staartje Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Algeneters ja, die bedoelde ik!Net een paar uurtjes gewinkeld, op t fietsje ernaartoe. Stalling kost maar 25 cent per dag!!!! Is wel wat anders dan 3,50 per uur met de auto, ieder nadeel heb z'n voordeel.En net toen ik dacht dat ik dorst had (nee, niet in dat..) kreeg ik een gratis flesje water van een sportleerling, lief he. Ga nu ook maar aan de poets, moet maandag op vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Knuffie,Hier in Holland hebben ze 30 april Koninginnedag, Hemelvaartsdag (dit jaar op 1 mei, wat geen feestdag is in NL), 4 mei is dodenherdenking (geen feestdag) en dan 5 mei (om de 5 jaar een feestdag (en geen mens die het precies weet)). En dit jaar hebben we dan ook nog de 12de mei tweede pinksterdag.Met de Pasen zijn ze maar vrij op de goede vrijdag en de 2de paasdag.En de voorjaars- en najaarsvakanties vallen ook nooit samen met de Belgische.Was altijd lastig, want zo konden mijn kinderen maar weinig met hun nichtje en neefje optrekken, terwijl ze van dezelfde leeftijd zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Staartje,Jij wil je rijbewijs straks niet eens terug!Adam,Ben ik even blij dat ik geen vissen wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Danke voor de uitleg, corinne!! Was heel benieuwd!!Nu begrijp ik het beter, jullie hebben toch nog andere feestdagen dan wij, hé!Kan me wel voorstellen dat het niet leuk was voor de kinderen dat de vakanties niet samen vielen!! Is het ook zo'n mooi weer bij jou? Het lijkt wel zomer hier, lekker zonnetje en 17°; heerlijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Corinne, we hebben een groot aquarium waar ik vaker voorzit dan voor de tv en ik vind het helemaal super als ze kleintjes hebben (en niet opeten, want dat gebeurt helaas ook vaak), maar met onze kinderen is het echt een feestje, want die hebben ze namen gegeven. Niet alle vissen, maar die algeneters dus wel. En als je hun gesprekken erover hoort...ik grijns dan van oor tot oor!!Knuffie, hier op school maken ze ook afspraken met de kinderen waar de ouders niks vanaf weten..ik heb het een beetje gehad met deze school...maar zet ze op een andere school en ik krijg andere problemen. Paasvakantie duurde hier maar 2 dagen, vandaar deze twee weken vrij nu. En ik ben en echte huismus, dus ik vind het een feestje als ze thuiszijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Niets van foto's maken terechtgekomen gister. Ben uiteindelijk bij M. beland nadat ik haar niet geheel toevallig op een terrasje trof. Wist dat ze daar een afspraak met een kennis had "die van mij afweet". Bleek een goede zet te zijn, ze was aangenaam verrast. De kennis zat me een partij te stressen die de sfeer beïnvloed had en ze moest voortijdig weg.Hebben we de rest van de dag eens doorgebracht zonder met van alles bezig te zijn...gewoon relaxed.Filmpie gehuurd voor 's avonds en op tijd naar bed; vanmorgen om 8 uur samen aan de wandel...maar ach wee, ik werd doodmoe. Haalde maar net haar huis...gadver @#$*%Vermoeidheid komt er uit zonder iets inspannends gedaan te hebben...uh nee, zelfs dat niet Hum, ga vandaag maar eens niemand ontmoeten...ben ook blij dat ik thuis ben. Ben wel rustig en berustend zal ik het mee moeten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Morgen is het trouwfeest van de nicht van m'n man! M'n dochter is er bruidmeisje, heb net haar kleedje uitgestreken en alles klaargelegd!! Het is heel mooi, ben nu al trots, hihi!!Ze moet dan bloemblaadjes strooien en de ringen geven, goh, ze ziet het helemaal zitten, hoor!En ik moet voorlezen in de kerk, hopelijk struikel ik niet over m'n tong, hahaha!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 GRRRRRR, Nog steeds het antwoorapparaat. vergeten ze eraf te zetten. Dus nu weet ik nog niks.Wacht nog tot half drie, en dan ga ik er maar even langs rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Ja, zo is het wel, orleando.. andere school, andere problemen!! Nu zit hij in een andere school, het eerste middelbaar en dat is helemaal anders nu! Ze moeten heel veel verantwoordelijkheid zelf nemen en weten voordien welke sanctie er staat op welke fout! Dus houdt hij zich er heel goed aan, houdt niet zo van sancties!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Knuffie,Hier is het alweer een tijdje bewolkt en nu begint het naar regen uit te zien.Zal niet lang meer duren. En ik heb het koud, maar dat ligt vast aan mij.Als ik niet had moeten stoppen met roken, had ik het nog niet gedaan.En het voelt als iets dat afgepakt is. Maar ja, mijn handen heb ik toch nodig en ik zie het verschil.Bij de alcohol had ik dat niet zo, daar was ik mee klaar, al was dat ook moeilijk en nog af en toe.Orleando,Wat veel pedagogen kennelijk niet weten met hun wijsheid uit boeken is dat kinderen kinderen zijn en geen kleine volwassenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Har, dan was het gisteren uiteindelijk een lekkere middag zo samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Sammy,Diep ademhalen en mss de fiets pakken, dat kalmeert.Adam,Hoe durf je zomaar naar een ander forum te gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Vooraleer je langsrijdt best even wat stoom aflaten en wat ontspannen, sammy!!! Wie weet wat je doet als je zo opgefokt bent, hé!!Adem even héél diep in en stel je voor dat je boosheid je verlaat, ok? Wat niet wil zeggen dat ik niet begrijp hoe je je voelt en waardoor, hoor!!! Maar ze luisteren nu eenmaal beter naar een kalme persoon! Allé, da's mijn mening!Liefs van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Een voordeel is Sammy, dat M. heel goed met mijn energiegebrek kan omgaan. Ze moet zelf continu haar plannen bijstellen ivm ziekte; dat is al jaren zo. Ik kon en kan daar ook flexibel mee omgaan..nu lijken de rollen omgedraaid. We maken er het beste van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Oei corinne,Spijtig dat het regenachtig is bij jou, je voelt je altijd wat beter als je het zonnetje ziet, hé? Hier even wat zon van mijn kant..:rose: Hoop dat je je wat warmer voelt!Ik kan me voorstellen dat het erg is dat je moét stoppen, het lijkt alsof je niet echt een keuze had! Je wéét wel dat het beter is dat je stopt en je wéét wel dat het moest omwille van je handen maar tja, het kopke, hé? Maar al bij al, je bent er toch al een tijdje vanaf, wel moelijk maar toch héél erg proficiat! En zoals je zegt , als je het moeilijk hebt, even naar je handen kijken, dan weet je weer waarom je het moeilijk moet hebben!! Je handen moeten nog een hele tijd mee, hé!!!Dikke bemoedigende knuffel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Een knuffel, dat is nu precies wat ik nodig had/heb. Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Graag gedaan!! Ik ben niet voor niets knuffie, hé! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Ik wil je binnenkort gaan volgen Corinne; dat roken begint me merkbaar dwars te zitten, het gaat steeds meer door me heen dat ik wil stoppen...vreet ook energie natuurlijk, dat roken. Is Soothe nou ook gestopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Corinne,En daarom nog een heel warme gemeende knuffel! Ik leg m'n armen om je heen en druk je eens goed tegen me aan, een knuffel met m'n ganse hart! Die helpen soms, echt waar!! zo voel je dat je de moeite waard bent, dat er om je gegeven wordt!!! en zo is het!Mensen zouden heel wat meer moeten knuffelen, gewoon zo, zonder bijbedoelingen! Ik denk dat er veel leed en pijn verzacht zou kunnen worden op die manier! Ook het delen van blijdschap kan perfect met een goeie knuffel, ja toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Zo, langsgereden met de auto, geen zin in fietsen deze keer. Inderdaad vergeten de beantwoorder er af te halen. Meneer wist niet waarom ik gebeld was. Werknemers waren net de spullen aan het inladen voor ons. hèhè! Dus inderdaad me voor niks zo opgewonden. Bloeddruk nu maar even niet meten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Adam, (vissen) reddende engel!! Is Discus niet die dierenwinkelketen, die hebben we hier ook. Kan ik daar morgen heen.Corinne, ze vergeten idd te vaak, dat kinderen kinderen zijn. Ze moeten tegenwoordig zo veel, dat ze bij mij thuis lekker mogen spelen! Nu hebben ze ook vriendinnetjes opgezocht en zijn naar de speeltuin. Ik zie trouwens nu net pas jouw berichtje over die klaplong. Geen pijn = geen last meer gaat dus niet op in dit geval. Ik zal het rustigeraan doen, okee? En ik sluit me bij Knuffie aan; ook van mij een dikke knuffel!!Har, hier gaat het net zo, moe van niks. En dat was al voor de val van de trap. En ik ben een controlefreak, alles moet af en gedaan zijn...en dat lukt dus niet; STRESS!!! Maar goed, liever stressen dan drinken, nietwaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Toen ik op de middelbare school zat, had ik een vriendin met wie ik flink aan het drinken ging. We waren een beetje de wilde meiden van het stadje. We zijn nu inmiddels als vriendinnen uit elkaar gegroeid, maar het gekke is dat haar dochter van nu 17, een leerling is van J. En die dochter maakt het momenteel weer net zo bont, spijbelen en drinken en verkeerde vriendjes.Ze zal het ook wel weer redden, net zoals bijna iedereen. Gek is dat, dat ik toch wat bezorgd ben.J. heeft net gemaild dat de Zuidamerikaanse kleindochter het goed doet en dat het verder bloedheet is waar hij zit. Zijn bagage met kadootjes is door het gedoe met diverse vliegtuigen kwijtgeraakt, maar dat wordt nog wel nagezonden.Vanmiddag heb ik mijn nederlandse kleindochter op bezoek, die zojuist meldde dat ze "een grote" moest maar niet kan. Ze heeft last van obstipatie. Eens even googlen wat ik het kind kan geven zodat ze wel kan poepen.Nou, sorry, even wat dagelijkse dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Har, neem je alwel thiamine?? (vitamine B1)Tja , en we worden allemaal ook een dagje ouder hè?Ik merk ook aan mijn man dat alles niet meer zo snel gaat. Vroeger deed je,s avonds na het eten nog van alles. Nu hangen we onderuitgezakt voor d T.V. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Hoi Allemaal,Even een berichtje uit het koude zuiden.Soothe en Kaia:musicnote: enz. enz.Met 5 maanden ADB.Gisteren en eergisteren niets gedronken.Hoera, ik kan het dus wel.Ga zondag voor 10 dagen op vakantie naar Frankrijk.Die vrienden waar we heengaan zijn schatten van mensen,, maar ze roken en drinken er lustig op los.Gelukkig verblijven wij in een huisje in de buurt en we moeten na de bezoekjes bij hun altijd nog rijden. Dat ga ik dus doen.Mijn voornaamste motivatie om te minderen/stoppen is mijn werk.Ik zie er altijd zo moe uit en ze zijn (mischien terecht) bang dat ik ga uitvallen.Ook wil ik van die moeheid af en weer stralende ogen hebben.Ik heb niet veel gereageerd op jullie, maar ik moet voordat we weggaan nog veel doen.Ik heb wel gelezen hoor. Iedereen sterkte in de strijd tegen de drank en veel liefs van pepita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Vie,Een lepel olie in een tasje soep helpt soms.. En 's morgens voor het eten een glaasje lauw water drinken! Hoop dat het snel opgelost wordt want een kindje kan daar erg last van hebben!!Nu even afsluiten, kom misschien vanavond nog eens terug! Heb net bezoek van een vriendin, die even komt kijken hoe het met me gaat!Danke voor de afleiding deze namiddag!Liefs en een knufke!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden