Spring naar bijdragen

donderdag 25 april


Trees

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, Visje. Heb er veel aan. Ik vond je eerlijk gezegd nogal luchtig doen hier over je zoveelste misstap. Kan me voorstellen dat er wel veel pijn voor je onder zit...met echte (ipv virtuele) mensen om je heen in de groep komt die pijn misschien wat meer bloot te liggen. Is nodig...omarm het maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

locilla pippi zou jij aub dat ivm de ogen van je ma eens willen door mailen , de moeder van mijn vriendin ziet haast geen steek meer ;-((
misschien is het iets voor haar .
en neen ik niet veel hug in mij momenteel , hoe is jouw gesprek met boy friend gisteren verlopen ?
viske van harte dat jij deze stap naar AA genomen hebt , ik ben niet iemand die de deur van AA plat loopt maar ik weet en besef dat dank zij AA mijn drinken nooit meer zal worden als tervoren , mogelijk zit dit tussen mijn oren he .
margo sterkte met je drukke dag .
ik had ander schuur papier nodig zeg dus tegen woef we gaan wandelen , schuurpapier halen en broodjes voor mij ,3 bakkers allemaal gesloten grgrgr en een honger dat ik kreeg want het is typisch wat men niet kan krijgen wil men ;)
uiteindelijk klein winkeltje gevonden met brood en kaas meer heb ik niet nodig .
luitjes ik ga naar buiten de zon roept mij of is het de salontafel ??
viske succes :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
visje

Ik was geloof ik op dat moment ook wel wat onverschillig, het kon mij ff geen biet meer schelen.


En onderliggende pijn heb ik wel, maar is niet zo heel heftig, drinken doe ik uit gewoonte.

Die onverschilligheid kende ik ook, maar daar bleek juist die pijn onder te zitten. De gewoonte kende ik ook, die was er om niet te voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Pippi, ook mensen die alles hebben wat hun hartje begeert kunnen gaan drinken.
Misschien heb je gelijk Har, maar ik zou eigenlijk niet weten wat ik weg zou moeten drinken, dingen uit mijn jeugd heb ik al met een therapeut besproken en vlgs mij een plek gegeven, maar misschien toch niet? Nou ja, ik ga er nu niet teveel over denken, ga de tafel dekken, kids komen zo eten Doei
Oh. hoi Blacky, klus ze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoihoi,

Staartje, je vindt dat je niet zo aardig behandeld bent. Ik zou me geen zorgen maken en gewoon schrijven. Je hebt het nu iets bijgesteld, maar gaf te kennen, dat het weer in je bezit hebben van je rijbewijs, "gevierd" zou moeten worden.
Als zoiets al "gevierd" zou moeten worden, hoe gaan we dan met de gewichtiger zaken des levens om?
Genoeg te vieren en genoeg te huilen, dus drinken maar!

Even de gevoelige snaar raken is geen aanval!! Het laat jou en mij zien, dat de drank ons steeds op het verkeerde been wil zetten, dus voor mij is het ook een les!

Groetje van Soothe. De aanvaller!! :)



Aanpassing, Foutje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,
het kruisverhoor overleefd. Ik krijg een voorstel om er te komen werken.
Ik zie wel of het aantrekkelijk genoeg is, zo ja dan waag ik denk ik wel de sprong!

Nu dus klaar en een hele middag ligt voor mij! Ik heb niets ingepland, dus ik ga maar lekker doen waar ik zin in heb! Ik hoop dat ik mensen met verplichtingen nu niet te jaloers maak!

Visje,
Dapper van je om naar de AA te gaan! Je voelt de noodzaak nu! Die uitknop zit nu onder handbereik!
Sterkte en succes!

Marjo,
ik zie het voor me! Jij semi stralend op de fiets, luidkeels genietend en zo'n wrokkige puber er naast!
Succes en sterkte!

Blacky,
geniet aan zee! Het wordt de koemnde dagen goed weer! Laat de wind lekker door je hoofd waaien zodat je weer geestelijk fris thuiskomt!

Houtje,
waren de flappen met mondgeblazen kaneel lekker? In ieder geval een zeer originele en persoonlijke tractatie! Sterkte met je schouder! Ik heb denk ik eer een peesontsteking, het voelt hetzelfde als vorige keer. Morgen ga ik echt naar de arts als het dan niet een beetje beter is, want vorige keer ging het sneller over!

Har,
geniet van de middag! Het wordt hier steeds zonniger!

Anderen....ik lees mee he? Ik heb vandaag tenslotte de tijd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag,

Ik kom snel even melden dat het hier wel goed gaat.

Trees,
Het kostte me moeite het draadje te vinden.
Het is vandaag 24 april 2008 en niet 25, dat is morgen pas en dan is het ook nog eens vrijdag.
Wil je het aanpassen, please? Please? Please?

Joann,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Houtje,
Gefeliciteerd met je dochter's verjaardag.

Mss ga ik alles nog wel lezen. Zag dat er nu al 5 blz. volgemaakt zijn op vandaag en gisteren zijn er ook nog de nodige gevuld nadat ik naar bed toog.

Tot straks.
En niet boos zijn als je van mij geen persoonlijk reactie krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi

ik heb jullie gehoord:D
Wel, gisteren ging het dus niet goed, weer wat op, maar dat zullen jullie wel gemerkt hebben. Klote hormonen, migraine, schuldig voelen over de Bingo, net doen of ik sliep toen C thuiskwam....
Vanmorgen doodziek naar dochter getogen om op te passen, en eerlijk is eerlijk, van die kleintjes word je vanzelf wel vrolijk.
"Hoi Oma" , "titten", op de bank wijzend, wil die dus op schoot en een boekje lezen.
Nu dus net thuis, beroerd als een hond, maar wil eigenlijk niet weer mn bed in.
O, wat begrijp ik Blacky goed, een andere relatie, met liefde....maar ja, dat heb ik zelf verpest, maar ik ga er weer voor hoor!
Nu nog even in het lijstje erbij zetten hoe om te gaan met ziekte, dan word ik nog eens een super "non-alcoholic", hahaha
Nee, van die paar glaasjes dus geen spijt, heb het echt niet verbannen uit mn leven, maar het had niet gehoeven....
Joan, feli!!!!!!!!!

Weet je, soms denk ik dat ik ook depressief ben, waar kan ik dat aan merken????Net zoals nu en gisteravond (en wel vaker) hoeft het leven niet meer van mij, is toch niet normaal?? Ik heb alles om gelukkig te zijn!! Bijna alles dan....
\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Charlie, gelukkig hebben die kleintjes je weer wat op gevrolijkt.
Toen ik depri was vond ik overal niets meer aan en had zoiets van laat maar ik ga liever in bed liggen, dekbed over mijn hoofd en lekker alleen. Het leven is dan een groot zwart ding.
Moeilijk uit te leggen. Ik hoop voor jou dat het geen depressie is, want dat gun ik niemand.
Oh en het feit dat je alles hebt, : dan nog kan je krijgen.
Nu spring ik op het fietsie naar school.
Tot laters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Charlie

Als je echt depressief bent kun je ook niet meer van je kleinkind(eren) genieten en of van kleine andere dingen, heb je echt nergens meer zin in en wil of kom je je bed niet uit en kom je ook niet op het forum!

Je hebt wellicht depressieve buien en die zijn niet zo vreemd in jou geval toch, ik zou er niet te veel bij stil staan en het nemen hoe het komt en zo veel mogelijk van die kleine mensjes genieten, zo puur en ongecompliceerd nog en zeker als Oma, dan mag je alleen maar genieten :)

Liefs en hou taai! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Visje,
NDB = Niets de baas.
OK ik drink niet en dat gaat eigenlijk wel uit de kunst, bijna alsof het de normaalste zaak is van de wereld. Zou ik een jaar geleden zeer zeker niet gezegd hebben. :D
OK ik rook niet, maar dat gaat nog niet van harte. Hier heb ik nog een portie werk aan. De acceptatie is nog niet volledig.
De D ben ik nog helemaal niet de baas, maar er is toch al wat beweging in.
Maar jij hebt nu een flinke stap genomen. Ik hoop echt dat je gaat slagen m.b.v. de AA.

Gem,
Zou die nieuwe baan slechter kunnen zijn dan wat je nu hebt?


Alle zere schouders: sterkte.

Alle andere zere plekken: sterkte.

Alle pijnlijke gedachten: sterkte.

Iedereen : het beste.

Jullie hebben gewoon te veel gekletst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...