleging denk ik dat wel te weten. Dus hem dringend maar vriendelijk verzocht toch nog maar even langs de huisarts te gaan. Zegt die l*l van een ha dat ie al een afspraak voor morgenochtend heeft , en dat dan misschien die anti-biotica wel aan gaat slaan....Afijn, daarvan is ie dus aan de sch**t, maar is wel eindelijk zo verstandig geweest om zich ziek te melden. Ligt nu dus op bed.Zal morgen wel ziekenhuis worden, ben ik bang. Ziet er echt niet uit.Alle mijlpalers, VAN HARTE!!!:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 Albertina,Flurazepam is geen kleine jongen, ik krijg het soms als ik écht niet meer kan slapen en dreig door te draaien, het is Dalmadorm en ik slaap er als een os op maar je krijgt een slaap-kater ervan. Ik hoop dat je 15 mg hebt en geen 30. Je kunt ook nog de capsules openmaken (Tactus, dit is géén reclame voor medicijnen), de helft van het poeder/inhoud eruit gooien en weer dichtmaken. Een soort bjoetie-ampulletje legen dus. Wij bjoetiekezers weten hoe dat moet hè. Ik stuur je dit ook per pb omdat je werken bent. Ik ben erg hyper vandaag. Zoon nog ziek thuis, nieuwe TV aangekomen, tja, moet kunnen want er komt toch echt een keer geld van mijn moeder maar ik heb er helemaal buikpijn van. Stom he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 edit --- dubbel bericht --- eerst géén bericht, toen twéé keer. Wat is er toch aan de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 Gem Hoera hoeraNog één maand Gemmetje en dan ben je een JAAR ADB !!!!!:musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light:Tapas ook waanzinnig Hoeraaaaaaaa voor jou !!!!!!! Ik weet wat voor een gevecht het is in deze periode. Ik ben hartstikke trots op je !!!!!!!!!:musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light:en ik hoop dat het met Chinagirl ook goed gaa, Jani ken ik niet zo goed meer, ChG wel, heeft lang hier meegeschreven.Hoera !!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 Niet van die zoon buikpijn (hoewel ik het wel lastig vindt zo'n puber die de hele dag door het huis zoemt) maar die TV ...... had ik het nu wel moeten doen? GR GR GR GR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 Gem,11 MAANDEN SCHITTEREND! :camera::clock::light:Tapas,10 MAANDEN FANTASTISCH! :camera::clock::light:Jani, 5 MAANDEN MISSTAAN JE NIET! :camera::clock::light:Chinagirl,1 JAAR EN 9 MAANDEN MAAR LIEFST! :camera::clock::light:Visje,Wat doe je jezelf toch altijd weer aan. Ik stuur je hierbij wat stopkracht.Albertina,Nou, dus geen goeie slaappillen.Blacky,Water,Mij is die aantrekkende economie ook nog niet opgevallen. Volgens mij kun je die alleen opmerken als je zelf gebakken lucht bent (of politicus bent).Aura,Volhoudertje.Marjo,Al eens overwogen om maar te stoppen met roken? Marco,Werkze.Adam,Hoe is het met spit?Har,Gefeliciteerd met je promotie tot OUDOOM.Safi,Sammy,An,Wat jij over je hand verteld, lijkt mij te duiden op RSI-klachten. Die heb ik niet. Het gaat ook niet om 1 hand, maar beide en mijn onderdanen.Pippi,Tandarts, die heb ik vrijdagochtend. Mag ik ook niet vergeten!Jozias,Voor alcoholvrije kaasfondue gewoon alcoholvrije wijn gebruiken.Ik bestel deze tegenwoordig bij : www.alcohol-vrij.nl .Charlie,Oei, niet leuk je mannetjes oog.Jij sterkte hoor.Houtje,Hou je taai en straks toch genieten van die TV.Voor iedereen::camera::clock::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 Houtje die tv is meer dan verdiend!!! je mag jezelf best eens goed verwennen voor alles wat je de afgelopen tijd bereikt hebt! en met dat geld komt het echt wel goed (en anders verkoop je toch gewoon de bontjassen) oef fout grapje!! Ik heb de hele dag tot nu toe aan een website gewerkt, die gaat zo de lucht in, hehe, ook weer gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 Ja maar schat NIEMAND WIL DIE BONTJASSEN HEBBEN ik ook niet.Over buikpijn gesproken: gaat de telefoon: ja hallo u spreekt met het UWV wij zijn aan het controleren wilt u even de volgende vragen beantwoorden? Werkt u? Verdient u bij? Doet u vrijwilligerswerk? Zo ja, hoeveel, en heeft u dat gemeld? Zo ja, waarom wel, zo nee, waarom niet?Ik kreeg een appelflauwte zowat en heb dat ook gezegd.Maar het doel van de vragen was (zei ze achteraf) ook enigszins om de mensen de overvallen zodat ze niet langdradige leugenachtige verhalen kunnen verzinnen (dat laatste is mijn terminologie hoor). Ik zit nog te trillen zeg. Ben maar gelijk gaan koken, kan ik de soep even instralen met mijn trilhanden, is die gelijk gaar . We eten verse seop vandaag en brood. En al die zoemende pubers gaan anders maar patat halen van hun eigen geld, ik duik voor de buis. Wat zeg ik, voor het bioscoopbeeld (32" breedbeeld vind ik toch wel HEEL ERG GROOT) maar het is wel mooi.Pfffffffffff, wat is het ook een ******** organisatie dat UWV. In de soep ermee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 Pippi,Tapas,Zal vast een mooie website zijn.Houtje,UWV, ja, zo een vragenbombardement kreeg ik dus ook. Ik zat gelukkig alleen op mijn werk. Ik zat er ook geschokt bij daarna.Nu weet ik dan ook de reden. Maar ja, ze hebben toch nooit al willen luisteren naar hun cliënten/klanten?! Van klant is koning hebben ze nog nooit gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 Houtje, wat super belachelijk van UWV, echt niet normaal meer zeg. Doe maar rustig meid, lekkere soep maken. En die tv. zou je moeder toch blij voor je zijn als jij een nieuwe tv hebt?! Je hebt zoveel meegemaakt de laatste tijd, dus nu gewoon genieten van je nieuwe tv.Ik ben gevlucht, in mijn eigen huis. Man heeft vrienden hier en ze zitten bier te drinken. Ik ga hier niet van balen, maar gewoon genieten van de rust op mijn eigen kamer. Wat een geluk dat ik me terug kan trekken... Nou dat zijn toch goede helpende gedachtes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden